Ik heb jou ook nog niet echt een overtuigend argument aan zien dragen over het opraken van de fossiele brandstoffen. Dergelijke claims zijn toch vooral gebaseerd op populair-wetenschappelijke boekwerkjes die schermen met termen als 'Peak-oil' enzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde verhaal, je horenzeggen-argumenten zijn erg zwak.
Het plukken daarvan is een bijzonder pijnlijk proces wat vrouwen in o.a. Tibet 'slechts' enkele dagen kunnen volhouden. De vrucht is dermate zuur dat je handen er kapot aan gaan. Gelukkig zijn cashewnootjes wel dikmakers..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:37 schreef Monidique het volgende:
Cashewnootjes zijn duivels verrukkelijk.
Plukken? Ik dacht dat ze die dingen, net zoals al het andere, gewoon in fabrieken maakten.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het plukken daarvan is een bijzonder pijnlijk proces wat vrouwen in o.a. Tibet 'slechts' enkele dagen kunnen volhouden. De vrucht is dermate zuur dat je handen er kapot aan gaan. Gelukkig zijn cashewnootjes wel dikmakers..
het is wel een grappig vormpje he?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Plukken? Ik dacht dat ze die dingen, net zoals al het andere, gewoon in fabrieken maakten.
Kijk jij snapt het!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Fossiele brandstoffen houden nieuwe ontwikkelingen tegen, gauw opmaken dus!
Hee, ies simpel! Fossiel ies oud. Later jij ook fossiel.quote:
Of beter nog: je laat een ander zoeken en pikt het vervolgens gewoon in.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, ies simpel! Fossiel ies oud. Later jij ook fossiel.
Je moet sowieso naar nieuwe technologie zoeken, een aap weet nog dat fossiele brandstoffen ooit opraken, dan moet je wel een vervanger hebben of stoppen met autorijden.![]()
Wat moet jij met moslims? Moslims are not fun.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan dat geleuter over rapporten en het klimaat in een topic dat daar over gaat, hier wil ik bier en moslims!
Ik moet wat te vreten hebben tijdens mijn biertjedrinken.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat moet jij met moslims? Moslims are not fun.
quote:Wilders: geen excuses aan Saudi-Arabië
DEN HAAG/RIYAD, 18 febr. Fractieleider Geert Wilders van de PVV peinst er niet over aan Saudi-Arabië excuses aan te bieden voor zijn recente uitspraken over de Koran.
Hij zei dat zondag in een reactie op een bericht in de Saudische krant Al-Watan dat het islamitische land bij de Nederlandse regering zijn ongenoegen kenbaar heeft gemaakt over de uitlatingen.
Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag zei zondag dat de Saudische ambassadeur dat „informeel” inderdaad heeft gedaan. Van een officiële klacht was hem echter niets bekend.
Volgens de krant zou de Saudische ambassade in Den Haag hebben geëist dat Wilders zijn uitspraken terugneemt en de moslims zijn excuses aanbiedt. „Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt daar een millimeter van terug te nemen”, zei het Tweede Kamerlid. „Zijn ze hartstikke gek geworden? Het is schandalig dat een land dat geen vrijheid van meningsuiting kent, mij de les leest. Ze moeten maar eens leren dat je als parlementariër hier mag zeggen wat je wilt.”
Wilders stelde eerder deze week in een interview met het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. Volgens de voorman van de Partij voor de Vrijheid staan er „genoeg verschrikkelijke dingen” in het heilige boek van de moslims.
Wilders zal minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken schriftelijk vragen of hij de Saudische ambassadeur terecht wil wijzen en hem een lesje in parlementaire democratie wil geven. Bot liet vrijdag nog weten dat hij de uitspraken van Wilders over de islam en de profeet Mohammed betreurt. De uitlatingen zijn in Marokkaanse en Pakistaanse media overgenomen en dat is volgens de bewindsman niet erg bevorderlijk voor het aanzien van Nederland in het buitenland.
Wilders, die benadrukt dat Bot het niet met hem eens hoeft te zijn, zal hem ook op dit punt om tekst en uitleg vragen en hem oproepen op te komen voor de vrijheid van meningsuiting. (ANP)
Lekker. Islamiet aan 't spit.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik moet wat te vreten hebben tijdens mijn biertjedrinken.
doe mij maar olijven of nootjes.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik moet wat te vreten hebben tijdens mijn biertjedrinken.
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk,quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stoer mannetje Wilders.
Nahnahnahnah, je kunt me toch niet pakken, nahnahnahnah
[b]
[..]
Wat had je dan verwachtquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stoer mannetje Wilders.
Nahnahnahnah, je kunt me toch niet pakken, nahnahnahnah
Ja hoor dan is het in een zinloze tirade tegen linksquote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zegt PJORourke welleens een zin waar het woord moslim of islam niet in voor komt?
quote:Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 7.99 EUR 7.99 Diabolus In Musica 3-4 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 Divine Intervention 3-4 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 God Hates Us All 3-4 werkdagen
1 EUR 9.99 EUR 9.99 Reign In Blood 5-10 werkdagen
Subtotaal EUR 33.96
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 35.91
Tja, wat moet Wilders dan doen, "oh sorry SA, zo bedoelde ik het niet, hoe kan ik het goedmaken?"quote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht
Het is dit òf helemaal geen reactie.
Ohja, dat had natuurlijk ook nog gekund. Die optie was ik even helemaal vergeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, wat moet Wilders dan doen, "oh sorry SA, zo bedoelde ik het niet, hoe kan ik het goedmaken?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |