abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46401432
Ze lokken Syl uit.........geloof me
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46401446
En ze vraagt net ind e telefoon toch om dr spijkerbroek?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:39:28 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46401447
Sylvia wil een spijkerbroek zodat ze paardenstront kan gaan scheppen, maar ze krijgt d'r geen. Dus ze gaat maar in de ochtendjas.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_46401451
En de regie heeftweer interesse in amandas borsten.
Goedemorgen :W
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:40:08 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46401464
En weeer een tietenshot van amanda...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_46401468
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia wil een spijkerbroek zodat ze paardenstront kan gaan scheppen, maar ze krijgt d'r geen. Dus ze gaat maar in de ochtendjas.
Jezus, diep triest.
pi_46401480
En dat vind ik dan weer het sterke van Syl. Ze blijft gewoon echt zoals ze is. Je hoort zo vaak, je moet jezelf blijven bla bla bla. Maar bij Syl zie ik dat dus voor het eerst in zo'n programma ook lukken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46401489
quote:
Dat meen je niet vindt dit geen stijl om iemand zo tegen te werken, en die zeekoe krijgt alles
Syl is gewoon eerlijk en maakt zeker wel tv in mijn ogen!
pi_46401498
Bart zit vast te fokken.
pi_46401505
Natasia heeft een secretaressetafel en secretaressestoel nodig voor haar cursus typen
pi_46401508
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef schatje het volgende:
Ze gaan Amanda bewerken en Bart moet meer met Brian optrekken.

Doel is om Natasia eruit te krijgen .
Zou wel een hoop verduidelijken als ze allemaal Liegebeest eruit willen hebben en opeens wordt dat geblokkeerd.

Mogelijkheden blokkade:
- Brainless of Amoebe die opdracht krijgt om pertinent tegen te stemmen
- Aangeven dat ze briefjes heeft geschreven
- Andere smoezen etc.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46401514
Dat weet ik ..maar ( voor het geval jij dit niet weet ) er zijn ook nog andere emoties, SilviSAAI lijkt wel eem beetje empatisch
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Als je wat snapt van mensen dan is tonen van emotie niet hetzelfde als Hijgen, schreeuwen etc.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_46401540
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
Dat weet ik ..maar ( voor het geval jij dit niet weet ) er zijn ook nog andere emoties, SilviSAAI lijkt wel eem beetje empatisch
[..]
Empatisch = je in kunnen leven in een ander, dus dat klopt

Apatisch = weer iets anders
pi_46401547
Het is onkunde van DGK_REDACTIE om Sylvia niet interessant in beeld te kunnen brengen (op TV).
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:43:34 #165
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46401550
quote:
Dan moet de redactie zich werkelijk héél diep gaan schamen.
pi_46401555
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef CARLAK het volgende:
Natasia heeft een secretaressetafel en secretaressestoel nodig voor haar cursus typen
En zelfs in optimale omstandigheden doet ze overal echt vreselijk lang over, ook die rijlessen hoeveel zou ze er al gehad hebben?
pi_46401573
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:43 schreef tipsch het volgende:
Het is onkunde van DGK_REDACTIE om Sylvia niet interessant in beeld te brengen op TV.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46401577
Weet sowieso iemand of ze alles mogen op internet?
Dan moet het nieuws van de ingeslagen ramen bij Briaaan En Natabaviana ook wel binnen zijn.
Ik ben al erg beniewd hoe Briaaan reageert haha mijn maama ik word paaaraa.
pi_46401582
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is vrijwel meteen weer zakelijk tegen Eric: Kan jij Amanda zover krijgen dat ze Natasia eruit stemt.
Eric denkt wel dat hij dat kan.
eric dacht dat-ie zich ook meteen bij natasia kon inslijmen , is ook niet gelukt.
ik denk dat-ie weinig kans maakt met z'n plannetjes
pi_46401598
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef jakees het volgende:
Weet sowieso iemand of ze alles mogen op internet?
Dan moet het nieuws van de ingeslagen ramen bij Briaaan En Natabaviana ook wel binnen zijn.
Ik ben al erg beniewd hoe Briaaan reageert haha mijn maama ik word paaaraa.
Het is nu al een paar keer gemeld, maar hoe komen jullie aan dit nieuws als ik vragen mag ?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:46:00 #171
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46401612
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Empathie is een mooie eigenschap. Juist Syl, is één van de weinigen in de villa die over die mooie eigenschap beschikt. Dat is juist het mooie aan Syl.

Maar het is niet wat jij bedoelt (vrees ik), jij bedoelt waarschijnlijk dat Syl apathisch zou zijn? En dat, ben ik beslist niet met je eens.
pi_46401638
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Het is nu al een paar keer gemeld, maar hoe komen jullie aan dit nieuws als ik vragen mag ?
In andere topics dat van Briaaans maaaaaama heeft volgens die poster in de telegraaf gestaan.
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 16:46:53 #173
128220 Peter6000
pi_46401640
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef Ashrak het volgende:
- Brainless of Amoebe Brian of Amanda die opdracht krijgt om pertinent tegen te stemmen
De beslissende stem is voor Brian, op dit moment stemt hij volgens mij zowiezo niet voor.
Misschien dat Bart hem weet te bewerken, maar het is maar de vraag of dat lukt.

En de Redactie kan Brian natuurlijk beïnvloeden (wat iets anders is dan verbieden) niet op Natasia te stemmen.
pi_46401650
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Tissik het volgende:

[..]

Empathie is een mooie eigenschap. Juist Syl, is één van de weinigen in de villa die over die mooie eigenschap beschikt. Dat is juist het mooie aan Syl.

Maar het is niet wat jij bedoelt (vrees ik), jij bedoelt waarschijnlijk dat Syl apathisch zou zijn? En dat, ben ik beslist niet met je eens.
Jij zegt exact wat ik net schreef, maar liever en empatischer
pi_46401671
Zou Brian aan het rusten zijn? Hij moest eens weten dat Amanda nu bij Huub in de salon is. Dan heeft hij zeker iets extra nodig om hem rustig te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')