abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 18 februari 2007 @ 23:11:34 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46443765
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
ow for fuck sake...... ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over lijkt te maken. Natasia (of all people) roept dat ze "weet waar ze staat" en zich geen zorgen maakt, Bart playbackt iets in de hoop andere bewoners para te laten worden en iedereen hier gelooft uitgerekend die 2 ratten???

streams volgen en dan kun je een gefundeerd oordeel vellen. als je alleen de losse quotes uit hun context hoort kan ik me voorstellen dat je een verkeerd beeld hebt. verder begin ik serieus te twijfelen of je account gehacked is door dgk_redactie
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 18 februari 2007 @ 23:12:06 #102
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46443787
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
ow for fuck sake...... ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over lijkt te maken. Natasia (of all people) roept dat ze "weet waar ze staat" en zich geen zorgen maakt, Bart playbackt iets in de hoop andere bewoners para te laten worden en iedereen hier gelooft uitgerekend die 2 ratten???
Dat endstra verhaal klopte ook niet?
  zondag 18 februari 2007 @ 23:13:57 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46443857
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:11 schreef Danny het volgende:

[..]

streams volgen en dan kun je een gefundeerd oordeel vellen. als je alleen de losse quotes uit hun context hoort kan ik me voorstellen dat je een verkeerd beeld hebt. verder begin ik serieus te twijfelen of je account gehacked is door dgk_redactie
gehackt ben ik iig niet

maar serieus.. neem eens wat afstand, lees dan die quotes nog eens.. tel tot tien (of elf) en vraag je dan nog eens af of je niet ernstig para begint te worden.... En vergeet vooral niet de bron mee te nemen in die beoordeling. Elk van de bewoners heeft een hele goede reden om onrust te veroorzaken onder de rest.....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 18 februari 2007 @ 23:15:06 #104
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46443901
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat endstra verhaal klopte ook niet?
Dat endstra verhaal klopt in zoverre dat Huub daar een opmerking over maakte tegen Natasia. Maar luister nog eens heel zorgvuldig naar die opmerking... Huub zegt niet eens zo gek veel, de rest wordt door ons vrolijk geinterpreteerd, maar nooit uitgesproken door Huub of Natasia
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  Admin zondag 18 februari 2007 @ 23:22:12 #105
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46444100
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat endstra verhaal klopt in zoverre dat Huub daar een opmerking over maakte tegen Natasia. Maar luister nog eens heel zorgvuldig naar die opmerking... Huub zegt niet eens zo gek veel, de rest wordt door ons vrolijk geinterpreteerd, maar nooit uitgesproken door Huub of Natasia
Hej Teamlead, jij hebt iets met die Endstra tapes te maken hoorde ik? Holleeder enzo. Gevaarlijke tiepjes waar je mee om gaat hoorde ik van Jelmar!!

En nu is jouw eerste reactie 'Die eikel moet zijn bek houden. Wat ga je met die informatie doen??'
En dan vervolgens moet je contact opnemen met je hele familie om de boel te kalmeren en mag er door niemand meer over gesproken worden.
Dat lijkt mij inderdaad een reactie die zegt 'man, je lult bullshit'
  zondag 18 februari 2007 @ 23:26:57 #106
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46444249
als Natasia iets te maken heeft met dat Endstra-verhaal, al dan niet via haar ex, vind ik het niet verbazingwekkend dat er vervolgens niet meer over gesproken mag worden. DGK heeft op zijn minst een morele verantwoordelijkheid als er iets ernstigs zou gebeuren nav de opmerking over de Endstra-tapes.

Dat kun je wel oneerlijk vinden, of voortrekken of whatever, maar dat staat toch verder los van het spel?
pi_46445655
Hai,

Even serieus. Wat maakt het uit of het eerlijk of oneerlijk is? Of de redactie af en toe miljonairs wat "tips" geeft? Of dat het veiliger is voor ons land om Natasia lekker in Eemnes op te sluiten?
Het levert toch ontzettend leuke televisie op?

Zoals Frans altijd zegt
"De gouden kooi is een soap zonder scripts, zonder acteurs.. maar met ECHTE emoties. Dat IS waar reallife televisie over gaat".
Is dat niet wat we graag willen zien?

De redactie bij de Gouden Kooi werkt ontzettend hard (moet je nagaan met een john de mol die constant in je nek hijgt) en doet er alles aan om voor JULLIE leuke televisie te maken. Dan kun je heel boos worden met een Natasia die er in "moet" blijven.. maar lieve schatten.. zonder Natasia is er toch echt geen kut aan? Toch?

Wat zouden jullie doen als televisie (entertainment) makers?
pi_46447014
Zonder Natasia is het veeel leuker!
pi_46447292
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:05 schreef My_ het volgende:
Zonder Natasia is het veeel leuker!
Ach kom op... als Natasia er niet in zit op wie moet je dan de hele dag zeiken?
In een soap, serie of film is er altijd een personage waar je als kijker een kuthekel aan hebt.

De redactie was dolblij toen er eindelijk een buitengewoon iemand de deur binnen liep afgelopen zomer.

Natasia is gecast als de bitch met een grote bek, vette reet, vooral veel irritatie maar diep van binnen toch een breekbaar hart. Ondertussen hebben jullie het allemaal over haar. Casting geslaagd

[ Bericht 2% gewijzigd door sniffje op 19-02-2007 01:28:59 ]
  maandag 19 februari 2007 @ 01:54:45 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_46447852
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef sniffje het volgende:

Even serieus. Wat maakt het uit of het eerlijk of oneerlijk is? Of de redactie af en toe miljonairs wat "tips" geeft? Of dat het veiliger is voor ons land om Natasia lekker in Eemnes op te sluiten?
Het levert toch ontzettend leuke televisie op?
quote:
Zoals Frans altijd zegt
"De gouden kooi is een soap zonder scripts, zonder acteurs.. maar met ECHTE emoties. Dat IS waar reallife televisie over gaat".
Ik denk dat er wel degelijk een script (of potentiële verhaallijn) is, of de karakters dat volgen is een andere zaak.

Als de bewoners gaan bokken moet je daar -creatief- mee omgaan en alle hulde voor hoe de redactie dat momenteel doet.
Prachtige TV!

En luister vooral niet naar die stream-Annie's die zichzelf herkennen is een Sylvia.
As if.

Sylvia lijkt -en is waarschijnlijk- een leuke dame, maar vooralsnog van geen waarde voor het concept.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 19 februari 2007 @ 01:55:55 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_46447865
Welkom terug trouwens.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 19 februari 2007 @ 03:55:02 #112
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46449103
Hoeveel betalen jullie die vriend van Johnny de Mol?
Top acteur, dat hij voor zo een superrol heeft ingestemd, maandenlang.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 08:32:50 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46449694
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef sniffje het volgende:
Zoals Frans altijd zegt
Is dat niet wat we graag willen zien?
En dat is nu dus flauwekul gebleken.

De Gouden Kooi is een soap mét scripts. En in feite ook met acteurs. Hun speelruimte is immers afgebakend door de redactie. Zelfs bij de echtheid van hun emoties kun je vragen stellen. Enkelen weten immers dat ze er toch niet uitgestemd (mogen) worden.

Je mag het natuurlijk best leuke televisie vinden. Ik weet graag waar ik naar kijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 09:02:35 #114
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46449934
- Natasia weet dat ze er niet uit gaat en krijgt info van de redactie, van de kapster (haar vriendin) en Herma de schoonmaakster (ook haar vriendin)
- Brian's agressie wordt in bedwang gehouden met medicatie
- Syl moet verbaal agressief worden anders wordt ze eruit geflikkerd
- Huub weet dat de producente hem niet mag en trapt niet in de leugen dat Hedda wel bij Brian op bezoek zou willen komen
- Bart wordt voorgelogen door de redactie mbt Lesley's vermeende vreemdgaan (hoe weten ze dit immers?). Bart moeten ze 'achter' ook al niet meer.

En dat zijn maar een páár puntjes...
  maandag 19 februari 2007 @ 10:05:17 #115
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46450819
Natasia was de drankjes- vrouw vannacht,
zij bleef maar liefdevol inschenken,
Amanda haar glas is niet leeggeweest,
Brian en Eric kregen de schuld van Brian,
dat zij Amanda dronken hebben gevoerd,
maar het was de Nep-diva die voor Amanda zorgde,
ook heeft zij Amanda nog lekker onder de douce gewassen
en haar laten slapen naast haar in bed.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 10:18:15 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46451040
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia was de drankjes- vrouw vannacht,
zij bleef maar liefdevol inschenken,
Amanda haar glas is niet leeggeweest,
Brian en Eric kregen de schuld van Brian,
dat zij Amanda dronken hebben gevoerd,
maar het was de Nep-diva die voor Amanda zorgde,
ook heeft zij Amanda nog lekker onder de douce gewassen
en haar laten slapen naast haar in bed.
Hmm, interessante vraag aan de redactie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:33:10 #117
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46451268
Cynix, de redactie heeft aangegeven hier geen vragen meer te beantwoorden,
maar lezen doen zij hier nog wel.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 10:36:43 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46451321
Ah, ok.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 11:09:11 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46452042
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hmm, interessante vraag aan de redactie.
Says who?

"Jullie zijn een stel leugenaars die de kluit belazeren" is ook niet echt een vráág, toch?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 11:10:04 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46452070
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:02 schreef Danny het volgende:
- Natasia weet dat ze er niet uit gaat en krijgt info van de redactie, van de kapster (haar vriendin) en Herma de schoonmaakster (ook haar vriendin)
- Brian's agressie wordt in bedwang gehouden met medicatie
- Syl moet verbaal agressief worden anders wordt ze eruit geflikkerd
- Huub weet dat de producente hem niet mag en trapt niet in de leugen dat Hedda wel bij Brian op bezoek zou willen komen
- Bart wordt voorgelogen door de redactie mbt Lesley's vermeende vreemdgaan (hoe weten ze dit immers?). Bart moeten ze 'achter' ook al niet meer.

En dat zijn maar een páár puntjes...
Fascinerend!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46452381
DGK redactie

Laatste bezoek: 7 uur, 16 minuten geleden.
Zo rond 4 uur s'nachts dus. Echte nachtbrakers.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:54:01 #122
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46453148
De kapster en Huub hebben zojuist een discussie over de echtheid van DGK. Vervolgens zegt Huub "er wordt hier niets gescript, anders kunnen ze net zo goed 10 acteurs inhuren, dat is een stuk makkelijker".

Hetzelfde antwoord DGK_REDACTIE hier op het forum een paar dagen terug zei.

Redactie, jullie kunnen beter de miljonairs niet woorden in de mond leggen die jullie ook hier op het forum hebben gepost, zo valt het wel erg op.

Punt in de COS van het desbetreffende moment
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 12:16:21 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46453679
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De kapster en Huub hebben zojuist een discussie over de echtheid van DGK. Vervolgens zegt Huub "er wordt hier niets gescript, anders kunnen ze net zo goed 10 acteurs inhuren, dat is een stuk makkelijker".

Hetzelfde antwoord DGK_REDACTIE hier op het forum een paar dagen terug zei.

Redactie, jullie kunnen beter de miljonairs niet woorden in de mond leggen die jullie ook hier op het forum hebben gepost, zo valt het wel erg op.

Punt in de COS van het desbetreffende moment

tenminste, ik hoop toch dat dit grappig was bedoeld Spank.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 12:28:24 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46453966
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Says who?

"Jullie zijn een stel leugenaars die de kluit belazeren" is ook niet echt een vráág, toch?
Ok, puntje voor jou.

Gaarne TT-change naar: Vragen aan (en sneren naar) de DGK_REDACTIE #4
  maandag 19 februari 2007 @ 12:28:49 #125
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46453977
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef Gert het volgende:

[..]

tenminste, ik hoop toch dat dit grappig was bedoeld Spank.
Meer uitlokkend.

Anders had ik beweerd dat Huub onder DGK_REDACTIE op FOK! post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')