Daar zul je mij ook nooit over horen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik jou ook niet over Holocaustontkenners horen. Sterker nog, die mogen dan gewoon deelnemen aan een kabinet.
Tja, de Pvda beloofde vanalles in de campagne, maar laat daar nu niets van zien. Daar zie ik ook geen verantwoording.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik lees net dat abou: (schijnt) zijn zus heeft vermoord, (schijnt) samen met Fons achter de jongetjes aanzat en (schijnt) bovendien er financieel een enorme chaos van heeft gemaakt.
Nogal grove beschuldigingen zonder enige verantwoording.
Het is me wat. Ik las over Fortuyn ook weleens wat. En nu weer over Wilders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik lees net dat abou: (schijnt) zijn zus heeft vermoord, (schijnt) samen met Fons achter de jongetjes aanzat en (schijnt) bovendien er financieel een enorme chaos van heeft gemaakt.
Nogal grove beschuldigingen zonder enige verantwoording.
Het is erg goed dat het cpb alle plannen van de partijen uitpluist en de gevolgen berekent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, de Pvda beloofde vanalles in de campagne, maar laat daar nu niets van zien. Daar zie ik ook geen verantwoording.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is me wat. Ik las over Fortuyn ook weleens wat. En nu weer over Wilders.
Het is vooral goed dat (a) de PvdA zo'n inhoudsloze spinpartij is geworden en (b) de SP ze op de hielen zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is erg goed dat het cpb alle plannen van de partijen uitpluist en de gevolgen berekent.
Het zou Albayrak wel sieren als ze eens iets zei van de censuur op de tentoonstelling in de Nieuwe Kerk, waar niet eens vermeld mag worden dat Byzantium door Grieken werd gesticht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze is vrij dat te vinden. Ik vind het geen diskwalificatie waard en niet een reden om haar maar te weren uit openbare functies.
in WFL hebben ze Triggershot mod gemaaktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Of een ander subforum in de ban van een andere kliek "Ouders wees profeet Mohammed waren moslim/monotheist".(waarom staat je inbox niet open ??)
goeie genade, wat een afgangquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het zou Albayrak wel sieren als ze eens iets zei van de censuur op de tentoonstelling in de Nieuwe Kerk, waar niet eens vermeld mag worden dat Byzantium door Grieken werd gesticht.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is vooral goed dat (a) de PvdA zo'n inhoudsloze spinpartij is geworden en (b) de SP ze op de hielen zit.
Dat ben ik geheel met je eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het zou Albayrak wel sieren als ze eens iets zei van de censuur op de tentoonstelling in de Nieuwe Kerk, waar niet eens vermeld mag worden dat Byzantium door Grieken werd gesticht.
Was mij ook al opgevallen, maar ik heb geeneens zin meer om hier nog tegenin te gaan. Alicey is nogal van hem gecharmeerd. Ik begrijp dat niet zo, vooral niet vanuit haar achtergrond. Magoed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in WFL hebben ze Triggershot mod gemaakt
Me dunkt kun je zo'n mening alleen hebben als je tegelijkertijd vindt dat Albayrak gewoon lekker Turkse kan blijven. Dit is niet per se gericht aan jou, trouwens. Het zou namelijk vreemd zijn als men vindt dat Albayrak daar commentaar op moet geven, maar tegelijkertijd tweehonderd procent haar Nederlandse en enige nationaliteit moet benadrukken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad gezien. Misschien dat je nog een keer de confrontatie wil aangaan bij wfl voordat Trigger of Alicey dit ( " Ouders wees Mohammed waren monotheist/hanief". ) op slot gooien. Lord Veter zit er ook getrouw in te zaniken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in WFL hebben ze Triggershot mod gemaakt![]()
Wat een farce. Had nog eens een topicje geopend over hoeveel mensen de God van de bijbel vermoord heeft. Zie ook: http://dwindlinginunbelie(...)-has-god-killed.html
Werd uiteraard gesloten zodra Alicey het opmerkte. Zo zie je maar hoezeer dit soort gelovigen zich geroepen voelen wetenschap cq vrije kennisvergaring te betuttelen, zeker als die te confronterend wordt.
De geschiedenis begint toch bij 29 mei 1453.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vreemde redenatie. Je kunt toch gewoon vinden dat zij haar Turkse nationaliteit moet lozen, maar als ze dat dan toch niet doet (hetgeen nu het geval is) dan tenminste wel hier commentaar op moet geven? Het is niet òf òf, maar gewoon of.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Me dunkt kun je zo'n mening alleen hebben als je tegelijkertijd vindt dat Albayrak gewoon lekker Turkse kan blijven. Dit is niet per se gericht aan jou, trouwens. Het zou namelijk vreemd zijn als men vindt dat Albayrak daar commentaar op moet geven, maar tegelijkertijd tweehonderd procent haar Nederlandse en enige nationaliteit moet benadrukken.
Er is geen enkele reden om dat niet serieus te nemen. Van Marokko tot aan Indonesië heeft de radicaal-politieke islam de laatste decennia sterk aan invloed gewonnen, vooral onder jongeren. Meisjes aan de hoofddoek, Saoedische moskees die verrijzen op plekken waar de economische nood het hoogst is, een goed geoliede propagandamachine, weinig troostrijk allemaal. Iedere intellectueel uit welk moslimland ook zal je daar fijntjes op willen wijzen -- daar heb je geen Wildersiaanse retoriek voor nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus dat neem je wel serieus...
Think out of the box. Verlaat dat waanidee van het tweestromenland dat NL zou zijn.quote:Tja, er zijn oplossingsmogelijkheden genoeg - maar die wil men niet uitproberen. Elke keer keren we terug naar de multiculturele prietpraat als er een probleem is maar dat heeft geen enkel effect.
Hun verkiezingsprogramma gewoon bij het oud papier terecht komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En dat is relevant omdat?
Ze kunnen beter de L van WFL fuseren met Truth, en dan het geheel laten opgaan in ONZquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, maar ik heb geeneens zin meer om hier nog tegenin te gaan. Alicey is nogal van hem gecharmeerd. Ik begrijp dat niet zo, vooral niet vanuit haar achtergrond. Magoed.
Uh, ja. Dat klopt op zich wel. Goed: als ze haar tweede nationaliteit wel zou lozen. Dan nog vind ik het een beetje vreemd, hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vreemde redenatie. Je kunt toch gewoon vinden dat zij haar Turkse nationaliteit moet lozen, maar als ze dat dan toch niet doet (hetgeen nu het geval is) dan tenminste wel hier commentaar op moet geven? Het is niet òf òf, maar gewoon of.
Triggershot is dikke maatjes met Yvonne Alicey en brechtje en organiseren regelmatig ramadan meets.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, maar ik heb geeneens zin meer om hier nog tegenin te gaan. Alicey is nogal van hem gecharmeerd. Ik begrijp dat niet zo, vooral niet vanuit haar achtergrond. Magoed.
Dit ben ik wel met je eens. Wilders zou er verstandig aan doen tenminste achter de schermen de interne tegenstellingen tussen moslims veel beter te benutten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef Ringo het volgende:
Tegelijkertijd ontwikkelt zich in heel West-Europa een onderklasse van migranten, van wie de meesten moslim, zonder opleiding, zonder baan. De ghetto-rellen in Frankrijk spreken boekdelen. Veel woede, veel rancune. Ik ga hier niet in op de oorzaken daarvan, want dat leidt alleen maar af van waar ik heen wil: dat ze er zijn, moslims, hier, fucking deal with it of ga in je nest liggen en weiger nog op te staan. Ik ken er inmiddels genoeg om te weten dat het, ook al lijkt het tegendeel soms waar, geen coherente groep is; iedere poging om van een moslim de moslim te maken is een self-fulfilling prophecy.
Dat is waar, maar het schijnt dat de meeste mensen die deel hebben genomen aan die rellen niet uit islamitische landen kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef Ringo het volgende:
Tegelijkertijd ontwikkelt zich in heel West-Europa een onderklasse van migranten, van wie de meesten moslim, zonder opleiding, zonder baan. De ghetto-rellen in Frankrijk spreken boekdelen. Veel woede, veel rancune.
Ramadan meets???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef typtypo het volgende:
[..]
Triggershot is dikke maatjes met Yvonne en brechtje en organiseren regelmatig ramadan meets.
Even daarna wordt triggershot moderator.
Hij begint zijn klauwjes aardig in fok te zetten.
Hij was al zo een jehova aangaande de islam.
Dat is niet gelukt maar hij gaat het nu anders proberen.
Al negetieve klanken over de islam wegmoden.
Zolang hij maar aardig tegen Yvonne en Brechtje blijft doen kan hij zijn gang gaan..
Ik zie een taak voor Frodo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alle moslims ondersteunen het idee van de "sharia" door moslim te zijn. De sharia en democratie zijn als water en vuur. 1 zal moeten vernietigd.
Ja, op basis van verdeel en heers hebben de Britten ook hun rijk gebouwd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Lemmeb het volgende:
Dit ben ik wel met je eens. Wilders zou er verstandig aan doen tenminste achter de schermen de interne tegenstellingen tussen moslims veel beter te benutten.
Ramadan meet 2quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ramadan meets???What the fuck! Serieus???
En Brechtje, die is dus in de islamval van die loverboy getrapt?
Exact. Ik zat hier toevallig gisteren nog aan te denken, dus vandaar dat ik er ook even op moest reageren. Als je het een beetje goed speelt kun je alle islamitische groeperingen tegen elkaar opzetten. Laat men elkaar maar afmaken, in plaats van dat men gedwongen wordt als één blok de pijlen te richten op de rest van de samenleving.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, op basis van verdeel en heers hebben de Britten ook hun rijk gebouwd.
Ik weet niet of hte gaat. De grootste groepen zijn Turks en Marokkaans, dus soenniet. Er moet wel een vorm van onderlinge haat zijn om op in te spelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
Exact. Ik zat hier toevallig gisteren nog aan te denken, dus vandaar dat ik er ook even op moest reageren. Als je het een beetje goed speelt kun je alle islamitische groeperingen tegen elkaar opzetten. Laat men elkaar maar afmaken, in plaats van dat men gedwongen wordt als één blok de pijlen te richten op de rest van de samenleving.
Maar waarschijnlijk is Wilders toch even iets te machtsgeil om dat daadwerkelijk te doen. Dat zou namelijk de basis onder z'n hele partij vandaan slopen.
Ongelofelijk. Doet me ook een beetje denken aan zo'n werving voor Jehova's Getuigen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ramadan meet 2
Hier lees maar na hoe systematisch deze Fok crewleden worden gemanipuleerd.
Allemaal leuk aan de waterpijpje en lekker op ze in blijven praten.
Hm.. hoe het dan dat er toch moslims zijn die bij een politieke partij zijn aangesloten als ze zo tegen democratie zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alle moslims ondersteunen het idee van de "sharia" door moslim te zijn. De sharia en democratie zijn als water en vuur. 1 zal moeten vernietigd en ik weet al welke dat gaat worden.
er wordt niet gemanipuleerd, de insteek is dat moslims zielig zijn. Geen van die users is van plan zich tot de islam te bekeren, geen alcohol te drinken, halalle biefstukjes te eten. Netzomin als Geert Mak of Marcel van Dam dat van plan zijn. Moslims zijn in de ogen van deze mensen zielig, niet helemaal volwaardig, een beetje kinds. En zo wordt er dan ook mee omgegaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:33 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ramadan meet 2
Hier lees maar na hoe systematisch deze Fok crewleden worden gemanipuleerd.
Allemaal leuk aan de waterpijpje en lekker op ze in blijven praten.
Hoezo, is toch een hele normale oproep? Ze zetten toch geen poot tussen de deur?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Doet me ook een beetje denken aan zo'n werving voor Jehova's Getuigen.
Om een democratie omver te werpen moet je er eerst gebruik van maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm.. hoe het dan dat er toch moslims zijn die bij een politieke partij zijn aangesloten als ze zo tegen democratie zijn
Die haat kun je creëren. Bijvoorbeeld als er weer geld verdeeld moet worden voor het bouwen van een moskee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet niet of hte gaat. De grootste groepen zijn Turks en Marokkaans, dus soenniet. Er moet wel een vorm van onderlinge haat zijn om op in te spelen.
Nee, zo begint het altijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoezo, is toch een hele normale oproep? Ze zetten toch geen poot tussen de deur?
Welk beestje is het dan dat Wilders nog immer bij de naam moet noemen? Dat Aboutaleb met Bin Laden luncht? Dat Albayrak een islamitische heilstaat nastreeft? Dat het moslims eigenlijk niet toegestaan zou moeten zijn, zich met onze vaderlandsche politiek te bemoeien?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ringo, hoe zou Wilders het anders moeten doen? Ik vind nl. nog steeds dat hij een goed punt heeft. Dat velen dat niet aanstaat is wat anders. Ik vind met name die mensen laf laf en dom om niet eens de koe bij de horens te vatten, het beestje bij de naam te noemen.
Zo hey, dan hebben ze wel geduldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om een democratie omver te werpen moet je er eerst gebruik van maken.
Zegt Wilders dat dan ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef Ringo het volgende:
, dat het feit alléén dat je je 'moslim' noemt, al genoeg is om als staatsgevaarlijk te worden bestempeld?
Het gaat Wilders er om dat Nederland ongezien omgebouwd wordt van kerkelijk land tot moskee land, zonder dat iemand zich wil afvragen waar dat allemaal toe leidt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welk beestje is het dan dat Wilders nog immer bij de naam moet noemen? Dat Aboutaleb met Bin Laden luncht? Dat Albayrak een islamitische heilstaat nastreeft? Dat het moslims eigenlijk niet toegestaan zou moeten zijn, zich met onze vaderlandsche politiek te bemoeien?
Hoeveel generalisaties kan een mens verdragen? Hoe lang kan iemand doorgaan met de werkelijkheid zo te verdraaien, dat het feit alléén dat je je 'moslim' noemt, al genoeg is om als staatsgevaarlijk te worden bestempeld?
Het beestje is allang bij de naam genoemd; Wilders schept er genoegen in om er een Godzilla van te maken. Mij best hoor, domheid en angst zijn sinds mensenheugenis elkaars broeder, maar ik doe daar niet aan mee.
Ja, de koning van de slachtofferrol, LangeTenen01, doet ook vol op mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Godslasteraar het volgende:
er wordt niet gemanipuleerd, de insteek is dat moslims zielig zijn. Geen van die users is van plan zich tot de islam te bekeren, geen alcohol te drinken, halalle biefstukjes te eten. Netzomin als Geert Mak of Marcel van Dam dat van plan zijn. Moslims zijn in de ogen van deze mensen zielig, niet helemaal volwaardig, een beetje kinds. En zo wordt er dan ook mee omgegaan.
Waarom moet iemand zich als moslim profileren om bij de pvda te gaan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zo hey, dan hebben ze wel geduldKom op, man jullie geloven het zelf toch niet! Maar aan de andere kant. Wilders wordt hier wel bewierrookt natuurlijk..
Veel Turken in NL zijn aleviet. Die doen niet aan de ramadan en vinden wekelijks moskeebezoek ook tamelijke onzin.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
De grootste groepen zijn Turks en Marokkaans, dus soenniet. Er moet wel een vorm van onderlinge haat zijn om op in te spelen.
Dat is gewoon zoals sektes normaal gesproken te werk gaan. Heel geslepen. Dat van die poot tussen de deur is eigenlijk meer een zwaktebod, waarschijnlijk als men gefrustreerd geraakt is door het aantal deuren dat men die dag al in het gezicht gesmeten heeft gekregen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is dat wat je gelooft, of is dat wat je wil geloven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |