gaat volgens mij toch niet lukken was gisteren al afgesproken en het ging gewoon maar door den door....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En ik ook niet.
Noem haar alleen nog maar als ze ruzie heeft![]()
Cell die ken ik (nog) niet ?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga even een boek lezen (cell van Stephen King).
Tis te zaai voor worden.![]()
Spannend boek, jammie.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga even een boek lezen (cell van Stephen King).
Tis te zaai voor worden.![]()
Heb ik niet gelezen ,want ik doe dan zeker mee.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat volgens mij toch niet lukken was gisteren al afgesproken en het ging gewoon maar door den door....
john de mol wil haar niet voor niets graag houden in het huis
Moet even in een apart topic gezet worden anders? Ik had dat niet gezienquote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat volgens mij toch niet lukken was gisteren al afgesproken en het ging gewoon maar door den door....
VERVELEND ROT KIND ! VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !quote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed hoor!weet niet hoe het in het Nederlands heet. mobieltje?
![]()
vlgs mij wordt de invloed van FOK posters nu wel overschat..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Bij iemand omhoog neuken ?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog geen moderator?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
VERVELEND ROT KIND ! VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !
![]()
Heel hoog zijn wij.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij wordt de invloed van FOK posters nu wel overschat..![]()
Ik kijk de film nog wel een keerquote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed hoor!weet niet hoe het in het Nederlands heet. mobieltje?
![]()
Zei ze dat echt?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef 2live het volgende:
natasia; dan heb ik jullie wel aan het vozen gekregen
amanda; nou daar hoef je niet veel voor te doen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net op tijd weer in.
Is DGK echt belangrijk?quote:
Ik stem voorquote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog geen moderator?
Zet maar vast open danquote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Als het weer een filmpje voor Natas is spring ik uit het raam!
en je zit zeker gewoon beneden...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Jij bent wel heel erg hoopvol.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Mika25 het volgende:
Als we een "negeer de zwarte heks" actie opzetten, kan er beter effe een topic opgestart worden. En ook de vrienden van de buren erbij betrekken, want als maar 10 personen gaan negeren gaat dat echt niet helpen
Zo`n actie kan alleen succesvol zijn als elke referentie naar haar systematisch genegeerd wordt natuurlijk...
Sttttttttttttttttt niet op reageren dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
DVD recorder staat al te zoemen. Voorgevoel denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Mika25 het volgende:
script time? was net van plan CSI te gaan kijken...
Neeeeeeeeeeee, niet Herman nadoen. of woon je op de begane grond?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
We kunnen ook eens ophouden met al die "akties". Het lijkt hier wel een kraakpand in de jaren 80 soms.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Mika25 het volgende:
Als we een "negeer de zwarte heks" actie opzetten, kan er beter effe een topic opgestart worden. En ook de vrienden van de buren erbij betrekken, want als maar 10 personen gaan negeren gaat dat echt niet helpen
Zo`n actie kan alleen succesvol zijn als elke referentie naar haar systematisch genegeerd wordt natuurlijk...
We vangen je wel op !! (In een ander topic)quote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, niet Herman nadoen. of woon je op de begane grond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |