abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 14:54:03 #151
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46457878
Huub: Wie wil je nou toch steeds overtuigen?
Jezelf of mij ?
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 14:58:49 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46458006
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
Ik zou je hele teevéé gewoon het raam uittieften!
Zover wil ik nog niet gaan, ik kijk nog wel eens een DVD-tje.

Nietemin, degenen die DGK nog steeds een geweldig programma vinden: gelóven jullie domweg niet dat er van a tot z gerommeld wordt of maakt het jullie geen moer uit waar je naar kijkt áls het maar boeiende TV is?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:12:40 #153
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46458407
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Nietemin, degenen die DGK nog steeds een geweldig programma vinden: gelóven jullie domweg niet dat er van a tot z gerommeld wordt of maakt het jullie geen moer uit waar je naar kijkt áls het maar boeiende TV is?
Tuurlijk zal er heus hier en daar wat "gerommeld" worden maar dat is mss ook nodig om het spannend te houden, uiteraard is dat wellicht jammer maar ik vermaak me wel met DGK, tis gewoon half soap (qua scripting) en half reality zegmaar
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 15:16:15 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46458527
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zover wil ik nog niet gaan, ik kijk nog wel eens een DVD-tje.

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat het ineens zo'n item is geworden. Zeker bij mensen zoals jij, die het klappen van RLS-zweep wel kennen, verbaast de "teleurstelling" over dat de redactie sturend bezig is, me. Dat had je van tevoren toch ook al wel kunnen bedenken?

Ik kijk vanwege de interactie, ik kijk om te zien hoe de deelnemers omgaan met het gegeven dat ze aan een show meedoen. Zo'n geforceerde stemverheffing van Sylvia bij de stemming? Ik sla het geamuseerd gade. Al gaat het me soms wel iets te ver hoor, bijvoorbeeld als de bewoners naar elkaar knipogend "ruzie aan het maken zijn."

Het komt er op neer dat het spel-element me geen reet interesseert, en dus ook niet of het oneerlijk is.
Zolang Brian of Natasia maar niet winnen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46458647
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat het ineens zo'n item is geworden. Zeker bij mensen zoals jij, die het klappen van RLS-zweep wel kennen, verbaast de "teleurstelling" over dat de redactie sturend bezig is, me. Dat had je van tevoren toch ook al wel kunnen bedenken?

Ik kijk vanwege de interactie, ik kijk om te zien hoe de deelnemers omgaan met het gegeven dat ze aan een show meedoen. Zo'n geforceerde stemverheffing van Sylvia bij de stemming? Ik sla het geamuseerd gade. Al gaat het me soms wel iets te ver hoor, bijvoorbeeld als de bewoners naar elkaar knipogend "ruzie aan het maken zijn."

[ Bericht 8% gewijzigd door sniffje op 19-02-2007 15:37:05 ]
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 15:31:16 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46459043
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef sniffje het volgende:

[..]

Maaruhm... "sturen" niet. Tips geven heet dat. Vragen om uitingen van emotie
en die uitspraken baseer je ook ergens op?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46459161

[ Bericht 39% gewijzigd door sniffje op 20-02-2007 15:26:30 ]
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 15:49:01 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46459599
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef sniffje het volgende:

ah, je dikke duim dus, top
  maandag 19 februari 2007 @ 15:53:38 #159
144250 doesss
Show me the money
pi_46459742
Gescript, niet gescript.
Emoties tonen, geen emoties tonen.
Achter sturen, achter niet sturen........
Het zal allemaal best.

Het echte probleem zit 'm in het feit dat er een spel gespeeld wordt.
Bij dat spel horen spelregels zoals het een goed spel betaamd.

Helaas blijken de spelregels niet voor iedereen hetzelfde te zijn.

Natasia krijgt allerlei privileges zodat het verblijf in de villa voor haar dragelijker is.
Brian krijgt medicatie om z'n agressie te beteugelen anders vliegt hij binnen een dag Huub aan.

Mensen vinden het niet erg om voor de gek te worden gehouden.
Mensen kunnen alleen niet zo goed tegen valsspelen. (heeft iets met moraal en dat soort dingen te maken )
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 15:56:42 #160
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46459833
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef doesss het volgende:
Mensen kunnen alleen niet zo goed tegen valsspelen.
Dat is eigenlijk inderdaad het voornaamste punt. Je legt de vinger precies op de zere plek.
pi_46459876
Wat de deelnemers alleen niet zien, is dat het gros van de buitenwereld niet weet dat zij een rol spelen en dat Brian, Natasia, NL etc. finaal afgebrand worden in de buitenwereld.
Als je dan zegt dat het allemaal spel was, gelooft bijna niemand je natuurlijk.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:03:58 #162
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46460064
Doesss die schrijf ik op,
die zal ik af en toe lenen van je.

pi_46460404
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk inderdaad het voornaamste punt. Je legt de vinger precies op de zere plek.
precies. daar kan ik me echt kwaad om maken. Vooral als iemand waar ik een bloed hekel aan hem er voordeel van heeft.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 16:21:55 #164
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46460562
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk kon ik vermoeden dat er enige sturing zou plaatsvinden. Misschien hoopte ik tegen beter weten in dat het er niet zo duimendik op zou liggen en dat het niet zo 'gekleurd' en eenzijdig zou zijn.
quote:
Het komt er op neer dat het spel-element me geen reet interesseert, en dus ook niet of het oneerlijk is.
Zolang Brian of Natasia maar niet winnen.
Je slaat nu de spijker op zijn kop, want Natasia ís feitelijk al een winnaar en dat is ze elke dag weer en dat weet ze heel goed. En dát is waar ik me nou juist het meest aan erger. Ze is untouchable.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:29:57 #165
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46462667
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Doesss die schrijf ik op,
die zal ik af en toe lenen van je.

Helemaal mee eens. Het is hoogst irritant om een spel te spelen, waarbij de regels continue wijzigen. Als ik met iemand poker speel weet ik de regels. Dat ze bluffen, mijn overtroeven of mij zelfs helemaal uitspelen is het gevaar van het spel. Maar als ze midden in het potje andere regels opstellen daar heb ik echt de schijt aan.

Dat vind ik hier dus gebeuren, iedere keer weer de regels toepassen, zo kan niemand het meer goed volgen, en ontstaat er grote onduidelijkheid. Ongeacht of je de regels in het voor of nadeel van iemand toepast, het komt bijzonder achterlijk over!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  maandag 19 februari 2007 @ 18:47:09 #166
131239 Huisvlo
Leef bij de dag!
pi_46464845
Wat ik al een poosje zit te denken, ze zouden Janine van BB6 eens in de Gouden Kooi moeten zetten, kijk wie de grootste mond heeft dan Natasia of Janine dat lijkt me echt spetteren!
Veel kennis is nog geen wijsheid.
Veel mensen danken een goed geweten aan een slecht geheugen.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:10:10 #167
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_46468517
Een nieuwe vraag voor de DGK-redactie (of iemand anders die het misschien weet?)

Ik vraag me al een hele poos af waarom niemand overweegt om a.s woensdag een ontslagronde voor Bart aan te vragen.. Hij mag toch gewoon weggestemd worden? Misschien is er voor zijn vertrek wel het grootste draagvlak!

Ilona mocht destijds niet weggestemd worden omdat ze duidelijk zelf aangegeven had dat ze weggestemd WILDE worden maar dat heeft Bart voor zover ik weet nooit expliciet gedaan..toch?

Hoe gaat dat eigenlijk met die ontslagrondes? Worden ze 'afgewerkt' in volgorde vanbinnenkomst van de aanvraag?

Als er bijvoorbeeld ontslagrondes aangevraagd wordt voor Amanda, Natasia, Eric en als laatste Bart..en dan in die volgorde..

Als die van Amanda niet leidt tot een unaniem besluit, moet er gestemd worden over het vertrek van Natasia enz. enz...

Als een ontslagronde wél leidt tot een unaniem besluit, vervallen automatisch de later aangevraagde ontslagrondes..

Werkt het zo?

Ik kan me herinneren dat er destijds tijdens de ontslagronde van Stephan eerst een andere stemming was over het wegstemmen van iemand anders..maar die werd getorpedeerd, vervolgens gingen ze stemmen over het vertrek van Stephan en dat lukte toen wel..Zo ging het toch?

En kan 1 persoon meerdere ontslagrondes voor verschillende medebewoners aanvragen?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_46469751
Ach het is hardstikke overduidelijk dat Bart weggestemd wilt worden donderdag.
Snap alleen niet dat de redactie dit toelaat. Als hij er klaar mee is moet hij gewoon gaan dat is gewoon het spelletje. Jammer maar helaas.
pi_46471847
Als streamer zie je gewoon dat er gestuurd wordt van achter. Maar je moet dus wel regelmatig de streams bekijken en forums bijhouden. En hoeveel mensen zouden dat doen? Ik gok iets van 20.000 regelmatige streamers en ongeveer 500 mensen die ook actief op forums meeposten (Fok en VOL)

Dat houd dus in dat er zo een 380.000 mensen zijn die alleen maar de tv uitzendingen zien. En voor dat overgrote gedeelte moet het dus elke uitzending spannend zijn. Dus je moet wel sturen! Anders weg kijkers..
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 21:33:25 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46472732
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Flyduck het volgende:
En hoeveel mensen zouden dat doen? Ik gok iets van 20.000 regelmatige streamers en ongeveer 500 mensen die ook actief op forums meeposten (Fok en VOL)
Ik denk dat 20.000 streamers iets te enthousiast is. Met 1.000 mogen ze al blij zijn, maar zelfs dat is een flink aantal.
pi_46473100
DGK = corrupt... ze werken met scripts etc... i know for sure
Haleloeja
  maandag 19 februari 2007 @ 21:45:38 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_46473250
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Gelderland het volgende:

i know for sure
Heb je bewijzen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 21:46:52 #173
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46473294
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef farceman het volgende:
Ach het is hardstikke overduidelijk dat Bart weggestemd wilt worden donderdag.
Snap alleen niet dat de redactie dit toelaat. Als hij er klaar mee is moet hij gewoon gaan dat is gewoon het spelletje. Jammer maar helaas.
als ze dat doen zijn het echt honden. prima dat het het spelletje is, maar dan moet wel iedereen volgens dezelfde regels spelen en dat houdt dan weer in dat ook de voortrekkerij van Natasia afgelopen moet zijn
pi_46474195
is er nu vanavond nog een demonstratie geweest of niet
  maandag 19 februari 2007 @ 22:43:37 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46475586
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Marieke_B het volgende:
Ik kan me herinneren dat er destijds tijdens de ontslagronde van Stephan eerst een andere stemming was over het wegstemmen van iemand anders..maar die werd getorpedeerd, vervolgens gingen ze stemmen over het vertrek van Stephan en dat lukte toen wel..Zo ging het toch?
Het ontslag voor Stephan werd aangevraagd door Evilene, dit omdat hij een ontslag voor haar wilde regelen, zij ontstak daarop "in woede" en ging direct zorgen dat Stephan eruit gestemd werd.

Stephan en Evilene waren vriendjes, dat waren ze van de eerste tot de laatste tel, behalve (op het oog) even toen hij ontslag voor haar aanvroeg. De kans is dus groot dat Stephan en Evilene een deal hadden: Als ik eruit wil dan ga ik een ontslag voor jou voorstellen, dan kun jij woendend worden en door dit "verraad" krijg je de rest van de villa ook mee voor mijn ontslag.

Beetje jammer dat Stephan het al zo rap zat was, want Evilene vond het dramatisch in de villa na zijn vertrek en werd dan ook "ziek". Men vond Evilene alleen niet ziek genoeg om haar met behoud van inleggeld te laten vertrekken... dat ging mis aan dit plan, maar het vertrek van Stephan is IMHO dus absoluut een ontslag op eigen verzoek. (Ilona heeft ook al eens gezegd dat het "met Stephan ook gelukt was")
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46477493
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ontslag voor Stephan werd aangevraagd door Evilene, dit omdat hij een ontslag voor haar wilde regelen, zij ontstak daarop "in woede" en ging direct zorgen dat Stephan eruit gestemd werd.

Stephan en Evilene waren vriendjes, dat waren ze van de eerste tot de laatste tel, behalve (op het oog) even toen hij ontslag voor haar aanvroeg. De kans is dus groot dat Stephan en Evilene een deal hadden: Als ik eruit wil dan ga ik een ontslag voor jou voorstellen, dan kun jij woendend worden en door dit "verraad" krijg je de rest van de villa ook mee voor mijn ontslag.

Beetje jammer dat Stephan het al zo rap zat was, want Evilene vond het dramatisch in de villa na zijn vertrek en werd dan ook "ziek". Men vond Evilene alleen niet ziek genoeg om haar met behoud van inleggeld te laten vertrekken... dat ging mis aan dit plan, maar het vertrek van Stephan is IMHO dus absoluut een ontslag op eigen verzoek. (Ilona heeft ook al eens gezegd dat het "met Stephan ook gelukt was")
Klopt helemaal, meerdere malen bevestigd.

Ze willen dit ook bij Bart proberen (In ieder geval stuurt Bart hierop aan, oor ze zo voor het blok te zetten)
Maar ik ga er vanuit dat de redactie dat tegen zal proberen te houden omdat ze een eruit gestemde bewoner (volgens mij) niet meer mogen vervangen.
pi_46479744
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Gelderland het volgende:
DGK = corrupt... ze werken met scripts etc... i know for sure

[ Bericht 15% gewijzigd door sniffje op 20-02-2007 15:26:44 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 01:24:40 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_46479952
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:11 schreef sniffje het volgende:

Scripts? Dit slaat compleet nergens op. Gewoon niet waar. Klaar.
Er is nog nooit een script geweest, dit zal er nooit komen dus hou ajb je mond.

En wat bedoel je met corrupt?
Ik verheug mij nu al op zijn reply.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 07:34:20 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46481248
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef APK het volgende:
Ik verheug mij nu al op zijn reply.
Ik ook, maar als sniffje de waarheid in pacht denkt te hebben, moet sniffje iets meer over zichzelf vrijgeven, zodat we onafhankelijk kunnen vaststellen of die autoriteit ergens op gebaseerd is. Brallen kunne we namelijk allemaal, zie daarvoor alleen al mijn posts in dit topic.
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 07:38:35 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46481260
quote:

En dat kun je ook onderbouwen? Ik bedoel; hoe kom je aan die informatie?
quote:
Het staat iedereen vrij te zeggen wat hij of zij wil. We leven in een vrij land. Jij mag ook zeggen wat je wil, zelfs al praat je poep
quote:
Ze kopen Wilgo om zodat hij zijn mening wat bijstelt en Natasia mag blijven van 'm. Kan me niet voorstellen dat hij dat doet als er NIET wat extra centjes tegenover stonden.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:21:16 #181
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46481459
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef Huisvlo het volgende:
Wat ik al een poosje zit te denken, ze zouden Janine van BB6 eens in de Gouden Kooi moeten zetten, kijk wie de grootste mond heeft dan Natasia of Janine dat lijkt me echt spetteren!
Janine en Hilde samen. Dat kan leuk worden.
pi_46481862
quote:

[..]

Met scripts bedoel ik ; dingen die worden aangestuurd... Zoals dat gedoe met Natasia (Dat ze er niet uit gestemd kan worden) ,dat als iemand er over begint te praten de streams ineens uit zijn etc. etc. Gister ook op 't laatst bij die uitzending. Dat van 'ik ben de diva hier'.. dat las ze gewoon voor
Haleloeja
pi_46481916
ja want hoe duur was die congnac voor wilgo 500 euro of zo voor zijn verjaardag
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:11:42 #184
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46481921
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 07:38 schreef Danny het volgende:

Ze kopen Wilgo om zodat hij zijn mening wat bijstelt en Natasia mag blijven van 'm. Kan me niet voorstellen dat hij dat doet als er NIET wat extra centjes tegenover stonden.
mwah.. Wilgo heeft een relatie met Natasia... ik kan me voorstellen dat die man gewend is zijn mening heel vaak bij te stellen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24:14 #185
131239 Huisvlo
Leef bij de dag!
pi_46484497
Ik vind toch wel dat we met zijn alle bedonderd worden door 10, al met al als ik iets wil weten over de gouden kooi lees ik hier en kijken doe ik niet meer DGK.
Hoelang moeten de mensen nog naar dat nep concept kijken?
pi_46484526
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef Huisvlo het volgende:
Ik vind toch wel dat we met zijn alle bedonderd worden door 10, al met al als ik iets wil weten over de gouden kooi lees ik hier en kijken doe ik niet meer DGK.
Hoelang moeten de mensen nog naar dat nep cncept kijken?
Ehm, je hoeft er niet naar te kijken?
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 11:27:42 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46484590
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Archiee het volgende:

[..]

Ehm, je hoeft er niet naar te kijken?
Hij zegt toch zelf al dat 'ie dat niet meer doet??
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:44 #188
131239 Huisvlo
Leef bij de dag!
pi_46484645
Ik kijk ook niet meer niet meer op mijn PC en niet meer op mijn Televisie naar DGK ik schrijf toch dat ik hier alleen nog lees!
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 11:29:46 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46484646
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:11 schreef teamlead het volgende:

mwah.. Wilgo heeft een relatie met Natasia... ik kan me voorstellen dat die man gewend is zijn mening heel vaak bij te stellen
Mwoa, face to face houdt 'ie voet bij stuk, maar een dag later schrijft 'ie opeens een brief dat 'ie toch maar GEEN voet bij stuk houdt. Ondanks dat er voor die plotselinge ommekeer eens een keer GEEN bewijs is dat het daadwerkelijk door ingrijpen van de redactie komt hebben ze alle schijn tegen zich.
pi_46486459
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef Danny het volgende:

[..]

Hij zegt toch zelf al dat 'ie dat niet meer doet??
neej hij noemt dit 'Hoelang moeten de mensen nog naar dat nep cncept kijken?"
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:58:48 #191
73209 dnzl
Minimalist.
pi_46490625
In person zijn de redacteurs aardig loslippig, zo kwam ik erachter dat:

- Natasia de borgsom van ¤10.000 niet heeft betaald
- Wilgo heeft ¤7.500 gekregen om hem wat te kalmeren tijdens de 'relatiecrisis'
- De kinderen van Natasia komen elke woensdag op bezoek
pi_46490910
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef dnzl het volgende:

Is dat echt zo?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:14:21 #193
73209 dnzl
Minimalist.
pi_46491175
Dat komt rechtstreeks van een DGK redacteur
pi_46491223
Lekker dan
pi_46491461
Wanneer gaat Brain een sanctie krijgen? Hij zou officieel helemaal niet van het interview van Eric af kunnen weten.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:38:29 #196
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46491925
@sniffje: Waarom edit je jouw posts steeds leeg? (zoals hier)

Ik vroeg me dat even af nl.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:53:46 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46492429
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
@sniffje: Waarom edit je jouw posts steeds leeg? (zoals hier)

Ik vroeg me dat even af nl.
Ook zo doeltreffend, als de post eronder wordt gequote .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:57:04 #198
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46492567
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook zo doeltreffend, als de post eronder wordt gequote .
Daarom dus ook mijn vraag
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 16:21:57 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46493546
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef dnzl het volgende:

Het verbaast me eigenlijk al niet eens meer.

Nou ja, als het maar leuke televisie oplevert....
pi_46493700
Ik neem aan dat als Natasia eruit gaat ze die 10.000 euro nog gewoon op moet hoesten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')