Ik zal mijn best eens doen ok?quote:
op's maken is ondankbaar werkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Roep maar. Of maak zelf iets ofzo.
Edit:juist ja.. waarom zouden we een nieuw deel starten voor een OP?
Of je haalt nu twee dingen door elkaar. Wat ik net ook even deed..
En geen slowchat!Heb ik dus altijd al eens willen zeggen..
Die gast had de boel om zeep geholpen aan het einde van de epsisode.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef outcast_within het volgende:
en wat was er met deze kerel?
kennen we die?
[afbeelding]
En waarom werd zandvoort aan woestijn aangevallen?
das wel een typische naruto reactiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:53 schreef outcast_within het volgende:
Naruto moment
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De delen na het gevecht tussen Naruto en Sasuke in the valley of the end.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Echt gaaf dat Naruto weer terug is. Bleach ookal.Echt gaaf dat iedereen nu volwassen is geworden. Ben benieuwd hoe de rest is veranderd.
Had alleen tijdens de aflevering af en toe wel het idee: "Tja met zulke onzin krijg ik ook wel 40 minuten vol."
Vraagje: Ik heb hier al zoveel gehoord over Kakashi Gaiden, maar nu blijkt dat ze dat overslaan bij de anime. (toch?) Wie weet welke delen van de manga dat zijn, zodat ik dat alsnog kan lezen.
Je bedoelt een OVA ofzo? Dan wacht ik daar wel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De delen na het gevecht tussen Naruto en Sasuke in the valley of the end.
Weet niet welke chapters dat zijn.. maar daarom werd ook verwacht dat ze de serie daarmee zouden beginnen.
Nu zal het waarschijnlijk een special worden. De manga is mooi om te lezen, maar geänimeerd nog veel toffer denk ik.
volgens mij om iedereen er even aan te herinneren waar het nou eigenlijk allemaal overgaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef mschol het volgende:
net gezien...
waar sloeg dat begin stukje voor de intro in godesnaam op? aleen maar om sasuke te showen ofzo? (ik snapte em iig niet)
voor de rest was hij erg aardig, weer goed getekent alleen beetje te veel geklep en te weinig actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |