wooooooooooeiiiiiiiii
Na maanden lang anime links te laten liggen afgelopen week toch maar besloten om diverse dingen in te halen.
Bij Naruto ben ik ge-eindigt bij 211 en om dan door te bijten tot 220 is onmogelijk. Het werd dus selectief kijken (heeft het IETS te maken met het verhaal wat voor de fillers kwam). De laatste 3-4 eps van de fillers heb ik wel bekeken want het verhaal met Gaara & Co leek mij interessant. Dit bleek geen verkeerde keuze want dit bleek het einde van de fillers te zijn.
Dit had ik ook wel kunnen raden dankzij twee dingen, een het naruto topic op fok sprong omhoog, dit is iets wat niet gebeurde tijdens de spoilers en de baka-updates site gaf aan dat er een nieuwe naruto serie was.
Toch heb ik mij in weten te houden en hier pas weer te kijken totdat ik door alle spoilers heen was en de nieuwe meuk begon (15 + naruto fillers achter elkaar is geen kattepis!). De 3 nieuwe eps waren eigelijk meer dan het wachten waard, ergens voel je een verband tussen de characters in Konoha en jezelf. Wij wachten 1 1/2 jaar op kwaliteit en Naruto komt na 2 1/2 jaar terug is compleet veranderd. Het scheelt een jaar, maar ik als kijker voel dat Naruto ook echt terug is, de eerste 4 eps van de non-fillers doen mij meer als 1 1/2 jaar fillers. Dit kan echter wel komen DOORDAT ik zolang fillers heb gekeken en zolang hier naar uitgekeken heb.
Maar aub vertel dit niet de makers, anders wordt elke (langdurige) serie zo en dat wil ik niet.
Tot slot wil ik ff vermelden dat ik echt opmerkelijk vind dat ik mij ZO lang heb lopen irriteren aan de spoilers maar dat ik ZO kort het oude niveau weer terug zie in de nieuwe series. Ik had persoonlijk wel verwacht dat dat een ep of 10 zou duren. De openingsscene uit de nieuwe reeks zorgde echter voor (onverwachte) hartkloppingen.
Kort samengevat: Naruto = back!
(nu moet ik Bleach nog inhalen, dan kom ik weer terug in het anime topic
![]()
)
(like you care
![]()
)
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w