Auctioneer doet het tegenwoordig ook weer , imo wat handigerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Voor de prijzen van items is deze best interesant denk ik zo: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1780
De gamma en beta releases werken over het algemeen prima van Auctioneerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:24 schreef dontcare het volgende:
[..]
Auctioneer doet het tegenwoordig ook weer , imo wat handiger
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=137
gamma release btw maar geen problemen gehad .....
yep , ik vind het ook maar een onduidelijk zooitje .....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:54 schreef mini-lellan het volgende:
TVP!![]()
Ik sta (nog) niet in de OP maar vond het per FOK!acount en in tekst makkelijker.![]()
Moonglade, daar heb ik ook een Hunter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Jaaaa tijd voor een feestje!![]()
Ik heb een eigen account eindelijk! Nu begonnen met een level 1 hunter op moonglade, genaamd windiigoYay!
ik heb :quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Ipho het volgende:
Wat zijn goede en handige ad-ons?
teven een feest post.
Hangt er vanaf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Ipho het volgende:
Wat zijn goede en handige ad-ons?
teven een feest post.
hehe , geen mods en dan ook geen macro's en het wordt inderdaad opeens moeilijk omdat je zo gewent ben aan al die shit ( moet ik zelf dichtsbijzijnde vijand targetten , warp , bite, claw en hunters mark casten (en klaar om zelf aan te vallen ) gaat toch makelijker in 1 macro zeker bij pvp en op de battlegroundsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Wat wil je?
Complete UI veranderen? Of alleen de basics?
Ik heb zoveel mods dat ik ze net eens allemaal kan opnoemen
Denk dat ik weer eens ga leren te spelen zonder al die mods
* denkt dat dat een zware dobber zal worden *
Hehe ben ik nu net toevallig aan het maken. Net als dat je je wow.allakhazam.com profile ID kunt opgeven en updaten daarna vanzelf gaatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t
*slacht een gnoll af en begint het lijk te vreten* FEEST!
Kun je trouwens zelf chars uit de lijst verwijderen? Ik speel nl. nooit meer met mn dwarf paladin
quote:Everyday, a Gnome is violently abused!!
Stop this monstrosity! Join the RSPCG (Royal Society for the Prevention of Cruelty to Gnomes)
Ik zou maar dekking zoeken nu krijg je magge over je heenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Magge, doe je ondertitel eens wijzigen, dr staan fouten in
Moet dit zijn:
[..]Verder mogen alle Gnomes dood!
Hoe bedoel je je ken hem niet installeren? (Had zelf wel het probleem dat de downloader begon te zeiken dat bestanden niet weg geschreven konder worden en corrupt waren. Heb dat opgelost door de downloader steeds opnieuw op te starten 250KB binnen laten halen en weer opnieuw opstarten.) Wat ik zelf heb is een apparte HDD met een backup er op voor zoiets als dit gebeurtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Morthill het volgende:
Verdomme, ik kan de nieuwe patch niet installeren, weer dat spel opnieuw installeren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo hier is het bier: http://youtube.com/watch?v=xlULgi92zK8
<-----quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Tzeee Vau Pheee
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je ken hem niet installeren? (Had zelf wel het probleem dat de downloader begon te zeiken dat bestanden niet weg geschreven konder worden en corrupt waren. Heb dat opgelost door de downloader steeds opnieuw op te starten 250KB binnen laten halen en weer opnieuw opstarten.) Wat ik zelf heb is een apparte HDD met een backup er op voor zoiets als dit gebeurt. Mare wat zegt dat ding als je de patch er op wilt zetten?
quote:The file "C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart MenuProgramsWorld of WarcraftWorld of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
whehehequote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7128049003373897231&q=wow![]()
![]()
lekkertsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
ja de human female's zijn het lekkerst tot nu toe vind ik ne niet, en de blood elf heb ik nog niet kunnen checken.
en dames wat vinden jullie de leukste race?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
ja de human female's zijn het lekkerst tot nu toe vind ik ne niet, en de blood elf heb ik nog niet kunnen checken.
en dames wat vinden jullie de leukste race?
Nope, linkje waar je online kunt kijken misschien?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
hebben jullie dat vara progamma ook gezien waar, zo'n jonge op tv zijn lvl 70 waar meer dan 2000 uur in zat verwijderde?
Gratz!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef Morthill het volgende:
Zo, lvl 58 gehaald en Scholomance key is ook binnen
Niet iedereen vind WoW tofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het spel nu al ongeveer een maandje, ben level 14 en vind het eigelijk niet zo leuk meer, komt dat veel voor of vind ik dit gewoon een net zo'n leuk spel
Heb je Troll Females en Orc Females al eens gechecked? http://wyrihaximus.net/en(...)nth-4-year-2006.html (NSFW!!!)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
edit.
oke ik weet dus wat hier rond loopt.![]()
Komt vaak genoeg voor. Als je het echt niet leuk vind om te spelen moet je het ook niet doen. Aan de andere kant is lvl 14 nog best wel erg laag en heb je nog heel veel te zien. Imo word het wel beter naar mate je hoger komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het spel nu al ongeveer een maandje, ben level 14 en vind het eigelijk niet zo leuk meer, komt dat veel voor of vind ik dit gewoon een net zo'n leuk spel
Ja gezien ja..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
hebben jullie dat vara progamma ook gezien waar, zo'n jonge op tv zijn lvl 70 waar meer dan 2000 uur in zat verwijderde?
Ja wat een jank programma was dat zegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
wtf...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je Troll Females en Orc Females al eens gechecked? http://wyrihaximus.net/en-wow_screenshots/rlist-day-26-month-4-year-2006.html (NSFW!!!)
[..]
Komt vaak genoeg voor. Als je het echt niet leuk vind om te spelen moet je het ook niet doen. Aan de andere kant is lvl 14 nog best wel erg laag en heb je nog heel veel te zien. Imo word het wel beter naar mate je hoger komt.
Morthill,quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet iedereen vind WoW tofer zijn maar 8 miljoen gekken in de wereld, kortom, meer mensen met een 360
Dat is wel heel erg triest als je 2 uur perdag verslaaft vindquote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat een jank programma was dat zeg. stelletje mongolen. "Erghh ik speeuwl 2 uuwwrr peewrr dawggg" "OMGOSH JIJ BENT TRES VERSLAAFDT!"
Yup toen werkte de nude patch tenminste nogquote:Op zondag 18 februari 2007 09:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wtf...
maar wel grapig. die polygonen![]()
Ja huilies waren het allemaal daar ja, vooral die ghey die nederlands en engels door elkaar lulde.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat een jank programma was dat zeg. stelletje mongolen. "Erghh ik speeuwl 2 uuwwrr peewrr dawggg" "OMGOSH JIJ BENT TRES VERSLAAFDT!"
Gz! Ik heb m gister gedaan met lvl 60 en nog twee 70's, maar we waren in 2 minuten klaar met de questquote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef Fratz het volgende:
Mijn Blood Elf Paladin is eindelijk level 60Vandaag de mount quest maar ff doen. Het is een stuk fijner op een epic mount in Outlands!
jezus het was wel heel makkelijk. had ook wel een poging solo er aan kunnen wagen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz! Ik heb m gister gedaan met lvl 60 en nog twee 70's, maar we waren in 2 minuten klaar met de quest.
Rondom 10quote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Black-Hole het volgende:
Welk programma was dat? Wil het namelijk wel eens terugzien via uitzendinggemist.nl.
nee...ik ben al dagen lvl 21quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben op het moment lvl 17, maar wat is de snelste manier van levelen? Questen? grinden? w/e? Ik quest vrij veel, maar van lvl 16-17 heb ik toch ruim 2 uur over gedaan. Is dit niet extreem veel?
Hou het leuk voor jezelf en wissel gewoon af met questen/grinden/instances etc. Dit is de manier om het spel over een paar maandjes nog steeds te spelen want anders gaat het gauw vervelen!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben op het moment lvl 17, maar wat is de snelste manier van levelen? Questen? grinden? w/e? Ik quest vrij veel, maar van lvl 16-17 heb ik toch ruim 2 uur over gedaan. Is dit niet extreem veel?
3) Known Issuesquote:
bij mijj hangt van de omgeving af , na lvl 10 vind ik er ook niks aan in Kalimdor (bij de night elfs dan) , veels te veel lopen maar in Eastern Kingdom vermaak ik me meestal dan wel weer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nooit gold hoeven grinden gelukkig. Maar de stukken rond level 30 en 50 zijn strontvervelend. Eenmaal hoger in de 50 heb je plots weer erg veel te doen, veel dungeons, raids etc. En natuurlijk Outlandquote:Op zondag 18 februari 2007 19:44 schreef dontcare het volgende:
[..]
bij mijj hangt van de omgeving af , na lvl 10 vind ik er ook niks aan in Kalimdor (bij de night elfs dan) , veels te veel lopen maar in Eastern Kingdom vermaak ik me meestal dan wel weer.
speel je trouwens op een pvp server of op een pve server ?
ik verveel me meestal op een pve , alleen maar het zelfde doen terwijl je op een pvp op moet gaan letten op andere players , maakt het allemaal net wat spannender (plus ik ben meestal alleen maar aan het pk-en)
Horde vind ik ook altijd veel gezelliger om te spelen op de 1 of andere manier en uiteraard een guild nemen , stuk makkelijker en gezelliger.
Moet wel zeggen dat er stukken zijn die gewoon ongeloofelijk saai zijn maar zover ben jij nog lang niet, wacht maar tot je goud / reputation / etc moet gaan grinden
Snelst ? als een hondje in een group achter hogere levels aan lopen terwijl zij alles doenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Dat werkt al lang niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:21 schreef dontcare het volgende:
Snelst ? als een hondje in een group achter hogere levels aan lopen terwijl zij alles doen![]()
Runecloth. Bij de Cloth quartermaster. Er schijnt een repeatable quest in Swamp of Sorrows te zijn maar die biedt op lvl 60 niet veel rep..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:22 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet wat de meest 'makkelijke' manier is om exalted te worden met Stormwind? Zit nu op ruim 8k van de 21k op revered en wil graag een epic human mount. Die van de night elves zijn gewoon lelijk.
Hub nu genoeg gold om hem aan te schaffn, dan maar wat langer wachten op een flying mount. Krijg gelukkig op level 68 flightform![]()
Niet in de hogere gebieden, in hun eigen level gebied wel.quote:
Ja, vond die info net ook en gelijk wat uitgeprobeerd. Ik krijg dus 350 rep erbij voor elke 60 runecloth. Heb even snel uitgerekend nog 1.800 runecloth nodigquote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Atreidez het volgende:
Runecloth. Bij de Cloth quartermaster. Er schijnt een repeatable quest in Swamp of Sorrows te zijn maar die biedt op lvl 60 niet veel rep..
En WOWquote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat ging toch om Second Life? Anyway, ik zal straks eens kijken.
Ja het is eingelijk best wel eng hoesnel je nu evengoed nog lvl up ken zonder echt hardcore te spelen.40k in een half uurtje als je een beetje door speelt :/.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Morthill het volgende:
Mining vind ik nog steeds vreselijk. Net nog even een paar simpele Q's gedaan, nu ongeveer op 40% van level 60
ok, dat haal ik dus nietquote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja het is eingelijk best wel eng hoesnel je nu evengoed nog lvl up ken zonder echt hardcore te spelen.40k in een half uurtje als je een beetje door speelt :/.
GRATZ!quote:
Ik heb nu een quest dat ik 30 veertjes moet hebben. Dat is 30 kills == 30k per kill + nog eens 10k voor de quest zelf gok ik zoquote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, dat haal ik dus nietzelfs niet in outland en rested en dan krijg ik dik 1k per dood beestje
Je kan er gemiddeld wel meer dan één per minuut afmaken toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, dat haal ik dus nietzelfs niet in outland en rested en dan krijg ik dik 1k per dood beestje
Mage enzo, moet nogal vaak water drinken, elke 3 a 4 of zo. En ik zit nog met dat klote water van 3000 of zo en aangezien ik 7250 mana heb ongeveer, schiet dat neit erg op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan er gemiddeld wel meer dan één per minuut afmaken toch?
Als ik een beetje door knok haal ik de 2 per minuut wel. Dat is 60k per half uur 120k per uur zonder quests XP, mits je het tempo volthoud. En dat lukt niet altijd dus dat zal wel eist van tussen de 80k en 100k worden gok ik zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan er gemiddeld wel meer dan één per minuut afmaken toch?
iki krijg niet eens xpquote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik een beetje door knok haal ik de 2 per minuut wel. Dat is 60k per half uur 120k per uur zonder quests XP, mits je het tempo volthoud. En dat lukt niet altijd dus dat zal wel eist van tussen de 80k en 100k worden gok ik zo.
level 70 zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat vind ik knap hoe doe je dat?
Ik ben zo benieuw wat jouw /played isquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
agh, de eerste keer doe je er altijd langer over. Ik zit na iets van 12 dagen played op level 59, vooral omdat ik nogal wat pvp gedaan heb.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:53 schreef Fratz het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuw wat jouw /played isEn wat je class is.
Ik heb mijn BE pally in 10 dagen naar level 61 gelevelled. Mijn andere chars hebben er beduidend langer over gedaan. Vooral mijn priest waarmee ik hardcore pvp heb gedaan
Wacht maar tot je 70 bent, dan vlieg je zo makkelijk van vein naar veinquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Morthill het volgende:
Mining vind ik nog steeds vreselijk. Net nog even een paar simpele Q's gedaan, nu ongeveer op 40% van level 60
En meteen goede items, de quest rewards uit Shadowmoon zijn best goedquote:Op maandag 19 februari 2007 09:23 schreef Atreidez het volgende:
Questing is ook goeie moneymaker trouwens als je eenmaal 70 bent.. Aan t sparen voor Epic mount natuurlijk en heb gister in 5 uur 600g verdiend met nog beschikbare questen in Netherstorm, 12g per q en wat de mobs droppen natuurlijk. Shadowmoon Valley heb ik ook nog geen q gedaan, dus er is nog veel gold te krijgen voor redelijk weinig moeite
Ja, dat doe ik ook maar iedereen die ik ken en ongeveer evenveel als mij speelt level't 2x zo snel. Maar is gevraagd hoe en wat, blijkt dat ze gewoon t/m lvl 10 zelf doen en daarna constant in DM etc geboost worden.. leuk is dat zegquote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hou het leuk voor jezelf en wissel gewoon af met questen/grinden/instances etc. Dit is de manier om het spel over een paar maandjes nog steeds te spelen want anders gaat het gauw vervelen!
Je krijgt veel meer XP als je zelf quest en grind dan een boost in een instance als jij level 20 bent en de ander level 70. Soms krijg je helemaal geen XP meer en soms verrekte weinig (10 xp per kill ofzo terwijl je er ander wellicht 250 of meer voor had kunnen krijgen). Mijn pally heb ik gewoon gelevelled door veel te questen en te grinden. Ik heb met een prot/aoe spec(inderdaad ja! niet eens ret spec!) gigantisch veel skellies gegrind in WPL. Misschien saai maar ontzettend goed voor je XP. Ben inmiddels zelf bijna revered met Argent Dawn zo veel skellies heb ik daar zitten grinden. Ze droppen ook lekker veel runecloth en andere dingen die je mooi kan verkopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook maar iedereen die ik ken en ongeveer evenveel als mij speelt level't 2x zo snel. Maar is gevraagd hoe en wat, blijkt dat ze gewoon t/m lvl 10 zelf doen en daarna constant in DM etc geboost worden.. leuk is dat zeg![]()
Als rogue kan je one-handed maces, one-handed swords en daggers gebruiken. Even los van ranged weapons die je als rogue toch niet veel zal gebruiken. Je kan swords en maces trainen bij bepaalde trainers in de grote steden.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef stinkie het volgende:
erm, tussen al dat high level geweld hier.... ik ben gisteren eens begonnen (Rogue) maar hoe kan ik andere wapens trainen? Op lvl 9 nog steeds met een beginners dolkje. Bij de weapons trainer zijn wel een paar opties groen als beschikbaar, maar trainen kan nog steeds niet
Als rogue moet je sowieso met daggers blijven spelenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Als rogue kan je one-handed maces, one-handed swords en daggers gebruiken. Even los van ranged weapons die je als rogue toch niet veel zal gebruiken. Je kan swords en maces trainen bij bepaalde trainers in de grote steden.
Praat met een guard in een van de hoofdsteden en vraag waar de weapon trainer is. Als je een weapon trainer vindt die je niet maces of swords leert vraag dan aan die trainer waar je deze wapens wel kan trainen.
Om een wapen te trainen heb je 10 silver nodig en aangezien je in het begin nog niet veel geld hebt zou ik hier even mee wachten. Ik zou als rogue gewoon even met je dagger blijven spelen. Er zijn verschillende quests die je een nieuwe dagger opleveren. Als je nu nog met je begin-dagger speelt wordt het iig tijd voor een nieuwe
Succes.
Je moet zowieso geld hebben om te kunnen trainen. Als je je backpack opent, staat er rechts onderin het bedrag wat je bij je hebt. Als je genoeg geld hebt om te trainen kun je nieuwe abilities kopen (trainen) of deze upgraden. Als je dan je spellboek opent (P) dan kon je deze van daaruit naar de balk met nummers onderin. En als je op die nummers gaat raggen ken je die ability gebruiken.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef stinkie het volgende:
erm, tussen al dat high level geweld hier.... ik ben gisteren eens begonnen (Rogue) maar hoe kan ik andere wapens trainen? Op lvl 9 nog steeds met een beginners dolkje. Bij de weapons trainer zijn wel een paar opties groen als beschikbaar, maar trainen kan nog steeds niet
^^!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
heb je wel genoeg geld stinkie? en welke server speel je =)?
ik weet niet wat rogues allemaal kunnen echter. dahct alleen dagger en swords.. maar wyrihaximus speelt eogue die kan je dat denk ik beter uitleggen
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weet de rest niet. Leestekens boeie niemand iets!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Magge, doe je ondertitel eens wijzigen, dr staan fouten in
Moet dit zijn:
[..]Verder mogen alle Gnomes dood!
Idd mensen die anderman sigs gaan verbeterenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weet de rest niet. Leestekens boeie niemand iets!
Vooral met een champignon-roomsausquote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
..Verder zal ik als ik jouw was maar je gemak houden. Gnomes zijn de shizzle <3<3<3
Is die router nou al weer stuk?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
zucht, eindelijk weer internet sinds donderdag ofzo.. fuck..![]()
Ik speelde vroeger ook op sylvanas, 60 troll priest back in the day ;pquote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Down :
Darksorrow,Genjuros,Hellscream,Laughing Skull,Lightning's Blade,Neptulon,Quel'Thalas,Ragnaros,Sylvanas,The Maelstrom,Twisting Nether and Vashj.
En waarom staat de mijne, sylvanas, daar nou altijd tussen?
Omdat toffe servers altijd offline gaan. Ik speelde toch niet vanavond.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Down :
Darksorrow,Genjuros,Hellscream,Laughing Skull,Lightning's Blade,Neptulon,Quel'Thalas,Ragnaros,Sylvanas,The Maelstrom,Twisting Nether and Vashj.
En waarom staat de mijne, sylvanas, daar nou altijd tussen?
Tering serieus? ff kijken of het bij mij wel goed is gegaan danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
Kut blizzard. Is er iets mis gegaan met de automatische incasso kan ik mijn account alleen terug krigjen met een creditcard. Ik heb geen credit card.![]()
![]()
Hooguit 10 van de 5.000quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef Pritt het volgende:
En missies in outlands zijn top!
Dat had ik ook. Nu kun je nooit meer automatische incasso gebruikenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
Kut blizzard. Is er iets mis gegaan met de automatische incasso kan ik mijn account alleen terug krigjen met een creditcard. Ik heb geen credit card.![]()
![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu kun je nooit meer automatische incasso gebruiken
Wtf serieus? (Bron?) Dat zou wel uberlame zijn, is voor mij de makkelijkste manier om te betalenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu kun je nooit meer automatische incasso gebruiken
Wtfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef tonks het volgende:
The option to pay with direct debit for your subscription fee on the account has been permanently disabled since you had a chargeback with this method of payment.
Heb met arcane intillect 8000 (ben lvl 62 mage)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens nog steeds geen lvl 70bijna 69..
vraag aan de mages wat is je manapool ( welk lvl ook even bij vermelden) want ik krijg echt roll eyes als ik vertel hoeveel ik heb aan fellow healers/mages/locks..
pimping ^^
Ik heb de guide gevolgd tot 57 dan alle quests in WPL gedaan. Ging nog best snel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef Pritt het volgende:
Die guide gebruik ik ook maar je moet op het einde toch iets eerder naar WPL dan volgens de guide anders mis je erg makkelijke exp omdat je al op 58 naar outlands kan.
Yupquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef tonks het volgende:
Waarom worden er eigenlijk meestal hunters in die levelling guides gebruikt? Is dat het makkelijkste class om snel te levellen?
Vond het wel saai, levelen met een hunter (misschien dat ik daarom bij lvl 30 gestopt ben met me huntardquote:
Bron? Het is mij gebeurdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf serieus? (Bron?) Dat zou wel uberlame zijn, is voor mij de makkelijkste manier om te betalen.
Postbank hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf, nou nog een half uurtje en dan weet ik meer en anders hang ik gelijk aan de telefoon
. Welke bank zitten jullie? Als het de postbank is ben ik helaas ook de lul gok ik zo :/
Ja same here. Beetje licht in het duister is dat ik wel gewoon mijn account kan reactiveren met mijn bankrekening. Moet alleen zorgen dat er dan voldoende geld op staat en dan halen ze het terwijl ik hen bel eraf.quote:
Dat zijn items die je maakt als je Drain Soul gebruikt op een mob als ie doodgaat. Je hebt ze nodig voor sommige spells zoals Ritual of Summoning of het summonen van je toekomstige petsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik heb een vraagje, ik speel WoW nog niet zo lang ( 1 week) ik heb een human warlock op level 11 en ik ik heb van die paarse stenen in mijn bag soul shard heet het. er staat ook dat ze door mij gemaakt zijn. Ik weet alleen niet hoe en wat het zijn en waarvoor ik ze kan gebruiken, want ik kan ze niet equippen of op mijn balkje plaatsen of verkopen..... Kan iemand me daarbij helpen?
quote:
Ow owquote:
Liegenaar, je kunt veel zeggen maar dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb met arcane intillect 8000 (ben lvl 62 mage)
screenshot van je gearquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb met arcane intillect 8000 (ben lvl 62 mage)
En voor je toekomstige Soulstones en Healthstones.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat zijn items die je maakt als je Drain Soul gebruikt op een mob als ie doodgaat. Je hebt ze nodig voor sommige spells zoals Ritual of Summoning of het summonen van je toekomstige pets
\quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
screenshot van je gearheb beetje moeite mee daar te geloven
![]()
Sorry het was bijna 8000 (7600 ofzo) nog best veelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
Alsnog picca.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry het was bijna 8000 (7600 ofzo) nog best veel
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:12 schreef tonks het volgende:
Ik kan niet eens op mijn WoW Acc eikels
OMDAT MIJN ACCOUNT HET NIET DOET....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Als je gelijk hebt waarom dan geen screenshotje?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Als je gelijk hebt waarom dan geen screenshotje?
Zijn account is volgens mij een beetje bevroren, gear doorgeven is dan moeilijk?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef tonks het volgende:
The option to pay with direct debit for your subscription fee on the account has been permanently disabled since you had a chargeback with this method of payment.
wanneer die het wel doetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef tonks het volgende:
[..]
OMDAT MIJN ACCOUNT HET NIET DOET....
Wat een noob, slotje.quote:
Ze automatishe incasse is mislukt en kan daarom niet meer inloggen ..........................................................................................................................................................quote:
Nee, hoe meer intelligence hoe meer mana, hoe meer staminia hoe meer hp. Ze houden dus wel verband met elkaar maar zijn absoluut niet hetzelfdequote:
Nou dan had ik het toch wel goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, hoe meer intelligence hoe meer mana, hoe meer staminia hoe meer hp. Ze houden dus wel verband met elkaar maar zijn absoluut niet hetzelfde![]()
Ooo ja maar dat bedoelde ik toch ook. Misschien wat minder duidelijk geschreven maar zo bedoelde ik het wel. Maar goed zal een screenshot maken als ik er weer op kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee want je hebt geen 8000 intelligence![]()
Je hebt 8000 manapoints![]()
/comfortquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ooo ja maar dat bedoelde ik toch ook. Misschien wat minder duidelijk geschreven maar zo bedoelde ik het wel. Maar goed zal een screenshot maken als ik er weer op kan.
1 intellect = 15 manaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ooo ja maar dat bedoelde ik toch ook. Misschien wat minder duidelijk geschreven maar zo bedoelde ik het wel. Maar goed zal een screenshot maken als ik er weer op kan.
Ik ben lvl 59 mage en heb 7407 manaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een level 34 mage met 3400 manaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben lvl 59 mage en heb 7407 mana. Niet heel ongewoon dus
Mijn account doet het nog gewoon hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef vogelkooi het volgende:
ben in gadgetzan geweest net, wat een trieste bende had zoiets al booty bay verwacht maar is meer een paar hutjes en een muur er om heen.
Ik ga nu stv doen.
daarna southshore --> desolace.
jammer tonks en whyr dat jullie acount het niet meer doet, veel suc6.
/greed
nee het is geen stoer doen het is een vraag, ik ben net thuis zal zo ff screenshotje maken ubuffed that isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef tonks het volgende:
Evenstar wilde even stoer komen doen. blijk dat ze minder mana heeft dan iemand op lvl 60
Ja ok maar verder bied het niet bar veel. Van uit de klokkentoren heb je een mooi uitzichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef Rahl het volgende:
Booty Bay vind ik 1 van de mooiste plekken uit WoW.
ik ga altijd op die plank staan achter de baron van bb.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ok maar verder bied het niet bar veel. Van uit de klokkentoren heb je een mooi uitzicht.
Je wil eerst Gadgetzan en dáárna desolace doen? Ik heb dat compleet andersom gedaan... is volgens mij ook logischer qua level-range.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef vogelkooi het volgende:
ben in gadgetzan geweest net, wat een trieste bende had zoiets al booty bay verwacht maar is meer een paar hutjes en een muur er om heen.
Ik ga nu stv doen.
daarna southshore --> desolace.
jammer tonks en whyr dat jullie acount het niet meer doet, veel suc6.
/greed
je leest verkeerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je wil eerst Gadgetzan en dáárna desolace doen? Ik heb dat compleet andersom gedaan... is volgens mij ook logischer qua level-range.
heh de baron van BB?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ik ga altijd op die plank staan achter de baron van bb.
Tanaris FP is gewoon handig om te hebben. IK heb ook gelijk alle FP's gehaald in outlands toen ik er hen kon (blijkt dat ik er nu nog een paar mis maar achquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je wil eerst Gadgetzan en dáárna desolace doen? Ik heb dat compleet andersom gedaan... is volgens mij ook logischer qua level-range.
Dat klinkt inderdaad best logischquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:39 schreef _evenstar_ het volgende:
kijk dat klopt al eerder dan toch![]()
unbuffed kom ik op 8.5 kmet allerlei buffs +/- 10 k
Dus tis eik best normaal wat ik heb en de rest van me guild is dus gewoon aan het slacken![]()
Nou is het allemaal duidelijk probleem opgelost![]()
http://www.wowwiki.com/Baron_Revilgazquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge iedereen
[..]
heh de baron van BB?
[..]
Tanaris FP is gewoon handig om te hebben. IK heb ook gelijk alle FP's gehaald in outlands toen ik er hen kon (blijkt dat ik er nu nog een paar mis maar ach).
Ah hij, hmm nog nooit daar op het dak geweest ook maar eens proberen latequote:Op woensdag 21 februari 2007 09:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Baron_Revilgaz
die baron.
Ik kan het zelf proberen uit te schrijven, maar dit het overzicht. Alle questen zijn solo makkelijk te doen tot het einde van de derde son, daar moet je 2 maal een elite voor verslaan met 5 man (de eerste kan ook met minder, maar waarom het jezelf moeilijk maken toch?). Als je dat hebt gedaan krijg je mail en de 3 trails om op heroic de instances te doorlopen en uiteindelijk jezelf te attunenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Nealz het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan deze quests kom?
Wat zijn de prequests hiervoor of zou je deze quest moeten krijgen bij de desbetrefende faction als je revere d bent ?
70 Trial of the Naaru: Magtheridon (Raid)
70 Trial of the Naaru: Mercy
70 Trial of the Naaru: Strength
70 Trial of the Naaru: Tenacity
http://wow.allakhazam.com/search.html?q=naaru
quote:The Cipher of Damnation is an extremely long quest line in Shadowmoon Valley. It is a prerequisite for attunement to The Eye in Tempest Keep and Mount Hyjal in Caverns of time.
"*" Indicates quests with rewards.
Quest Line
1[A] - http://www.wowhead.com/?quest=10680 - "The Hand of Gul'Dan"
1[H] - http://www.wowhead.com/?quest=10681 - "The Hand of Gul'Dan"
2 - http://www.wowhead.com/?quest=10458 - "Enraged Spirits of Fire and Earth"
3 - http://www.wowhead.com/?quest=10480 - "Enraged Spirits of Water"
4* - http://www.wowhead.com/?quest=10480 - "Enraged Spirits of Air"
5 - http://www.wowhead.com/?quest=10513 - "Oronok Torn-Heart"
6* - http://www.wowhead.com/?quest=10514 - "I Was A Lot Of Things..." - Most annoying quest ever implemented in World of Warcraft.
7 - http://www.wowhead.com/?quest=10515 - "A Lesson Learned"
8 - http://www.wowhead.com/?quest=10519 - "The Cipher of Damnation - Truth and History"
At this point, the quests diverge into three separate lines (which can be done in any order) for each of Oronok's three sons who will in turn help you obtain the three Fragments of Damnation.
Quest Line I - First Fragment of Damnation
1 - http://www.wowhead.com/?quest=10521 - "Grom'tor, Son of Oronok"
2 - http://www.wowhead.com/?quest=10522 - "The Cipher of Damnation - Grom'tor's Charge"
3* - http://www.wowhead.com/?quest=10523 - "The Cipher of Damnation - The First Fragment Recovered"
Quest Line II - Second Fragment of Damnation
1 - http://www.wowhead.com/?quest=10527 "Ar'tor, Son of Oronok"
2 - http://www.wowhead.com/?quest=10528 - "Demonic Crystal Prisons"
3 - http://www.wowhead.com/?quest=10537 - "Lohn'goron, Bow of the Torn-heart"
4 - http://www.wowhead.com/?quest=10540 - "The Cipher of Damnation - Ar'tor's Charge"
5* - http://www.wowhead.com/?quest=10541 - "The Cipher of Damnation - The Second Fragment Recovered"
Quest Line III - Third Fragment of Damnation
1 - http://www.wowhead.com/?quest=10546 "Borak, Son of Oronok"
2 - http://www.wowhead.com/?quest=10547 - "Of Thistleheads and Eggs..."
3 - http://www.wowhead.com/?quest=10550 - "The Bundle of Bloodthistle"
4 - http://www.wowhead.com/?quest=10570 - "To Catch A Thistlehead"
5 - http://www.wowhead.com/?quest=10576 - "The Shadowmoon Shuffle"
6 - http://www.wowhead.com/?quest=10577 - "What Illidan Wants, Illidan Gets..."
7 - http://www.wowhead.com/?quest=10578 - "The Cipher of Damnation - Borak's Charge"
8* - http://www.wowhead.com/?quest=10579 "The Cipher of Damnation - The Third Fragment Recovered"
After completing the quests for the three Fragments of Damnation, the lines converge and you need to kill one last boss.
Final* - http://www.wowhead.com/?quest=10588 - "The Cipher of Damnation"
Rewards:
Everyone gets http://www.wowhead.com/?item=31074 - Fire Resist Neck
Choose one of the following:
http://www.wowhead.com/?item=31036 - Caster Staff
http://www.wowhead.com/?item=31038 - Healer Staff
http://www.wowhead.com/?item=31062 - Paladin/Shaman 2H Axe
http://www.wowhead.com/?item=31071 - Tanking 1H Axe
http://www.wowhead.com/?item=31072 - Bow
http://www.wowhead.com/?item=31073 - Melee Dagger
makkelijk als je in een goed guild zit. het wordt pas moeilijk op heroic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:50 schreef Noorseviking het volgende:
Bah ben nu bezig met het laatste gedeelte van prequest van Karazhan.
![]()
De Dark portal Medivh beschermen, probeer daar maar een groep voor te vinden.
Black Morass is wel de meest saaie instance ooit ontworpen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
makkelijk als je in een goed guild zit. het wordt pas moeilijk op heroic.
warrior, healer, 2 mana dps en 1 normale dps (liefst feral).
Leestekens boeien idd niet......spelfouten daarintegen komen wat dom over! Zeker in een signaturequote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weet de rest niet. Leestekens boeie niemand iets!
..Verder zal ik als ik jouw was maar je gemak houden. Gnomes zijn de shizzle <3<3<3
zucht, eindelijk weer internet sinds donderdag ofzo.. fuck..![]()
Is er nog een patch of dat niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:47 schreef vogelkooi het volgende:
![]()
moet nog een kwatier wachten totdat de mainstance weer voorbij is.
.
stond op het begin scherm : van 5:00 tot 11:00 mainstance for all eu realms.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is er nog een patch of dat niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
stond op het begin scherm : van 5:00 tot 11:00 mainstance for all eu realms.
en die is nu voorbij![]()
![]()
Neuh, ze zijn gewoon een beetje dom en traag met alles.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef WyriHaximus het volgende:
gratz tonks.
Wat dan Tain lopen ze te zeiken over vanalles?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Neuh, ze zijn gewoon een beetje dom en traag met alles.
Zondag bijv Sethekk Halls in met een level 70 warrior, 2 level 66 locks, level 67 priest en ik dan met mijn level 70 hunter en dan zou je denken dat het wel moet lukken en met 2 locks dus ook veel wipesecurity, maar helaas ging de priest dus over het algemeen in de eerste 20 sec van een gevecht dood(hoe die het voor elkaar krijgt geen idee) en gebruikte meteen zijn soulstones om 3 sec later weer dood te zijn. En als het hier dan bij zou blijven had ik het wel prima gevonden, maar dan zit ik in 1 van de grootste guilds van de server en is het onmogelijk om een party ergens voor te vinden.
Shadowpriest dus, als ik nu 1 ding heb gemerkt is dat een shadowpriest echt ontoereikend is voor de meeste instances tegenwoordig en mijn shammie is nu level 20 dus die alt heb ik alquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
DPS priest gok ik zo, of hij ken gewoon niet healen. Gewoon een alt maken en die levelen totdat hun ook hoog en snugger genoeg zijn om mee samen te spelen.
zal ik eens vragen of er nog een plekje is voor een hunter?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Shadowpriest dus, als ik nu 1 ding heb gemerkt is dat een shadowpriest echt ontoereikend is voor de meeste instances tegenwoordig en mijn shammie is nu level 20 dus die alt heb ik al
Ga je gang, denk dat je het echt naar je zin hebt danquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
zal ik eens vragen of er nog een plekje is voor een hunter?![]()
Ik ben juist in TBC tot de ontdekking gekomen dat ik ALTIJD een Shadowpriest in mijn 5-man party wil hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Shadowpriest dus, als ik nu 1 ding heb gemerkt is dat een shadowpriest echt ontoereikend is voor de meeste instances tegenwoordig en mijn shammie is nu level 20 dus die alt heb ik al
Shadowpriest extra kan fijn zijn inderdaad en heb ik ook geen problemen mee, maar een shadowpriest die denkt dat ie het redt als enige healer...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben juist in TBC tot de ontdekking gekomen dat ik ALTIJD een Shadowpriest in mijn 5-man party wil hebben.
Misschien dat ik aankomend weekend weereens ga proberen te spelen, kijken of het ineens weer wat leuker is.
De eerste keer dat ik dus boss had gekilled (en de enigste keer tot nu toe), was wel grappig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:34 schreef muhahaha het volgende:
Nee, holy levellen is fijn. Blizzard moet zichzelf maar eens achter zijn oren krabben qua design want ze weten dondersgoed dat ze qua ontwerp veel heals eisen maar ze leggen de lat nu steeds hoger. Het is echt niet te doen om in een andere spec redelijk vlot te levellen. Gisteren als priest zijnde een rampart run gedaan met een druid als tank, shaman, mage en een hunter. Alleen op de laatste boss 4 wipes omdat ik de druid in phase 2 (als draak land) gewoon niet in leven kon houden, hij ging echt rap neer en de gehele party nam damage, niet alleen de tank. Eerste poging moest die draak mij meteen hebben en aangezien fade niet hielp kon ik het vrij snel schudden. Wat wel lollig was is dat 3 gasten van de topguild waren (alts) en dan zo een prestatie neerzetten... laatste poging ging de tank weer dood en toen de hunter aggro had deed ie een feign death waardoor ie dus direct op mij ging, ik had echt zoiets van jesus.
Eigenlijk weet je dat wel, tenminse 9 van de 10 keer^^. Als de maintenance om 05.00 begint geen patch en als die dus om 03.00 begint wel patch. ;)quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
:), dat lees ik eingelijk nooit ;), maar met blizzard weet je het nooit of er een patch is of niet :P
1 2 3 4 | Sapper 70 Tauren Hunter Tzilla 64 Undead Rogue Bellchan 59 Troll Priest |
Dit is idd je eerste post zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/110216quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:31 schreef Brbz het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je dat wel, tenminse 9 van de 10 keer^^. Als de maintenance om 05.00 begint geen patch en als die dus om 03.00 begint wel patch.![]()
Zal mezelf meteen maar even voorstellen dit is me eerste post ooit hier op FOK! naar mijn weten.
[ code verwijderd ]
Speel nu ongeveer jaartje wow en heeft me nog niet verveeld.
Groetjes Brbz
Tjah al met al viel het me behoorlijk tegen ook al was ik als priest zijnde een noob. Ik had van hun gewoon meer verwacht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
vuurpotjes willen daar nog wel eens werken. En uiteraard een rejuvenation op de druid als de draak naar beneden komt.
Hahaha, mare je kunt niet en een horde en een alliance char hebben op een PvP server. Zal wel via IRC zijn geweest met een tussen persoon. Gebeurt bij ons ook vaak op de serverquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
Haha, vanmorgen met een groepje naar Durator gegaan in PvP server effe noobs kille. Heul veul hadden een Alliance acount gemaakt om ons te vragen om te stoppen.![]()
Heb ik ook niet. Ik heb maar 1 Alliance char in PvP server Bladefist.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahaha, mare je kunt niet en een horde en een alliance char hebben op een PvP server. Zal wel via IRC zijn geweest met een tussen persoon. Gebeurt bij ons ook vaak op de server.
je speelt pvp?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
Haha, vanmorgen met een groepje naar Durator gegaan in PvP server effe noobs kille. Heul veul hadden een Alliance acount gemaakt om ons te vragen om te stoppen.![]()
Bedoelde eingelijk de gene die gingen vragen. Of ik ben ontzettend scheef aan het lezen (wel last van de afgelopen 2 dagenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik heb maar 1 Alliance char in PvP server Bladefist.![]()
Ik heb een Alliance char in Ghostlands en er dus 1 in Bladefist.
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
Ik killde alleen Trolls.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nietAl die lieve Hordes dood
Als de hordies in durotar de allies niet aanvallen is er geen probleem. ^^quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nietAl die lieve Hordes dood
Tuurlijk deden ze het wel. Het was niks voor niks een PvP server maar tegen 4 lvl 20+ers.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:28 schreef Brbz het volgende:
[..]
Als de hordies in durotar de allies niet aanvallen is er geen probleem. ^^
Gratz gratz.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, eindelijk lvl 60. Gelijk de instance in outland gedaan, ging wel prima, alleen werden we zwaar gesloopt door de draak
de hele party was binnen 20 seconden doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Brbz het volgende:
[..]
Gratz gratz.
Wat ging er ongeveer mis bij de draak als ik vragen mag?
Dacht ik ook meteen.. horde en alliance samen op één server aanmaken kan niet he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahaha, mare je kunt niet en een horde en een alliance char hebben op een PvP server. Zal wel via IRC zijn geweest met een tussen persoon. Gebeurt bij ons ook vaak op de server.
Guild Event Managerquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef Evertjan het volgende:
mischien een rare vraag maar wat gebruiken jullie bij als ingame eventplanner.Group Calander stopt ermee las ik ergens en nu zijn wij bezig om een vervanger te regelen. maar waren hebben jullie goede ervaringen mee?
dat is unbuffed? want jij hebt toch die extra extra int buff? wil wel goed vergelijkingsmateriaal danquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:17 schreef tonks het volgende:
7800 mana heb ik met buffs
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:28 schreef tonks het volgende:! maar dat ben ik niet. Een of andere wannabe
. maar dat krijg je als je zo inmens populair bent als mij.
Erm...voor een warlock geldt één belangrijke regel (misschien wel de belangrijkste):quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Sokpop het volgende:
Ik ben een lock met 9000 mana (level 70). Omdat ik een felguard als tank heb beknibbel ik op mn stamina
Horde Auction House is ook een ramp tussen lvl 12 en 26quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef Henkmanz het volgende:
Blegh, ik ben n u lvl 47 en voor dit level is er niks te koop qua wapens. Ik heb nu 2 weken lang elke dag de auction gecheckt en vanaf lvl 43 t/m lvl 51 is er gewoon geen fatsoenlijk wapen te koop. De enige is de Bloodrazor, maar daarvoor moet je meteen 150g neerleggen.
Hebben meer mensen dit of ligt dit puur aan mijn realm ofzo?
Wauw 8000 posts alquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog es wat, waarom hebben zo'n 7 van de 10 hunters die ik voorbij zie sjeesen allemaal een 2H Sword?
Edit: DIT IS MN 8000e BERICHT OP FOK!!
Om de warrior die in de party zat toen het wapen dropte een oor aan te naaien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog es wat, waarom hebben zo'n 7 van de 10 hunters die ik voorbij zie sjeesen allemaal een 2H Sword?
Zo heete mijn eerste guildquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:27 schreef vogelkooi het volgende:
uhm tonks ik zag jou in south shore
proof:
[afbeelding]
je reageerde aleen niet.![]()
Aerie peak?quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo heete mijn eerste guild!
feliciteerd op naar de 10000.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nee , jij bent zo stront eigenwijs ik vraag je iets en je draait er om heen door andere antwoorden te geven en dan bottig te doenquote:
Nee Guardians of Darkness. RL vriend van me heeft het opgericht en ik heb het later overgenomen omdat hij het zat was. (Later ook dood gebloed, kut koters moesten en zouden raiden, maar als we gingen kwam haast niemand opdagen.)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Aerie peak?
Pve
Of kan een guild naam op een pvp piet guild heten en in een ander pvp realm ook piet guild heten of is dat gekoppeld?
Gratz met je 8000ste post.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh die polearm heb ik ook, net zoals bijna alle andere hunters geloof ik...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Brbz het volgende:
[..]
Gratz met je 8000ste post.
Ik heb zelf een lvl 70 hunter en heb ook een polearm. Er zijn ook 2 Handed weapons die erg goed zijn voor hunters.
Een groen 2h zwaardje met "Bla Bla Of The Monkey" geeft jou een stam + agi boost.
Idd al heeft een wapen 10dps minder, maar betere stats dan wissel ik hem omquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Gaat altijd om de stats bij Hunters.. tis niet dat ze echt supervaak met dat ding gaan slaan. Daarom is ook bijna elk wapen een hunterwapen
Er staat 7800 met buffs. en jij zegt uhh is dat met buffs?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee , jij bent zo stront eigenwijs ik vraag je iets en je draait er om heen door andere antwoorden te geven en dan bottig te doen![]()
Evenstar ziet het gewoon niet goed omdat die enorme berg mana van hem voor z'n ogen ligt.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Er staat 7800 met buffs. en jij zegt uhh is dat met buffs?
is maar 90 s om te trainenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb nu met me Hunter dual wield 1h sword. Alleen van plan om voor Polearm te gaan...alleen aangezien het veels te duur is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Evenstar ziet het gewoon niet goed omdat die enorme berg mana van hem voor z'n ogen ligt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |