Thanks.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef Uccella het volgende:
[..]
Sponsor heeft zich teruggetrokken, nadat halve tribune Ado het veld op stormde uit onvrede. Vind t erg jammer dat ze zich niet in hebben kunnen houden (fans dus, niet sponsor)...triest
Naar de kooi?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
Nu heeft ze het al over een week (kindjes daar naar toe)
Zal wel weer.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef Missy_1974 het volgende:
BHES moeten gewoon doen wat ze besproken hebben, kom op met dat natas bashen of was het wederom alleen grootspraak
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik wil d,r juist even vanaf......????!!!!!!!!!!!!!!!!
4 maandenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef Utrecht het volgende:
ZIt die Amanda nou te stoken?
Tegen Natasia: Hoe vaak heb je je kinderen nou ook al weer gezien hier?
Beetje mongolide ogen heeft ze wel ja.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig straalt ze wel een en al intelligentie uit
[afbeelding]
Alle 2 de brieven?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Utrecht het volgende:
Natasia wil haar fanmail veilen
Iemand interesse???
Bolletjes??????Oeps, mogen we niet meer zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef Gigageil het volgende:
Moeder heeft een mooi huis in Suriname......
Reist heen en weer tussen Suriname en Nederland.......Zeker de uitkering ophalen.....![]()
Jaaa mijn w.c. papier is bijna op.quote:
knet-ter-gekquote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
een single opnemen met haar dochter en ze weet nog niet hoe ZE het in gaan plannen?
ja dat wordt een hit.![]()
Timing is alles hier ..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haal mijn toiletpapier bij Albert Heijn.
In the jungle, the mighty jungle, lalallaaaaaaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
een single opnemen met haar dochter en ze weet nog niet hoe ZE het in gaan plannen?
ja dat wordt een hit.![]()
Is dit echt belangrijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
(Sorry kom even binnenvallen) Waarom mogen ze nou eigenlijk voetbal kijken terwijl ze gisteren al een film van meer dan 2 uur hebben gekeken? Of hebben ze alleen Ajax gezien?
promo voor Talpa , dat mag dan weer wel.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
(Sorry kom even binnenvallen) Waarom mogen ze nou eigenlijk voetbal kijken terwijl ze gisteren al een film van meer dan 2 uur hebben gekeken? Of hebben ze alleen Ajax gezien?
Dus iedereen haar negeren. Ik doe wel mee, maar moet wel de meerderheid mee doen. Anders heeft het geen nutquote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
En intussen lullen wij weer een pagina vol over Natasia, waardoor ze dus nog steeds veelbesproken blijkt te zijn. Daar gaat het TIEN om.
Ik haat voetbal nog meerquote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
En intussen lullen wij weer een pagina vol over Natasia, waardoor ze dus nog steeds veelbesproken blijkt te zijn. Daar gaat het TIEN om.
Ik heb inderdaad ook al een DGK dip, begin dat gedoe van die dramaqueen en haar billenmaatje Braindead zo verschrikkelijk irritant te vindenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Missy_1974 het volgende:
oh wat zou het toch lekker zijn om dat wijf naar huis te sturen zonder rijbewijs etc.
begin DGK nu toch wel beu te worden eigenlijk, want er is een boel geblaat maar weinig wol
En ik ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Dus iedereen haar negeren. Ik doe wel mee, maar moet wel de meerderheid mee doen. Anders heft het geen nut
Heb toch gene behoefte om meer over dat wijf woorden vuil te maken
Waarom ben ik nog geen moderator?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef demins het volgende:
Waarom heeft Amanda nog geen talkshow?
Ja, het programma heet nu ook ' Natasia en haar gekooiden'.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |