Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Jammer voor Sylvia dat ze niet even paard mag rijden. Dat mag alleen maar als er een instructrice bij is en dat terwijl ze toch vrij goed met het paard overweg kan.
Ok, maar dan snap ik niet waarom die moeder nou zo overstuur was omdat in DGK zit?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Forme het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel dat heb ze een keer verteld.
Het paard mag volgens mji niet meer bereden worden omdat het drachtig is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Jammer voor Sylvia dat ze niet even paard mag rijden. Dat mag alleen maar als er een instructrice bij is en dat terwijl ze toch vrij goed met het paard overweg kan.
Dat paard is toch zwanger, dan mag je er toch helemaal niet op rijden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:11 schreef CARLAK het volgende:
Dat mag niet, sinds Lesley weg isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.
Syl moet gewoon gaan rijden.
Ze was het er gewoon niet mee eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, maar dan snap ik niet waarom die moeder nou zo overstuur was omdat in DGK zit?![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
Willen ze bij Talpa/ Tien alleen Flodder: prima
Willen ze serieus genomen worden: Laat dan juist het contrast zien door inzicht in mensen en manieren van communiceren en leren
Uitstekend gezegd en 1000 % eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Als de voice-over gewoon een paar keer zegt "En Sylvia reageert weer verbazingwekkend rustig op het getier van Natasia" dan kweek je meteen een heel ander beeld bij de kijkers. Leg de nadruk op de kalmte van Sylvia en ze zal nog populairder worden dan ze al is.
En dan toch 10K beschikbaar stellen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze was het er gewoon niet mee eens.
Dank jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:14 schreef Bagheera het volgende:
[..]
[..]
Uitstekend gezegd en 1000 % eens.![]()
te erg allemaal...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat mag niet, sinds Lesley weg is
Dan lijkt het er op dat dat dier er alleen maar staat voor gratis stalling en verzorging. Gun Sylvia toch een paard zodat ze kan stralen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat paard is toch zwanger, dan mag je er toch helemaal niet op rijden?
Heeft niks met snappen te maken maar gevoel opbrengen voor de hoofdpersonen in de film. En aangezien die anderen al moeite hebben in het dagelijks leven om iets te geven voor de ander...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Tarantino, dat snappen dombo's als Brian, amoebe en die aap toch niet.
Wordt een rustig film-avondje voor Huub en de zijnen.
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
En dan toch 10K beschikbaar stellen?Ik ben ook mams (en het ook wel eens niet eens met de wensen van de kids, maar dan ga ik er ook niet voor betalen).
't Paard is Hoogdrachtig. Nog minder dan 2 maanden te gaan. Daar mag ze niet op rijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:12 schreef Elounda het volgende:
Ja en ondertussen is er al een paard weggehaald bij gebrek aan beweging en het andere paard verveelt zich de taffes.
Syl moet gewoon gaan rijden.
kloptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.
Daar hebben ze Huub toch al voor, de seks tussen Braindead en AmanDEL vind ik echt niet interessant, zouden ze voor mij wel weg mogen laten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal geen 10k inleg-geld betaald. Die staat net als Natasia gewoon op de loonlijst. Zelfs als ze een IQ van 60 zou hebben, dan nog is dat hele Rogier-Nena-Amanda-Deborah verhaal te toevallig. Ze wilden gewoon iemand in het huis die geen probleem met sex heeft, want sex sells.
In mijn ogen echt wel tuniekjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, hè. Zijn dat jurkjes of tuniekjes die Amanda draagt?
Te walgelijk voor woorden ............maar nog erger, ik zit hier nog steeds naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
Overigens staat Brian ook op de "loonlijst", hij verdient meer per maand dan dat ie ooit in de IT sector zou kunnen verdienen. Ok, technisch gezien heet het een "onkosten vergoeding" om de maandelijkse lasten te kunnen betalen, maar eigenlijk is het gewoon een maandelijks loon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |