En in het geval van Natasia aan Flippenquote:
Ik ga ook wat anders doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Anders nog? Dan ga ik een boek lezen!
Ja nu begrijp ik het argument om ergens anders te slapen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wappen is wippen met een slappe.
dacht inderdaad ook al dat eric er uit zou gaan, dat was sowieso bart's intentie altijd geweest, volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat de redactie nooit toe.
Hij is nog geen eens miss diva geweest.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:23 schreef Dogga het volgende:
Amanda: het is half 10..ff een uurtje sporten eenhalf uurtje beneden zitten dan is het alweer morgen
Natasia: je moet eerst slapen voordat het morgen wordt.
Amanda: ja maar dat gaat zooo snel
LOLquote:
Ik ga voor de herhaling van: De ontdekking van de hemel. Is alweer een tijdje geleden, en de 2e keer is zoveel mooier.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Anders nog? Dan ga ik een boek lezen!
Concentreer je eens wat beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Wippen = Wie ik pijp pomp en neuk
Wappen= Wij allen pijpen pompen en neuken
ze mag 4 mensen (sic) uitnodigen?????quote:Op zondag 18 februari 2007 21:21 schreef ruby het volgende:
Ja Does, het wordt weer tijd voor een feestje.
Aankomend weekend is Natasia jarig, dus ja.....dat wordt een dolle boel.![]()
Gok naar de Buren of het paardjequote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Sylvia gebleven?
En met Brain lukt dat WEL..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:23 schreef Dogga het volgende:
Amanda: het is half 10..ff een uurtje sporten een uurtje beneden zitten dan is het alweer morgen
Natasia: je moet eerst slapen voordat het morgen wordt.
Amanda: ja maar dat gaat zooo snel
Die licht-erotische teksten van jou worden steeds beter.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
te grof
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wappen is wippen met een slappe.
Ja en ze mogen een uurtje blijven.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ze mag 4 mensen (sic) uitnodigen?????
Steeds lichter?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die licht-erotische teksten van jou worden steeds beter.![]()
Iets wat bij Natasia per definitie het geval is, lijkt me.quote:
Nee das Wrakkenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets wat bij Natasia per definitie het geval is, lijkt me.![]()
afgeleid van de term 'wappie', wat je wordt van een pilletje, zoals je stoned wordt van een joint.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is een samentrekking van wippen en ... ?
Is er geen topic voor de rijmpjes ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
jongens kappen met dat wappen, ik wil huub zn idee snappen ??????
Het was taktiek om het lief te noemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef _Boo_ het volgende:
Erik: dat is lief.
Nee Erik dat is helemaal niet lief, dat is nou tactiek.
Erik valt me zo tegen he.
Als Brian, Natasia of Amanda weggestemd kan wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Huub krijgt een harde plasser van als er iets lukt.
Maar wat weet ik even niet.
Ik wil weten van watquote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Huub krijgt een harde plasser van als er iets lukt.
Maar wat weet ik even niet.
Probeert ie Huub in bed te krijgen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was taktiek om het lief te noemen.
Ik ook, maar mijn idee is dat Huub backing zoekt als Bart wegvalt, heeft ie Syl en Eric.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
ik wil huub zn idee snappen ??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |