quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
ow for fuck sake...... ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over lijkt te maken. Natasia (of all people) roept dat ze "weet waar ze staat" en zich geen zorgen maakt, Bart playbackt iets in de hoop andere bewoners para te laten worden en iedereen hier gelooft uitgerekend die 2 ratten???
Dat endstra verhaal klopte ook niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
ow for fuck sake...... ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over lijkt te maken. Natasia (of all people) roept dat ze "weet waar ze staat" en zich geen zorgen maakt, Bart playbackt iets in de hoop andere bewoners para te laten worden en iedereen hier gelooft uitgerekend die 2 ratten???
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
streams volgen en dan kun je een gefundeerd oordeel vellen. als je alleen de losse quotes uit hun context hoort kan ik me voorstellen dat je een verkeerd beeld hebt. verder begin ik serieus te twijfelen of je account gehacked is door dgk_redactie
Dat endstra verhaal klopt in zoverre dat Huub daar een opmerking over maakte tegen Natasia. Maar luister nog eens heel zorgvuldig naar die opmerking... Huub zegt niet eens zo gek veel, de rest wordt door ons vrolijk geinterpreteerd, maar nooit uitgesproken door Huub of Natasiaquote:Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat endstra verhaal klopte ook niet?
Hej Teamlead, jij hebt iets met die Endstra tapes te maken hoorde ik? Holleeder enzo. Gevaarlijke tiepjes waar je mee om gaat hoorde ik van Jelmar!!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat endstra verhaal klopt in zoverre dat Huub daar een opmerking over maakte tegen Natasia. Maar luister nog eens heel zorgvuldig naar die opmerking... Huub zegt niet eens zo gek veel, de rest wordt door ons vrolijk geinterpreteerd, maar nooit uitgesproken door Huub of Natasia
Ach kom op... als Natasia er niet in zit op wie moet je dan de hele dag zeiken?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef sniffje het volgende:
Even serieus. Wat maakt het uit of het eerlijk of oneerlijk is? Of de redactie af en toe miljonairs wat "tips" geeft? Of dat het veiliger is voor ons land om Natasia lekker in Eemnes op te sluiten?
Het levert toch ontzettend leuke televisie op?
Ik denk dat er wel degelijk een script (of potentiële verhaallijn) is, of de karakters dat volgen is een andere zaak.quote:Zoals Frans altijd zegt
"De gouden kooi is een soap zonder scripts, zonder acteurs.. maar met ECHTE emoties. Dat IS waar reallife televisie over gaat".
En dat is nu dus flauwekul gebleken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef sniffje het volgende:
Zoals Frans altijd zegt
"De gouden kooi is een soap zonder scripts, zonder acteurs.. maar met ECHTE emoties. Dat IS waar reallife televisie over gaat".
Is dat niet wat we graag willen zien?
Hmm, interessante vraag aan de redactie.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia was de drankjes- vrouw vannacht,
zij bleef maar liefdevol inschenken,
Amanda haar glas is niet leeggeweest,
Brian en Eric kregen de schuld van Brian,
dat zij Amanda dronken hebben gevoerd,
maar het was de Nep-diva die voor Amanda zorgde,
ook heeft zij Amanda nog lekker onder de douce gewassen
en haar laten slapen naast haar in bed.
Says who?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, interessante vraag aan de redactie.
Fascinerend!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:02 schreef Danny het volgende:
- Natasia weet dat ze er niet uit gaat en krijgt info van de redactie, van de kapster (haar vriendin) en Herma de schoonmaakster (ook haar vriendin)
- Brian's agressie wordt in bedwang gehouden met medicatie
- Syl moet verbaal agressief worden anders wordt ze eruit geflikkerd
- Huub weet dat de producente hem niet mag en trapt niet in de leugen dat Hedda wel bij Brian op bezoek zou willen komen
- Bart wordt voorgelogen door de redactie mbt Lesley's vermeende vreemdgaan (hoe weten ze dit immers?). Bart moeten ze 'achter' ook al niet meer.
En dat zijn maar een páár puntjes...
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De kapster en Huub hebben zojuist een discussie over de echtheid van DGK. Vervolgens zegt Huub "er wordt hier niets gescript, anders kunnen ze net zo goed 10 acteurs inhuren, dat is een stuk makkelijker".
Hetzelfde antwoord DGK_REDACTIE hier op het forum een paar dagen terug zei.
Redactie, jullie kunnen beter de miljonairs niet woorden in de mond leggen die jullie ook hier op het forum hebben gepost, zo valt het wel erg op.![]()
Punt in de COS van het desbetreffende moment
Ok, puntje voor jou.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Says who?![]()
"Jullie zijn een stel leugenaars die de kluit belazeren" is ook niet echt een vráág, toch?
Meer uitlokkend.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
tenminste, ik hoop toch dat dit grappig was bedoeld Spank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |