Nee dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik neem aan dat als Natasia eruit gaat ze die 10.000 euro nog gewoon op moet hoesten?
Vooral van punt 3 geloof ik HELEMAAL niets.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef dnzl het volgende:
In person zijn de redacteurs aardig loslippig, zo kwam ik erachter dat:
- Natasia de borgsom van ¤10.000 niet heeft betaald
- Wilgo heeft ¤7.500 gekregen om hem wat te kalmeren tijdens de 'relatiecrisis'
- De kinderen van Natasia komen elke woensdag op bezoek
Ik kan de andere wijzigingen in zijn posts OOK zien. Interessante infoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook zo doeltreffend, als de post eronder wordt gequote.
dat denk ik niet. In de brief die ze destijds aan wilgo schreef had ze het steeds over 1200 euro schuld ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik neem aan dat als Natasia eruit gaat ze die 10.000 euro nog gewoon op moet hoesten?
Lekker dan... Als ze eruit wil dan gaat ze gewoon zonder dat ze haar geld kwijt is. Als dat zo zou zijn dan vind ik dat de andere bewoners dat moeten weten.quote:
geloof me, die komt er nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar blijft de sanctie voor Brain???
Precies, en om die reden kijk ik niet meer. Het is vlees noch vis.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Het word met de dag lachwekkender die hele redactie![]()
Natuurlijk, maar dat gaat echt niet gebeuren hoor. De redactie kijkt wel uit. Als hij eruit moet dan weten ze al dat er donderdag opeens een zwarte diva uitgestemd gaat worden. En dat niet alleen, ze denken ook dat we brian graag amanda willen zien neuken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Ashrak het volgende:
Hoort Brainless niet gewoon een sanctie te krijgen voor het bewust opzoeken van DGK-informatie ?
nu.nl en telegraaf.nl mogen kennelijk wel, daar stond de info op.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Ashrak het volgende:
Hoort Brainless niet gewoon een sanctie te krijgen voor het bewust opzoeken van DGK-informatie ?
Opzoeken of niet. Hij heeft de tekst aangepast waardoor hij dus wel degelijk op de hoogte is of kan zijn van bepaalde (en ook andere) zaken.
Hij geeft zelf toe dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht!!!! Sanctie voor Brain!quote:Brian: Let op Doessie, dit wordt mijn zegje, weet je nog dat wij niet op het internet mochten?
..... en je mag iemand voor k*****h**r uitschelden, sigaretten van een ander in het zwembad gooien, beauty cases jatten en je niet hoeven te verantwoorden als de eigenaar weet dat jij het hebt gedaan, schelden, bedreigen, agressief en opgefokt doen, het kan allemaal, als je Brian heet. Anderen (zoals Nena) moeten bij 1 fout meteen weg, maar Brian mag zijn wangedrag maar voortzetten en voortzetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef lady1 het volgende:
alweer iemand ja, maar ach ja je mag met wijn gooien, je mag contactpunten stelen, je mag spullen in de bosjes gooien, je mag op internet, zo zien we maar weer dat alles fake is daar, en geregiseerd wordt van achteren
je vergeet op iemand spugen (deed 'ie bij Stephan), glas kapot smijten (nadat hij de wijn over Nena gooide), tegen deuren schoppen etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
..... en je mag iemand voor k*****h**r uitschelden, sigaretten van een ander in het zwembad gooien, beauty cases jatten en je niet hoeven te verantwoorden als de eigenaar weet dat jij het hebt gedaan, schelden, bedreigen, agressief en opgefokt doen, het kan allemaal, als je Brian heet. Anderen (zoals Nena) moeten bij 1 fout meteen weg, maar Brian mag zijn wangedrag maar voortzetten en voortzetten.
Het voortrekken van Natasia en Brian ligt er zo duidelijk bovenop, dat ik denk dat een van hen gaat winnen. Daar zorgt de redactie wel voor.
![]()
Welkom op het FOK!forum!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:44 schreef PapiSanchez het volgende:
Ik heb een tijd gekeken en niet gepost, heb vandaag maar besloten me aan te melden..
Waarom kunnen Natasia en Brian zoveel meer maken dan de rest?
Vandaag ook weer met die klote brainless die toegeeft fout te zitten, hij mag toch zeker een sanctie verwachten.. wat heb ik een pesthekel aan die gast zeg!
Dat zal dan wel wezen omdat er "gekleurde" mensen in moeten zitten om het beter te kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Bagheera het volgende:
[..]
..... en je mag iemand voor k*****h**r uitschelden, sigaretten van een ander in het zwembad gooien, beauty cases jatten en je niet hoeven te verantwoorden als de eigenaar weet dat jij het hebt gedaan, schelden, bedreigen, agressief en opgefokt doen, het kan allemaal, als je Brian heet. Anderen (zoals Nena) moeten bij 1 fout meteen weg, maar Brian mag zijn wangedrag maar voortzetten en voortzetten.
Het voortrekken van Natasia en Brian ligt er zo duidelijk bovenop, dat ik denk dat een van hen gaat winnen. Daar zorgt de redactie wel voor.
![]()
Natasia is wel een goed uithangbord voor de "gekleurde" mensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dat zal dan wel wezen omdat er "gekleurde" mensen in moeten zitten om het beter te kunnen verkopen.
Een andere reden kan ik bij die twee "mensen" niet bedenken.
Neeuh, de redactie heeft gewoon een wansmaak. Ze gaan helemaal voor "sensatie" maar zien niet dat je ook kunt overdrijven daarin. Dat het zoveel zogenaamde "sensatie" wordt dat het saai wordt, voorspelbaar en vooral afstompend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
Dat zal dan wel wezen omdat er "gekleurde" mensen in moeten zitten om het beter te kunnen verkopen.
Een andere reden kan ik bij die twee "mensen" niet bedenken.
Hij heeft zeker bewust informatie opgezocht en deze aangepast voor zijn doeleinden. Op zich natuurlijk een goed idee, maar als het verboden is moet hier gewoon een sanctie op volgen. En vanavond nog, want met deze "verboden" informatie probeert hij wel de rest van de bewoners te manipuleren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:29 schreef n1ek het volgende:
hij gaf niet toe dat hij fout zat. De dag voordat Eric kwam mochten ze niet op internet. Daar stond al dat hij kwam. Maar als hij bewust dgk informatie heeft gezocht heeft hij alsnog de regels wel overtreden.
Het wordt alleen maar saai en voorspelbaar als je 24/7 achter de streams hangt en alles al weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:36 schreef Bagheera het volgende:
Ze gaan helemaal voor "sensatie" maar zien niet dat je ook kunt overdrijven daarin. Dat het zoveel zogenaamde "sensatie" wordt dat het saai wordt, voorspelbaar en vooral afstompend.
Vind ik niet zo gek. Ze zullen wel een schijthekel aan ons hebben gekregen. We hebben alles door wat ze doen om het programma zelf te sturen.quote:
they couldn't take the heat and got out the kitchenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek. Ze zullen wel een schijthekel aan ons hebben gekregen. We hebben alles door wat ze doen om het programma zelf te sturen.
Ik verwacht dat ze even een ferme pauze inlassen, zoals Danny al zei: ze lezen nog wel meequote:
Ze gaan haar toch niet serieus een auto geven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE het zou leuk zijn als jullie een stemming gaan houden om eventueel NABRAAKIA een nieuwe auto te geven.Die gaat ze dan opzekers niet krijgen.Dat zou pas leuke TV zijn.
volgens mij willen ze de boel gewoon goed sturen. niet alles is gescript!! ze grijpen in waar nodig. Veel dingen zien ze van te voren al aankomen. maar ohkee, dat wisten wij allemaal natuurlijk alwel.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Gelderland het volgende:
DGK = corrupt...ze werken met scripts etc... i know for sure
Euhm, van Brian? Huub heeft namelijk tegen Brian verteld dat Eric een ontslagronde heeft aangevraagd, maar dat hij niet wist voor wie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia via de computer dat er een stemmingsronde is aangevraagd?
Dus stiekum valsspelen mag wat jou betreft wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Euhm, van Brian? Huub heeft namelijk tegen Brian verteld dat Eric een ontslagronde heeft aangevraagd, maar dat hij niet wist voor wie.
Ik zie hier steeds vaker absurde complottheorieën voorbijkomen, die ontstaan doordat éen klein voorval wordt opgeblazen tot iets groots.
Eerder kwam DGK_REDACTIE binnenvallen om dit te ontkrachten, maar die werd(en) steeds vaker aangevallen op het verloop van het programma, en ook persoonlijk aangevallen.
Begrijpelijk (en jammer) dat ze hier niet meer komen.
Wat betreft Natasia: het is duidelijk dat zij en haar familie privileges hebben gekregen om Natasia voor DGK te behouden, daar leg ik me dan maar bij neer, want inderdaad: zonder haar is er geen zak meer aan.
Een groot feest op haar verjaardag zou me wél flink tegenvallen, dat zou volledig over the top zijn, vooral tegenover de rest, want deze worden hier nu rechtsstreeks mee geconfronteerd, in tegenstelling tot de dingen die buiten het huis voor haar worden geregeld.
Mja, Herma komt net gezellig op Natasia's 'hoera ik heb mijn rijbewijs' feestje. Op Natasia's verjaardag komt iig een kok en er is live muziek. Ow, en NATUURLIJK kreeg Natasia WEDEROM een bos bloemen van de redactie. Weten we nog dat Sylvia die NIET kreeg nadat Natasia er al éérder een kreeg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef CartWOman het volgende:
Een groot feest op haar verjaardag zou me wél flink tegenvallen, dat zou volledig over the top zijn, vooral tegenover de rest, want deze worden hier nu rechtsstreeks mee geconfronteerd, in tegenstelling tot de dingen die buiten het huis voor haar worden geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |