Vind ik niet zo gek. Ze zullen wel een schijthekel aan ons hebben gekregen. We hebben alles door wat ze doen om het programma zelf te sturen.quote:
they couldn't take the heat and got out the kitchenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek. Ze zullen wel een schijthekel aan ons hebben gekregen. We hebben alles door wat ze doen om het programma zelf te sturen.
Ik verwacht dat ze even een ferme pauze inlassen, zoals Danny al zei: ze lezen nog wel meequote:
Ze gaan haar toch niet serieus een auto geven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef DvanderW het volgende:
GDK_REDACTIE het zou leuk zijn als jullie een stemming gaan houden om eventueel NABRAAKIA een nieuwe auto te geven.Die gaat ze dan opzekers niet krijgen.Dat zou pas leuke TV zijn.
volgens mij willen ze de boel gewoon goed sturen. niet alles is gescript!! ze grijpen in waar nodig. Veel dingen zien ze van te voren al aankomen. maar ohkee, dat wisten wij allemaal natuurlijk alwel.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Gelderland het volgende:
DGK = corrupt...ze werken met scripts etc... i know for sure
Euhm, van Brian? Huub heeft namelijk tegen Brian verteld dat Eric een ontslagronde heeft aangevraagd, maar dat hij niet wist voor wie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:57 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia via de computer dat er een stemmingsronde is aangevraagd?
Dus stiekum valsspelen mag wat jou betreft wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Euhm, van Brian? Huub heeft namelijk tegen Brian verteld dat Eric een ontslagronde heeft aangevraagd, maar dat hij niet wist voor wie.
Ik zie hier steeds vaker absurde complottheorieën voorbijkomen, die ontstaan doordat éen klein voorval wordt opgeblazen tot iets groots.
Eerder kwam DGK_REDACTIE binnenvallen om dit te ontkrachten, maar die werd(en) steeds vaker aangevallen op het verloop van het programma, en ook persoonlijk aangevallen.
Begrijpelijk (en jammer) dat ze hier niet meer komen.
Wat betreft Natasia: het is duidelijk dat zij en haar familie privileges hebben gekregen om Natasia voor DGK te behouden, daar leg ik me dan maar bij neer, want inderdaad: zonder haar is er geen zak meer aan.
Een groot feest op haar verjaardag zou me wél flink tegenvallen, dat zou volledig over the top zijn, vooral tegenover de rest, want deze worden hier nu rechtsstreeks mee geconfronteerd, in tegenstelling tot de dingen die buiten het huis voor haar worden geregeld.
Mja, Herma komt net gezellig op Natasia's 'hoera ik heb mijn rijbewijs' feestje. Op Natasia's verjaardag komt iig een kok en er is live muziek. Ow, en NATUURLIJK kreeg Natasia WEDEROM een bos bloemen van de redactie. Weten we nog dat Sylvia die NIET kreeg nadat Natasia er al éérder een kreeg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef CartWOman het volgende:
Een groot feest op haar verjaardag zou me wél flink tegenvallen, dat zou volledig over the top zijn, vooral tegenover de rest, want deze worden hier nu rechtsstreeks mee geconfronteerd, in tegenstelling tot de dingen die buiten het huis voor haar worden geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |