quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
ow for fuck sake...... ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over lijkt te maken. Natasia (of all people) roept dat ze "weet waar ze staat" en zich geen zorgen maakt, Bart playbackt iets in de hoop andere bewoners para te laten worden en iedereen hier gelooft uitgerekend die 2 ratten???
Dat endstra verhaal klopte ook niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
ow for fuck sake...... ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over lijkt te maken. Natasia (of all people) roept dat ze "weet waar ze staat" en zich geen zorgen maakt, Bart playbackt iets in de hoop andere bewoners para te laten worden en iedereen hier gelooft uitgerekend die 2 ratten???
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
streams volgen en dan kun je een gefundeerd oordeel vellen. als je alleen de losse quotes uit hun context hoort kan ik me voorstellen dat je een verkeerd beeld hebt. verder begin ik serieus te twijfelen of je account gehacked is door dgk_redactie
Dat endstra verhaal klopt in zoverre dat Huub daar een opmerking over maakte tegen Natasia. Maar luister nog eens heel zorgvuldig naar die opmerking... Huub zegt niet eens zo gek veel, de rest wordt door ons vrolijk geinterpreteerd, maar nooit uitgesproken door Huub of Natasiaquote:Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat endstra verhaal klopte ook niet?
Hej Teamlead, jij hebt iets met die Endstra tapes te maken hoorde ik? Holleeder enzo. Gevaarlijke tiepjes waar je mee om gaat hoorde ik van Jelmar!!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat endstra verhaal klopt in zoverre dat Huub daar een opmerking over maakte tegen Natasia. Maar luister nog eens heel zorgvuldig naar die opmerking... Huub zegt niet eens zo gek veel, de rest wordt door ons vrolijk geinterpreteerd, maar nooit uitgesproken door Huub of Natasia
Ach kom op... als Natasia er niet in zit op wie moet je dan de hele dag zeiken?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef sniffje het volgende:
Even serieus. Wat maakt het uit of het eerlijk of oneerlijk is? Of de redactie af en toe miljonairs wat "tips" geeft? Of dat het veiliger is voor ons land om Natasia lekker in Eemnes op te sluiten?
Het levert toch ontzettend leuke televisie op?
Ik denk dat er wel degelijk een script (of potentiële verhaallijn) is, of de karakters dat volgen is een andere zaak.quote:Zoals Frans altijd zegt
"De gouden kooi is een soap zonder scripts, zonder acteurs.. maar met ECHTE emoties. Dat IS waar reallife televisie over gaat".
En dat is nu dus flauwekul gebleken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef sniffje het volgende:
Zoals Frans altijd zegt
"De gouden kooi is een soap zonder scripts, zonder acteurs.. maar met ECHTE emoties. Dat IS waar reallife televisie over gaat".
Is dat niet wat we graag willen zien?
Hmm, interessante vraag aan de redactie.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia was de drankjes- vrouw vannacht,
zij bleef maar liefdevol inschenken,
Amanda haar glas is niet leeggeweest,
Brian en Eric kregen de schuld van Brian,
dat zij Amanda dronken hebben gevoerd,
maar het was de Nep-diva die voor Amanda zorgde,
ook heeft zij Amanda nog lekker onder de douce gewassen
en haar laten slapen naast haar in bed.
Says who?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, interessante vraag aan de redactie.
Fascinerend!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:02 schreef Danny het volgende:
- Natasia weet dat ze er niet uit gaat en krijgt info van de redactie, van de kapster (haar vriendin) en Herma de schoonmaakster (ook haar vriendin)
- Brian's agressie wordt in bedwang gehouden met medicatie
- Syl moet verbaal agressief worden anders wordt ze eruit geflikkerd
- Huub weet dat de producente hem niet mag en trapt niet in de leugen dat Hedda wel bij Brian op bezoek zou willen komen
- Bart wordt voorgelogen door de redactie mbt Lesley's vermeende vreemdgaan (hoe weten ze dit immers?). Bart moeten ze 'achter' ook al niet meer.
En dat zijn maar een páár puntjes...
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De kapster en Huub hebben zojuist een discussie over de echtheid van DGK. Vervolgens zegt Huub "er wordt hier niets gescript, anders kunnen ze net zo goed 10 acteurs inhuren, dat is een stuk makkelijker".
Hetzelfde antwoord DGK_REDACTIE hier op het forum een paar dagen terug zei.
Redactie, jullie kunnen beter de miljonairs niet woorden in de mond leggen die jullie ook hier op het forum hebben gepost, zo valt het wel erg op.![]()
Punt in de COS van het desbetreffende moment
Ok, puntje voor jou.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Says who?![]()
"Jullie zijn een stel leugenaars die de kluit belazeren" is ook niet echt een vráág, toch?
Meer uitlokkend.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
tenminste, ik hoop toch dat dit grappig was bedoeld Spank.
Thnx Gert.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
Gaarne TT-change naar: Vragen aan (en sneren naar) de DGK_REDACTIE #4
Eigenlijk kan dat "vragen aan" ook wel weg, wat jij?quote:
Noem het eerder feedback óf kritiek aan DGK_REDACTIEquote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat "vragen aan" ook wel weg, wat jij?![]()
Natasia is de ideale kandidaat. Ze toont haar emoties (is goed voor het programma) en heeft charisma.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:02 schreef Danny het volgende:
- Natasia weet dat ze er niet uit gaat en krijgt info van de redactie, van de kapster (haar vriendin) en Herma de schoonmaakster (ook haar vriendin)
Als dit al waar zou zijn.. goed toch?quote:- Brian's agressie wordt in bedwang gehouden met medicatie
Nee. Niet waar. Sylvia moet haar emoties meer tonen. Ze wist voordat ze in het programma stapte dat ze niet stil en zielig in haar eentje alles voor zich moest houden. De Gouden Kooi gaat over gevoelens... dan moet je die wel tonen.quote:- Syl moet verbaal agressief worden anders wordt ze eruit geflikkerd
Als je het hebt over de producent... die zit bijna nooit in Eemnes. De UP (Stijn) heeft het meest zijn vinger in de pap. Ik snap best dat hij samen met Frans Huub een beetje op de kast wil jagen. Dat doet Huub ook met andere mensen EN het is ontzettend leuk om naar te kijken. Alleen maar leuke televisie toch?quote:- Huub weet dat de producente hem niet mag en trapt niet in de leugen dat Hedda wel bij Brian op bezoek zou willen komen
De redactie heeft (net als Bart) in de afgelopen maanden een goede vriendschap opgebouwd met iedereen rond het programma. Zo weten zij dat dus. En als ze Bart "achter" echt niet meer "moeten" had hij er al lang uitgeweest.quote:- Bart wordt voorgelogen door de redactie mbt Lesley's vermeende vreemdgaan (hoe weten ze dit immers?). Bart moeten ze 'achter' ook al niet meer.
En als jij tv maker was had je het precies hetzelfde gedaan. De kijkcijfers gaan immers omhoog niet?quote:En dat zijn maar een páár puntjes...
Natuurlijk hoop je als programmamaker op bepaalde ontwikkelingen. Hummie heeft ooit eens gezegd dat zij tot nu toe altijd heeft kunnen voorspellen wat er de komende weken zou gaan gebeuren in Big Brother. Dat heet mensenkennis.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk dat er wel degelijk een script (of potentiële verhaallijn) is, of de karakters dat volgen is een andere zaak.
De redacte heeft aangegeven niet meer te zullen reageren dus in dat opzicht kan het hele topic wel weg. Gezien de jongste ontwikkelingen kan trouwens het hele programma wel wegquote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat "vragen aan" ook wel weg, wat jij?![]()
En als je iets langer wacht... kun je na de zomer beginnen bij BB7.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Danny mocht je interesse hebben?
8 maart start Big Brother in Belgie,
puur en zonder bedrog .
De jongste ontwikkelingen zijn dat de kijkcijfers zijn gestegen. En ik vind het juist interessant, om "meta" te kijken hoe de redactie probeert een zo goed scorend mogelijk programma te maken. Dat kijkcijfers belangrijker zijn dan een "eerlijk spel", wisten we van tevoren al toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
De redacte heeft aangegeven niet meer te zullen reageren dus in dat opzicht kan het hele topic wel weg. Gezien de jongste ontwikkelingen kan trouwens het hele programma wel weg
ROFLquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef sniffje het volgende:
Natasia is de ideale kandidaat. Ze toont haar emoties (is goed voor het programma) en heeft charisma
Van de haar ene real-life vriendin, de schoonmaakster, krijgt ze info over hoe haar kindjes het maken en wat die nu weer gedaan hebben en hoe het met Wilgo gaat en wat die haar zoal te vertellen heeft. De dingen waar anderen dus contactpunten voor moeten inleveren.quote:En welke "info" krijgt ze dan volgens jou? Als programmamaker wil je haar er inderdaad niet uithebben
Een manier om jezelf verwijderd te zien uit de gouden kooi is vanwege het gebruik van geweld. Nathanaël heeft dat al mogen meemaken, evenals Nena. Brian heeft aangegeven Huub aan te willen zetten tot fysiek geweld. Dat is een stuk makkelijker als je zelf compleet gedrogeerd bent en de kans dat je op dezelfde manier eindigt als Nathanaël (die ook probeerde huub tot fysiek geweld uit te lokken, maar faalde toen hij zelf doordraaide) is daardoor ook nagenoeg nul. Brian heeft dus met die pillen een duidelijk en oneerlijk voordeel gekregen tov Huub.quote:Als dit al waar zou zijn.. goed toch?
De een toont ze extrovert (zoals Natasia, die ook al is aangesproken op het feit dat ze minder agressief discussies ingaat trouwens), de ander introvert of praat er één op één over. Een castingfout kun je niet een deelnemer aanrekenen.quote:Nee. Niet waar. Sylvia moet haar emoties meer tonen. Ze wist voordat ze in het programma stapte dat ze niet stil en zielig in haar eentje alles voor zich moest houden. De Gouden Kooi gaat over gevoelens... dan moet je die wel tonen.
De gesprekken over de 'toneelhaak' beweren iets anders.quote:Ze zal er nooit zomaar uit worden geflikkerd.. wel moet ze weten dat er geen programma over haar gemaakt kan worden als ze alles voor zichzelf houdt.
Huub jaagt zijn mededeelnemers op de kast. Om onderlinge haat te zaaien tussen bewoners, en daar ook nog eens volledige BUITENSTAANDERS (eerst Hedda, nu Lesley) bij te betrekken is uitermate laf. Overigens hoop ik dat Lesley de producenten gewoon aanklaagd wegens smaad en laster.quote:Als je het hebt over de producent... die zit bijna nooit in Eemnes. De UP (Stijn) heeft het meest zijn vinger in de pap. Ik snap best dat hij samen met Frans Huub een beetje op de kast wil jagen. Dat doet Huub ook met andere mensen EN het is ontzettend leuk om naar te kijken. Alleen maar leuke televisie toch?
Je maakt mij niet wijs dat Lesley spontaan even Stijn belt met de mededeling 'zou je even tegen Bart kunnen zeggen dat ik ben vreemdgegaan, dank je !!'. Compleet bullshitverhaalquote:De redactie heeft (net als Bart) in de afgelopen maanden een goede vriendschap opgebouwd met iedereen rond het programma. Zo weten zij dat dus. En als ze Bart "achter" echt niet meer "moeten" had hij er al lang uitgeweest.
En ik mag hopen dat die net zo hard weer kelderen tot onder het nulpunt. Ik was nooit zo'n 'Talpaquote:En als jij tv maker was had je het precies hetzelfde gedaan. De kijkcijfers gaan immers omhoog niet?
Ik kijk omdat ik manieren zoek de zaak op een dermate overtuigende wijze, met alle bewijzen erbij, openbaar te maken dat heel de redactie en productie landelijk voor lul staan. Ik kijk allang niet meer met plezier, omdat duidelijk is dat mensen zich anders moeten gedragen dan ze werkelijk zijn. Ze moeten gedwongen gesprekken voeren (bart en sylvia), gedwongen in de jacuzzi (de rest minus huub), gedwongen 'op het scherpst van de snede discussie voeren' nadat de discussie al voorbij is, gedwongen emoties tonen (anders komt 'de toneelhaak') en worden gemanipuleerd ('hej bart, lesley is vreemd gegaan', 'natasia, doe wat je wil want we willen jou toch niet kwijt').quote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
De jongste ontwikkelingen zijn dat de kijkcijfers zijn gestegen. En ik vind het juist interessant, om "meta" te kijken hoe de redactie probeert een zo goed scorend mogelijk programma te maken. Dat kijkcijfers belangrijker zijn dan een "eerlijk spel", wisten we van tevoren al toch?
En jijzelf volgt het programma toch ook op de voet, ondanks dat je al wekenlang oorlog maakt met de redactie? Dat doe je vast niet omdat je het allemaal zo saai vindt.
Anyway: laat dit dan maar een topic zijn waarin mensen hun (on)genoegen kunnen uiten over de redactie. Antwoorden doen ze voorlopig niet meer, maar ze lezen álles, denk ik.
Op nummer 1 staat altijd de veiligheid van de kandidaten die meedoen aan jouw programma. Als Brian medicijnen nodig zou hebben om minder agressief te worden is dit ontzettend goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ROFL
[..]
Van de haar ene real-life vriendin, de schoonmaakster, krijgt ze info over hoe haar kindjes het maken en wat die nu weer gedaan hebben en hoe het met Wilgo gaat en wat die haar zoal te vertellen heeft. De dingen waar anderen dus contactpunten voor moeten inleveren.
Van haar andere real-life vriendin, de kapster, krijgt ze alle info die ze maar wil. Daar heeft die kapster ook meer dan voldoende tijd voor aangezien Natasia's kapsel een uur of 8 duurt om bij te houden.
Van de redactie krijgt ze te horen dat Bart niets meer mag doen en dat ze zelf door hen beschermd wordt.
[..]
Een manier om jezelf verwijderd te zien uit de gouden kooi is vanwege het gebruik van geweld. Nathanaël heeft dat al mogen meemaken, evenals Nena. Brian heeft aangegeven Huub aan te willen zetten tot fysiek geweld. Dat is een stuk makkelijker als je zelf compleet gedrogeerd bent en de kans dat je op dezelfde manier eindigt als Nathanaël (die ook probeerde huub tot fysiek geweld uit te lokken, maar faalde toen hij zelf doordraaide) is daardoor ook nagenoeg nul. Brian heeft dus met die pillen een duidelijk en oneerlijk voordeel gekregen tov Huub.
[..]
Heel simpel. Ze wist het van te voren. Tegen de kandidaten werd duidelijk gezegd "We maken samen een tv programma."quote:De een toont ze extrovert (zoals Natasia, die ook al is aangesproken op het feit dat ze minder agressief discussies ingaat trouwens), de ander introvert of praat er één op één over. Een castingfout kun je niet een deelnemer aanrekenen.
[..]
De "toneelhaak" is een stom woord dat de miljonairs gebruiken. Ze weten dondersgoed dat het niet zo 1, 2, 3 gaat.quote:De gesprekken over de 'toneelhaak' beweren iets anders.
[..]
Nee hoor. Lesley belt Stijn niet zomaar even. Maar waarschijnlijk één van de productiemeiden wel. Twee handen op 1 buik die meiden.quote:Huub jaagt zijn mededeelnemers op de kast. Om onderlinge haat te zaaien tussen bewoners, en daar ook nog eens volledige BUITENSTAANDERS (eerst Hedda, nu Lesley) bij te betrekken is uitermate laf. Overigens hoop ik dat Lesley de producenten gewoon aanklaagd wegens smaad en laster.
[..]
Je maakt mij niet wijs dat Lesley spontaan even Stijn belt met de mededeling 'zou je even tegen Bart kunnen zeggen dat ik ben vreemdgegaan, dank je !!'. Compleet bullshitverhaal
[..]
Het is misschien moeilijk te begrijpen maar er wordt gewoon simpelweg een televisie programma gemaakt. De miljonairs wisten waar ze aan begonnen.quote:En ik mag hopen dat die net zo hard weer kelderen tot onder het nulpunt. Ik was nooit zo'n 'Talpa' meeloper, maar ik begin wel te begrijpen waar bij velen de afkeer vandaan komt.
BB in Nederland volg ik al heel lang niet meer. verneukt concept. In België daarentegen is het misschien nog wel de moeite waard. Mijn tv gaat de laatste tijd sowieso vaker van Talpa af.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:45 schreef sniffje het volgende:
[..]
En als je iets langer wacht... kun je na de zomer beginnen bij BB7.
Syl vertelt net tegen Huub dat ze 3 dagen heeft om te veranderen anders is ze wegquote:Op maandag 19 februari 2007 14:00 schreef sniffje het volgende:
De "toneelhaak" is een stom woord dat de miljonairs gebruiken. Ze weten dondersgoed dat het niet zo 1, 2, 3 gaat.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de KIJKERS hier niets van weten. Die denken dat het echte mensen zijn die zich als zichzelf gedragen. Die weten niet dat de hele boel gestuurd wordt. Die weten niet van de voorkeur voor Natasia. Kijkersbedrog dus.quote:Het is misschien moeilijk te begrijpen maar er wordt gewoon simpelweg een televisie programma gemaakt. De miljonairs wisten waar ze aan begonnen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef Danny het volgende:
[..]
BB in Nederland volg ik al heel lang niet meer. verneukt concept. In België daarentegen is het misschien nog wel de moeite waard. Mijn tv gaat de laatste tijd sowieso vaker van Talpa af.
Die snuivert lijkt mij anders redelijk op de hoogte.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
Antwoorden doen ze voorlopig niet meer, maar ze lezen álles, denk ik.
Dat riepen ze van elke BB na BB1 en ze waren allemaal KUTquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef sniffje het volgende:
Wie zegt dat het uitgezonden zal worden op Talpa![]()
En het concept zou wel eens een ontzettende boost kunnen krijgen..
maar jij zit in de tv-wereld begrijp ik? Stel je 's voor, dat praat makkelijker.quote:Je zult nog versteld staan Danny![]()
DGK lijkt ook echt te zijn. Hoe dingen lijken en hoe ze zijn zit nogal eens een verschil inquote:Op maandag 19 februari 2007 14:10 schreef APK het volgende:
Die snuivert lijkt mij anders redelijk op de hoogte.![]()
Het zijn echte mensen. Er is geen scripts. Het enige dat de programmamakers willen is dat ze hun emotie tonen. Dat ze zeggen wat ze denken. Dat is er van te voren afgesproken. En (als het allemaal waar zou zijn) wat is er zo slecht aan een voorkeur voor Natasia? Zij maakt het programma. Ze levert bijna wekelijks gratis publiciteit. De kijker wil haar graag zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Syl vertelt net tegen Huub dat ze 3 dagen heeft om te veranderen anders is ze weg
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de KIJKERS hier niets van weten. Die denken dat het echte mensen zijn die zich als zichzelf gedragen. Die weten niet dat de hele boel gestuurd wordt. Die weten niet van de voorkeur voor Natasia. Kijkersbedrog dus.
En het geforceerde gesprek tussen Bart en Sylvia?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:12 schreef sniffje het volgende:
Het zijn echte mensen. Er is geen scripts. Het enige dat de programmamakers willen is dat ze hun emotie tonen.
Natasia maakt het programma IRRITANT. De groep maakt het programma. Huub (samen met Syl en sinds kort Eric) zorgt voor de luchtige kant. Ik snap best dat Natasia voor de programmamakers goud is hoor, daar niet van, maar het is eenvoudigweg unfair naar de anderen toe om haar privileges te geven die anderen niet hebben.quote:Dat ze zeggen wat ze denken. Dat is er van te voren afgesproken. En (als het allemaal waar zou zijn) wat is er zo slecht aan een voorkeur voor Natasia? Zij maakt het programma. Ze levert bijna wekelijks gratis publiciteit. De kijker wil haar graag zien.
Belspelletjes kijk ik niet. Verder ga ik er vanuit dat spelshows waar mensen iets kunnen winnen EERLIJK verlopen. Sterker nog; ik kan me zo voorstellen dat dat - als er prijzen te winnen zijn - verplicht is?quote:En what the fuck kijkersbedrog? Als je je daar druk om maakt kun je net zo goed de tv uitzetten.. ik kan je 10 programma's noemen waarbij de kijker ECHT bedrogen wordt. Maar who cares? Als het maar leuke televisie is toch?
Wat mij betreft kan zelfs de hele zender wel weg.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef Danny het volgende:
De redacte heeft aangegeven niet meer te zullen reageren dus in dat opzicht kan het hele topic wel weg. Gezien de jongste ontwikkelingen kan trouwens het hele programma wel weg
Ik zou je hele teevéé gewoon het raam uittieften!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan zelfs de hele zender wel weg.![]()
Het hele mediapark mogen ze van mij met de grond gelijk maken!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou je hele teevéé gewoon het raam uittieften!![]()
alleen omdat Talpa/Tien zuigt? Lijkt me ietwat drastischquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
The streets will flood with the blood of the non-believersquote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef Danny het volgende:
ow ja, even letterlijke quotes voor de non-believers:
.
[..]
Zover wil ik nog niet gaan, ik kijk nog wel eens een DVD-tje.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk zal er heus hier en daar wat "gerommeld" worden maar dat is mss ook nodig om het spannend te houden, uiteraard is dat wellicht jammer maar ik vermaak me wel met DGK, tis gewoon half soap (qua scripting) en half reality zegmaarquote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nietemin, degenen die DGK nog steeds een geweldig programma vinden: gelóven jullie domweg niet dat er van a tot z gerommeld wordt of maakt het jullie geen moer uit waar je naar kijkt áls het maar boeiende TV is?
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat het ineens zo'n item is geworden. Zeker bij mensen zoals jij, die het klappen van RLS-zweep wel kennen, verbaast de "teleurstelling" over dat de redactie sturend bezig is, me. Dat had je van tevoren toch ook al wel kunnen bedenken?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zover wil ik nog niet gaan, ik kijk nog wel eens een DVD-tje.
Nietemin, degenen die DGK nog steeds een geweldig programma vinden: gelóven jullie domweg niet dat er van a tot z gerommeld wordt of maakt het jullie geen moer uit waar je naar kijkt áls het maar boeiende TV is?
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat het ineens zo'n item is geworden. Zeker bij mensen zoals jij, die het klappen van RLS-zweep wel kennen, verbaast de "teleurstelling" over dat de redactie sturend bezig is, me. Dat had je van tevoren toch ook al wel kunnen bedenken?
Ik kijk vanwege de interactie, ik kijk om te zien hoe de deelnemers omgaan met het gegeven dat ze aan een show meedoen. Zo'n geforceerde stemverheffing van Sylvia bij de stemming? Ik sla het geamuseerd gade. Al gaat het me soms wel iets te ver hoor, bijvoorbeeld als de bewoners naar elkaar knipogend "ruzie aan het maken zijn."
en die uitspraken baseer je ook ergens op?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef sniffje het volgende:
[..]
![]()
Maaruhm... "sturen" niet. Tips geven heet dat. Vragen om uitingen van emotie![]()
Dat is eigenlijk inderdaad het voornaamste punt. Je legt de vinger precies op de zere plek.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef doesss het volgende:
Mensen vinden het niet erg om voor de gek te worden gehouden.
Mensen kunnen alleen niet zo goed tegen valsspelen.
precies. daar kan ik me echt kwaad om maken. Vooral als iemand waar ik een bloed hekel aan hem er voordeel van heeft.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk inderdaad het voornaamste punt. Je legt de vinger precies op de zere plek.
Natuurlijk kon ik vermoeden dat er enige sturing zou plaatsvinden. Misschien hoopte ik tegen beter weten in dat het er niet zo duimendik op zou liggen en dat het niet zo 'gekleurd' en eenzijdig zou zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef Gert het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat het ineens zo'n item is geworden. Zeker bij mensen zoals jij, die het klappen van RLS-zweep wel kennen, verbaast de "teleurstelling" over dat de redactie sturend bezig is, me. Dat had je van tevoren toch ook al wel kunnen bedenken?
Je slaat nu de spijker op zijn kop, want Natasia ís feitelijk al een winnaar en dat is ze elke dag weer en dat weet ze heel goed. En dát is waar ik me nou juist het meest aan erger. Ze is untouchable.quote:Het komt er op neer dat het spel-element me geen reet interesseert, en dus ook niet of het oneerlijk is.
Zolang Brian of Natasia maar niet winnen.
Helemaal mee eens. Het is hoogst irritant om een spel te spelen, waarbij de regels continue wijzigen. Als ik met iemand poker speel weet ik de regels. Dat ze bluffen, mijn overtroeven of mij zelfs helemaal uitspelen is het gevaar van het spel. Maar als ze midden in het potje andere regels opstellen daar heb ik echt de schijt aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Doesss die schrijf ik op,
die zal ik af en toe lenen van je.
Mensen vinden het niet erg om voor de gek te worden gehouden.
Mensen kunnen alleen niet zo goed tegen valsspelen.
Ik denk dat 20.000 streamers iets te enthousiast is. Met 1.000 mogen ze al blij zijn, maar zelfs dat is een flink aantal.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Flyduck het volgende:
En hoeveel mensen zouden dat doen? Ik gok iets van 20.000 regelmatige streamers en ongeveer 500 mensen die ook actief op forums meeposten (Fok en VOL)
als ze dat doen zijn het echt honden. prima dat het het spelletje is, maar dan moet wel iedereen volgens dezelfde regels spelen en dat houdt dan weer in dat ook de voortrekkerij van Natasia afgelopen moet zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef farceman het volgende:
Ach het is hardstikke overduidelijk dat Bart weggestemd wilt worden donderdag.
Snap alleen niet dat de redactie dit toelaat. Als hij er klaar mee is moet hij gewoon gaan dat is gewoon het spelletje. Jammer maar helaas.
Het ontslag voor Stephan werd aangevraagd door Evilene, dit omdat hij een ontslag voor haar wilde regelen, zij ontstak daarop "in woede" en ging direct zorgen dat Stephan eruit gestemd werd.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Marieke_B het volgende:
Ik kan me herinneren dat er destijds tijdens de ontslagronde van Stephan eerst een andere stemming was over het wegstemmen van iemand anders..maar die werd getorpedeerd, vervolgens gingen ze stemmen over het vertrek van Stephan en dat lukte toen wel..Zo ging het toch?
Klopt helemaal, meerdere malen bevestigd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ontslag voor Stephan werd aangevraagd door Evilene, dit omdat hij een ontslag voor haar wilde regelen, zij ontstak daarop "in woede" en ging direct zorgen dat Stephan eruit gestemd werd.
Stephan en Evilene waren vriendjes, dat waren ze van de eerste tot de laatste tel, behalve (op het oog) even toen hij ontslag voor haar aanvroeg. De kans is dus groot dat Stephan en Evilene een deal hadden: Als ik eruit wil dan ga ik een ontslag voor jou voorstellen, dan kun jij woendend worden en door dit "verraad" krijg je de rest van de villa ook mee voor mijn ontslag.
Beetje jammer dat Stephan het al zo rap zat was, want Evilene vond het dramatisch in de villa na zijn vertrek en werd dan ook "ziek". Men vond Evilene alleen niet ziek genoeg om haar met behoud van inleggeld te laten vertrekken... dat ging mis aan dit plan, maar het vertrek van Stephan is IMHO dus absoluut een ontslag op eigen verzoek. (Ilona heeft ook al eens gezegd dat het "met Stephan ook gelukt was")
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Gelderland het volgende:
DGK = corrupt...ze werken met scripts etc... i know for sure
Ik verheug mij nu al op zijn reply.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:11 schreef sniffje het volgende:
Scripts? Dit slaat compleet nergens op. Gewoon niet waar. Klaar.
Er is nog nooit een script geweest, dit zal er nooit komen dus hou ajb je mond.
En wat bedoel je met corrupt?
Ik ook, maar als sniffje de waarheid in pacht denkt te hebben, moet sniffje iets meer over zichzelf vrijgeven, zodat we onafhankelijk kunnen vaststellen of die autoriteit ergens op gebaseerd is. Brallen kunne we namelijk allemaal, zie daarvoor alleen al mijn posts in dit topic.quote:
En dat kun je ook onderbouwen? Ik bedoel; hoe kom je aan die informatie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:11 schreef sniffje het volgende:
Het staat iedereen vrij te zeggen wat hij of zij wil. We leven in een vrij land. Jij mag ook zeggen wat je wil, zelfs al praat je poepquote:Er is nog nooit een script geweest, dit zal er nooit komen dus hou ajb je mond.
Ze kopen Wilgo om zodat hij zijn mening wat bijstelt en Natasia mag blijven van 'm. Kan me niet voorstellen dat hij dat doet als er NIET wat extra centjes tegenover stonden.quote:En wat bedoel je met corrupt?
Janine en Hilde samen. Dat kan leuk worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef Huisvlo het volgende:
Wat ik al een poosje zit te denken, ze zouden Janine van BB6 eens in de Gouden Kooi moeten zetten, kijk wie de grootste mond heeft dan Natasia of Janine dat lijkt me echt spetteren!![]()
Met scripts bedoel ik ; dingen die worden aangestuurd... Zoals dat gedoe met Natasia (Dat ze er niet uit gestemd kan worden) ,dat als iemand er over begint te praten de streams ineens uit zijn etc. etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:11 schreef sniffje het volgende:
[..]
Er is nog nooit een script geweest, dit zal er nooit komen dus hou ajb je mond.
En wat bedoel je met corrupt?
mwah.. Wilgo heeft een relatie met Natasia... ik kan me voorstellen dat die man gewend is zijn mening heel vaak bij te stellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:38 schreef Danny het volgende:
Ze kopen Wilgo om zodat hij zijn mening wat bijstelt en Natasia mag blijven van 'm. Kan me niet voorstellen dat hij dat doet als er NIET wat extra centjes tegenover stonden.
Ehm, je hoeft er niet naar te kijken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef Huisvlo het volgende:
Ik vind toch wel dat we met zijn alle bedonderd worden door 10, al met al als ik iets wil weten over de gouden kooi lees ik hier en kijken doe ik niet meer DGK.
Hoelang moeten de mensen nog naar dat nep cncept kijken?
Hij zegt toch zelf al dat 'ie dat niet meer doet??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ehm, je hoeft er niet naar te kijken?
Mwoa, face to face houdt 'ie voet bij stuk, maar een dag later schrijft 'ie opeens een brief dat 'ie toch maar GEEN voet bij stuk houdt. Ondanks dat er voor die plotselinge ommekeer eens een keer GEEN bewijs is dat het daadwerkelijk door ingrijpen van de redactie komt hebben ze alle schijn tegen zich.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:11 schreef teamlead het volgende:
mwah.. Wilgo heeft een relatie met Natasia... ik kan me voorstellen dat die man gewend is zijn mening heel vaak bij te stellen
neej hij noemt dit 'Hoelang moeten de mensen nog naar dat nep cncept kijken?"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij zegt toch zelf al dat 'ie dat niet meer doet??
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef dnzl het volgende:
In person zijn de redacteurs aardig loslippig, zo kwam ik erachter dat:
- Natasia de borgsom van ¤10.000 niet heeft betaald
- Wilgo heeft ¤7.500 gekregen om hem wat te kalmeren tijdens de 'relatiecrisis'
- De kinderen van Natasia komen elke woensdag op bezoek
Ook zo doeltreffend, als de post eronder wordt gequotequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
@sniffje: Waarom edit je jouw posts steeds leeg? (zoals hier)
Ik vroeg me dat even af nl.
Daarom dus ook mijn vraagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook zo doeltreffend, als de post eronder wordt gequote.
Het verbaast me eigenlijk al niet eens meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef dnzl het volgende:
In person zijn de redacteurs aardig loslippig, zo kwam ik erachter dat:
- Natasia de borgsom van ¤10.000 niet heeft betaald
- Wilgo heeft ¤7.500 gekregen om hem wat te kalmeren tijdens de 'relatiecrisis'
- De kinderen van Natasia komen elke woensdag op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |