Natasia is er zo een die hele weekenden spendeert aan het slikken van xtc of ghb en zich dan samen met haar 'ventje' stort in de duistere wereld van de swingers. Dat moge inmiddels wel duidelijk zijn, na al haar uitlatingen op dat vlak.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia mist pillen slikken en feest vieren ofzo?
Ook eng ja. Maar een Natasia die Heel Erg Van Jou Houdt lijkt me toch net wat griezeliger.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is inderdaad scary shit. Of stel je voor; speedpillen.
Nog grotere ogen en klapperende kaken.
En ze is nog in staat om haar kinderen mee te nemen ook ( slapend op de zolder van het huisfeest)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Natasia is er zo een die hele weekenden spendeert aan het slikken van xtc of ghb en zich dan samen met haar 'ventje' stort in de duistere wereld van de swingers. Dat moge inmiddels wel duidelijk zijn, na al haar uitlatingen op dat vlak.
Wappen, zo wordt dat in jargon genoemd.
Zal Huub of Bart winnen met schaken.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef 2live het volgende:
Het lukt al aardig Natasia negeren..wiens idee was het ook alweer?
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef 2live het volgende:
Het lukt al aardig Natasia negeren..wiens idee was het ook alweer?
Maar daar kan je misschien nog aangifte tegen doen!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook eng ja. Maar een Natasia die Heel Erg Van Jou Houdt lijkt me toch net wat griezeliger.![]()
Of ze laat ze in de auto laat liggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ze is nog in staat om haar kinderen mee te nemen ook ( slapend op de zolder van het huisfeest)
En dat is een samentrekking van wippen en ... ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wappen, zo wordt dat in jargon genoemd.
Bart dusquote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal Huub of Bart winnen met schaken.![]()
Verjaart zo in de ogen van Snollie.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Maar daar kan je misschien nog aangifte tegen doen!![]()
Ze hebben mázzel, als ze mogen slapen!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ze is nog in staat om haar kinderen mee te nemen ook ( slapend op de zolder van het huisfeest)
Swappen ??quote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is een samentrekking van wippen en ... ?
stappen... (denk ik)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
En dat is een samentrekking van wippen en ... ?
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oke .
weer een nieuw potje dan maar.
ik zet weer in op Bart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |