Ik zal mijn best eens doen ok?quote:
op's maken is ondankbaar werkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Roep maar. Of maak zelf iets ofzo.
Edit:juist ja.. waarom zouden we een nieuw deel starten voor een OP?
Of je haalt nu twee dingen door elkaar. Wat ik net ook even deed..
En geen slowchat!Heb ik dus altijd al eens willen zeggen..
Die gast had de boel om zeep geholpen aan het einde van de epsisode.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef outcast_within het volgende:
en wat was er met deze kerel?
kennen we die?
[afbeelding]
En waarom werd zandvoort aan woestijn aangevallen?
das wel een typische naruto reactiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:53 schreef outcast_within het volgende:
Naruto moment
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De delen na het gevecht tussen Naruto en Sasuke in the valley of the end.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Echt gaaf dat Naruto weer terug is. Bleach ookal.Echt gaaf dat iedereen nu volwassen is geworden. Ben benieuwd hoe de rest is veranderd.
Had alleen tijdens de aflevering af en toe wel het idee: "Tja met zulke onzin krijg ik ook wel 40 minuten vol."
Vraagje: Ik heb hier al zoveel gehoord over Kakashi Gaiden, maar nu blijkt dat ze dat overslaan bij de anime. (toch?) Wie weet welke delen van de manga dat zijn, zodat ik dat alsnog kan lezen.
Je bedoelt een OVA ofzo? Dan wacht ik daar wel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De delen na het gevecht tussen Naruto en Sasuke in the valley of the end.
Weet niet welke chapters dat zijn.. maar daarom werd ook verwacht dat ze de serie daarmee zouden beginnen.
Nu zal het waarschijnlijk een special worden. De manga is mooi om te lezen, maar geänimeerd nog veel toffer denk ik.
volgens mij om iedereen er even aan te herinneren waar het nou eigenlijk allemaal overgaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef mschol het volgende:
net gezien...
waar sloeg dat begin stukje voor de intro in godesnaam op? aleen maar om sasuke te showen ofzo? (ik snapte em iig niet)
voor de rest was hij erg aardig, weer goed getekent alleen beetje te veel geklep en te weinig actie
ah dat zou heel goed kunnen idd..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
volgens mij om iedereen er even aan te herinneren waar het nou eigenlijk allemaal overgaat.
Nee, Sakura pakt de belletjesquote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ah dat zou heel goed kunnen idd..
ik ben benieuwd of naruto weer aan een boomstonk gebonden wordt
Tja je moet er weer een beetje inkomen natuurlijk. Een soort inleiding nadat Naruto terug kwam.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef mschol het volgende:
voor de rest was hij erg aardig, weer goed getekent alleen beetje te veel geklep en te weinig actie
hij vond et zowieso niet leuk dattie als enige nog een genin was (al zegt dat niet echt veel over z'n kunnenquote:Op zondag 18 februari 2007 08:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, Sakura pakt de belletjes
Dat zallie leuk vinden
Sasuke is ook nog een geninquote:Op zondag 18 februari 2007 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hij vond et zowieso niet leuk dattie als enige nog een genin was (al zegt dat niet echt veel over z'n kunnen)
sasuke's naam noemen was taboo als sakura en naruto in de buurt waren, remember ?quote:Op zondag 18 februari 2007 09:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Sasuke is ook nog een genin
Maar ja dat vergeten ze voor het gemak maar even
ook voor de time skip wassie daar al boven imho...quote:Op zondag 18 februari 2007 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Qua kracht is hij zeker boven genin level, maar omdat hij zo lang weg was..
Het was meer een gebrek aan aandach/concentratie tquote:Op zondag 18 februari 2007 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ook voor de time skip wassie daar al boven imho...
uhu idd..quote:Op zondag 18 februari 2007 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was meer een gebrek aan aandach/concentratie tlol
Oh en vncviewer werkt. Stond allemaal al op mijn Ubuntu machine alleen uitDus het was een kwestie van instellen
punt 1 vind ik dan niet echt een ramp ofzo...quote:Op zondag 18 februari 2007 10:37 schreef wdn het volgende:
Oh voor de goede orde: de manga wijkt al af van de anime in details
Details die er wel eens voor kunnen zorgen Strawberry dat dat ene detail ook anders wordt opgelost
2 voorbeelden:
- in de manga is het eerste wat getoond wordt Naruto die binnenkomt en niet die snotneuzen die achter die kat aanzitten.
- Sakura krijgt van Tsunade te horen dat Naruto. In de anime loopt ze naar de poort voor een standaard routine.
De anime is beter voor de regelmatige kijker![]()
(voor een hoog "oh ja:" gevoel)
Whaha jah... btw nooit gedacht dat ze opeens bevestiging gaat zoeken bij Naruto, terwijl ze hem eerst altijd zo'n blaag vond.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al dat blozen past niet bij sakura
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is gewoon een apart verhaal en alleen een uitleg over Kakashi's jeugd en sharingan.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie dat Kakashi Gaiden van chapter 239 tot 244 is. Ik heb ook de manga een tijd gevolgd tot voor de fillers. Maar Kakashi Gaiden niet, kan ik dat wel gewoon lezen zodat er geen spoilers komen voor de toekomst? ik neem aan van wel?
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef DemonRage het volgende:Maar wel veel verhaallijnen met andere personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik ook wel tof, ben niet zo'n fan van haar..
wie wie wie?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een apart verhaal en alleen een uitleg over Kakashi's jeugd en sharingan.
[..]
Maar wel veel verhaallijnen met andere personages.Dat vind ik ook wel tof, ben niet zo'n fan van haar..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]Over akatsuki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]aka=roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsuki=maan
beide japanse lezingen
kanji zou het wellicht zo zijn:
赤月
waarsch rode wolken vanwege dat de rode maan erop zou kunnen schijnen...
[ Bericht 7% gewijzigd door koffiegast op 18-02-2007 18:56:20 ]
Zo is ook een van de mogelijkheden van de Mangekyou Sharingan vernoemd naar de maan. Dat is de Tsukuyomi (zo heet een maangod).quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
aka=rood
tsuki=maan
beide japanse lezingen
kanji zou het wellicht zo zijn:
赤月
waarsch rode wolken vanwege dat de rode maan erop zou kunnen schijnen...
Itachi is 'wezel' in het Japans.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef koffiegast het volgende:
Mangekyou betekent in het japans kaleidoscoop
万華鏡
mangekyou kun je ook naar kanji vertalen:
op die manier zou je op:
man: vol/corrupt/vaag/belachelijkmaken/10.000
ge: volume 2/ lagere graad
kyou: situatie/krankzinnig/spiegel/aantrekkelijk/angst/bedreigen/sterk/lesgeven/het slechte(evil)/ramp/feelings/respect/echo/wonder en wel meer.
als je bedenkt wat Itachi ermee doet, heeft de benaming toch wel het ene en andere mee te maken met de dingen die ik opnoemde
youtube staat alles zowatquote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
Waar kan ik de eerste aflevering kijken sinds met verhaal zijn begonnen?
Of moet ik het downloaden
Nou nee want dvdtje heb ik meestal binnen 2 a 4 uur en dit gaat gewoon langzaamquote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bij mij gaat het altijd verschrikkelijk snel. Ligt dus aan jezelf.
en als je het gaat vergelijken met de karakters klopt et nog ookquote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef DemonRage het volgende:
Vertalingen van diverse namen:
Naruto - plakje gestoomde vispasta cake als soepdecoratie
Sakura - kersen bloesem
Hinata - plekje in de zon
Neji - schroef
Kiba - slag-/hoektand
Chouji - kruidnagel
Iruka - dolfijn
Kakashi - vogelverschrikker
Kurenai - diep rood
Tsunade - ankertouw
Kabuto - helm
Kisame - neerslag, veroorzaakt door dichte mist gecondenseerd op bladeren in een bos.
Kyuubi - uitslaande brand
Shukaku - gastheer en gast
Gai - koppigheid
Istie eindelijk klaar is het gewoon met franse subs ofzo wat een kankerzooiquote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nou nee want dvdtje heb ik meestal binnen 2 a 4 uur en dit gaat gewoon langzaam
DR je vergeet Temari - Japanse handbal spelquote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef DemonRage het volgende:
Vertalingen van diverse namen:
Naruto - plakje gestoomde vispasta cake als soepdecoratie
Sakura - kersen bloesem
Hinata - plekje in de zon
Neji - schroef
Kiba - slag-/hoektand
Chouji - kruidnagel
Iruka - dolfijn
Kakashi - vogelverschrikker
Kurenai - diep rood
Tsunade - ankertouw
Kabuto - helm
Kisame - neerslag, veroorzaakt door dichte mist gecondenseerd op bladeren in een bos.
Kyuubi - uitslaande brand
Shukaku - gastheer en gast
Gai - koppigheid
Ah ik was dus niet de enige.quote:
dat dusquote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Istie eindelijk klaar is het gewoon met franse subs ofzo wat een kankerzooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snijd polsen door![]()
Hinata..quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef wdn het volgende:
Stop eens met dat offtopic gepost en toen me eens wat pixs.van hmmm Hinata ofzo
Geef nu maar toe: ze is een anime-babequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata..![]()
Maar zal eens kijken.Waar ben ik aan begonnen.
Ik word gek van al die NaruHina fans enzo. Hinata is nergens goed voor, veel te verlegen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Geef nu maar toe: ze is een anime-babe![]()
Deze is wel leuk gedaan:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef ImmovableMind het volgende:
Julllie zijn hentai, ik zou noooit geen plaatjes posten !
nooit geen, je weet dat dat omgedraaid wordt he?? :pquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef ImmovableMind het volgende:
Julllie zijn hentai, ik zou noooit geen plaatjes posten !
Die Temari is geil getekend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Aangezien de meerderheid hier toch man is..
dude er komen hier ook kids orquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die Temari is geil getekend.
Iemand fan van Hinata btw?
[afbeelding]
TEMARIquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien de meerderheid hier toch man is..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die Temari is geil getekend.
Iemand fan van Hinata btw?
[afbeelding]
Kleine spoiler.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Niet om jullie picture topic te onderbreken, al moest ik net flink doorscrollen naar beneden omdat ik niet alleen in dit kantoor zit maar over die 2 uur special van vorige week.
Dat begin stuk waar je er 3 door een stel gangen zag rennen, naruto sakura en nog iemand. Is die nieuw of heb ik gewoon liggen te maffen want ik herkende hem niet. En dit stukje is dit een toekomst of een droom? iK neem namelijk aan dat dit een teaser is voor iets wat nog moet gaan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get ready for the penisjokes..![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 22-02-2007 09:57:23 ]
speed fansubbing groupsquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef torn_Machina het volgende:
Voor iedereen die niet een paar uurtjes nog kan wachten op DB, SD heeft ep 3 van Naruto gereleased.
een grote groep, die iets kwalitatief goed kan afleveren in korte tijd, en dit versta ik dus niet onder speed fansubbing groepen..quote:
Meestal tussen 05.00 en 11.00.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef wdn het volgende:
DB zal niet al te lang uitblijven denk ik
[ Bericht 12% gewijzigd door ImmovableMind op 23-02-2007 15:56:57 ]Wie met niets tevreden is, bezit alles.
genjutsuquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef outcast_within het volgende:
wat was sakura oorspronkelijk voor een ninja?
(幻術, Genjutsu? "Illusion Techniques") are techniques that use the chakra in the victim's nervous system to create illusions; basically an advanced intellectual ninjutsu. Those with special abilities like the Uchiha clan's Sharingan or those with high intelligence have an easier time executing and countering genjutsu, since attention to detail is key. The most commonly seen genjutsu is the simple creation of phantasms – causing the targeted person(s) to hear, see, smell, taste and/or feel sensations that are not actually there in order to manipulate them. In other words, genjutsu affects the five senses, though other applications of genjutsu exist. Those under the influence of genjutsu either freeze in place or lose consciousness, depending on how capable they are in recognizing and defending against it.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat was dat voor soort dan ook al weer??
Illusie meen ik !? Tenminste daarom herkent ze zijn illusie spell (nu wel; en toen niet).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat was dat voor soort dan ook al weer??
SPOILER: manga..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef Orealo het volgende:
Dit is dus geen filler meer?die is er nog nietSPOILER: manga..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:
Fillers dus?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
?
Sakura en naruto vechten nu met kakashi voor de belletjes.
En gaara gaat aan de slag met de s-class zwarte cape met bloemetjes brigade.
Kakashi gaiden arc poepen ze voorlopig nog op en ze gaan gewoon verder daar waar het eerst gebleven was
Nee, ze hebben alleen Kakashi' Gaiden bij de manga overgeslagen en gaan ze verder met de Gaara arc.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat ze dat doet, lijken haar borsten veel groter.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:27 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe manga (ch. 343) is te downloaden in bittorrentland.Echt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snel maar eens even lezen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:07 schreef ImmovableMind het volgende:
Over de Manga:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:07 schreef ImmovableMind het volgende:
Over de Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sasuke & Oro in de mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 24-02-2007 15:03:55 ]
Zoals je hebt gezien, waren er ook twee onbekende personages bij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef Cahir het volgende:
Ik snap ep 001, in het begin vinden hun 2 gelijk Sasuke.. en na de intro filmpje is het alsof niemand hem nog gezien heeft? Waar is Sasuke naartoe gegaan
Dusss...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:55 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben een wallpapertje (vector) van Naruto aan het maken, dat gezicht dat ie trekt.![]()
Als ie klaar is dan post ik hem hier.
is dat mijn plaatje? die met die lage resolutie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dusss...
[afbeelding]
1024x768 - 1280x1024
Andere resoluties op verzoek...
Ik hoop dat mijn webspace het uithoudt Wanadoo/Orange heeft kuren...
[S^M] heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:50 schreef outcast_within het volgende:
is er trouwens geen high res raw van naruto te vinden?
Ik heb gewoon een snapshot uit die episode gehaald en die nagemaakt/overgetrokken in Illustrator.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is dat mijn plaatje? die met die lage resolutie?![]()
wie wat waar hoe
vertel vertel
Het zijn vectoren net als in flash/swf dus de potlood pen strepen zijn niet vaag idd...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef outcast_within het volgende:
het mist wel de vaagheid van potlood streken ofzo
lijkt nu alsof het een swf/flash?? plaatje is. kan dat?
Die zou ik op dezelfde manier moeten gaan maken als ik Naruto heb gemaakt...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Heb je deze ook in 1280x1240?
Genuine Fractals (is een uitbreiding voor Photoshop) maakt er dit van:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Heb je deze ook in 1280x1240?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: Sasuke & Oro in de mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:42 schreef koffiegast het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag tussen 5.00 en 11.00 wordt doorgaans de nieuwe eps gereleasedquote:Op zondag 25 februari 2007 13:57 schreef outcast_within het volgende:
oja de pics die ik de vorige keer niet online had gezet omdat de ep toen net uit was
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en donderdag zou het? ik kijk af en toe op dattebayo en kijk hoe veel dagen de vorige release was
Chidori?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
Hoop dat Naruto eindelijk iets anders heeft geleerd dan Rasengan, kwam iets te vaak voor vind ik... Chidori ziet er veel toffer uit, maar wel zwakker als ik alles goed heb gevolgd.
ja zit er opeens een klein meisje in je hand die de aarde doet trillenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Chidori?
Sakura bedoel je zeker...
Chidori zou zwakker zijn dan Rasengan, dat bedoel ikquote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Chidori?
Sakura bedoel je zeker...
hij verward het met een meisjequote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Chidori zou zwakker zijn dan Rasengan, dat bedoel ik
Maar Chidori ziet er veel toffer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef MaxiTitan het volgende:
Haha, meesterlijke aflevering...Meesterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True thatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
betekent dat je kwaliteit aan het kijken bent ^^
Het is voor velen een tijd geleden dat ze de originele Naruto nog hebben gekeken. Vooral voor Japan doen ze dat, aangezien zij het niet downloaden en niet zo snel opnieuw kunnen bekijken. Wat meer achtergrondinformatie, in dit geval over Gaara.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef Frag_adder het volgende:
waar slaat dat stukje na de aftiteling tegenwoordig op... kost je 3 minuten aflevering en komt zoooo gejat over.
Dat zuigtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:03 schreef wdn het volgende:
Episode 5: 15 Maart.
Dus dat wordt tanden knarsen komende week
Waarommm vraag ik je.... waarom!?!?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:03 schreef wdn het volgende:
Episode 5: 15 Maart.
Dus dat wordt tanden knarsen komende week
Jij ook al??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef Sala-adin het volgende:
Tering wat kwam dat einde zo fucking irritant onverwacht ik zat echt gekluisterd te kijken en toen einde
Jaa en ze maken sommige scenes nog leuker door vette muziek er tussen door te spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij ook al??
Man, wat is deze serie ineens kei en kei en keigoed![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door DemonRage op 03-03-2007 13:30:45 ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:17 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe manga (ch. 344) is te downloaden in BitTorrentlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: *manga*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DemonRage op 03-03-2007 14:34:54 ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:24 schreef DemonRage het volgende:Ok ik wist niet meer precies hoeveel het er waren, maar klopt inderdaad.SPOILER: *manga*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DemonRage op 04-03-2007 22:40:48 ]
*idee oppert:quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef wdn het volgende:
De anime zal toch afwijken van de manga
Is al op een paar punten gebeurd dus ....
Enne gewoon geen spoilers lezen is ook een optie he
Ohhh maar dat is niet erg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef wdn het volgende:
Tsunada staat te te kijken tijdens NaruSaku vs Kakashi. Komt niet voor in de manga
Het gevecht van Gaara duurt maar een paar pagina's in de manga (en gaat bij de volgende eps het 3de deel in)
Zo zijn er veel meer
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
schijnt dat 5 week wordt uitgesteld
owjahquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
schijnt dat 5 week wordt uitgesteld
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:23 schreef outcast_within het volgende:
van de 5cm gedoe. maar is die minder alsdan 30 minuten?
Geen idee,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat dit over eigenlijk? 5 cm?![]()
Gewoon zoeken op episode 1 Naruto Hurricane Chronicles en je kan zo weer verder kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:53 schreef enlightenedwizza het volgende:
Naruto heb ik al een tijd niet meer gezien vanwege de ellenlange fillers...vanaf welke ep begint het verhaal weer een beetje?
yuppaaa..na de zoektoch naar Sasuke ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op episode 1 Naruto Hurricane Chronicles en je kan zo weer verder kijken.
Je niet laten afschikken door het begin trouwens, je hebt niets gemist.
Maar je hebt alle afleveringen minus de fillers wel gezien?
Je hoeft het trouwens niet eens met een torrent te downloaden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef DemonRage het volgende:
Deel 345 van de manga is te downloaden in BitTorrent-land.
Met dat einde houden ze iedereen iig warm tot volgende week.
Die is ook goed, ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef DemonRage het volgende:
http://www.narutobuzz.com/downloads/manga/naruto345.zip
Hmm...
Mag ik jouw sig ook in mijn sig zetten?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:28 schreef ImmovableMind het volgende:
Ideaal! Bedankt Demonrage, als we dit nou standaard elke week dan doen loopt er niemand meer achter.
SPOILER: relatietechnischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaara!!![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILER: MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:De naam van de aankondiging van volgende week zal misschien nog een verrassing brengen.SPOILER: MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een 1 hour special duurt 1 uur lijkt mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Joer_ het volgende:
Wordt het dan echt 1 uur of 40 minuten zoals elke andere serie?
Hmmja.. wat zal dat te betekenen hebben. Ik hoop wel positief voor Sasuke.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De naam van de aankondiging van volgende week zal misschien nog een verrassing brengen.
Het was iets als mensen gesacrificed kracht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef ASSpirine het volgende:
Fantastische aflevering, Gaara is toch ZO sterk
Hij heeft nog zoveel andere ninjutsus zoals degene die hij tegen Kimimaro gebruikte. Hopelijk komen die nog eens voor, vooral die ene waar hij een soort tsunami van zand maakte.
Ff een vraagje over de vorige aflevering. Wat betekent Jinchuuriki eigenlijk?
Er zijn er idd nog andere 2. De 3 taled en 2 taled monsters, maar die zijn allang dood.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me toch af of er geen andere mensen zijn met zo'n bijuu in hun. Elke groep van Akatsuki zoekt naar zo één, Kisame en Itachi gingen voor Naruto. Deidara en de andere voor Gaara. Dan zijn er nog op zen minst 2, want ze gaan in groepen van 2. Maar omdat ze met een oneven aantal zijn kan het zijn dat een groep met zen 3en is.
Ach zo kan het ingewikkeld worden, maar ben enorm benieuwd
sasuke word hokage van konohaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Bij mij waren het maar speculaties
Ik ging er vanuit dat er nog andere moeten zijn.
Ach, ik wist bijvoorbeeld ook al dat Gaara Kazekage zou worden, ergens per ongeluk gelezen, maar dat zijn kleine details waar ik me niet zo aan stoor. Het blijft natuurlijk altijd interessanter om alles te zien voor de eerste keer.
Hey ze hebben net een eerste date dus dat kan bestquote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en sakura gaat een relatie aan met naruto
you gotta be kidding..quote:Op zondag 18 maart 2007 11:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey ze hebben net een eerste date dus dat kan best
[ Bericht 50% gewijzigd door ImmovableMind op 18-03-2007 12:10:16 ]Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Wel één date, phoeh phoeh.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey ze hebben net een eerste date dus dat kan best
Nou dat heb ik dus met Bleach.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
you gotta be kidding..![]()
note: ik heb sinds ep 2 niet meer gekeken...
ik doel dus op ep 2 van shippuuden hequote:
Godsallemachtig, hierom vroeg ik dus of jullie geen eigen manga-topic kunnen maken, nu zit je weer iets te spoileren wat ik helemaal niet weten wil.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel één date, phoeh phoeh.![]()
Daar zal ik al je hoop maar niet op zetten.![]()
Hoewel ik die twee toch liever samen zie dan Sakura en Sasuke, maar goed. Voorlopig geen tijd voor relaties daaro. Ik heb zo mijn heel eigen.. fantasie.--- manga spoiler---
oke..quote:Op zondag 18 maart 2007 14:44 schreef wdn het volgende:
Nee net bij deel 5
Sakura zei ja op de vraag "dus dit is een date?"
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:03 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik word nog eerder Hokage van Konoha dan Sasuke. Er zijn naar mijn mening maar twee mensen die aanspraak op die titel kunnen doen waarvan er één duidelijk nog lang niet klaar is.
En weer bedankt voor het posten van de laatste Manga epi:
Manga SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuu'kquote:Op zondag 18 maart 2007 14:44 schreef wdn het volgende:
Nee net bij deel 5
Sakura zei ja op de vraag "dus dit is een date?"
Oh sorry haalde je even door de war met Jordy.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doel dus op ep 2 van shippuuden he
overigens wanneer zou die date zijn geweest dan?..
in shippuuden of in de eerste serie ? (als je die "date" van de eerste serie bedoelt dan ga ik daar niet in mee dat het echt een date was)
Wat precies was daar nou zo erg aan? De manga is erg ver vooruit op de anime en dat ze Akatsuki een keer gaan bevechten is toch meer dan logisch? Ik snap niet wat daar nou zo verrassend aan is.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Godsallemachtig, hierom vroeg ik dus of jullie geen eigen manga-topic kunnen maken, nu zit je weer iets te spoileren wat ik helemaal niet weten wil.
Nou het geeft al aan dat akatsuki best sterk is. En dan nog, jij gaat voor mij toch niet bepalen wat ik wel en niet wil lezen? Uiteindelijk is dit het anime topic...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat precies was daar nou zo erg aan? De manga is erg ver vooruit op de anime en dat ze Akatsuki een keer gaan bevechten is toch meer dan logisch? Ik snap niet wat daar nou zo verrassend aan is.
Ik denk het niet. Naruto had geen geld om ramen te betalenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh sorry haalde je even door de war met Jordy.![]()
En het ging over een date in shippuuden, die waarschijnlijk de volgende aflevering verder gaat. Toch![]()
[Anime] Naruto Hurricane Chronicles en de Manga #4quote:Op zondag 18 maart 2007 19:37 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Nou het geeft al aan dat akatsuki best sterk is. En dan nog, jij gaat voor mij toch niet bepalen wat ik wel en niet wil lezen? Uiteindelijk is dit het anime topic...
Ja je kan zoveel in de TT zetten maar ik vind het gewoon onhandig en irritant, en ook staat dit topic in TV.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:39 schreef wdn het volgende:
[..]
[Anime] Naruto Hurricane Chronicles en de Manga #4
No kidding.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:37 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Nou het geeft al aan dat akatsuki best sterk is. En dan nog, jij gaat voor mij toch niet bepalen wat ik wel en niet wil lezen? Uiteindelijk is dit het anime topic...
Fijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No kidding.![]()
Dat was toch al duidelijk lijkt mij? Het zijn extreem gevaarlijke missing nins waar iedereen naar opzoek is, maar die niet gevonden kunnen worden. Tegen enkele is al gevochten in part 1, waar je dat duidelijk kon zien. Inderdaad, ik bepaal niet wat jij wel en niet wil lezen maar daarom mag ik mijn mening er toch nog wel over geven? Ik vind het gewoon vreemd dat je door zoiets kleins zo opgefokt bent.Maar ja, dat moet je zelf weten. Ik zal voortaal elk klein ietsepietspeuterig dingetje over de manga wel in een spoiler stoppen, zeur.
![]()
En het is een anime en manga topic. Maar goed, whatever.
Omdat niet iedereen een grafmongool isquote:Op zondag 18 maart 2007 20:39 schreef Cahir het volgende:
Wrm splitsen we de topics gewn niet in Manga en Anime?
Volgensmij duurde de vorige 1 hour special echt maar 45 minuten of zo hoor en was die ene met 3 afleveringen (welke anderhalf uur zou zijn) iets van een uur en 10 minuten. Volgensmij is het zendtijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |