quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]Over akatsuki:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]aka=roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsuki=maan
beide japanse lezingen
kanji zou het wellicht zo zijn:
赤月
waarsch rode wolken vanwege dat de rode maan erop zou kunnen schijnen...
[ Bericht 7% gewijzigd door koffiegast op 18-02-2007 18:56:20 ]
Zo is ook een van de mogelijkheden van de Mangekyou Sharingan vernoemd naar de maan. Dat is de Tsukuyomi (zo heet een maangod).quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
aka=rood
tsuki=maan
beide japanse lezingen
kanji zou het wellicht zo zijn:
赤月
waarsch rode wolken vanwege dat de rode maan erop zou kunnen schijnen...
Itachi is 'wezel' in het Japans.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef koffiegast het volgende:
Mangekyou betekent in het japans kaleidoscoop
万華鏡
mangekyou kun je ook naar kanji vertalen:
op die manier zou je op:
man: vol/corrupt/vaag/belachelijkmaken/10.000
ge: volume 2/ lagere graad
kyou: situatie/krankzinnig/spiegel/aantrekkelijk/angst/bedreigen/sterk/lesgeven/het slechte(evil)/ramp/feelings/respect/echo/wonder en wel meer.
als je bedenkt wat Itachi ermee doet, heeft de benaming toch wel het ene en andere mee te maken met de dingen die ik opnoemde
youtube staat alles zowatquote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
Waar kan ik de eerste aflevering kijken sinds met verhaal zijn begonnen?
Of moet ik het downloaden
Nou nee want dvdtje heb ik meestal binnen 2 a 4 uur en dit gaat gewoon langzaamquote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bij mij gaat het altijd verschrikkelijk snel. Ligt dus aan jezelf.
en als je het gaat vergelijken met de karakters klopt et nog ookquote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef DemonRage het volgende:
Vertalingen van diverse namen:
Naruto - plakje gestoomde vispasta cake als soepdecoratie
Sakura - kersen bloesem
Hinata - plekje in de zon
Neji - schroef
Kiba - slag-/hoektand
Chouji - kruidnagel
Iruka - dolfijn
Kakashi - vogelverschrikker
Kurenai - diep rood
Tsunade - ankertouw
Kabuto - helm
Kisame - neerslag, veroorzaakt door dichte mist gecondenseerd op bladeren in een bos.
Kyuubi - uitslaande brand
Shukaku - gastheer en gast
Gai - koppigheid
Istie eindelijk klaar is het gewoon met franse subs ofzo wat een kankerzooiquote:Op maandag 19 februari 2007 18:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nou nee want dvdtje heb ik meestal binnen 2 a 4 uur en dit gaat gewoon langzaam
DR je vergeet Temari - Japanse handbal spelquote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef DemonRage het volgende:
Vertalingen van diverse namen:
Naruto - plakje gestoomde vispasta cake als soepdecoratie
Sakura - kersen bloesem
Hinata - plekje in de zon
Neji - schroef
Kiba - slag-/hoektand
Chouji - kruidnagel
Iruka - dolfijn
Kakashi - vogelverschrikker
Kurenai - diep rood
Tsunade - ankertouw
Kabuto - helm
Kisame - neerslag, veroorzaakt door dichte mist gecondenseerd op bladeren in een bos.
Kyuubi - uitslaande brand
Shukaku - gastheer en gast
Gai - koppigheid
Ah ik was dus niet de enige.quote:
dat dusquote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Istie eindelijk klaar is het gewoon met franse subs ofzo wat een kankerzooi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snijd polsen door![]()
Hinata..quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef wdn het volgende:
Stop eens met dat offtopic gepost en toen me eens wat pixs.van hmmm Hinata ofzo
Geef nu maar toe: ze is een anime-babequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hinata..![]()
Maar zal eens kijken.Waar ben ik aan begonnen.
Ik word gek van al die NaruHina fans enzo. Hinata is nergens goed voor, veel te verlegen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Geef nu maar toe: ze is een anime-babe![]()
Deze is wel leuk gedaan:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef ImmovableMind het volgende:
Julllie zijn hentai, ik zou noooit geen plaatjes posten !
nooit geen, je weet dat dat omgedraaid wordt he?? :pquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef ImmovableMind het volgende:
Julllie zijn hentai, ik zou noooit geen plaatjes posten !
Die Temari is geil getekend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Aangezien de meerderheid hier toch man is..
dude er komen hier ook kids orquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die Temari is geil getekend.
Iemand fan van Hinata btw?
[afbeelding]
TEMARIquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien de meerderheid hier toch man is..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die Temari is geil getekend.
Iemand fan van Hinata btw?
[afbeelding]
Kleine spoiler.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Niet om jullie picture topic te onderbreken, al moest ik net flink doorscrollen naar beneden omdat ik niet alleen in dit kantoor zit maar over die 2 uur special van vorige week.
Dat begin stuk waar je er 3 door een stel gangen zag rennen, naruto sakura en nog iemand. Is die nieuw of heb ik gewoon liggen te maffen want ik herkende hem niet. En dit stukje is dit een toekomst of een droom? iK neem namelijk aan dat dit een teaser is voor iets wat nog moet gaan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get ready for the penisjokes..![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 22-02-2007 09:57:23 ]
speed fansubbing groupsquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef torn_Machina het volgende:
Voor iedereen die niet een paar uurtjes nog kan wachten op DB, SD heeft ep 3 van Naruto gereleased.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |