TEMARIquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien de meerderheid hier toch man is..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die Temari is geil getekend.
Iemand fan van Hinata btw?
[afbeelding]
Kleine spoiler.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Niet om jullie picture topic te onderbreken, al moest ik net flink doorscrollen naar beneden omdat ik niet alleen in dit kantoor zit maar over die 2 uur special van vorige week.
Dat begin stuk waar je er 3 door een stel gangen zag rennen, naruto sakura en nog iemand. Is die nieuw of heb ik gewoon liggen te maffen want ik herkende hem niet. En dit stukje is dit een toekomst of een droom? iK neem namelijk aan dat dit een teaser is voor iets wat nog moet gaan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get ready for the penisjokes..![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 22-02-2007 09:57:23 ]
speed fansubbing groupsquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef torn_Machina het volgende:
Voor iedereen die niet een paar uurtjes nog kan wachten op DB, SD heeft ep 3 van Naruto gereleased.
een grote groep, die iets kwalitatief goed kan afleveren in korte tijd, en dit versta ik dus niet onder speed fansubbing groepen..quote:
Meestal tussen 05.00 en 11.00.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef wdn het volgende:
DB zal niet al te lang uitblijven denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ImmovableMind op 23-02-2007 15:56:57 ]Wie met niets tevreden is, bezit alles.
genjutsuquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef outcast_within het volgende:
wat was sakura oorspronkelijk voor een ninja?
(幻術, Genjutsu? "Illusion Techniques") are techniques that use the chakra in the victim's nervous system to create illusions; basically an advanced intellectual ninjutsu. Those with special abilities like the Uchiha clan's Sharingan or those with high intelligence have an easier time executing and countering genjutsu, since attention to detail is key. The most commonly seen genjutsu is the simple creation of phantasms – causing the targeted person(s) to hear, see, smell, taste and/or feel sensations that are not actually there in order to manipulate them. In other words, genjutsu affects the five senses, though other applications of genjutsu exist. Those under the influence of genjutsu either freeze in place or lose consciousness, depending on how capable they are in recognizing and defending against it.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat was dat voor soort dan ook al weer??
Illusie meen ik !? Tenminste daarom herkent ze zijn illusie spell (nu wel; en toen niet).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat was dat voor soort dan ook al weer??
SPOILER: manga..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef Orealo het volgende:
Dit is dus geen filler meer?die is er nog nietSPOILER: manga..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |