In de ochtend heeft ze het te horen gekregen via de DGK_redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vraag misschien te veel: maar: hoe, waar, hoe laat, door wie, via welk medium ???![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:40 schreef Forme het volgende:
[..]
In de ochtend heeft ze het te horen gekregen via de DGK_redactie.
eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet zeuren, maar zou er niet een aparte Topic geopend kunnen worden over Brainles en zijn medicatie. Ik word er een beetje moe van dat in alle Cossen het 6 van de 10 posten gaat over Valium, Diazepam e.d. en alle bijsluiters, als Brainles in beeld is. Dit verhaal weten we toch ondertussen wel. Dus pleaseeeeeeeeeee een aparte topic.![]()
Deze posting lijkt me een leuke TT voor dat topicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian zn pillen spaart en er net iets te veel tegelijk neemt
Nee hoor, ik was te laatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ik werd ook helemaal moe van dat gezeur over Diazeem of hoe die troep ook heet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:42 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet zeuren, maar zou er niet een aparte Topic geopend kunnen worden over Brainles en zijn medicatie. Ik word er een beetje moe van dat in alle Cossen het 6 van de 10 posten gaat over Valium, Diazepam e.d. en alle bijsluiters, als Brainles in beeld is. Dit verhaal weten we toch ondertussen wel. Dus pleaseeeeeeeeeee een aparte topic.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
amanda:"Even serieus, mijn borsten zijn gegroeid!" Huub voelt wel even....
OF brian het niet perongeluk ziet. Want zonder camera had ze Huub ook al wel gepakt denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Wireless het volgende:
Amanda kijkt ff de andere kant op...
[afbeelding]
Nou ja, dat komt door de patstelling die de redactie veroorzaakt. De bewoners willen dit, de redactie wil dat. Lekker rommeltje zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Taurus het volgende:
De verhoudingen zijn wel erg lastig nu, niemand kan er uit![]()
Patricia is ziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amoebe is echt smerig het ziet er nu zelfs ECHT smerig uit. Dat de redactie dit toelaat. Als ze niet de goede kleding aan hebben wordt er van alles geroepen. Kan hier dan ook niet even wat over worden geroepen.
Trouwens ik dacht dat Patricia vandaag kwam.
Word ook ziek van de eeuwige discussie over dat A-DEL stro haar, maar het is on topic, dus het magquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amoebe is echt smerig het ziet er nu zelfs ECHT smerig uit. Dat de redactie dit toelaat. Als ze niet de goede kleding aan hebben wordt er van alles geroepen. Kan hier dan ook niet even wat over worden geroepen.
Die is ziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Je bedoeld dat sleeptouw ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Borga het volgende:
Hou is op over dat Haar .....AUB
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Word ook ziek van de eeuwige discussie over dat A-DEL stro haar, maar het is on topic, dus het mag![]()
Wat mij betreft valt haar haar uit
ZOu ik ook worden van nathanaelquote:
Huub angst heet dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Die is ziek.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
dus toch een DGK baby, als het programma het nog 9 maanden volhoudt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:49 schreef Borga het volgende:
Als Amanda haar borsten zijn gegroeid kan dat ook betekenen dat ze zwanger is.....
[..]
Al zou Natasia er niet uit gestemd mogen worden, die stemming werd dan toch wel tegen gehouden door Brian en Amanda, zij hebben elkaar dan wel maar 't is altijd prettig om nog iemand van dat kampje er bij te hebben. Zelfde reden als dat Huub Eric erin wil houden, hoe groter zijn kamp, hoe groter de kans dat ie dat andere kampje kan opbreken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt door de patstelling die de redactie veroorzaakt. De bewoners willen dit, de redactie wil dat. Lekker rommeltje zo.
Tja als het van Breenless zou zijn, dan zou het wel erg snel zijn en vlgs mij hoorde ik Zdngmw gisteren zeggen dat amoebe ongesteld was/is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:50 schreef Borga het volgende:
Niet van Breenless natuurlijjk...Maar van een willekeurige voorbijganger in de vrije natuur
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
Patricia heeft liefdesverdriet en is geschopt door NL
Ah, vandaar dat ze een weekje beneden wil gaan slapen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja als het van Breenless zou zijn, dan zou het wel erg snel zijn en vlgs mij hoorde ik Zdngmw gisteren zeggen dat amoebe ongesteld was/is.
Het heeft haar vanochtend ook niet tegengehouden hoor. Ik hoop niet dat we een screenshot krijgen van de lakensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze een weekje beneden wil gaan slapen!
heeft brain zijn zaad door het ventiel gespoten??? dat die ballonen zijn gegroeid daardoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef Uccella het volgende:
Ik heb precies hetzelfde voorgevoel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een raar voorgevoel dat we naar het eind van dit DGK experiment toe gaan
Misschien is ook het konijnen verhaal van de 2 snollen nu ook even klaar. Weer een topic graag ? ( is er al)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef nelisb het volgende:
[..]
heeft brain zijn zaad door het ventiel gespoten??? dat die ballonen zijn gegroeid daardoor.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde voorgevoel.
En het begon ook zeer te doen, maar ja wat wil je als een oververhit bonobo aapje over jeheen laat gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze een weekje beneden wil gaan slapen!
Misschien moeten we het gewoon maar nergens meer over hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien is ook het konijnen verhaal van de 2 snollen nu ook even klaar. Weer een topic graag ? ( is er al)
Hoop het niet!! Maar je zou wel eens gelijk kunnen krijgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
De medicatie van Brianquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik werd ook helemaal moe van dat gezeur over Diazeem of hoe die troep ook heet.
Die tijd komt vrees ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Misschien moeten we het gewoon maar nergens meer over hebben?
Hij heeft zich bedacht hij dacht aan Erikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Brian trekt een roze trui aan. Is dit een signaal ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Brian rustig, komt zeker door zijn medicatie.
ze hebben het programma alleen nog maar verkocht aan de USA, eerst nog ff verkopen aan een paar andere landen voordat de stekker eruit getrokken gaat worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:00 schreef Uccella het volgende:
[..]
Hoop het niet!! Maar je zou wel eens gelijk kunnen krijgen![]()
Je zou het bijna denken! Palma en Eric uit de homoscene getrokken, en hoppa alle manlijke hetero bewoners moeten zich ook in het roze gaan hijsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
Hebben alle mannen nu dezelfde dresscode gekregen van de redactie. ??
ok zal luisteren naar me kleine zusje. ontopic weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien is ook het konijnen verhaal van de 2 snollen nu ook even klaar. Weer een topic graag ? ( is er al)
Sssssssst! Dat is een verboden onderwerp in de cos. Daar is een apart topic over! Net als het haar van amoebe, en het neuken van Brian en amoebe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dat werkt als een rode lap op een stier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
Brian trekt een roze trui aan. Is dit een signaal ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sssssssst! Dat is een verboden onderwerp in de cos. Daar is een apart topic over! Net als het haar van amoebe, en het neuken van Brian en amoebe.
Verder mag alles nog.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sssssssst! Dat is een verboden onderwerp in de cos. Daar is een apart topic over! Net als het haar van amoebe, en het neuken van Brian en amoebe.
Verder mag alles nog.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt Jezus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat werkt als een rode lap op een stier!![]()
Mag ik nog even de groeten doen?
wat blijft er dan nog over ???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Verder mag alles nog.
Ze gaat P. zometeen even bellen om te vragen hoe het met haar gaat...quote:
Ze is Brian gaan aftrekken ( of topic)quote:
In een nieuw doe de groetjes topicquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat werkt als een rode lap op een stier!![]()
[sub]Mag ik nog even de groeten doen?[/sub]
Het wennen aan de stilte die nog gaat komen, als de dingen zijn zoals ze nu lijken. Dat scheelt onwijs in het afkicken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:07 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
wat blijft er dan nog over ???![]()
Idd, bij Brian is een medicijngerelateerde gedragsverandering zichtbaar, bij Sylvia is daar geen sprake van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef CARLAK het volgende:
Je kunt wel merken dat Sylvia niet de medicatie van Brian krijgt.
Ja, wat is het nou???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze is Brian gaan aftrekken ( of topic)
Misschien een bijwerking van zijn medicatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Ik vind Brainles de laatste dagen wel veel krabben aan zijn piemoltje
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef CARLAK het volgende:
Je kunt wel merken dat Sylvia niet de medicatie van Brian krijgt.
In een etalage staan beelden ook stil en worden ze vervangen door een nieuwe collectie. Daarnaast is het nu opruimingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:09 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Waarom zou men met DGK stoppen, de kijkcijfers stijgen en het programma is net verkocht aan de usa. Men zou wel gek zijn....
Citaat John de Mol: "Talpa fungeert als de etalage van mijn winkel"
Brainless lijkt een beetje op Pepe le Pew.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:08 schreef Ashrak het volgende:
Goedemiddag allemaal ...
Wat ziet Brainless er weer eens uit als een echte slons zeg.
ik vind het woord MEDICATIE nu al net zo irritant als BEWERKSTELLIGEN.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een bijwerking van zijn medicatie.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:11 schreef Borga het volgende:
Nee SilviSAAI is als kind in een bad vol valium gevallen , die mag niet meer.....
[..]
Brian heeft zijn bed inmiddels weer opgemaakt voor als hij zometeen wat slaperig wordt van de dingen die hij extra toegediend krijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, bij Brian is een medicijngerelateerde gedragsverandering zichtbaar, bij Sylvia is daar geen sprake van.
Schavuit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een bijwerking van zijn medicatie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |