Een 1 hour special duurt 1 uur lijkt mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Joer_ het volgende:
Wordt het dan echt 1 uur of 40 minuten zoals elke andere serie?
Hmmja.. wat zal dat te betekenen hebben. Ik hoop wel positief voor Sasuke.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De naam van de aankondiging van volgende week zal misschien nog een verrassing brengen.
Het was iets als mensen gesacrificed kracht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef ASSpirine het volgende:
Fantastische aflevering, Gaara is toch ZO sterk
Hij heeft nog zoveel andere ninjutsus zoals degene die hij tegen Kimimaro gebruikte. Hopelijk komen die nog eens voor, vooral die ene waar hij een soort tsunami van zand maakte.
Ff een vraagje over de vorige aflevering. Wat betekent Jinchuuriki eigenlijk?
Er zijn er idd nog andere 2. De 3 taled en 2 taled monsters, maar die zijn allang dood.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vraag me toch af of er geen andere mensen zijn met zo'n bijuu in hun. Elke groep van Akatsuki zoekt naar zo één, Kisame en Itachi gingen voor Naruto. Deidara en de andere voor Gaara. Dan zijn er nog op zen minst 2, want ze gaan in groepen van 2. Maar omdat ze met een oneven aantal zijn kan het zijn dat een groep met zen 3en is.
Ach zo kan het ingewikkeld worden, maar ben enorm benieuwd
sasuke word hokage van konohaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
Bij mij waren het maar speculaties
Ik ging er vanuit dat er nog andere moeten zijn.
Ach, ik wist bijvoorbeeld ook al dat Gaara Kazekage zou worden, ergens per ongeluk gelezen, maar dat zijn kleine details waar ik me niet zo aan stoor. Het blijft natuurlijk altijd interessanter om alles te zien voor de eerste keer.
Hey ze hebben net een eerste date dus dat kan bestquote:Op zondag 18 maart 2007 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en sakura gaat een relatie aan met naruto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |