zo iets ja een kut dag van maken!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
STEMMING VOOR MENSEN OP NATASIAS VERJAARDAG PLZ REDAKTIE
Brian heeft Amanda gen***quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef W-A het volgende:
Mag ik weten waar het eigenlijk over ging ?
Zullen we een bloemetje sturen? Of een verdort bosje of een krans met een lint eraan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo iets ja een kut dag van maken!
Ja idd, dan weet je zeker dat Bart bij Huub hoort.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Gelukkig verteld Bart dat Brian hem napraat.
Nog beter, stem Natasia eruit een paar dagen voor haar verjaardag. Ultieme wraakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:42 schreef Brici het volgende:
E......EHBOquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef 2live het volgende:
het leren van een HBO boek uit je hoofd, maakt je nog niet slim!!!!
ya name says it allquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef T-lex het volgende:
Huub lekker pissed off...net goed.
Dat krijg je er van als je denkt dat het wel goed komt en blijkt dat je dus niet de touwtjes in handen hebt.![]()
Dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog beter, stem Natasia eruit een paar dagen voor haar verjaardag. Ultieme wraak![]()
Nee, scriptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas: vanaf nu is Syl mijn target... ?????????? Logica??
Of we sturen massaal een cdtje met carnavalskrakers naar Sylvia onder het motto: Komt Sylvia niet naar carnaval dan komt carnaval naar Sylvia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
We moeten iets doen:
emailactie om te voorkomen dat Brian zijn medicijnen krijgt die het spel beiinvloeden
Stemming voor Natasia's verjaardag, maar vooral voor die buikcorrectie en tietcorrectie.
Dat de bewoners unaniem voor Natasia moeten kiezen ..of borsten of buik of een therapiesessie.
Dat was ze vanaf dag 1 al..... Natasia is de laatste tijd een beetje koest geweest omdat ze drukker was met lelijk en lief doen tegen kleine meisjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:44 schreef Copycat het volgende:
Sylvia is nu target van Natasia.
Hoe handig!
JA! Met liedjes over slechte vrouwen ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Of we sturen massaal een cdtje met carnavalskrakers naar Sylvia onder het motto: Komt Sylvia niet naar carnaval dan komt carnaval naar Sylvia.
Benadrukt weer eens dat wij het haar wel allemaal gunnen en dat ze populair is
Nok eens met die caps....... Natasia praktijken zijn hier niet gewenstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Brici het volgende:
MET GIF ERIN EN DAN EEN BRIEFJE ALLEEN VOOR NATASIA
Ben er van overtuigd dat ze de chirurgische ingrepen veel belangrijker vindt dan haar kidsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
Een mooie actie zou trouwens zijn om morgen een stemming te doen voor Natasia. 4 uur zonder camera's met haar kindjes. En dat syl dan gewoon keihard NEE zegt.
Rot eens op met die hoofdletters.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:46 schreef Brici het volgende:
MET GIF ERIN EN DAN EEN BRIEFJE ALLEEN VOOR NATASIA
Ja natuurlijk wel liedjes met een dubbele betekenisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JA! Met liedjes over slechte vrouwen ofzo.
hoe dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft nu dus aan, dat Natasia op de hoogte wordt gesteld over de ontwikkelingen door de redactie.....
Soms vraag ik me af, waar ik in godesnaam naar zit te kijken.......
Ja precies, dat gaat dus never nooit niet lukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart over Natasia eruit willen hebben: "Als ik erover praat, gaat er weer over gebeld worden".
Je ziet nu hoe Brian Bart nalult. Ze kunnen hem best wel omlullen dat Brian gaat twijfelen en toch Natasia eruit stemt (lange termijn vs. korte termijn spelers). Als Brian om is dan gaat Amoebe ook wel mee. Er is een kansquote:
Niemand neemt haar daarin serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het trouwens ook niet helemaal normaal dat Natasia zo makkelijk met haar 'ik ga er toch in september uit' weg komt. Waar slaat dat op? Laat de GK dan iets doen zodat ze er eerder uit wordt gekickt of dat 't haar wat moeilijker wordt gemaakt. Want zo kan zij vanalles flikken en kan ze nóóit 's goed gepakt worden.
Net roept ze ook al weer trots: "Mij maakt 't niet uit want ik ben toch straks weg", dat is toch niet het spel?![]()
daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het trouwens ook niet helemaal normaal dat Natasia zo makkelijk met haar 'ik ga er toch in september uit' weg komt. Waar slaat dat op? Laat de GK dan iets doen zodat ze er eerder uit wordt gekickt of dat 't haar wat moeilijker wordt gemaakt. Want zo kan zij vanalles flikken en kan ze nóóit 's goed gepakt worden.
Net roept ze ook al weer trots: "Mij maakt 't niet uit want ik ben toch straks weg", dat is toch niet het spel?![]()
met natasia erop dan??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Kan geen kaart vinden met KUT erop . Iemand een idee ?![]()
Dat is al gebeurd. Hij zal Brian toch verder moeten bewerken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bart over Natasia eruit willen hebben: "Als ik erover praat, gaat er weer over gebeld worden".
Maak zelf liedjes neem ze op en brand zequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie weet er carnavalsliedjes met een dubbele betekenis zoals Er Staat een Paard in de gang.
Dan brand ik een cd'tje voor Sylvia.
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie weet er carnavalsliedjes met een dubbele betekenis zoals Er Staat een Paard in de gang.
Kunnen we geen FOK-carnavalsvereniging beginnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Villalux het volgende:
WELKE carnaval club wil het huis even opbeuren!
Dit is toch volledig buiten de reglementen..... Mensen moeten een gevecht voeren om een huis. Maar BB, zo noem ik ze maar even, seint de mensen in, wat er gaat gebeuren.....quote:
afgrijselijk, maar erger nog ik blijf maar kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia was weer tv aan het maken zei ze tegen Sylvia!![]()
ik vind Sylvia best lief hoor, maar dat wil ik niet op mijn streamsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Villalux het volgende:
WELKE carnaval club wil het huis even opbeuren!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vertrouw het paard al niet meer. Ze kijkt zo stiekum.
Ze krijgen het in de vingers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia was weer tv aan het maken zei ze tegen Sylvia!![]()
bart bedoeld dat er dan weer door vrienden gebeld word om te vertellen wat er aan de hand is!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
"Wat zei Brain over Natasia er uit stemmen?" Vroeg Sylvia.
"Nee, zegt Bart, dan wordt er weer van achteren gebeld?"
Toch een contract voor een jaar?
Natasia boycotten. Geen woord meer vuil maken over deze tante. Einde GDK? Of einde Natasia???
word je er doof van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Okay nog 1 keer hier dan, kunnen die zwakbegaafden die hun caps kennelijk niet uit kunnen zetten ff lekker ergens anders gaan zitten schreeuwen?!
Bij voorbaat dank.
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef W-A het volgende:
Vieze kut natasia ! STERF !
Nee, hij denkt dat het andere groepje dan via contacten met thuis of brieven ofzo te horen krijgt hoe hij denkt over Natasia er uit stemmen. Dat kan 't plan in de war schoppen. Dat denk ik dat hij er mee bedoelde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
"Wat zei Brain over Natasia er uit stemmen?" Vroeg Sylvia.
"Nee, zegt Bart, dan wordt er weer van achteren gebeld?"
Toch een contract voor een jaar?
Natasia boycotten. Geen woord meer vuil maken over deze tante. Einde GDK? Of einde Natasia???
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Flyduck het volgende:
[..]
bart bedoeld dat er dan weer door vrienden gebeld word om te vertellen wat er aan de hand is!
Ik heb ook beelden gezien dat Natasia gevoelig was voor het verhaal van Huub (!), naar aanleiding daarvan is Natasia met Brian gaan praten, in de tuin, dat de toneelhaak wel erg dichtbij was en dat ze het Syl dan nog ff wilde gunde. Maar Brian reageerde met: ik wil na Bart zitten en eerst horen wat hij zegt. Als Brian had gezegd ik ga het Syl gunnen, dan had Natasia ook ja gezegd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Uccella het volgende:
Hoop dat DGK_RED Syl de beelden laat zien dat Brian wel akkoord wilde gaan...
Ehhh, wat dacht je van een telefoontje van Wilgo i.p.v van de redactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft nu dus aan, dat Natasia op de hoogte wordt gesteld over de ontwikkelingen door de redactie.....
Soms vraag ik me af, waar ik in godesnaam naar zit te kijken.......
Whehee, nog nooit opgevallen dat ik nog nooit natasia met een hoofdletter heb geschreven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
Ach lief Paard ! Paard het huis in en natasia richting stal. (let op de hoofdletters van de namen !)![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
Ach lief Paard ! Paard het huis in en natasia richting stal. (let op de hoofdletters van de namen !)![]()
zo deed ze inderdaad voorkomen, maarja je kan niet in der kop kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook beelden gezien dat Natasia gevoelig was voor het verhaal van Huub (!), naar aanleiding daarvan is Natasia met Brian gaan praten, in de tuin, dat de toneelhaak wel erg dichtbij was en dat ze het Syl dan nog ff wilde gunde. Maar Brian reageerde met: ik wil na Bart zitten en eerst horen wat hij zegt. Als Brian had gezegd ik ga het Syl gunnen, dan had Natasia ook ja gezegd.
Irritant he?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian lijkt godverdikkeme wel een profeet met twee discipelen aan zijn voeten....
ik vind hem echt nietszeggendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef Kinga het volgende:
Ik lig nog steeds dubbel om eric.
Oooohhhhwww.....die beelden heb ik gemist.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook beelden gezien dat Natasia gevoelig was voor het verhaal van Huub (!), naar aanleiding daarvan is Natasia met Brian gaan praten, in de tuin, dat de toneelhaak wel erg dichtbij was en dat ze het Syl dan nog ff wilde gunde. Maar Brian reageerde met: ik wil na Bart zitten en eerst horen wat hij zegt. Als Brian had gezegd ik ga het Syl gunnen, dan had Natasia ook ja gezegd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Leuk als ze nu de plasma boy even langskomt met de volgende mededeling .![]()
"Helaas door het tegenstemmen van Sylvia`s uitje, heeft u allen uzelf een uitje door uw neus geboort, voor de achterblijvers stond namelijk voor iedereen 300 contactpunten en 10 uur verlof gepland..................helaas.... helaas heeft u dat aan Natasia te danken."![]()
op zijn manier wel jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Brian komt sterk over hoor.
Sinds die medicatie lijkt hij behoorlijk stabiel, en op zijn manier zelfreflecterend.
Bart gaat gewoon rellen met Brian en Natasia. Dat kan resulteren in een wegstem aktie en dus 10K in de pocket. Of Hij drijft ze uit elkaar. Win - Winquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Black_king het volgende:
Wat wil Bart nu; eruit ?
Dan zal hij dus 10 K moeten gaan dokken....Maar ja, daar heeft hij al plannen voor....
Toch blijf ik het suspicious vinden....
Ik ben blij dat je wakker wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
huh? is het nu zeker dat Natasia er geforceerd in wordt gehouden?
nee joh, mensen luisteren niet goed, of vullen zelf dingen in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij zit Bart stilletjes op de ontslagronde voor zichzelf te hopen........![]()
Maar met die groene thee blijf je de stal uitmesten. Daar zitten de medebewoners niet op te wachten helaas..quote:
Dat weet ik wel zeker. En zo stilletjes is het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij zit Bart stilletjes op de ontslagronde voor zichzelf te hopen........![]()
Teruglezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja dank je, wat waren de aanwijzingen van vanavond precies?
dronken sporti ?, dat was bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
hahaha Huub heeft Lesly laten "keuren"door zijn vrienden
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee joh, mensen luisteren niet goed, of vullen zelf dingen in.
Weet wel zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef Miraaa het volgende:
Ik had nog een heel ander idee: gewoon blinde stemmingen..... niet weten waarvoor of waartegen je stemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
Leuk als ze nu de plasma boy even langskomt met de volgende mededeling .![]()
"Helaas door het tegenstemmen van Sylvia`s uitje, heeft u allen uzelf een uitje door uw neus geboort, voor de achterblijvers stond namelijk voor iedereen 300 contactpunten en 10 uur verlof gepland..................helaas.... helaas heeft u dat aan Natasia te danken."![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog een heel ander idee: gewoon blinde stemmingen..... niet weten waarvoor of waartegen je stemt.
Desnoods met 3 mogelijke opties maar niet weten of er voor optie 1, 2 of 3 gestemd wordt.
Door alle info dat ze van achter krijgt en doordat ze, vlak voor de stemming, Sylvia alle dingen afnemen en doordat ze tegen Wilgo heeft gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken want ze had niks met de mensen in huis te maken... Dat zijn alleen nog de duidelijke dingen....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
Bart zei uiteindelijk ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
overigens vind ik dat natasia ook maar met cp-punten moet gaan betalen voor de briefjes die ze van herma in de hand gedrukt krijgt.
al dat zielige gezeik over haar kindjes, ze wist toch waar ze mee begon.
zelf heb ik 2 kinderen en zou ze never nooit vrijwillig voor zoiets als DGK in de steek laten. Waar ik me vooral aan erger zijn de doelen die natasis zichzelf gesteld heeft. Die doelen kun je namelijk ook gewoon bereiken terwijl je niet in DGK zit.
Ik vergelijk het met mezelf, afgestudeerd, 2 kinderen, getrouwd, eigen bedrijf, werk fulltime, het kan echt allemaal, maar het kost inzet, energie en doorzettingsvermogen. En daar ontbreekt het natasia ten ene male aan. Dit hoeft niet eens aan iemands IQ te liggen, want ook mensen met een lager IQ kunnen goed slagen in het leven.
nog even over brian, deze beweert met tennissen geld te hebben verdiend.
Nou, op de hele ATP-ranglijst komt hij niet voor en dat zegt al een hoop. Misschien dat hij ooit wat challenger-toernooien heeft gespeeld, maar dar verdien je geen rooie rotcent mee. Als je zijn naamt googled in samenhang met het woord tennis, daar is ook niets over te vinden.
Als je 25 ben en je hebt nog niets gepresteerd in de tenniswereld, dan kun je beter per direct stoppen, want op je 25e zit een tennisser op de top van zijn prestatievermogen, daarna gaat het langzamerhand heuvelafwaards.
Waarschijnlijk tennist hij net zo goed als hij rijmt, zingt, componeert, pianspeelt, gitaarspeelt en discussieert.
Vrij rustig, ze constateerde uiteindelijk dat niemand elkaar in de toekomst meer iets zal gunnen als er steeds ouwe koeien uit de sloot worden gehaaldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat sommigen er van balen, maar ik kan het nergens vinden en ben even weg geweest, dus: hoe reageerde Sylvia op het NEE zeggen van Brian, Natasia en Bart?
Ik altijd Natasja, omdat ze daar een hekel aan heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehee, nog nooit opgevallen dat ik nog nooit natasia met een hoofdletter heb geschreven?
Zoals Syl, heel rustig en cool.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
En ze zei dat vanaf nu de toon is gezet en waarschijnlijk alle uitjes geblokkeerd zullen worden.Later in de tuin haalde ze aan dat ze in ieder geval nu het gevoel heeft dat ze natas en brian niets meer guntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Een rustige Sylvia-reactie, maar in de tuin zei ze tegen Huub, Bart en Eric dat ze nu wel heel veel moeite heeft om Brian en Natasia ooit nog iets te gunnen. Ik denk dat ze van binnen kookt dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee joh, mensen luisteren niet goed, of vullen zelf dingen in.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Door alle info dat ze van achter krijgt en doordat ze, vlak voor de stemming, Sylvia alle dingen afnemen en doordat ze tegen Wilgo heeft gezegd dat hij zich geen zorgen moest maken want ze had niks met de mensen in huis te maken... Dat zijn alleen nog de duidelijke dingen....
Voor mezelf trek ik wel dingen uit.
Tuurlijk. Er zijn zat succesvolle vrouwen. Alleenstaande moeders zelfs met zieke kinderen die ook nog heel wat bereiken in hun leven. Ja, het kost ontzettend veel energie en het is niet makkelijk, maar Natasia met haar doelen verhaal is gewoon de reinste bullshit. Als ze écht karakter heeft dan zorgt ze voor haar kinderen, haalt haar rijbewijs, werkt als secretaresse en valt niet meer terug in vreetbuien (als ze dat al niet meer heeft gedaan) BUITEN de villa.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
.........
Huub kreeg een stripper. ( door de anderen geregeld... )quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Natasia viert morgen haar verjaardag en mag haar Wilgo en 2 kinderen toch laten komen? Heeft ze hiervoor contactpunten moeten afstaan?
En is er al eens iemand jarig geweest in DGK? En mocht die ook bezoek ontvangen?
Dus ze is niet gezwicht voor de druk van de redactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart zei uiteindelijk ja.
Ze deed moeite om ze te overtuigen, maar ze reageerde rustig.
Saai.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:00 schreef jacqjacq het volgende:
-knip-
Ze bleef rustig en bleef praten om toch hun stemmen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaat vechten als een leeuwin om hen het leven zuur te maken, maar ze vermoedt dat ze hun graf zelf aan het graven zijn....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten s' nachts afspreken, als niemand naar de streams kijkt.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja precies, dat gaat dus never nooit niet lukken![]()
Oke maar een stripper is geen familie toch? Dat is net zoiets als een leraar of een hoer laten komen. Daar hoef je ook geen contactpunten voor neer te leggen toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Huub kreeg een stripper. ( door de anderen geregeld... )
Ze gebruikte wel 2 keer wat stemverheffing, maar dat kwam geforceerd over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze is niet gezwicht voor de druk van de redactie
Ja Huub, die mocht 3 of 4 mensen uitnodigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Natasia viert morgen haar verjaardag en mag haar Wilgo en 2 kinderen toch laten komen? Heeft ze hiervoor contactpunten moeten afstaan?
En is er al eens iemand jarig geweest in DGK? En mocht die ook bezoek ontvangen?
Malle Babbe van Rob de Nijsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Oke dus bij een verjaardag heb je eigenlijk gewoon een vrijstellingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja Huub, die mocht 3 of 4 mensen uitnodigen.
Nee, het is idd geen Natasja, en laten we dat in godesnaam zo houden....quote:
Wilgo zou toch niet meer op bezoek komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Bezoek met verjaardag is opgenomen in de spelregels. Huub had dat ook bij zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef Cyan het volgende:
Geverfd rood.....een echte rooie had temperamentvol Natasia beloofd haar vanaf dan alles door de neus te boren, zelfs bezoekjes van Kinderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze bleef rustig en bleef praten om toch hun stemmen te krijgen.
M.a.w. zoals ze is. Eeen topwijf.![]()
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik altijd Natasja, omdat ze daar een hekel aan heeft.
Een niet - vuilvies pokkewijf- omdat er users zijn die een hekel aan bijnamen hebben.![]()
2 man mocht komen. Niet het halve Gooi....Als ze er echt een groot feest van gaan maken, stel ik voor dat we daar met een groepje heengaan..... Héél veel herrie maken oid...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bezoek met verjaardag is opgenomen in de spelregels. Huub had dat ook bij zijn verjaardag.
Heb je echt bij haar op school gezeten? Was ze toen ook al zo leuk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!![]()
Maar ze is een Diva dus die heeft een artiestennaam nodigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heet echt gewoon Natasja ik heb met het monster op school gezeten en toen was het gewoon Natasja!!![]()
Saai is het woord niet.....een beetje timide wel......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nee, het is idd geen Natasja, en laten we dat in godesnaam zo houden....![]()
Had je haar dan niet iets harder van het klimrek kunnen duwenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Oeh, ook voor een kauwgumbal achter de fietsenstalling geweest?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Natasia heeft toch overal vrijstellingen voor, ontmoetingen van Wilgo tijdens autorijlessen, Herma of hoe ze ook heet die haar informatie toespeelt. Redactie doet dat iig niets tegen. Als ze denken dat tv maken bestaat uit mensen die tegen elkaar schreeuwen, dan haak ik af. Bovendien is Brainless niet spraakmakender dan Sylvia, behalve dat ie iedereen wil naaien waar een gat in zit, dus waarom waarschuwen ze hem niet?? Ik vind leuke tv juist hoe Huub, Bart, Eric en Syl met elkaar omgaan en geintjes met elkaar maken. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oke dus bij een verjaardag heb je eigenlijk gewoon een vrijstelling
Ja, en dan graag eentje die er echt toe doet, haar kinderen een middag op visite ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:07 schreef Missy_1974 het volgende:
Natas: Laat alles maar naar 0 gaan, want i don't give a shit
Pleaseeeeeeeeeeee DGK, mak even snel een stemming die voor natas bedoeld is![]()
![]()
Klassefoto!! iedereen weg vegen behalve natasia natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
arme jij... heb je psychische hulp? want dat moet een traumatische ervaring zijn geweest...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ja met die kinderen erbij Te ergquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:07 schreef Villalux het volgende:
huub 3 hoeren op haar verjaardag! en verstopertje gaan spelen in het huis!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Maar ze heeft het hoog in haar hoofd gekregen en zij vond dat daar de naam Natasia wel bij hoorde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
een die me ook erg bijbleef: dagje efteling met de kidsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan graag eentje die er echt toe doet, haar kinderen een middag op visite ofzo.
Schoolfoto's scannen !!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Hij moet Brian even bewerken om donderdag Natasia eruit te stemmen.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo praat Huub nog gewoon met Brian dan? Is het geen knalharde oorlog nu
Huub heeft al eerder aangegeven dat de "normale"dagelijkse gang van zaken je met de mensen (ook je vijanden) normaal moet doen.. omdat anders de hele villa voor iedereen onbewoonbaar wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo praat Huub nog gewoon met Brian dan? Is het geen knalharde oorlog nu
En Amanda dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij moet Brian even bewerken om donderdag Natasia eruit te stemmen.....![]()
Tja, waar het hart van vol zit. . .quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef noa84 het volgende:
Huub en Natasia hebben wederom een verhitte discussie. Maar als de Surinaamse een woord weer niet kan uitspreken en de Oldenzaler hier de spot mee drijft, gilt de 32-jarige moeder: "Je kunt me wel steeds naar beneden halen omdat ik dingen niet goed uit kan spreken, maar ik heb gewoon niets met Sylvia en ik heb niets met jou!" "Zeg dat dan!", roept Huub. "Want nu spreek je eindelijk de waarheid!" Eric doet ook een duit in het zakje en schreeuwt tegen Natasia: "Langspeelplaat!" En dat is voor Natasia de druppel: "Ga jij maar ergens je reet verkopen, want het geld en deze Villa ga je niet winnen!" Wat heeft Natasia toch met het oudste beroep van de wereld, want kreeg Nena ook al niet zo'n uitspraak naar haar hoofd?
Hmmm... insinuaties van de redactie?![]()
(Bron: Talpa)
Ze was toen ook al zo maar ik nooit echt last van d,r gehad want mijn "clubje" had ook een redelijk grote bek en wij pakte het iets slimmer aan dan de "diva"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je echt bij haar op school gezeten? Was ze toen ook al zo leuk?![]()
Hoelang heb je daarna in therapie gemoeten om van die moordneigingen af te komen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ja, haar zus noemt haar ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Is er eigenlijk gestemd over of zij een single op mocht nemen met haar dochtertje??? Nee toch.... dat zegt toch genoeg, Tas wordt voorgetrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan graag eentje die er echt toe doet, haar kinderen een middag op visite ofzo.
wat doet ze daar?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zit nu erg tevreden achter de computer.
Ja, die ziet Wilgo (en haar kindjes) weer binnen een paar uur. Is het niet als bezoek dan wel tijdens een rijles.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
Dat lijkt meer Word ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef JetFreggel het volgende:
zit natasia nou gewoon op msn met thuis?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef Gigageil het volgende:
Ik zit te hopen op een kwade FOK-reaguurder die ineens binnenkomt met een bivakmuts en een honkbalknuppel die Natasia helemaal verrot ramt.........![]()
Niet zo simpel doen. Blijf anders maar weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef W-A het volgende:
Natasja is een fucking aap
Was het toen ook al zo'n etter? ... ze wordt trouwens altijd bloedlink als Huub haar expres Natasja noemt, dus ik dacht al dat hij daar de spijker op de kop sloeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jullie willen bewijsquote:
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE,ik draai niet om de zaken heen ,mijn vraag aan jullie is hoe kan het zijn dat natasia bijna elke week een thuisvideo krijgt van het thuisfront.Dit gebeurt bij andere bewoners totaal niet.
Ontken het maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo simpel doen. Blijf anders maar weg.
Syl heeft nog nooit een videoboodschap gehad van haar thuisfront als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE,ik draai niet om de zaken heen ,mijn vraag aan jullie is hoe kan het zijn dat natasia bijna elke week een thuisvideo krijgt van het thuisfront.Dit gebeurt bij andere bewoners totaal niet.
Schoolbank???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Jullie willen bewijs![]()
Weet niet eens of ik met haar op de foto sta, ze zat in hetzelfde jaar maar andere klas.
Er is wel een eindjaar (examen) foto maar toen was de diva al afgedropen bij ons op school maar ik ga het nakijken.![]()
Bullshit met het bezoek laatst van anderen bleek dat er een aantal filmpjes niet zijn doorgekomen! van de anderen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes.
Hij kan idd maar over een ding denken en dat is Huub.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
Zo, Huub zit Erg diep bij Brian.
Hoe weet jij dat nou wer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:15 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasia chat even met 'achter' en krijgt complimentjes over hoe goed ze zich aan haar script heeft gehouden ......
Dan moet het thuisfront toch echt eerst een filmpje maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:17 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Syl heeft nog nooit een videoboodschap gehad van haar thuisfront als ik het goed heb.
Ik ben de url kwijt waarin een interview staat die haar zussen hebben gegeven aan het blad Vriendin. Daarin stond dat zij met haar kinderen contact heeft. Ze heeft dus gewoon contact met thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef DvanderW het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Geverfd rood.....een echte rooie had temperamentvol Natasia beloofd haar vanaf dan alles door de neus te boren, zelfs bezoekjes van Kinderen.![]()
Ze heeft mij ooit gepoogd te troostten toen ik liefdesverdriet had, lukte niet moest alleen nog maar harder huilenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoelang heb je daarna in therapie gemoeten om van die moordneigingen af te komen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze heeft een redelijk actieve achterban vandaar eigenlijk. Alle mensen in de achterban hebben een camera van ons gekregen en leveren bandjes in. Soms draaien we ook zelf wat filmpjes.
En dat er flink in wordt geknipt. Kijk maar naar wat de zus van Amanda eerder zei. Die zou in haar filmpje een opmerking richting Huub hebben gemaakt over de tieten van haar zus maar Huub en Amanda wisten van niks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Bullshit met het bezoek laatst van anderen bleek dat er een aantal filmpjes niet zijn doorgekomen! van de anderen!
Leuke grapjes, ik snap bst dat jullie je suflachen en niets inhoudelijks kunnen vertellen. Maar dat er het een en ander niet klopt moge toch duidelijk zijn.quote:
Maar waarom mag zij een single op gaan nemen met haar dochter zonder dat daar voor gestemd moet wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel joh, anders blijf je maar weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Brian dealt coke!!
Wie belt RTL Boulevard?
Ja daar staat ze op. Of een soortgelijke site. Maar de link heb ik ff niet. Wel gezien ooit.quote:
Het is toch algemeen bekend dat DGK haar voortrekt ... nu niet hetzelfde doen waar jullie Sylvia van betichten he.quote:
Kom met wat nieuws!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
Brian:"Jij kan niet bij mijn gevoel komen" Nu copycat hij Syl.....
Wat een looser !
Nu overdrijf je weer... Ze schrijft een brief met als aanhef: Hoi jij, .... etc etcquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Miraaa het volgende:
Die zit echt te chattten............en dan vind DGK-red .het raar als we denken aan voorkennis.
![]()
Dat stond in het interview met haar zussen in de Vriendin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:17 schreef noa84 het volgende:
Ik dacht dat ik haar ook een keer heb horen zeggen dat ze contact had met haar kinderen via de webcam. Weet alleen niet meer precies wanneer ze dat zei...
denken jullie nou dat wij achterlijk zijn ofzo ?quote:
Je begrijpt dat dit als een bevestiging wordt gezien ?quote:
Wie geeft haar dan antwoordt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nu overdrijf je weer... Ze schrijft een brief met als aanhef: Hoi jij, .... etc etc
Knipoog naar Brian's beschuldiging over Huub's "coke snuivende" zus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef W-A het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel joh, anders blijf je maar weg.
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ben de url kwijt waarin een interview staat die haar zussen hebben gegeven aan het blad Vriendin. Daarin stond dat zij met haar kinderen contact heeft. Ze heeft dus gewoon contact met thuis.
Sorry voor m'n nieuwsgierigheid, maar wie heeft jou gepoogd te troosten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ze heeft mij ooit gepoogd te troostten toen ik liefdesverdriet had, lukte niet moest alleen nog maar harder huilenIk mag nog blij zijn dat ze d,r tong achter in mijn keel heeft geduwd. Jakkes....
![]()
Zeg dat wel ja. Maar Natasia wordt wel weer gematst natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waarom mag zij een single op gaan nemen met haar dochter zonder dat daar voor gestemd moet worden![]()
Volgens mij schrijft ze ook een brief. Op stream 4 zie je als je goed kijkt op haar monitor een wat langer stuk tekst staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nu overdrijf je weer... Ze schrijft een brief met als aanhef: Hoi jij, .... etc etc
Geintje hoor Gertje. No hard feelings hè.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Knipoog naar Brian's beschuldiging over Huub's "coke snuivende" zus.
Kan ook niet van je verwachten dat je dat snapt.
Het blijft moeilijk om recht te praten wat gewoon ontzettend krom is ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja joh ze belt elke dag, ze heeft maar rijles tot de poort daarna dagje Efteling met de kinderen. Wilgo komt elke dag achter ff langs, wij geven haar elke dag meer dan een uur info en ze kan er echt nooit worden uitgestemd... Denk na joh.
![]()
En nu hou ik op want wordt er moedeloos van...
Maar ze zit te chatten, dat is heel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:22 schreef droomkoningin het volgende:
als natasia nu aan t chatten was met t thuisfront.. denk je dan echt dat ze dat op de streams zouden laten zien?
ze zijn wel dom daar... maar niet zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |