Meestal tussen 05.00 en 11.00.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef wdn het volgende:
DB zal niet al te lang uitblijven denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door ImmovableMind op 23-02-2007 15:56:57 ]Wie met niets tevreden is, bezit alles.
genjutsuquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:00 schreef outcast_within het volgende:
wat was sakura oorspronkelijk voor een ninja?
(幻術, Genjutsu? "Illusion Techniques") are techniques that use the chakra in the victim's nervous system to create illusions; basically an advanced intellectual ninjutsu. Those with special abilities like the Uchiha clan's Sharingan or those with high intelligence have an easier time executing and countering genjutsu, since attention to detail is key. The most commonly seen genjutsu is the simple creation of phantasms – causing the targeted person(s) to hear, see, smell, taste and/or feel sensations that are not actually there in order to manipulate them. In other words, genjutsu affects the five senses, though other applications of genjutsu exist. Those under the influence of genjutsu either freeze in place or lose consciousness, depending on how capable they are in recognizing and defending against it.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat was dat voor soort dan ook al weer??
Illusie meen ik !? Tenminste daarom herkent ze zijn illusie spell (nu wel; en toen niet).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en wat was dat voor soort dan ook al weer??
SPOILER: manga..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef Orealo het volgende:
Dit is dus geen filler meer?die is er nog nietSPOILER: manga..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:
Fillers dus?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
?
Sakura en naruto vechten nu met kakashi voor de belletjes.
En gaara gaat aan de slag met de s-class zwarte cape met bloemetjes brigade.
Kakashi gaiden arc poepen ze voorlopig nog op en ze gaan gewoon verder daar waar het eerst gebleven was
Nee, ze hebben alleen Kakashi' Gaiden bij de manga overgeslagen en gaan ze verder met de Gaara arc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat ze dat doet, lijken haar borsten veel groter.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:27 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe manga (ch. 343) is te downloaden in bittorrentland.Echt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snel maar eens even lezen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:07 schreef ImmovableMind het volgende:
Over de Manga:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:07 schreef ImmovableMind het volgende:
Over de Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sasuke & Oro in de mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 24-02-2007 15:03:55 ]
Zoals je hebt gezien, waren er ook twee onbekende personages bij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef Cahir het volgende:
Ik snap ep 001, in het begin vinden hun 2 gelijk Sasuke.. en na de intro filmpje is het alsof niemand hem nog gezien heeft? Waar is Sasuke naartoe gegaan
Dusss...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:55 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben een wallpapertje (vector) van Naruto aan het maken, dat gezicht dat ie trekt.![]()
Als ie klaar is dan post ik hem hier.
is dat mijn plaatje? die met die lage resolutie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dusss...
[afbeelding]
1024x768 - 1280x1024
Andere resoluties op verzoek...
Ik hoop dat mijn webspace het uithoudt Wanadoo/Orange heeft kuren...
[S^M] heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:50 schreef outcast_within het volgende:
is er trouwens geen high res raw van naruto te vinden?
Ik heb gewoon een snapshot uit die episode gehaald en die nagemaakt/overgetrokken in Illustrator.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is dat mijn plaatje? die met die lage resolutie?![]()
wie wat waar hoe
vertel vertel
Het zijn vectoren net als in flash/swf dus de potlood pen strepen zijn niet vaag idd...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef outcast_within het volgende:
het mist wel de vaagheid van potlood streken ofzo
lijkt nu alsof het een swf/flash?? plaatje is. kan dat?
Die zou ik op dezelfde manier moeten gaan maken als ik Naruto heb gemaakt...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Heb je deze ook in 1280x1240?
Genuine Fractals (is een uitbreiding voor Photoshop) maakt er dit van:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Heb je deze ook in 1280x1240?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: Sasuke & Oro in de mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:42 schreef koffiegast het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag tussen 5.00 en 11.00 wordt doorgaans de nieuwe eps gereleasedquote:Op zondag 25 februari 2007 13:57 schreef outcast_within het volgende:
oja de pics die ik de vorige keer niet online had gezet omdat de ep toen net uit was
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en donderdag zou het? ik kijk af en toe op dattebayo en kijk hoe veel dagen de vorige release was
Chidori?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
Hoop dat Naruto eindelijk iets anders heeft geleerd dan Rasengan, kwam iets te vaak voor vind ik... Chidori ziet er veel toffer uit, maar wel zwakker als ik alles goed heb gevolgd.
ja zit er opeens een klein meisje in je hand die de aarde doet trillenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Chidori?
Sakura bedoel je zeker...
Chidori zou zwakker zijn dan Rasengan, dat bedoel ikquote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Chidori?
Sakura bedoel je zeker...
hij verward het met een meisjequote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Chidori zou zwakker zijn dan Rasengan, dat bedoel ik
Maar Chidori ziet er veel toffer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef MaxiTitan het volgende:
Haha, meesterlijke aflevering...Meesterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True thatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
betekent dat je kwaliteit aan het kijken bent ^^
Het is voor velen een tijd geleden dat ze de originele Naruto nog hebben gekeken. Vooral voor Japan doen ze dat, aangezien zij het niet downloaden en niet zo snel opnieuw kunnen bekijken. Wat meer achtergrondinformatie, in dit geval over Gaara.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef Frag_adder het volgende:
waar slaat dat stukje na de aftiteling tegenwoordig op... kost je 3 minuten aflevering en komt zoooo gejat over.
Dat zuigtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:03 schreef wdn het volgende:
Episode 5: 15 Maart.
Dus dat wordt tanden knarsen komende week
Waarommm vraag ik je.... waarom!?!?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:03 schreef wdn het volgende:
Episode 5: 15 Maart.
Dus dat wordt tanden knarsen komende week
Jij ook al??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef Sala-adin het volgende:
Tering wat kwam dat einde zo fucking irritant onverwacht ik zat echt gekluisterd te kijken en toen einde
Jaa en ze maken sommige scenes nog leuker door vette muziek er tussen door te spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij ook al??
Man, wat is deze serie ineens kei en kei en keigoed![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door DemonRage op 03-03-2007 13:30:45 ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:17 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe manga (ch. 344) is te downloaden in BitTorrentlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: *manga*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DemonRage op 03-03-2007 14:34:54 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |