Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Ik kan een hoop van haar leren en vind het boeiend haar te observeren. Ik haal uit het kijken naar Syl meer spanning dan dat extreme gedoe van de anderen. Zeker leuk om te volgen maar ik vind veel TV sowieso al lange tijd de plank misslaan om alsmaar extremer en extremer te willen worden. Het zal een een mijlpaal zijn in TV-land als Syl met de hoofdprijs naar buiten zal lopen. Mijn zege heeft ze. Sukkels degene die haar dwarsbomen. De kijkers die van hakken en treiteren houden komen zeker aan hun trekken met de huidige bewoners..... met Syl trek je weer ander volk. Goed toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:43 schreef tipsch het volgende:
Het is onkunde van DGK_REDACTIE om Sylvia niet interessant in beeld te kunnen brengen (op TV).
Het zal me een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand wat er met de bewoners gebeurt als de stekker uit het programma gaat? Die 10k inleg krijgen ze uiteraard terug, maar krijgen ze ook een soort van afkoop-som?
Ze kan dan wel solliciteren als afdelingssecretaresse (= tikgeit).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ze denkt werkelijk dat ze al secretaresse is als ze haar typecursus heeft, dat gaat haar flink tegenvallen!!!!!![]()
![]()
Huub vertelde toen over Nena dat ze het vreselijk druk had en in veel dingen geen zin had maar dat ze moest omdat ze nog 3 maanden na de kooi onder contrct staan van tienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand wat er met de bewoners gebeurt als de stekker uit het programma gaat? Die 10k inleg krijgen ze uiteraard terug, maar krijgen ze ook een soort van afkoop-som?
Gewoon diep inademen en dan besluiten er mee op te houdenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Gerttttttttttttttttttttt, help me, ik sta niet voor mezelf in.......................ben boos en ga te veel off topic
Zelfs daar is ze niet goed genoeg voor, als secretaresse moet je echt wel een goede kennis van de Nederlandse taal hebben, zij kan het niet spreken laat staan typen. Denk dat datatypiste wel iets voor haar is, alhoewel dat misschien nog te hoog gegrepen is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze kan dan wel solliciteren als afdelingssecretaresse (= tikgeit).
Bedenk je daarnaast er ook nog bij dat iedere les uit meerdere uren bestaat dus is het in feite een veelvoud van 50 lessenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Sporti het volgende:
ppppfffffff Natasia voor haar rijbewijs 50 lessen das toch echt heel veel?
Volgens mij hoorde ik toen dat ze die van haar moeder heeft gekregen, die heeft wel geld dacht ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Tissik het volgende:
Hoe zou amoebe eigenlijk aan die 10K gekomen zijn??? Zou Rogier misschien... ?
Zou het niet erg vinden als ze in het huis met een burka zou rondlopen... als ze dan ook nog dr mond zou houden zou ik helemaal tevreden zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Amanda moest in Teheran overstappen toen ze naar Thailand ging. Ze moest een burka dragen toen ze het vliegtuig verliet.
Is echt te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze kan dan wel solliciteren als afdelingssecretaresse (= tikgeit).
Maar... haar moeder wil geen contact meer hebben sinds ze in DGK zit? Ze had zelfs de telefoon uitgezet, zodat ze voor niemand bereikbaar was. Klinkt niet echt logisch, als zij inderdaad de geldschieter zou zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:06 schreef Forme het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik toen dat ze die van haar moeder heeft gekregen, die heeft wel geld dacht ik.
Ik ben het met je eens. En ben echt commercieel, dus leef me in in Talpa/ Tien. Door dat te doen snap ik het nog niet omdat een groep altijd zo iemand nodig heeft om de anderen nog slechter te laten lijken = kijkcijfers. Een spandoek enzo werkt niet omdat men dan Talpa steunt en men alsnog Syl er uit gaat werken. Zij is geen Huub.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Ik kan een hoop van haar leren en vind het boeiend haar te observeren. Ik haal uit het kijken naar Syl meer spanning dan dat extreme gedoe van de anderen. Zeker leuk om te volgen maar ik vind veel TV sowieso al lange tijd de plank misslaan om alsmaar extremer en extremer te willen worden. Het zal een een mijlpaal zijn in TV-land als Syl met de hoofdprijs naar buiten zal lopen. Mijn zege heeft ze. Sukkels degene die haar dwarsbomen. De kijkers die van hakken en treiteren houden komen zeker aan hun trekken met de huidige bewoners..... met Syl trek je weer ander volk. Goed toch?
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Ik kan een hoop van haar leren en vind het boeiend haar te observeren. Ik haal uit het kijken naar Syl meer spanning dan dat extreme gedoe van de anderen. Zeker leuk om te volgen maar ik vind veel TV sowieso al lange tijd de plank misslaan om alsmaar extremer en extremer te willen worden. Het zal een een mijlpaal zijn in TV-land als Syl met de hoofdprijs naar buiten zal lopen. Mijn zege heeft ze. Sukkels degene die haar dwarsbomen. De kijkers die van hakken en treiteren houden komen zeker aan hun trekken met de huidige bewoners..... met Syl trek je weer ander volk. Goed toch?
Van haar moeder, tenminste dat vertelde zequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Tissik het volgende:
Dank je Gertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Gewoon diep inademen en dan besluiten er mee op te houden
Zouden ze hier ook moeten verplichten voor haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Amanda moest in Teheran overstappen toen ze naar Thailand ging. Ze moest een burka dragen toen ze het vliegtuig verliet.
Ze heeft inmiddels wel een kaartje van haar moeder gekregen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar... haar moeder wil geen contact meer hebben sinds ze in DGK zit? Ze had zelfs de telefoon uitgezet, zodat ze voor niemand bereikbaar was. Klinkt niet echt logisch, als zij inderdaad de geldschieter zou zijn.
Ze heeft haar theorie examen ook gehaald (voor rijbewijs). Dat klinkt ook onvoorstelbaar.quote:
Volgens mij toch wel dat heb ze een keer verteld.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar... haar moeder wil geen contact meer hebben sinds ze in DGK zit? Ze had zelfs de telefoon uitgezet, zodat ze voor niemand bereikbaar was. Klinkt niet echt logisch, als zij inderdaad de geldschieter zou zijn.
Dat is nou nog geen 1 keer voorkomen, terwijl er behoorlijk wat van dit soort momenten voorkomen in huis. Ik las net ergens dat iemand het onkunde van de redactie vond dat ze Sylvia niet goed "in beeld"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Jammer voor Sylvia dat ze niet even paard mag rijden. Dat mag alleen maar als er een instructrice bij is en dat terwijl ze toch vrij goed met het paard overweg kan.
Ok, maar dan snap ik niet waarom die moeder nou zo overstuur was omdat in DGK zit?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Forme het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel dat heb ze een keer verteld.
Het paard mag volgens mji niet meer bereden worden omdat het drachtig is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Jammer voor Sylvia dat ze niet even paard mag rijden. Dat mag alleen maar als er een instructrice bij is en dat terwijl ze toch vrij goed met het paard overweg kan.
Dat paard is toch zwanger, dan mag je er toch helemaal niet op rijden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Dat mag niet, sinds Lesley weg isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.
Syl moet gewoon gaan rijden.
Ze was het er gewoon niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, maar dan snap ik niet waarom die moeder nou zo overstuur was omdat in DGK zit?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Willen ze bij Talpa/ Tien alleen Flodder: prima
Willen ze serieus genomen worden: Laat dan juist het contrast zien door inzicht in mensen en manieren van communiceren en leren
Uitstekend gezegd en 1000 % eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
En dan toch 10K beschikbaar stellen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze was het er gewoon niet mee eens.
Dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:14 schreef Bagheera het volgende:
[..]
[..]
Uitstekend gezegd en 1000 % eens.![]()
te erg allemaal...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat mag niet, sinds Lesley weg is
Dan lijkt het er op dat dat dier er alleen maar staat voor gratis stalling en verzorging. Gun Sylvia toch een paard zodat ze kan stralen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat paard is toch zwanger, dan mag je er toch helemaal niet op rijden?
Heeft niks met snappen te maken maar gevoel opbrengen voor de hoofdpersonen in de film. En aangezien die anderen al moeite hebben in het dagelijks leven om iets te geven voor de ander...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Tarantino, dat snappen dombo's als Brian, amoebe en die aap toch niet.
Wordt een rustig film-avondje voor Huub en de zijnen.
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
En dan toch 10K beschikbaar stellen?Ik ben ook mams (en het ook wel eens niet eens met de wensen van de kids, maar dan ga ik er ook niet voor betalen).
't Paard is Hoogdrachtig. Nog minder dan 2 maanden te gaan. Daar mag ze niet op rijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.
Syl moet gewoon gaan rijden.
kloptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.
Daar hebben ze Huub toch al voor, de seks tussen Braindead en AmanDEL vind ik echt niet interessant, zouden ze voor mij wel weg mogen laten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.
In mijn ogen echt wel tuniekjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, hè. Zijn dat jurkjes of tuniekjes die Amanda draagt?
Te walgelijk voor woorden ............maar nog erger, ik zit hier nog steeds naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
Overigens staat Brian ook op de "loonlijst", hij verdient meer per maand dan dat ie ooit in de IT sector zou kunnen verdienen. Ok, technisch gezien heet het een "onkosten vergoeding" om de maandelijkse lasten te kunnen betalen, maar eigenlijk is het gewoon een maandelijks loon.
De redactie vertelde dat de pooltafel binnenkort weggaat, wellicht gaat de draaitafel er achteraanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze die draaitafel niet tijdelijk weg halen, kan wel terug als brian uit de kooi is.
19:00 etenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef obezzi het volgende:
gaat er vanavond nog wat gebeuren?
Dan is ze toch niet voor niks in DGK geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef noa84 het volgende:
Eric leert Amanda hoe ze een fles wijn moet openmaken...
En straks zit ze weer te vertellen dat ze hier zoooooveeel leertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef noa84 het volgende:
Eric leert Amanda hoe ze een fles wijn moet openmaken...
Jammer. Was een leuke verstopplek voor als de juf kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De redactie vertelde dat de pooltafel binnenkort weggaat, wellicht gaat de draaitafel er achteraan![]()
Laat ze dan gewoon muziek draaien...
Waarom gaat de pooltafel weg?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De redactie vertelde dat de pooltafel binnenkort weggaat, wellicht gaat de draaitafel er achteraan![]()
Laat ze dan gewoon muziek draaien...
Brian heeft gezegt hoeveel onkosten vergoeding kreeg. En later zei hij ook nog tegen Bart dat hij hier voornamelijk zat juist VOOR die maandelijkse vergoeding, want in het dagelijkse leven zou hij zoveel geld nooit of te nimmer kunnen verdienen.quote:
Hmmm, wellicht omdat er toch nooit op gespeeld wordt en het ding alleen maar in de weg staat.quote:
Van de bank, zei ze van de week tegen Eric.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:05 schreef Tissik het volgende:
Hear ! Hear !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Hoewel er sommigen op dit forum gaan kotsen als ik dit schrijf: ik vind Syl een voorbeeld van hoe een mens ook goed in elkaar kan zitten. Goed toch?
Volgens mij zei ze toen ze er net in was dat ze het van haar moeder had.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef crohntje het volgende:
[..]
Van de bank, zei ze van de week tegen Eric.
De spermabank neem ik aan ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef crohntje het volgende:
Van de bank, zei ze van de week tegen Eric.
Tja, dat kan bij haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Brici het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze toen ze er net in was dat ze het van haar moeder had.
Ja maar dat ging wel om het totale bedrag aan dagvergoeding. Er komt elke dag 1000 euro bij, per maand is dat 30/31 duizend. Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dat maandelijk op hun bankrekening gestort krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian heeft gezegt hoeveel onkosten vergoeding kreeg. En later zei hij ook nog tegen Bart dat hij hier voornamelijk zat juist VOOR die maandelijkse vergoeding, want in het dagelijkse leven zou hij zoveel geld nooit of te nimmer kunnen verdienen.
Brian zegt dat hij wel durft te stemmen, maar het niet wil, hij wil gewoon per maand geld verdienen. Dat is wisselgeld zegt Bart. Dit zei hij gisteren in een gesprek met Bart.. Bart noemde het bedrag ook nog, maar dat weet ik niet meer exact. Ik dacht 1000 per dag..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
Overigens staat Brian ook op de "loonlijst", hij verdient meer per maand dan dat ie ooit in de IT sector zou kunnen verdienen. Ok, technisch gezien heet het een "onkosten vergoeding" om de maandelijkse lasten te kunnen betalen, maar eigenlijk is het gewoon een maandelijks loon.
Ze veranderd haar verhaal dagelijksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Brici het volgende:
[..]
Dat klopt heb ik ook gehoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Brici het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Day het volgende:
Ja maar dat ging wel om het totale bedrag aan dagvergoeding. Er komt elke dag 1000 euro bij, per maand is dat 30/31 duizend. Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dat maandelijk op hun bankrekening gestort krijgen.
Dat ging om de totaalpot toch, die oploopt ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt dat hij wel durft te stemmen, maar het niet wil, hij wil gewoon per maand geld verdienen. Dat is wisselgeld zegt Bart. Dit zei hij gisteren in een gesprek met Bart.. Bart noemde het bedrag ook nog, maar dat weet ik niet meer exact. Ik dacht 1000 per dag..
Is het niet 1000 eurie per maand?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Day het volgende:
Ja maar dat ging wel om het totale bedrag aan dagvergoeding. Er komt elke dag 1000 euro bij, per maand is dat 30/31 duizend. Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dat maandelijk op hun bankrekening gestort krijgen.
30.000 / maand? Das zelfs hoger dan ik dacht. Kreeg Bart hetzelfde bedrag? Of is daar niets over bekend? Als iemand zoals Ilona zoveel per dag zou krijgen, dan was ze er allang eerder uitgestapt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, er komt 1000 euro in de pot elke dag. Dat geld is voor de winnaar bestemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Dat ging om de totaalpot toch, die oploopt ?.
Per dag, en ik vind het belachelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Is het niet 1000 eurie per maand?
Oh, dan zijn er dus 2 bedragen...een maandelijkse vergoeding voor de lasten etc, en dan nog een eventuele prijzengeld dat gewonnen KAN worden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, er komt 1000 euro in de pot elke dag. Dat geld is voor de winnaar bestemd.
Juist niet toch? Rare gang van zaken zoveel geld. Dan denk je aan acteurs in goedlopende series etc.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
30.000 / maand? Das zelfs hoger dan ik dacht. Kreeg Bart hetzelfde bedrag? Of is daar niets over bekend? Als iemand zoals Ilona zoveel per dag zou krijgen, dan was ze er allang eerder uitgestapt.
er is inderdaad wel een verschil tussen de jackpot die met 1000 per dag oploopt en de vergoeding. Volgens mij wordt het een beetje door elkaar gehaald. Na hoeveel weken ging Eveline eruit? Ze zeiden toen tegen haar dat die 10K eigenlijk nog maar 5K waren door alle onkonsten zie ze vergoed kreeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Dat ging om de totaalpot toch, die oploopt ?.
Dat is toch de jackpot?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh, dan zijn er dus 2 bedragen...een maandelijkse vergoeding voor de lasten etc, en dan nog een eventuele prijzengeld dat gewonnen KAN worden...
Klopt, ze kirijgen een maandelijkse vergoeding om de vaste lasten te dekken. Die vergoeding varieert overigens per bewoner/miljonair.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Mika25 het volgende:
Oh, dan zijn er dus 2 bedragen...een maandelijkse vergoeding voor de lasten etc, en dan nog een eventuele prijzengeld dat gewonnen KAN worden...
Nee, zo zit het niet. Het basisbedrag is 1miljoen, maar er komt per dag 1000 euro bij, dus hoe langer DGK duurt, hoe hoger het prijzengeld. En dat is alleen voor degene die wint.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
30.000 / maand? Das zelfs hoger dan ik dacht. Kreeg Bart hetzelfde bedrag? Of is daar niets over bekend? Als iemand zoals Ilona zoveel per dag zou krijgen, dan was ze er allang eerder uitgestapt.
Dat is wel okee natuurlijk. De winnaar hoort lekker veel te winnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, er komt 1000 euro in de pot elke dag. Dat geld is voor de winnaar bestemd.
Dat is het bedrag wat in de pot komt om te winnen, dat was niet wat ze aan vergoeding kregen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En daarom wil Brian dat het zo lang mogelijk duurt omdat hij dan per maand 30.000 euro extra krijgt. Daarin snap ik 'm wel. Hij heeft toch niets in de buitenwereld te zoekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:37 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat is wel okee natuurlijk. De winnaar hoort lekker veel te winnen.![]()
Juist. voor de pot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zijn beslist geen jurkjes, alleen... amoebe is in de veronderstelling dat het jurkjes zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, hè. Zijn dat jurkjes of tuniekjes die Amanda draagt?
Maar als je verliest na hele lange tijd in het huis te hebben gezeten is het extra zuur. En de kans om te verliezen is vele malen groter dan winnen. Dus toch wel dom van Braaaaajen om zo in te zetten op een langzame ontwikkeling van het spel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
En daarom wil Brian dat het zo lang mogelijk duurt omdat hij dan per maand 30.000 euro extra krijgt. Daarin snap ik 'm wel. Hij heeft toch niets in de buitenwereld te zoeken![]()
Overigens zijn Bart en Natasia de enige die een probleem hebben met de tijd, de rest niet volgens mij.
Dat vermoeden heb ik dus ook heel sterk, dat amoebe geen 10K heeft ingelegd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
ja he eerst dacht ik wat zit die daar tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef Day het volgende:
En Brian zit het hele gesprek af te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |