Jezus, diep triest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia wil een spijkerbroek zodat ze paardenstront kan gaan scheppen, maar ze krijgt d'r geen. Dus ze gaat maar in de ochtendjas.
Dat meen je niet vindt dit geen stijl om iemand zo tegen te werken, en die zeekoe krijgt allesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Sylvia wil een spijkerbroek zodat ze paardenstront kan gaan scheppen, maar ze krijgt d'r geen. Dus ze gaat maar in de ochtendjas.
Zou wel een hoop verduidelijken als ze allemaal Liegebeest eruit willen hebben en opeens wordt dat geblokkeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef schatje het volgende:
Ze gaan Amanda bewerken en Bart moet meer met Brian optrekken.
Doel is om Natasia eruit te krijgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je wat snapt van mensen dan is tonen van emotie niet hetzelfde als Hijgen, schreeuwen etc.
Empatisch = je in kunnen leven in een ander, dus dat kloptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
Dat weet ik ..maar ( voor het geval jij dit niet weet ) er zijn ook nog andere emoties, SilviSAAI lijkt wel eem beetje empatisch
[..]
Dan moet de redactie zich werkelijk héél diep gaan schamen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Maanvis het volgende:
En zelfs in optimale omstandigheden doet ze overal echt vreselijk lang over, ook die rijlessen hoeveel zou ze er al gehad hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef CARLAK het volgende:
Natasia heeft een secretaressetafel en secretaressestoel nodig voor haar cursus typen![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:43 schreef tipsch het volgende:
Het is onkunde van DGK_REDACTIE om Sylvia niet interessant in beeld te brengen op TV.
eric dacht dat-ie zich ook meteen bij natasia kon inslijmen , is ook niet gelukt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is vrijwel meteen weer zakelijk tegen Eric: Kan jij Amanda zover krijgen dat ze Natasia eruit stemt.
Eric denkt wel dat hij dat kan.
Het is nu al een paar keer gemeld, maar hoe komen jullie aan dit nieuws als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef jakees het volgende:
Weet sowieso iemand of ze alles mogen op internet?
Dan moet het nieuws van de ingeslagen ramen bij Briaaan En Natabaviana ook wel binnen zijn.
Ik ben al erg beniewd hoe Briaaan reageert haha mijn maama ik word paaaraa.
Empathie is een mooie eigenschap. Juist Syl, is één van de weinigen in de villa die over die mooie eigenschap beschikt. Dat is juist het mooie aan Syl.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
Dat weet ik ..maar ( voor het geval jij dit niet weet ) er zijn ook nog andere emoties, SilviSAAI lijkt wel eem beetje empatisch
[..]
In andere topics dat van Briaaans maaaaaama heeft volgens die poster in de telegraaf gestaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is nu al een paar keer gemeld, maar hoe komen jullie aan dit nieuws als ik vragen mag ?
De beslissende stem is voor Brian, op dit moment stemt hij volgens mij zowiezo niet voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:41 schreef Ashrak het volgende:
- Brainless of Amoebe Brian of Amanda die opdracht krijgt om pertinent tegen te stemmen
Jij zegt exact wat ik net schreef, maar liever en empatischerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Empathie is een mooie eigenschap. Juist Syl, is één van de weinigen in de villa die over die mooie eigenschap beschikt. Dat is juist het mooie aan Syl.
Maar het is niet wat jij bedoelt (vrees ik), jij bedoelt waarschijnlijk dat Syl apathisch zou zijn? En dat, ben ik beslist niet met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |