heeft ze hier het lef voorquote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Mijn hartslag is al 120 nu, dus die van Sylvia zal ook knap hoog zijn.
Hij wil het zelf al niet eens omdat het 150 cp kost. Hij kent die meisjes ook nauwelijks. Boeiend iets dusquote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Syl is cool , zou me nix verbazen als ze ermee instemd. Siert haar.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Nee, wat erg.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's kans op wraak zeg maar?
Post jij ook op Mamjo?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Gigageil het volgende:
Ik kijk al driekwart van de tijd minder naar DGK-streams, want ik ben die zelfingenomen, vette, psychisch gestoorde Negerin zo zat dat ik haar stem niet meer kan aanhoren, haar viezigheid slaat echt alles en nog is ze in de veronderstelling dat ze eenmaal buiten DGK overladen wordt met TV-aanbiedingen/interviews.
Zelfs het eerste week-end buiten DGK knalt ze die twee kids weer bij haar zus hoor ik net. Dan een weekje op vakantie. En ze schijnt bewaking te krijgen.......*kuch* haar "ventje" zal haar beschermen (lekker denigrerend woord om je man ventje te noemen)
Dat gegaap elke avond weer kan ik ook niet meer aanzien, die grote scheur van der met een piercing in haar strot![]()
![]()
En dat hysterische gelach kan ik ook niet meer uitstaan.
Ik kijk pas weer als dat sekreet weg is, en ik kijk nooit meer TIEN als we dat restauratie-gebeuren met de slappe tieten en straiebuik van zo'n teringwijf aan moeten zien in een SPEL om MILJOENEN.
Oprotten ermee......ga maar naar Make Me Beautiful![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
1e verdieping. Rustig aan beginnen...
Was een goeie.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
En Huub en Bart zijn al weer weg om te schaken
nee, want hij heeft amanda nu beter leren kennen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Dit is wel een mega blunder van de redactie zeg. Nee natuurlijk wil hij dat niet, wat een sukkels.
Kan dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef pullup het volgende:
Die meiden in het filmpje voor brian zijn nog dommer dan Amanda zo te zien
Gewoon ALLES tegenhouden, iets eenvoudigs en ook iets geweldigs. Eenvoudigweg Brian helemaal stilleggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig wilde Brian al zelf niet, aangezien het niet bijzonder genoeg was. Brian moet iets geweldigs krijgen wat Sylvia kan tegen houden. Dat lijkt me veel beter.
beter=intiemerquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, want hij heeft amanda nu beter leren kennen.![]()
Oeps, ja is waar, ik lijk Snollie wel, dus geen clashquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
De redactie baalt nu wel als een stekker
Bart en Huub waren binnen een paar seconden al weer verdwenen
Daar heb je geen l.o.i cursus voor nodig. Die andere troelas zijn waarschijnlijk ingewikkelder.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, want hij heeft amanda nu beter leren kennen.![]()
Dan had hij het moeten laten doorgaan, want dan had hij al kunnen zeggen dat het 1/1 stond.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:58 schreef Black_king het volgende:
Brian wist al dat het een nogo zou worden door de groep.....
beter = alléén lichamelijk. Geestelijk is ze zelfs voor hem "geen partij"quote:
ja is wel heel grof, de moeite om iets te verzinnen, het filmpje maken en dan wilt Brian het niet eensquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
De redactie baalt nu wel als een stekker
Bart en Huub waren binnen een paar seconden al weer verdwenen
Ja dit was echt te simpelquote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij komt er plan B: er zit hier een addertje onder het gras
Je overschat hem.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had hij het moeten laten doorgaan, want dan had hij al kunnen zeggen dat het 1/1 stond.
Gelukkig iemand die me snaptquote:
Ik zeg niksquote:
dat zei ze vrijdag ook alquote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef 2live het volgende:
het niveau van amanda en brian;
amanda; sinds vannacht gaan we met elkaar,
brian; ik heb amanda beter leren kennen.
Twee vriendinnen die hij niet kende. Vriendinnen van zijn broer.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gemist
Is het zo dat er 3 trienen zouden komen voor Brian die hij nauwelijks kent tegen betaling van 150 contactpunten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |