Ga je gang, denk dat je het echt naar je zin hebt danquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
zal ik eens vragen of er nog een plekje is voor een hunter?![]()
Ik ben juist in TBC tot de ontdekking gekomen dat ik ALTIJD een Shadowpriest in mijn 5-man party wil hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Shadowpriest dus, als ik nu 1 ding heb gemerkt is dat een shadowpriest echt ontoereikend is voor de meeste instances tegenwoordig en mijn shammie is nu level 20 dus die alt heb ik al
Shadowpriest extra kan fijn zijn inderdaad en heb ik ook geen problemen mee, maar een shadowpriest die denkt dat ie het redt als enige healer...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben juist in TBC tot de ontdekking gekomen dat ik ALTIJD een Shadowpriest in mijn 5-man party wil hebben.
Misschien dat ik aankomend weekend weereens ga proberen te spelen, kijken of het ineens weer wat leuker is.
De eerste keer dat ik dus boss had gekilled (en de enigste keer tot nu toe), was wel grappig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:34 schreef muhahaha het volgende:
Nee, holy levellen is fijn. Blizzard moet zichzelf maar eens achter zijn oren krabben qua design want ze weten dondersgoed dat ze qua ontwerp veel heals eisen maar ze leggen de lat nu steeds hoger. Het is echt niet te doen om in een andere spec redelijk vlot te levellen. Gisteren als priest zijnde een rampart run gedaan met een druid als tank, shaman, mage en een hunter. Alleen op de laatste boss 4 wipes omdat ik de druid in phase 2 (als draak land) gewoon niet in leven kon houden, hij ging echt rap neer en de gehele party nam damage, niet alleen de tank. Eerste poging moest die draak mij meteen hebben en aangezien fade niet hielp kon ik het vrij snel schudden. Wat wel lollig was is dat 3 gasten van de topguild waren (alts) en dan zo een prestatie neerzetten... laatste poging ging de tank weer dood en toen de hunter aggro had deed ie een feign death waardoor ie dus direct op mij ging, ik had echt zoiets van jesus.
Eigenlijk weet je dat wel, tenminse 9 van de 10 keer^^. Als de maintenance om 05.00 begint geen patch en als die dus om 03.00 begint wel patch. ;)quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
:), dat lees ik eingelijk nooit ;), maar met blizzard weet je het nooit of er een patch is of niet :P
| 1 2 3 4 | Sapper 70 Tauren Hunter Tzilla 64 Undead Rogue Bellchan 59 Troll Priest |
Dit is idd je eerste post zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/110216quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:31 schreef Brbz het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je dat wel, tenminse 9 van de 10 keer^^. Als de maintenance om 05.00 begint geen patch en als die dus om 03.00 begint wel patch.![]()
Zal mezelf meteen maar even voorstellen dit is me eerste post ooit hier op FOK! naar mijn weten.
[ code verwijderd ]
Speel nu ongeveer jaartje wow en heeft me nog niet verveeld.
Groetjes Brbz
Tjah al met al viel het me behoorlijk tegen ook al was ik als priest zijnde een noob. Ik had van hun gewoon meer verwacht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
vuurpotjes willen daar nog wel eens werken. En uiteraard een rejuvenation op de druid als de draak naar beneden komt.
Hahaha, mare je kunt niet en een horde en een alliance char hebben op een PvP server. Zal wel via IRC zijn geweest met een tussen persoon. Gebeurt bij ons ook vaak op de serverquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
Haha, vanmorgen met een groepje naar Durator gegaan in PvP server effe noobs kille. Heul veul hadden een Alliance acount gemaakt om ons te vragen om te stoppen.![]()
Heb ik ook niet. Ik heb maar 1 Alliance char in PvP server Bladefist.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahaha, mare je kunt niet en een horde en een alliance char hebben op een PvP server. Zal wel via IRC zijn geweest met een tussen persoon. Gebeurt bij ons ook vaak op de server.
je speelt pvp?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
Haha, vanmorgen met een groepje naar Durator gegaan in PvP server effe noobs kille. Heul veul hadden een Alliance acount gemaakt om ons te vragen om te stoppen.![]()
Bedoelde eingelijk de gene die gingen vragen. Of ik ben ontzettend scheef aan het lezen (wel last van de afgelopen 2 dagenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik heb maar 1 Alliance char in PvP server Bladefist.![]()
Ik heb een Alliance char in Ghostlands en er dus 1 in Bladefist.
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef mini-lellan het volgende:
Ik killde alleen Trolls.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nietAl die lieve Hordes dood
Als de hordies in durotar de allies niet aanvallen is er geen probleem. ^^quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nietAl die lieve Hordes dood
Tuurlijk deden ze het wel. Het was niks voor niks een PvP server maar tegen 4 lvl 20+ers.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:28 schreef Brbz het volgende:
[..]
Als de hordies in durotar de allies niet aanvallen is er geen probleem. ^^
Gratz gratz.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, eindelijk lvl 60. Gelijk de instance in outland gedaan, ging wel prima, alleen werden we zwaar gesloopt door de draak
de hele party was binnen 20 seconden doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Brbz het volgende:
[..]
Gratz gratz.
Wat ging er ongeveer mis bij de draak als ik vragen mag?
Dacht ik ook meteen.. horde en alliance samen op één server aanmaken kan niet he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahaha, mare je kunt niet en een horde en een alliance char hebben op een PvP server. Zal wel via IRC zijn geweest met een tussen persoon. Gebeurt bij ons ook vaak op de server.
Guild Event Managerquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef Evertjan het volgende:
mischien een rare vraag maar wat gebruiken jullie bij als ingame eventplanner.Group Calander stopt ermee las ik ergens en nu zijn wij bezig om een vervanger te regelen. maar waren hebben jullie goede ervaringen mee?
dat is unbuffed? want jij hebt toch die extra extra int buff? wil wel goed vergelijkingsmateriaal danquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:17 schreef tonks het volgende:
7800 mana heb ik met buffs
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:28 schreef tonks het volgende:! maar dat ben ik niet. Een of andere wannabe
. maar dat krijg je als je zo inmens populair bent als mij.
Erm...voor een warlock geldt één belangrijke regel (misschien wel de belangrijkste):quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Sokpop het volgende:
Ik ben een lock met 9000 mana (level 70). Omdat ik een felguard als tank heb beknibbel ik op mn stamina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |