abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 16:27:56 #201
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46493790
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik neem aan dat als Natasia eruit gaat ze die 10.000 euro nog gewoon op moet hoesten?
Nee dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:29:36 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46493851
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef dnzl het volgende:
In person zijn de redacteurs aardig loslippig, zo kwam ik erachter dat:

- Natasia de borgsom van ¤10.000 niet heeft betaald
- Wilgo heeft ¤7.500 gekregen om hem wat te kalmeren tijdens de 'relatiecrisis'
- De kinderen van Natasia komen elke woensdag op bezoek
Vooral van punt 3 geloof ik HELEMAAL niets.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 17:05:51 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46495185
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook zo doeltreffend, als de post eronder wordt gequote .
Ik kan de andere wijzigingen in zijn posts OOK zien. Interessante info
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 17:06:38 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46495222
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik neem aan dat als Natasia eruit gaat ze die 10.000 euro nog gewoon op moet hoesten?
dat denk ik niet. In de brief die ze destijds aan wilgo schreef had ze het steeds over 1200 euro schuld ofzo.
pi_46495275
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee dus.
Lekker dan... Als ze eruit wil dan gaat ze gewoon zonder dat ze haar geld kwijt is. Als dat zo zou zijn dan vind ik dat de andere bewoners dat moeten weten.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46495400
Waar blijft de sanctie voor Brain???
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 17:12:39 #207
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46495426
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar blijft de sanctie voor Brain???
geloof me, die komt er niet
pi_46495457
Het word met de dag lachwekkender die hele redactie
pi_46496100
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Het word met de dag lachwekkender die hele redactie
Precies, en om die reden kijk ik niet meer. Het is vlees noch vis. Ik dacht dat het reality was, zonder inmenging van de makers. Maar het is duidelijk dat de redactie steeds stuurt. Wil ik dat, dan kijk ik wel drama, miniseries, soaps en dergelijke. Het leuke van reality dat je je kunt inleven in gewone, echte mensen, maar hier weet ik niet meer wie 'echt' zijn.

En het leuke van goed drama is dat het spannende verhaallijnen heeft, opgenomen op mooie locaties. Ook daarin delft DGK het onderspit als je het vergelijkt met wat er niet allemaal is; Rome, Lost, The L Word, Waking the Dead, Murder City, Trial and Retribution, Sopranos, etc, etc, etc.

Heel misschien dat ik weer ga kijken als Natasia haar privileges duidelijk kwijt is en weer wordt behandeld als iedereen, zoals het hoort. Of nog beter: als ze is opgerot. Met haar erin is het mij veel te grof. DGK kost mij teveel tijd, teveel ergernis, en is het TE zielloos geworden.
pi_46496394
Hoort Brainless niet gewoon een sanctie te krijgen voor het bewust opzoeken van DGK-informatie ?

Opzoeken of niet. Hij heeft de tekst aangepast waardoor hij dus wel degelijk op de hoogte is of kan zijn van bepaalde (en ook andere) zaken.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 17:57:17 #211
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46496750
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Ashrak het volgende:
Hoort Brainless niet gewoon een sanctie te krijgen voor het bewust opzoeken van DGK-informatie ?
Natuurlijk, maar dat gaat echt niet gebeuren hoor. De redactie kijkt wel uit. Als hij eruit moet dan weten ze al dat er donderdag opeens een zwarte diva uitgestemd gaat worden. En dat niet alleen, ze denken ook dat we brian graag amanda willen zien neuken.
Geloof me; die krijgt helemaal niks.
pi_46497137
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Ashrak het volgende:

Opzoeken of niet. Hij heeft de tekst aangepast waardoor hij dus wel degelijk op de hoogte is of kan zijn van bepaalde (en ook andere) zaken.
nu.nl en telegraaf.nl mogen kennelijk wel, daar stond de info op.....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46497794
Brian zegt nu net zelf dat hij wist dat deze info niet voor hen bestemd was.
En je mag geen bron vermelden als je ook maar iets aan een artikel verandert.

Maar wat Brian doet...................is in DGK altijd goed.

Maar een precedent is geschept.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46497909
quote:
Brian: Let op Doessie, dit wordt mijn zegje, weet je nog dat wij niet op het internet mochten?
Hij geeft zelf toe dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht!!!! Sanctie voor Brain!
pi_46497910
alweer iemand ja, maar ach ja je mag met wijn gooien, je mag contactpunten stelen, je mag spullen in de bosjes gooien, je mag op internet, zo zien we maar weer dat alles fake is daar, en geregiseerd wordt van achteren
pi_46498271
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef lady1 het volgende:
alweer iemand ja, maar ach ja je mag met wijn gooien, je mag contactpunten stelen, je mag spullen in de bosjes gooien, je mag op internet, zo zien we maar weer dat alles fake is daar, en geregiseerd wordt van achteren
..... en je mag iemand voor k*****h**r uitschelden, sigaretten van een ander in het zwembad gooien, beauty cases jatten en je niet hoeven te verantwoorden als de eigenaar weet dat jij het hebt gedaan, schelden, bedreigen, agressief en opgefokt doen, het kan allemaal, als je Brian heet. Anderen (zoals Nena) moeten bij 1 fout meteen weg, maar Brian mag zijn wangedrag maar voortzetten en voortzetten.

Het voortrekken van Natasia en Brian ligt er zo duidelijk bovenop, dat ik denk dat een van hen gaat winnen. Daar zorgt de redactie wel voor.

Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 18:43:41 #217
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46498342
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Bagheera het volgende:

[..]

..... en je mag iemand voor k*****h**r uitschelden, sigaretten van een ander in het zwembad gooien, beauty cases jatten en je niet hoeven te verantwoorden als de eigenaar weet dat jij het hebt gedaan, schelden, bedreigen, agressief en opgefokt doen, het kan allemaal, als je Brian heet. Anderen (zoals Nena) moeten bij 1 fout meteen weg, maar Brian mag zijn wangedrag maar voortzetten en voortzetten.

Het voortrekken van Natasia en Brian ligt er zo duidelijk bovenop, dat ik denk dat een van hen gaat winnen. Daar zorgt de redactie wel voor.

je vergeet op iemand spugen (deed 'ie bij Stephan), glas kapot smijten (nadat hij de wijn over Nena gooide), tegen deuren schoppen etc.
Maar hij is de enige bescherming die Natasia heeft en dus gaat er helemaal niets gebeuren.
pi_46498376
Ik heb een tijd gekeken en niet gepost, heb vandaag maar besloten me aan te melden..
Waarom kunnen Natasia en Brian zoveel meer maken dan de rest?
Vandaag ook weer met die klote brainless die toegeeft fout te zitten, hij mag toch zeker een sanctie verwachten.. wat heb ik een pesthekel aan die gast zeg!
Hekel aan het BAN groepje!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:16:57 #219
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_46499664
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:44 schreef PapiSanchez het volgende:
Ik heb een tijd gekeken en niet gepost, heb vandaag maar besloten me aan te melden..
Waarom kunnen Natasia en Brian zoveel meer maken dan de rest?
Vandaag ook weer met die klote brainless die toegeeft fout te zitten, hij mag toch zeker een sanctie verwachten.. wat heb ik een pesthekel aan die gast zeg!
Welkom op het FOK!forum!
pi_46499734
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Dat zal dan wel wezen omdat er "gekleurde" mensen in moeten zitten om het beter te kunnen verkopen.
Een andere reden kan ik bij die twee "mensen" niet bedenken.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46500013
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef Ilmagnifico het volgende:

[..]

Dat zal dan wel wezen omdat er "gekleurde" mensen in moeten zitten om het beter te kunnen verkopen.
Natasia is wel een goed uithangbord voor de "gekleurde" mens
pi_46500164
hij gaf niet toe dat hij fout zat. De dag voordat Eric kwam mochten ze niet op internet. Daar stond al dat hij kwam. Maar als hij bewust dgk informatie heeft gezocht heeft hij alsnog de regels wel overtreden.
pi_46500410
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef Ilmagnifico het volgende:

Neeuh, de redactie heeft gewoon een wansmaak. Ze gaan helemaal voor "sensatie" maar zien niet dat je ook kunt overdrijven daarin. Dat het zoveel zogenaamde "sensatie" wordt dat het saai wordt, voorspelbaar en vooral afstompend.
pi_46500745
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:29 schreef n1ek het volgende:
hij gaf niet toe dat hij fout zat. De dag voordat Eric kwam mochten ze niet op internet. Daar stond al dat hij kwam. Maar als hij bewust dgk informatie heeft gezocht heeft hij alsnog de regels wel overtreden.
Hij heeft zeker bewust informatie opgezocht en deze aangepast voor zijn doeleinden. Op zich natuurlijk een goed idee, maar als het verboden is moet hier gewoon een sanctie op volgen. En vanavond nog, want met deze "verboden" informatie probeert hij wel de rest van de bewoners te manipuleren.

Ik ben het ook met anderen eens dat hij al veel te vaak is weggekomen met dit soort en ander ongein dat het inmiddels wel duidelijk is dat hij een bevoorrechte bewoner is.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:53:29 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_46501040
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef Bagheera het volgende:

Ze gaan helemaal voor "sensatie" maar zien niet dat je ook kunt overdrijven daarin. Dat het zoveel zogenaamde "sensatie" wordt dat het saai wordt, voorspelbaar en vooral afstompend.
Het wordt alleen maar saai en voorspelbaar als je 24/7 achter de streams hangt en alles al weet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46501623
Ik erger me mateloos aan het buitenlands gebrabbel van Brian waar we niks van verstaan.
Wij kijkers en ik neem aan ook jullie willen graag weten wat hij zoal zegt.
Ik vind dat hier maar eens een sanctie op moet staan.
Ik ga hier echt enorm van walgen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46510479
DGK_REDACTIE reageert niet meER
  woensdag 21 februari 2007 @ 04:10:21 #228
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_46516025
DGK_REDACTIE waarom staat de uitzending van dinsdag nog niet online ??
Mijn ritme wat doen jullie en nu loop ik vet achter
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Admin woensdag 21 februari 2007 @ 08:15:53 #229
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46516866
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Tallie1982 het volgende:
ze lezen echter nog wel
pi_46517665
quote:
Vind ik niet zo gek. Ze zullen wel een schijthekel aan ons hebben gekregen. We hebben alles door wat ze doen om het programma zelf te sturen.
  Admin woensdag 21 februari 2007 @ 09:23:13 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46517689
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Vind ik niet zo gek. Ze zullen wel een schijthekel aan ons hebben gekregen. We hebben alles door wat ze doen om het programma zelf te sturen.
they couldn't take the heat and got out the kitchen
pi_46517976
Zeg Redactie, doen jullie er nog wat aan, die Herma speelt formatie door van Natasia naar buiten. O ja, ik was vergeten dat Natasia alles mag doen en laten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:37:44 #233
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46522506
quote:
Ik verwacht dat ze even een ferme pauze inlassen, zoals Danny al zei: ze lezen nog wel mee

Ze zullen heus wel weer eens een reply gaan geven maar voorlopig nog niet (mss over een paar weken/maanden weer perhaps)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46523343
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat ze is geslaagd voor haar rijbewijs?
pi_46524155
GDK_REDACTIE het zou leuk zijn als jullie een stemming gaan houden om eventueel NABRAAKIA een nieuwe auto te geven.Die gaat ze dan opzekers niet krijgen.Dat zou pas leuke TV zijn.
pi_46524224
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE het zou leuk zijn als jullie een stemming gaan houden om eventueel NABRAAKIA een nieuwe auto te geven.Die gaat ze dan opzekers niet krijgen.Dat zou pas leuke TV zijn.
Ze gaan haar toch niet serieus een auto geven?
pi_46524304
Nee dat denk ik ook niet.Maar het zou wel leuk zijn als er door een stemming haar een splinternieuwe auto door haar neus word geboort.
  Admin woensdag 21 februari 2007 @ 14:08:27 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46525319
toch aardig dat ze 1x per maand een uurtje mag gaan rijden. volgens mij zijn er meer bewoners in dat huis met een rijbewijs die dat ook wel willen??
  Admin woensdag 21 februari 2007 @ 14:11:02 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46525412
Gaat er voortaan bij ieder's verjaardag zo groots uitgepakt worden met koks en muzikanten enzo? Of moet je daar een zwarte diva voor zijn?
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:11:04 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46525415
DGK-Redactie. Kunnen jullie dat juniorwoordenboek misschien ook even geven aan degene die de tekstjes op de site 'schrijft'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46525635
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Gelderland het volgende:
DGK = corrupt... ze werken met scripts etc... i know for sure
volgens mij willen ze de boel gewoon goed sturen. niet alles is gescript!! ze grijpen in waar nodig. Veel dingen zien ze van te voren al aankomen. maar ohkee, dat wisten wij allemaal natuurlijk alwel.
Heb net een geweldige carnaval achter de rug, en ik zal vast niet veel gemist hebben dacht ik zo. Ga alle cossen niet meer bijlezen. beetje de hoofdpunten eruit pikken. En iets minder actief mee streamen vanaf nu.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_46526013

[ Bericht 100% gewijzigd door blomst op 21-02-2007 14:34:07 ]
Goedemorgen :W
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:56:18 #243
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46526780
Natasia: En Amanda moet nu autorijlessen !

(Ook Huub heeft autorijlessen op 22 december 2006, aangevraagd !)
pi_46526900
We zijn het zat dat die Natasia alles maar voor elkaar krijgt bij jullie.
Geef maar eens wat aan een Syl zonder een stemming. Dit gaf de egositische bitch weer macht.
pi_46528497
Hoe weet Natasia via de computer dat er een stemmingsronde is aangevraagd?
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:55:46 #246
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46532447
Aan DGK-Redactie

Mag ik vragen wat het verschil is tussen iemand die hier zegt dat jullie een erge ziekte moet krijgen, of tussen Brian/Natasia/Amanda die streamers uitmaken voor van alles en nog wat. Moet dat dan ook een reden zijn dat wij maar niet meer kijken en reageren?

Ik vond het juist goed dat jullie aantal zaken van een andere kant lieten zien, ook al was ik het er niet altijd mee eens. Ik vind dit 'stilzwijgen' maar toch stiekumpies meelezen een beetje kinderachtig. Nu worden er allerlei stellingen beweert die jullie hier toch juist kunt onkrachten?

Dus kom op, en gooi eens een leuk 'wist je dat' erin en laat zien dat je een beetje ballen hebt.....
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46533634
Geachte redactie, het begint er steeds meer op te lijken dat jullie valsspelen, klopt dat?
En willen jullie uitzoeken of Brian een strafblad heeft?

[ Bericht 22% gewijzigd door ilona-scuderia op 21-02-2007 18:48:39 ]
pi_46533864
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia via de computer dat er een stemmingsronde is aangevraagd?
Euhm, van Brian? Huub heeft namelijk tegen Brian verteld dat Eric een ontslagronde heeft aangevraagd, maar dat hij niet wist voor wie.

Ik zie hier steeds vaker absurde complottheorieën voorbijkomen, die ontstaan doordat éen klein voorval wordt opgeblazen tot iets groots.
Eerder kwam DGK_REDACTIE binnenvallen om dit te ontkrachten, maar die werd(en) steeds vaker aangevallen op het verloop van het programma, en ook persoonlijk aangevallen.
Begrijpelijk (en jammer) dat ze hier niet meer komen.

Wat betreft Natasia: het is duidelijk dat zij en haar familie privileges hebben gekregen om Natasia voor DGK te behouden, daar leg ik me dan maar bij neer, want inderdaad: zonder haar is er geen zak meer aan.
Een groot feest op haar verjaardag zou me wél flink tegenvallen, dat zou volledig over the top zijn, vooral tegenover de rest, want deze worden hier nu rechtsstreeks mee geconfronteerd, in tegenstelling tot de dingen die buiten het huis voor haar worden geregeld.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:49:47 #249
144250 doesss
Show me the money
pi_46536196
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Euhm, van Brian? Huub heeft namelijk tegen Brian verteld dat Eric een ontslagronde heeft aangevraagd, maar dat hij niet wist voor wie.

Ik zie hier steeds vaker absurde complottheorieën voorbijkomen, die ontstaan doordat éen klein voorval wordt opgeblazen tot iets groots.
Eerder kwam DGK_REDACTIE binnenvallen om dit te ontkrachten, maar die werd(en) steeds vaker aangevallen op het verloop van het programma, en ook persoonlijk aangevallen.
Begrijpelijk (en jammer) dat ze hier niet meer komen.

Wat betreft Natasia: het is duidelijk dat zij en haar familie privileges hebben gekregen om Natasia voor DGK te behouden, daar leg ik me dan maar bij neer, want inderdaad: zonder haar is er geen zak meer aan.
Een groot feest op haar verjaardag zou me wél flink tegenvallen, dat zou volledig over the top zijn, vooral tegenover de rest, want deze worden hier nu rechtsstreeks mee geconfronteerd, in tegenstelling tot de dingen die buiten het huis voor haar worden geregeld.
Dus stiekum valsspelen mag wat jou betreft wel.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  Admin woensdag 21 februari 2007 @ 19:53:21 #250
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46536345
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef CartWOman het volgende:

Mja, Herma komt net gezellig op Natasia's 'hoera ik heb mijn rijbewijs' feestje. Op Natasia's verjaardag komt iig een kok en er is live muziek. Ow, en NATUURLIJK kreeg Natasia WEDEROM een bos bloemen van de redactie. Weten we nog dat Sylvia die NIET kreeg nadat Natasia er al éérder een kreeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')