Wtfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef tonks het volgende:
The option to pay with direct debit for your subscription fee on the account has been permanently disabled since you had a chargeback with this method of payment.
Heb met arcane intillect 8000 (ben lvl 62 mage)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens nog steeds geen lvl 70bijna 69..
vraag aan de mages wat is je manapool ( welk lvl ook even bij vermelden) want ik krijg echt roll eyes als ik vertel hoeveel ik heb aan fellow healers/mages/locks..
pimping ^^
Ik heb de guide gevolgd tot 57 dan alle quests in WPL gedaan. Ging nog best snel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef Pritt het volgende:
Die guide gebruik ik ook maar je moet op het einde toch iets eerder naar WPL dan volgens de guide anders mis je erg makkelijke exp omdat je al op 58 naar outlands kan.
Yupquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef tonks het volgende:
Waarom worden er eigenlijk meestal hunters in die levelling guides gebruikt? Is dat het makkelijkste class om snel te levellen?
Vond het wel saai, levelen met een hunter (misschien dat ik daarom bij lvl 30 gestopt ben met me huntardquote:
Bron? Het is mij gebeurdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf serieus? (Bron?) Dat zou wel uberlame zijn, is voor mij de makkelijkste manier om te betalen.
Postbank hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf, nou nog een half uurtje en dan weet ik meer en anders hang ik gelijk aan de telefoon
. Welke bank zitten jullie? Als het de postbank is ben ik helaas ook de lul gok ik zo :/
Ja same here. Beetje licht in het duister is dat ik wel gewoon mijn account kan reactiveren met mijn bankrekening. Moet alleen zorgen dat er dan voldoende geld op staat en dan halen ze het terwijl ik hen bel eraf.quote:
Dat zijn items die je maakt als je Drain Soul gebruikt op een mob als ie doodgaat. Je hebt ze nodig voor sommige spells zoals Ritual of Summoning of het summonen van je toekomstige petsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik heb een vraagje, ik speel WoW nog niet zo lang ( 1 week) ik heb een human warlock op level 11 en ik ik heb van die paarse stenen in mijn bag soul shard heet het. er staat ook dat ze door mij gemaakt zijn. Ik weet alleen niet hoe en wat het zijn en waarvoor ik ze kan gebruiken, want ik kan ze niet equippen of op mijn balkje plaatsen of verkopen..... Kan iemand me daarbij helpen?
quote:
Ow owquote:
Liegenaar, je kunt veel zeggen maar dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb met arcane intillect 8000 (ben lvl 62 mage)
screenshot van je gearquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb met arcane intillect 8000 (ben lvl 62 mage)
En voor je toekomstige Soulstones en Healthstones.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat zijn items die je maakt als je Drain Soul gebruikt op een mob als ie doodgaat. Je hebt ze nodig voor sommige spells zoals Ritual of Summoning of het summonen van je toekomstige pets
\quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
screenshot van je gearheb beetje moeite mee daar te geloven
![]()
Sorry het was bijna 8000 (7600 ofzo) nog best veelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
screenshot van je gearheb beetje moeite mee daar te geloven
![]()
Alsnog picca.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry het was bijna 8000 (7600 ofzo) nog best veel
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:12 schreef tonks het volgende:
Ik kan niet eens op mijn WoW Acc eikels
OMDAT MIJN ACCOUNT HET NIET DOET....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Als je gelijk hebt waarom dan geen screenshotje?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Als je gelijk hebt waarom dan geen screenshotje?
Zijn account is volgens mij een beetje bevroren, gear doorgeven is dan moeilijk?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef tonks het volgende:
The option to pay with direct debit for your subscription fee on the account has been permanently disabled since you had a chargeback with this method of payment.
wanneer die het wel doetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef tonks het volgende:
[..]
OMDAT MIJN ACCOUNT HET NIET DOET....
Wat een noob, slotje.quote:
Ze automatishe incasse is mislukt en kan daarom niet meer inloggen ..........................................................................................................................................................quote:
Nee, hoe meer intelligence hoe meer mana, hoe meer staminia hoe meer hp. Ze houden dus wel verband met elkaar maar zijn absoluut niet hetzelfdequote:
Nou dan had ik het toch wel goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee, hoe meer intelligence hoe meer mana, hoe meer staminia hoe meer hp. Ze houden dus wel verband met elkaar maar zijn absoluut niet hetzelfde![]()
Ooo ja maar dat bedoelde ik toch ook. Misschien wat minder duidelijk geschreven maar zo bedoelde ik het wel. Maar goed zal een screenshot maken als ik er weer op kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee want je hebt geen 8000 intelligence![]()
Je hebt 8000 manapoints![]()
/comfortquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ooo ja maar dat bedoelde ik toch ook. Misschien wat minder duidelijk geschreven maar zo bedoelde ik het wel. Maar goed zal een screenshot maken als ik er weer op kan.
1 intellect = 15 manaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ooo ja maar dat bedoelde ik toch ook. Misschien wat minder duidelijk geschreven maar zo bedoelde ik het wel. Maar goed zal een screenshot maken als ik er weer op kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |