In de ochtend heeft ze het te horen gekregen via de DGK_redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vraag misschien te veel: maar: hoe, waar, hoe laat, door wie, via welk medium ???![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:40 schreef Forme het volgende:
[..]
In de ochtend heeft ze het te horen gekregen via de DGK_redactie.
eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet zeuren, maar zou er niet een aparte Topic geopend kunnen worden over Brainles en zijn medicatie. Ik word er een beetje moe van dat in alle Cossen het 6 van de 10 posten gaat over Valium, Diazepam e.d. en alle bijsluiters, als Brainles in beeld is. Dit verhaal weten we toch ondertussen wel. Dus pleaseeeeeeeeeee een aparte topic.![]()
Deze posting lijkt me een leuke TT voor dat topicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian zn pillen spaart en er net iets te veel tegelijk neemt
Nee hoor, ik was te laatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ik werd ook helemaal moe van dat gezeur over Diazeem of hoe die troep ook heet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet zeuren, maar zou er niet een aparte Topic geopend kunnen worden over Brainles en zijn medicatie. Ik word er een beetje moe van dat in alle Cossen het 6 van de 10 posten gaat over Valium, Diazepam e.d. en alle bijsluiters, als Brainles in beeld is. Dit verhaal weten we toch ondertussen wel. Dus pleaseeeeeeeeeee een aparte topic.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
amanda:"Even serieus, mijn borsten zijn gegroeid!" Huub voelt wel even....
OF brian het niet perongeluk ziet. Want zonder camera had ze Huub ook al wel gepakt denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Wireless het volgende:
Amanda kijkt ff de andere kant op...
[afbeelding]
Nou ja, dat komt door de patstelling die de redactie veroorzaakt. De bewoners willen dit, de redactie wil dat. Lekker rommeltje zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Taurus het volgende:
De verhoudingen zijn wel erg lastig nu, niemand kan er uit![]()
Patricia is ziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amoebe is echt smerig het ziet er nu zelfs ECHT smerig uit. Dat de redactie dit toelaat. Als ze niet de goede kleding aan hebben wordt er van alles geroepen. Kan hier dan ook niet even wat over worden geroepen.
Trouwens ik dacht dat Patricia vandaag kwam.
Word ook ziek van de eeuwige discussie over dat A-DEL stro haar, maar het is on topic, dus het magquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amoebe is echt smerig het ziet er nu zelfs ECHT smerig uit. Dat de redactie dit toelaat. Als ze niet de goede kleding aan hebben wordt er van alles geroepen. Kan hier dan ook niet even wat over worden geroepen.
Die is ziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Je bedoeld dat sleeptouw ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Borga het volgende:
Hou is op over dat Haar .....AUB
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Word ook ziek van de eeuwige discussie over dat A-DEL stro haar, maar het is on topic, dus het mag![]()
Wat mij betreft valt haar haar uit
ZOu ik ook worden van nathanaelquote:
Huub angst heet dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Die is ziek.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
dus toch een DGK baby, als het programma het nog 9 maanden volhoudt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:49 schreef Borga het volgende:
Als Amanda haar borsten zijn gegroeid kan dat ook betekenen dat ze zwanger is.....
[..]
Al zou Natasia er niet uit gestemd mogen worden, die stemming werd dan toch wel tegen gehouden door Brian en Amanda, zij hebben elkaar dan wel maar 't is altijd prettig om nog iemand van dat kampje er bij te hebben. Zelfde reden als dat Huub Eric erin wil houden, hoe groter zijn kamp, hoe groter de kans dat ie dat andere kampje kan opbreken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt door de patstelling die de redactie veroorzaakt. De bewoners willen dit, de redactie wil dat. Lekker rommeltje zo.
Tja als het van Breenless zou zijn, dan zou het wel erg snel zijn en vlgs mij hoorde ik Zdngmw gisteren zeggen dat amoebe ongesteld was/is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:50 schreef Borga het volgende:
Niet van Breenless natuurlijjk...Maar van een willekeurige voorbijganger in de vrije natuur
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
Patricia heeft liefdesverdriet en is geschopt door NL
Ah, vandaar dat ze een weekje beneden wil gaan slapen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja als het van Breenless zou zijn, dan zou het wel erg snel zijn en vlgs mij hoorde ik Zdngmw gisteren zeggen dat amoebe ongesteld was/is.
Het heeft haar vanochtend ook niet tegengehouden hoor. Ik hoop niet dat we een screenshot krijgen van de lakensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze een weekje beneden wil gaan slapen!
heeft brain zijn zaad door het ventiel gespoten??? dat die ballonen zijn gegroeid daardoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
Ik heb precies hetzelfde voorgevoel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een raar voorgevoel dat we naar het eind van dit DGK experiment toe gaan
Misschien is ook het konijnen verhaal van de 2 snollen nu ook even klaar. Weer een topic graag ? ( is er al)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef nelisb het volgende:
[..]
heeft brain zijn zaad door het ventiel gespoten??? dat die ballonen zijn gegroeid daardoor.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde voorgevoel.
En het begon ook zeer te doen, maar ja wat wil je als een oververhit bonobo aapje over jeheen laat gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze een weekje beneden wil gaan slapen!
Misschien moeten we het gewoon maar nergens meer over hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien is ook het konijnen verhaal van de 2 snollen nu ook even klaar. Weer een topic graag ? ( is er al)
Hoop het niet!! Maar je zou wel eens gelijk kunnen krijgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
De medicatie van Brianquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik werd ook helemaal moe van dat gezeur over Diazeem of hoe die troep ook heet.
Die tijd komt vrees ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien moeten we het gewoon maar nergens meer over hebben?
Hij heeft zich bedacht hij dacht aan Erikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Brian trekt een roze trui aan. Is dit een signaal ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Brian rustig, komt zeker door zijn medicatie.
ze hebben het programma alleen nog maar verkocht aan de USA, eerst nog ff verkopen aan een paar andere landen voordat de stekker eruit getrokken gaat worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:00 schreef Uccella het volgende:
[..]
Hoop het niet!! Maar je zou wel eens gelijk kunnen krijgen![]()
Je zou het bijna denken! Palma en Eric uit de homoscene getrokken, en hoppa alle manlijke hetero bewoners moeten zich ook in het roze gaan hijsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
Hebben alle mannen nu dezelfde dresscode gekregen van de redactie. ??
ok zal luisteren naar me kleine zusje. ontopic weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien is ook het konijnen verhaal van de 2 snollen nu ook even klaar. Weer een topic graag ? ( is er al)
Sssssssst! Dat is een verboden onderwerp in de cos. Daar is een apart topic over! Net als het haar van amoebe, en het neuken van Brian en amoebe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dat werkt als een rode lap op een stier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Brian trekt een roze trui aan. Is dit een signaal ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sssssssst! Dat is een verboden onderwerp in de cos. Daar is een apart topic over! Net als het haar van amoebe, en het neuken van Brian en amoebe.
Verder mag alles nog.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sssssssst! Dat is een verboden onderwerp in de cos. Daar is een apart topic over! Net als het haar van amoebe, en het neuken van Brian en amoebe.
Verder mag alles nog.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt Jezus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat werkt als een rode lap op een stier!![]()
Mag ik nog even de groeten doen?
wat blijft er dan nog over ???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Verder mag alles nog.
Ze gaat P. zometeen even bellen om te vragen hoe het met haar gaat...quote:
Ze is Brian gaan aftrekken ( of topic)quote:
In een nieuw doe de groetjes topicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat werkt als een rode lap op een stier!![]()
[sub]Mag ik nog even de groeten doen?[/sub]
Het wennen aan de stilte die nog gaat komen, als de dingen zijn zoals ze nu lijken. Dat scheelt onwijs in het afkicken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:07 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
wat blijft er dan nog over ???![]()
Idd, bij Brian is een medicijngerelateerde gedragsverandering zichtbaar, bij Sylvia is daar geen sprake van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef CARLAK het volgende:
Je kunt wel merken dat Sylvia niet de medicatie van Brian krijgt.
Ja, wat is het nou???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze is Brian gaan aftrekken ( of topic)
Misschien een bijwerking van zijn medicatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Ik vind Brainles de laatste dagen wel veel krabben aan zijn piemoltje
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef CARLAK het volgende:
Je kunt wel merken dat Sylvia niet de medicatie van Brian krijgt.
In een etalage staan beelden ook stil en worden ze vervangen door een nieuwe collectie. Daarnaast is het nu opruimingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:09 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Waarom zou men met DGK stoppen, de kijkcijfers stijgen en het programma is net verkocht aan de usa. Men zou wel gek zijn....
Citaat John de Mol: "Talpa fungeert als de etalage van mijn winkel"
Brainless lijkt een beetje op Pepe le Pew.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef Ashrak het volgende:
Goedemiddag allemaal ...
Wat ziet Brainless er weer eens uit als een echte slons zeg.
ik vind het woord MEDICATIE nu al net zo irritant als BEWERKSTELLIGEN.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een bijwerking van zijn medicatie.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:11 schreef Borga het volgende:
Nee SilviSAAI is als kind in een bad vol valium gevallen , die mag niet meer.....
[..]
Brian heeft zijn bed inmiddels weer opgemaakt voor als hij zometeen wat slaperig wordt van de dingen die hij extra toegediend krijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, bij Brian is een medicijngerelateerde gedragsverandering zichtbaar, bij Sylvia is daar geen sprake van.
Schavuit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een bijwerking van zijn medicatie.![]()
Klopt, maar men zal een goedlopende collectie nooit midden in het seizoen uit de schappen halen. Bovendien zou dat het concept verder onverkoopbaar maken en Talpa een onbetrouwbare leverancier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In een etalage staan beelden ook stil en worden ze vervangen door een nieuwe collectie. Daarnaast is het nu opruiming
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft een goed relatieadvies: Je moet niet te intensief met elkaar omgaan, dan raak je minder snel op elkaar uitgekeken.
Waren dat niet briefjes van Ilona?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:11 schreef tipsch het volgende:
knip
Ja, want ik heb die briefjes zelf gezien.
knip
Zij die niet genoemd mag worden Alias Natasiaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef obezzi het volgende:
wie is Zdngmw? en waar staat het voor?
Eerst: Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef obezzi het volgende:
wie is Zdngmw? en waar staat het voor?
We kunnen er beter van maken ZDNWMW : Zij Die Niet Weggestemd Mag Wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst: Zij die niet genoemd mag worden
NU
Zij die nooit genoemd mag worden
Verhip ja, nu je het zegt, de snor is er af. En dat terwijl hij gisteren Amanda nog heeft uitgelegd dat hij nog aan de snorrenactie mee deed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:22 schreef noa84 het volgende:
Jezus wat ziet Brian eruit. Enne... die snorrenactie is gewoon doodgebloed of is er nog iets over gezegd?
10 secquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Bij mij kan ze geen zaken maken. Ze heeft geen poot om op te staan. Ik Praat niet tegen haar, hoe lang houd madame nitwit dat vol.
Nou ja, hij had het beloofd aan die Caz van de radio. Het was geen verplichting vanuit DGK volgens mij. Maar het toont wel weer eens aan hoe slap die eikel is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Verhip ja, nu je het zegt, de snor is er af. En dat terwijl hij gisteren Amanda nog heeft uitgelegd dat hij nog aan de snorrenactie mee deed.
Sanctie voor Brian. Hij moest toch meedoen omdat hij zovaak het woord kanker als scheldwoord gebruikte?
wat 66% ???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:30 schreef n1ek het volgende:
Natasia: Ja 66% Bart had het me al laten lezen. Dat doen wij met zn allen. In elk geval wij 2 (+Brian)ze moest is weten
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef doesss het volgende:
Natasia mag er niet uit van de redactie, want die moet winnen.
Want anders heeft Talpa een moeder van twee kinderen misbruikt voor kijkcijfers zonder dat ze daar beter van is geworden.
Als ze wint kan niemand iets zeggen want dan heeft ze een bom duiten verdient voor haar kiddies.![]()
Om niet voor het blok te worden gezet als Natasia er unaniem uit wordt gestemd, moet Brain er met alle mogelijke middelen in gehouden worden (tot medicatie aan toe) om bij een eventuele stemming de blokkade te verzorgen zodat de redactie dat niet hoeft te doen.![]()
Het begint allemaal wel heel doorzichtig en triest te worden.
Spel, hoezo welk spel......![]()
Dus binnenkort weer schelden op amoebe,k***hoer......quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Verhip ja, nu je het zegt, de snor is er af. En dat terwijl hij gisteren Amanda nog heeft uitgelegd dat hij nog aan de snorrenactie mee deed.
Sanctie voor Brian. Hij moest toch meedoen omdat hij zovaak het woord kanker als scheldwoord gebruikte?
quote:Wat u absoluut niet kunt waarderen, zijn livesoaps zoals Big Brother en de Gouden Kooi met 66 procent.
Amenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Beste redactie: en dan bedoel ik niet de mensen die hier posten, geloof me !!!!
Ik bedoel de mensen met invloed !!!
Syl maakt TV door dat anderen op haar reageren. Ze maakt het programma mooi door niet te neuken, niet te schreeuwen en te laten zien dat er ook een GK bestaat zonder randdebielen. Wees haar dankbaar
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Syl maakt TV door dat anderen op haar reageren. Ze maakt het programma mooi door niet te neuken, niet te schreeuwen en te laten zien dat er ook een GK bestaat zonder randdebielen. Wees haar dankbaar
Helemaal mee eens! Syl geeft nog een béétje niveau aan het programma. Haal Syl eruit, en we zitten echt naar Flodder te kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
truequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Als je wat snapt van mensen dan is tonen van emotie niet hetzelfde als Hijgen, schreeuwen etc.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Borga het volgende:
OK....Maar dat maakt haar niet minder saai, enige blijk van emotie tonen is toch heel normaal?
[..]
Pardon?! Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef jessie het volgende:
Houden ze nu ook al kleding achter van Syl?
Geen idee ze loopt nog steeds in haar ochtendjasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef jessie het volgende:
Houden ze nu ook al kleding achter van Syl?
Jezus, diep triest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia wil een spijkerbroek zodat ze paardenstront kan gaan scheppen, maar ze krijgt d'r geen. Dus ze gaat maar in de ochtendjas.
Dat meen je niet vindt dit geen stijl om iemand zo tegen te werken, en die zeekoe krijgt allesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia wil een spijkerbroek zodat ze paardenstront kan gaan scheppen, maar ze krijgt d'r geen. Dus ze gaat maar in de ochtendjas.
Zou wel een hoop verduidelijken als ze allemaal Liegebeest eruit willen hebben en opeens wordt dat geblokkeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef schatje het volgende:
Ze gaan Amanda bewerken en Bart moet meer met Brian optrekken.
Doel is om Natasia eruit te krijgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je wat snapt van mensen dan is tonen van emotie niet hetzelfde als Hijgen, schreeuwen etc.
Empatisch = je in kunnen leven in een ander, dus dat kloptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
Dat weet ik ..maar ( voor het geval jij dit niet weet ) er zijn ook nog andere emoties, SilviSAAI lijkt wel eem beetje empatisch
[..]
Dan moet de redactie zich werkelijk héél diep gaan schamen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
En zelfs in optimale omstandigheden doet ze overal echt vreselijk lang over, ook die rijlessen hoeveel zou ze er al gehad hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef CARLAK het volgende:
Natasia heeft een secretaressetafel en secretaressestoel nodig voor haar cursus typen![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:43 schreef tipsch het volgende:
Het is onkunde van DGK_REDACTIE om Sylvia niet interessant in beeld te brengen op TV.
eric dacht dat-ie zich ook meteen bij natasia kon inslijmen , is ook niet gelukt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is vrijwel meteen weer zakelijk tegen Eric: Kan jij Amanda zover krijgen dat ze Natasia eruit stemt.
Eric denkt wel dat hij dat kan.
Het is nu al een paar keer gemeld, maar hoe komen jullie aan dit nieuws als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef jakees het volgende:
Weet sowieso iemand of ze alles mogen op internet?
Dan moet het nieuws van de ingeslagen ramen bij Briaaan En Natabaviana ook wel binnen zijn.
Ik ben al erg beniewd hoe Briaaan reageert haha mijn maama ik word paaaraa.
Empathie is een mooie eigenschap. Juist Syl, is één van de weinigen in de villa die over die mooie eigenschap beschikt. Dat is juist het mooie aan Syl.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
Dat weet ik ..maar ( voor het geval jij dit niet weet ) er zijn ook nog andere emoties, SilviSAAI lijkt wel eem beetje empatisch
[..]
In andere topics dat van Briaaans maaaaaama heeft volgens die poster in de telegraaf gestaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is nu al een paar keer gemeld, maar hoe komen jullie aan dit nieuws als ik vragen mag ?
De beslissende stem is voor Brian, op dit moment stemt hij volgens mij zowiezo niet voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef Ashrak het volgende:
- Brainless of Amoebe Brian of Amanda die opdracht krijgt om pertinent tegen te stemmen
Jij zegt exact wat ik net schreef, maar liever en empatischerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Empathie is een mooie eigenschap. Juist Syl, is één van de weinigen in de villa die over die mooie eigenschap beschikt. Dat is juist het mooie aan Syl.
Maar het is niet wat jij bedoelt (vrees ik), jij bedoelt waarschijnlijk dat Syl apathisch zou zijn? En dat, ben ik beslist niet met je eens.
Ik las jouw reactie pas later, sorry. Was een beetje dubbelop zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij zegt exact wat ik net schreef, maar liever en empatischer![]()
Dat topic is om mij volstrekt onduidelijke reden gesloten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef jakees het volgende:
[..]
In andere topics dat van Briaaans maaaaaama heeft volgens die poster in de telegraaf gestaan.
jesus! tis 5 uur, wat n sloeberquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef Forme het volgende:
[..]
Geen idee ze loopt nog steeds in haar ochtendjas![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
De medebewoners hebben de trekscene van Nena en die rat gezien. Ben benieuwd wat voor reacties ze geven als ze het konijnentheater ook te zien krijgen.
Maak hem eens wakker dan, misschien krijgt ie weer een black-out.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef CARLAK het volgende:
Zou Brian aan het rusten zijn? Hij moest eens weten dat Amanda nu bij Huub in de salon is. Dan heeft hij zeker iets extra nodig om hem rustig te houden.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef Sporti het volgende:
Amanda: ik doe nooit iets met mijn handen
Bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat topic is om mij volstrekt onduidelijke reden gesloten.![]()
[GERUCHT[ Ruiten bij de moeder van Brian ingegooid
Zo zal het gaan idd. Ze spreken op hem in dat het al slecht gaat met de kijkcijfers en dat het zonder natasia wel eens helemaal kan instorten. Dan melden ze nog even dat dan de stekker er misschien wel uit gaat.... en missie completed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De beslissende stem is voor Brian, op dit moment stemt hij volgens mij zowiezo niet voor.
Misschien dat Bart hem weet te bewerken, maar het is maar de vraag of dat lukt.
En de Redactie kan Brian natuurlijk beïnvloeden (wat iets anders is dan verbieden) niet op Natasia te stemmen.
Ze denkt werkelijk dat ze al secretaresse is als ze haar typecursus heeft, dat gaat haar flink tegenvallen!!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef CARLAK het volgende:
Natasia heeft een secretaressetafel en secretaressestoel nodig voor haar cursus typen![]()
Zo Zo Jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zal het gaan idd. Ze spreken op hem in dat het al slecht gaat met de kijkcijfers en dat het zonder natasia wel eens helemaal kan instorten. Dan melden ze nog even dat dan de stekker er misschien wel uit gaan.... en missie completed.
Uuuuuuuuuuuhhhhhhhmmmmmmquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Gerttttttttttttttttttttt, help me, ik sta niet voor mezelf in.......................ben boos en ga te veel off topic
Misschien vanwege de taalblunder (serveilleren...)???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat topic is om mij volstrekt onduidelijke reden gesloten.![]()
[GERUCHT[ Ruiten bij de moeder van Brian ingegooid
Ik heb die televaag online bezichtigd, maar kan het nieuwsbericht nergens vinden.quote:
Als ik denk te begrijpen over welke actie jullie het hebben doe ik graag mee .....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuhhhhhhhmmmmmm![]()
Snap precies wat je bedoelt, was gisterenavond ook echt pissed (en dat was vanmorgen geeneens helemaal weg).
Probeer nu een goede actie te verzinnen hoe we dit kunnen blokkeren.
Dat vond ik meteen al verdachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien vanwege de taalblunder (serveilleren...)???
Ik heb gisteren alles gemist, bijgelezen vandaag en vind het zo oneerlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt, was gisterenavond ook echt pissed (en dat was vanmorgen geeneens helemaal weg).
Een advertentievliegtuig huren met z'n allen die een kwartier/half uur over de villa vliegt met de tekst; Gooi die heks Blatasia en Brainless uit de kooi!!!' ???????????quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Ik kan een hoop van haar leren en vind het boeiend haar te observeren. Ik haal uit het kijken naar Syl meer spanning dan dat extreme gedoe van de anderen. Zeker leuk om te volgen maar ik vind veel TV sowieso al lange tijd de plank misslaan om alsmaar extremer en extremer te willen worden. Het zal een een mijlpaal zijn in TV-land als Syl met de hoofdprijs naar buiten zal lopen. Mijn zege heeft ze. Sukkels degene die haar dwarsbomen. De kijkers die van hakken en treiteren houden komen zeker aan hun trekken met de huidige bewoners..... met Syl trek je weer ander volk. Goed toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:43 schreef tipsch het volgende:
Het is onkunde van DGK_REDACTIE om Sylvia niet interessant in beeld te kunnen brengen (op TV).
Het zal me een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand wat er met de bewoners gebeurt als de stekker uit het programma gaat? Die 10k inleg krijgen ze uiteraard terug, maar krijgen ze ook een soort van afkoop-som?
Ze kan dan wel solliciteren als afdelingssecretaresse (= tikgeit).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ze denkt werkelijk dat ze al secretaresse is als ze haar typecursus heeft, dat gaat haar flink tegenvallen!!!!!![]()
![]()
Huub vertelde toen over Nena dat ze het vreselijk druk had en in veel dingen geen zin had maar dat ze moest omdat ze nog 3 maanden na de kooi onder contrct staan van tienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand wat er met de bewoners gebeurt als de stekker uit het programma gaat? Die 10k inleg krijgen ze uiteraard terug, maar krijgen ze ook een soort van afkoop-som?
Gewoon diep inademen en dan besluiten er mee op te houdenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Gerttttttttttttttttttttt, help me, ik sta niet voor mezelf in.......................ben boos en ga te veel off topic
Zelfs daar is ze niet goed genoeg voor, als secretaresse moet je echt wel een goede kennis van de Nederlandse taal hebben, zij kan het niet spreken laat staan typen. Denk dat datatypiste wel iets voor haar is, alhoewel dat misschien nog te hoog gegrepen is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze kan dan wel solliciteren als afdelingssecretaresse (= tikgeit).
Bedenk je daarnaast er ook nog bij dat iedere les uit meerdere uren bestaat dus is het in feite een veelvoud van 50 lessenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Sporti het volgende:
ppppfffffff Natasia voor haar rijbewijs 50 lessen das toch echt heel veel?
Volgens mij hoorde ik toen dat ze die van haar moeder heeft gekregen, die heeft wel geld dacht ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Tissik het volgende:
Hoe zou amoebe eigenlijk aan die 10K gekomen zijn??? Zou Rogier misschien... ?
Zou het niet erg vinden als ze in het huis met een burka zou rondlopen... als ze dan ook nog dr mond zou houden zou ik helemaal tevreden zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Amanda moest in Teheran overstappen toen ze naar Thailand ging. Ze moest een burka dragen toen ze het vliegtuig verliet.
Is echt te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze kan dan wel solliciteren als afdelingssecretaresse (= tikgeit).
Maar... haar moeder wil geen contact meer hebben sinds ze in DGK zit? Ze had zelfs de telefoon uitgezet, zodat ze voor niemand bereikbaar was. Klinkt niet echt logisch, als zij inderdaad de geldschieter zou zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:06 schreef Forme het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik toen dat ze die van haar moeder heeft gekregen, die heeft wel geld dacht ik.
Ik ben het met je eens. En ben echt commercieel, dus leef me in in Talpa/ Tien. Door dat te doen snap ik het nog niet omdat een groep altijd zo iemand nodig heeft om de anderen nog slechter te laten lijken = kijkcijfers. Een spandoek enzo werkt niet omdat men dan Talpa steunt en men alsnog Syl er uit gaat werken. Zij is geen Huub.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Ik kan een hoop van haar leren en vind het boeiend haar te observeren. Ik haal uit het kijken naar Syl meer spanning dan dat extreme gedoe van de anderen. Zeker leuk om te volgen maar ik vind veel TV sowieso al lange tijd de plank misslaan om alsmaar extremer en extremer te willen worden. Het zal een een mijlpaal zijn in TV-land als Syl met de hoofdprijs naar buiten zal lopen. Mijn zege heeft ze. Sukkels degene die haar dwarsbomen. De kijkers die van hakken en treiteren houden komen zeker aan hun trekken met de huidige bewoners..... met Syl trek je weer ander volk. Goed toch?
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Ik kan een hoop van haar leren en vind het boeiend haar te observeren. Ik haal uit het kijken naar Syl meer spanning dan dat extreme gedoe van de anderen. Zeker leuk om te volgen maar ik vind veel TV sowieso al lange tijd de plank misslaan om alsmaar extremer en extremer te willen worden. Het zal een een mijlpaal zijn in TV-land als Syl met de hoofdprijs naar buiten zal lopen. Mijn zege heeft ze. Sukkels degene die haar dwarsbomen. De kijkers die van hakken en treiteren houden komen zeker aan hun trekken met de huidige bewoners..... met Syl trek je weer ander volk. Goed toch?
Van haar moeder, tenminste dat vertelde zequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Tissik het volgende:
Dank je Gertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Gewoon diep inademen en dan besluiten er mee op te houden
Zouden ze hier ook moeten verplichten voor haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Amanda moest in Teheran overstappen toen ze naar Thailand ging. Ze moest een burka dragen toen ze het vliegtuig verliet.
Ze heeft inmiddels wel een kaartje van haar moeder gekregen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar... haar moeder wil geen contact meer hebben sinds ze in DGK zit? Ze had zelfs de telefoon uitgezet, zodat ze voor niemand bereikbaar was. Klinkt niet echt logisch, als zij inderdaad de geldschieter zou zijn.
Ze heeft haar theorie examen ook gehaald (voor rijbewijs). Dat klinkt ook onvoorstelbaar.quote:
Volgens mij toch wel dat heb ze een keer verteld.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar... haar moeder wil geen contact meer hebben sinds ze in DGK zit? Ze had zelfs de telefoon uitgezet, zodat ze voor niemand bereikbaar was. Klinkt niet echt logisch, als zij inderdaad de geldschieter zou zijn.
Dat is nou nog geen 1 keer voorkomen, terwijl er behoorlijk wat van dit soort momenten voorkomen in huis. Ik las net ergens dat iemand het onkunde van de redactie vond dat ze Sylvia niet goed "in beeld"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Jammer voor Sylvia dat ze niet even paard mag rijden. Dat mag alleen maar als er een instructrice bij is en dat terwijl ze toch vrij goed met het paard overweg kan.
Ok, maar dan snap ik niet waarom die moeder nou zo overstuur was omdat in DGK zit?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Forme het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel dat heb ze een keer verteld.
Het paard mag volgens mji niet meer bereden worden omdat het drachtig is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Jammer voor Sylvia dat ze niet even paard mag rijden. Dat mag alleen maar als er een instructrice bij is en dat terwijl ze toch vrij goed met het paard overweg kan.
Dat paard is toch zwanger, dan mag je er toch helemaal niet op rijden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Dat mag niet, sinds Lesley weg isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.
Syl moet gewoon gaan rijden.
Ze was het er gewoon niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, maar dan snap ik niet waarom die moeder nou zo overstuur was omdat in DGK zit?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Willen ze bij Talpa/ Tien alleen Flodder: prima
Willen ze serieus genomen worden: Laat dan juist het contrast zien door inzicht in mensen en manieren van communiceren en leren
Uitstekend gezegd en 1000 % eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
En dan toch 10K beschikbaar stellen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze was het er gewoon niet mee eens.
Dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:14 schreef Bagheera het volgende:
[..]
[..]
Uitstekend gezegd en 1000 % eens.![]()
te erg allemaal...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat mag niet, sinds Lesley weg is
Dan lijkt het er op dat dat dier er alleen maar staat voor gratis stalling en verzorging. Gun Sylvia toch een paard zodat ze kan stralen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat paard is toch zwanger, dan mag je er toch helemaal niet op rijden?
Heeft niks met snappen te maken maar gevoel opbrengen voor de hoofdpersonen in de film. En aangezien die anderen al moeite hebben in het dagelijks leven om iets te geven voor de ander...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Tarantino, dat snappen dombo's als Brian, amoebe en die aap toch niet.
Wordt een rustig film-avondje voor Huub en de zijnen.
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
En dan toch 10K beschikbaar stellen?Ik ben ook mams (en het ook wel eens niet eens met de wensen van de kids, maar dan ga ik er ook niet voor betalen).
't Paard is Hoogdrachtig. Nog minder dan 2 maanden te gaan. Daar mag ze niet op rijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.
Syl moet gewoon gaan rijden.
kloptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.
Daar hebben ze Huub toch al voor, de seks tussen Braindead en AmanDEL vind ik echt niet interessant, zouden ze voor mij wel weg mogen laten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.
In mijn ogen echt wel tuniekjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, hè. Zijn dat jurkjes of tuniekjes die Amanda draagt?
Te walgelijk voor woorden ............maar nog erger, ik zit hier nog steeds naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
Overigens staat Brian ook op de "loonlijst", hij verdient meer per maand dan dat ie ooit in de IT sector zou kunnen verdienen. Ok, technisch gezien heet het een "onkosten vergoeding" om de maandelijkse lasten te kunnen betalen, maar eigenlijk is het gewoon een maandelijks loon.
De redactie vertelde dat de pooltafel binnenkort weggaat, wellicht gaat de draaitafel er achteraanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze die draaitafel niet tijdelijk weg halen, kan wel terug als brian uit de kooi is.
19:00 etenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef obezzi het volgende:
gaat er vanavond nog wat gebeuren?
Dan is ze toch niet voor niks in DGK geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef noa84 het volgende:
Eric leert Amanda hoe ze een fles wijn moet openmaken...
En straks zit ze weer te vertellen dat ze hier zoooooveeel leertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef noa84 het volgende:
Eric leert Amanda hoe ze een fles wijn moet openmaken...
Jammer. Was een leuke verstopplek voor als de juf kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De redactie vertelde dat de pooltafel binnenkort weggaat, wellicht gaat de draaitafel er achteraan![]()
Laat ze dan gewoon muziek draaien...
Waarom gaat de pooltafel weg?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De redactie vertelde dat de pooltafel binnenkort weggaat, wellicht gaat de draaitafel er achteraan![]()
Laat ze dan gewoon muziek draaien...
Brian heeft gezegt hoeveel onkosten vergoeding kreeg. En later zei hij ook nog tegen Bart dat hij hier voornamelijk zat juist VOOR die maandelijkse vergoeding, want in het dagelijkse leven zou hij zoveel geld nooit of te nimmer kunnen verdienen.quote:
Hmmm, wellicht omdat er toch nooit op gespeeld wordt en het ding alleen maar in de weg staat.quote:
Van de bank, zei ze van de week tegen Eric.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Tissik het volgende:
Hear ! Hear !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Goed toch?
Volgens mij zei ze toen ze er net in was dat ze het van haar moeder had.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef crohntje het volgende:
[..]
Van de bank, zei ze van de week tegen Eric.
De spermabank neem ik aan ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef crohntje het volgende:
Van de bank, zei ze van de week tegen Eric.
Tja, dat kan bij haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Brici het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze toen ze er net in was dat ze het van haar moeder had.
Ja maar dat ging wel om het totale bedrag aan dagvergoeding. Er komt elke dag 1000 euro bij, per maand is dat 30/31 duizend. Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dat maandelijk op hun bankrekening gestort krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian heeft gezegt hoeveel onkosten vergoeding kreeg. En later zei hij ook nog tegen Bart dat hij hier voornamelijk zat juist VOOR die maandelijkse vergoeding, want in het dagelijkse leven zou hij zoveel geld nooit of te nimmer kunnen verdienen.
Brian zegt dat hij wel durft te stemmen, maar het niet wil, hij wil gewoon per maand geld verdienen. Dat is wisselgeld zegt Bart. Dit zei hij gisteren in een gesprek met Bart.. Bart noemde het bedrag ook nog, maar dat weet ik niet meer exact. Ik dacht 1000 per dag..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
Overigens staat Brian ook op de "loonlijst", hij verdient meer per maand dan dat ie ooit in de IT sector zou kunnen verdienen. Ok, technisch gezien heet het een "onkosten vergoeding" om de maandelijkse lasten te kunnen betalen, maar eigenlijk is het gewoon een maandelijks loon.
Ze veranderd haar verhaal dagelijksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Brici het volgende:
[..]
Dat klopt heb ik ook gehoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Brici het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Day het volgende:
Ja maar dat ging wel om het totale bedrag aan dagvergoeding. Er komt elke dag 1000 euro bij, per maand is dat 30/31 duizend. Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dat maandelijk op hun bankrekening gestort krijgen.
Dat ging om de totaalpot toch, die oploopt ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt dat hij wel durft te stemmen, maar het niet wil, hij wil gewoon per maand geld verdienen. Dat is wisselgeld zegt Bart. Dit zei hij gisteren in een gesprek met Bart.. Bart noemde het bedrag ook nog, maar dat weet ik niet meer exact. Ik dacht 1000 per dag..
Is het niet 1000 eurie per maand?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Day het volgende:
Ja maar dat ging wel om het totale bedrag aan dagvergoeding. Er komt elke dag 1000 euro bij, per maand is dat 30/31 duizend. Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dat maandelijk op hun bankrekening gestort krijgen.
30.000 / maand? Das zelfs hoger dan ik dacht. Kreeg Bart hetzelfde bedrag? Of is daar niets over bekend? Als iemand zoals Ilona zoveel per dag zou krijgen, dan was ze er allang eerder uitgestapt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, er komt 1000 euro in de pot elke dag. Dat geld is voor de winnaar bestemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Dat ging om de totaalpot toch, die oploopt ?.
Per dag, en ik vind het belachelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Is het niet 1000 eurie per maand?
Oh, dan zijn er dus 2 bedragen...een maandelijkse vergoeding voor de lasten etc, en dan nog een eventuele prijzengeld dat gewonnen KAN worden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, er komt 1000 euro in de pot elke dag. Dat geld is voor de winnaar bestemd.
Juist niet toch? Rare gang van zaken zoveel geld. Dan denk je aan acteurs in goedlopende series etc.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
30.000 / maand? Das zelfs hoger dan ik dacht. Kreeg Bart hetzelfde bedrag? Of is daar niets over bekend? Als iemand zoals Ilona zoveel per dag zou krijgen, dan was ze er allang eerder uitgestapt.
er is inderdaad wel een verschil tussen de jackpot die met 1000 per dag oploopt en de vergoeding. Volgens mij wordt het een beetje door elkaar gehaald. Na hoeveel weken ging Eveline eruit? Ze zeiden toen tegen haar dat die 10K eigenlijk nog maar 5K waren door alle onkonsten zie ze vergoed kreeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Dat ging om de totaalpot toch, die oploopt ?.
Dat is toch de jackpot?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh, dan zijn er dus 2 bedragen...een maandelijkse vergoeding voor de lasten etc, en dan nog een eventuele prijzengeld dat gewonnen KAN worden...
Klopt, ze kirijgen een maandelijkse vergoeding om de vaste lasten te dekken. Die vergoeding varieert overigens per bewoner/miljonair.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Mika25 het volgende:
Oh, dan zijn er dus 2 bedragen...een maandelijkse vergoeding voor de lasten etc, en dan nog een eventuele prijzengeld dat gewonnen KAN worden...
Nee, zo zit het niet. Het basisbedrag is 1miljoen, maar er komt per dag 1000 euro bij, dus hoe langer DGK duurt, hoe hoger het prijzengeld. En dat is alleen voor degene die wint.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
30.000 / maand? Das zelfs hoger dan ik dacht. Kreeg Bart hetzelfde bedrag? Of is daar niets over bekend? Als iemand zoals Ilona zoveel per dag zou krijgen, dan was ze er allang eerder uitgestapt.
Dat is wel okee natuurlijk. De winnaar hoort lekker veel te winnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, er komt 1000 euro in de pot elke dag. Dat geld is voor de winnaar bestemd.
Dat is het bedrag wat in de pot komt om te winnen, dat was niet wat ze aan vergoeding kregen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En daarom wil Brian dat het zo lang mogelijk duurt omdat hij dan per maand 30.000 euro extra krijgt. Daarin snap ik 'm wel. Hij heeft toch niets in de buitenwereld te zoekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:37 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat is wel okee natuurlijk. De winnaar hoort lekker veel te winnen.![]()
Juist. voor de pot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zijn beslist geen jurkjes, alleen... amoebe is in de veronderstelling dat het jurkjes zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, hè. Zijn dat jurkjes of tuniekjes die Amanda draagt?
Maar als je verliest na hele lange tijd in het huis te hebben gezeten is het extra zuur. En de kans om te verliezen is vele malen groter dan winnen. Dus toch wel dom van Braaaaajen om zo in te zetten op een langzame ontwikkeling van het spel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
En daarom wil Brian dat het zo lang mogelijk duurt omdat hij dan per maand 30.000 euro extra krijgt. Daarin snap ik 'm wel. Hij heeft toch niets in de buitenwereld te zoeken![]()
Overigens zijn Bart en Natasia de enige die een probleem hebben met de tijd, de rest niet volgens mij.
Dat vermoeden heb ik dus ook heel sterk, dat amoebe geen 10K heeft ingelegd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
ja he eerst dacht ik wat zit die daar tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef Day het volgende:
En Brian zit het hele gesprek af te luisteren.
Ik versta haar bijna nooitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef Oma1 het volgende:
alleen die stem al van ammaril brrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |