Je kan er gemiddeld wel meer dan één per minuut afmaken toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, dat haal ik dus nietzelfs niet in outland en rested en dan krijg ik dik 1k per dood beestje
Mage enzo, moet nogal vaak water drinken, elke 3 a 4 of zo. En ik zit nog met dat klote water van 3000 of zo en aangezien ik 7250 mana heb ongeveer, schiet dat neit erg op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan er gemiddeld wel meer dan één per minuut afmaken toch?
Als ik een beetje door knok haal ik de 2 per minuut wel. Dat is 60k per half uur 120k per uur zonder quests XP, mits je het tempo volthoud. En dat lukt niet altijd dus dat zal wel eist van tussen de 80k en 100k worden gok ik zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan er gemiddeld wel meer dan één per minuut afmaken toch?
iki krijg niet eens xpquote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik een beetje door knok haal ik de 2 per minuut wel. Dat is 60k per half uur 120k per uur zonder quests XP, mits je het tempo volthoud. En dat lukt niet altijd dus dat zal wel eist van tussen de 80k en 100k worden gok ik zo.
level 70 zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat vind ik knap hoe doe je dat?
Ik ben zo benieuw wat jouw /played isquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben op het moment lvl 17, maar wat is de snelste manier van levelen? Questen? grinden? w/e? Ik quest vrij veel, maar van lvl 16-17 heb ik toch ruim 2 uur over gedaan. Is dit niet extreem veel?
agh, de eerste keer doe je er altijd langer over. Ik zit na iets van 12 dagen played op level 59, vooral omdat ik nogal wat pvp gedaan heb.quote:Op maandag 19 februari 2007 03:53 schreef Fratz het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuw wat jouw /played isEn wat je class is.
Ik heb mijn BE pally in 10 dagen naar level 61 gelevelled. Mijn andere chars hebben er beduidend langer over gedaan. Vooral mijn priest waarmee ik hardcore pvp heb gedaan
Wacht maar tot je 70 bent, dan vlieg je zo makkelijk van vein naar veinquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Morthill het volgende:
Mining vind ik nog steeds vreselijk. Net nog even een paar simpele Q's gedaan, nu ongeveer op 40% van level 60
En meteen goede items, de quest rewards uit Shadowmoon zijn best goedquote:Op maandag 19 februari 2007 09:23 schreef Atreidez het volgende:
Questing is ook goeie moneymaker trouwens als je eenmaal 70 bent.. Aan t sparen voor Epic mount natuurlijk en heb gister in 5 uur 600g verdiend met nog beschikbare questen in Netherstorm, 12g per q en wat de mobs droppen natuurlijk. Shadowmoon Valley heb ik ook nog geen q gedaan, dus er is nog veel gold te krijgen voor redelijk weinig moeite
Ja, dat doe ik ook maar iedereen die ik ken en ongeveer evenveel als mij speelt level't 2x zo snel. Maar is gevraagd hoe en wat, blijkt dat ze gewoon t/m lvl 10 zelf doen en daarna constant in DM etc geboost worden.. leuk is dat zegquote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hou het leuk voor jezelf en wissel gewoon af met questen/grinden/instances etc. Dit is de manier om het spel over een paar maandjes nog steeds te spelen want anders gaat het gauw vervelen!
Je krijgt veel meer XP als je zelf quest en grind dan een boost in een instance als jij level 20 bent en de ander level 70. Soms krijg je helemaal geen XP meer en soms verrekte weinig (10 xp per kill ofzo terwijl je er ander wellicht 250 of meer voor had kunnen krijgen). Mijn pally heb ik gewoon gelevelled door veel te questen en te grinden. Ik heb met een prot/aoe spec(inderdaad ja! niet eens ret spec!) gigantisch veel skellies gegrind in WPL. Misschien saai maar ontzettend goed voor je XP. Ben inmiddels zelf bijna revered met Argent Dawn zo veel skellies heb ik daar zitten grinden. Ze droppen ook lekker veel runecloth en andere dingen die je mooi kan verkopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook maar iedereen die ik ken en ongeveer evenveel als mij speelt level't 2x zo snel. Maar is gevraagd hoe en wat, blijkt dat ze gewoon t/m lvl 10 zelf doen en daarna constant in DM etc geboost worden.. leuk is dat zeg![]()
Als rogue kan je one-handed maces, one-handed swords en daggers gebruiken. Even los van ranged weapons die je als rogue toch niet veel zal gebruiken. Je kan swords en maces trainen bij bepaalde trainers in de grote steden.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef stinkie het volgende:
erm, tussen al dat high level geweld hier.... ik ben gisteren eens begonnen (Rogue) maar hoe kan ik andere wapens trainen? Op lvl 9 nog steeds met een beginners dolkje. Bij de weapons trainer zijn wel een paar opties groen als beschikbaar, maar trainen kan nog steeds niet
Als rogue moet je sowieso met daggers blijven spelenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Als rogue kan je one-handed maces, one-handed swords en daggers gebruiken. Even los van ranged weapons die je als rogue toch niet veel zal gebruiken. Je kan swords en maces trainen bij bepaalde trainers in de grote steden.
Praat met een guard in een van de hoofdsteden en vraag waar de weapon trainer is. Als je een weapon trainer vindt die je niet maces of swords leert vraag dan aan die trainer waar je deze wapens wel kan trainen.
Om een wapen te trainen heb je 10 silver nodig en aangezien je in het begin nog niet veel geld hebt zou ik hier even mee wachten. Ik zou als rogue gewoon even met je dagger blijven spelen. Er zijn verschillende quests die je een nieuwe dagger opleveren. Als je nu nog met je begin-dagger speelt wordt het iig tijd voor een nieuwe
Succes.
Je moet zowieso geld hebben om te kunnen trainen. Als je je backpack opent, staat er rechts onderin het bedrag wat je bij je hebt. Als je genoeg geld hebt om te trainen kun je nieuwe abilities kopen (trainen) of deze upgraden. Als je dan je spellboek opent (P) dan kon je deze van daaruit naar de balk met nummers onderin. En als je op die nummers gaat raggen ken je die ability gebruiken.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:57 schreef stinkie het volgende:
erm, tussen al dat high level geweld hier.... ik ben gisteren eens begonnen (Rogue) maar hoe kan ik andere wapens trainen? Op lvl 9 nog steeds met een beginners dolkje. Bij de weapons trainer zijn wel een paar opties groen als beschikbaar, maar trainen kan nog steeds niet
^^!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
heb je wel genoeg geld stinkie? en welke server speel je =)?
ik weet niet wat rogues allemaal kunnen echter. dahct alleen dagger en swords.. maar wyrihaximus speelt eogue die kan je dat denk ik beter uitleggen
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weet de rest niet. Leestekens boeie niemand iets!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Magge, doe je ondertitel eens wijzigen, dr staan fouten in
Moet dit zijn:
[..]Verder mogen alle Gnomes dood!
Idd mensen die anderman sigs gaan verbeterenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik. Maar dat weet de rest niet. Leestekens boeie niemand iets!
Vooral met een champignon-roomsausquote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
..Verder zal ik als ik jouw was maar je gemak houden. Gnomes zijn de shizzle <3<3<3
Is die router nou al weer stuk?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef magge het volgende:
zucht, eindelijk weer internet sinds donderdag ofzo.. fuck..![]()
Ik speelde vroeger ook op sylvanas, 60 troll priest back in the day ;pquote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Down :
Darksorrow,Genjuros,Hellscream,Laughing Skull,Lightning's Blade,Neptulon,Quel'Thalas,Ragnaros,Sylvanas,The Maelstrom,Twisting Nether and Vashj.
En waarom staat de mijne, sylvanas, daar nou altijd tussen?
Omdat toffe servers altijd offline gaan. Ik speelde toch niet vanavond.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Down :
Darksorrow,Genjuros,Hellscream,Laughing Skull,Lightning's Blade,Neptulon,Quel'Thalas,Ragnaros,Sylvanas,The Maelstrom,Twisting Nether and Vashj.
En waarom staat de mijne, sylvanas, daar nou altijd tussen?
Tering serieus? ff kijken of het bij mij wel goed is gegaan danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
Kut blizzard. Is er iets mis gegaan met de automatische incasso kan ik mijn account alleen terug krigjen met een creditcard. Ik heb geen credit card.![]()
![]()
Hooguit 10 van de 5.000quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef Pritt het volgende:
En missies in outlands zijn top!
Dat had ik ook. Nu kun je nooit meer automatische incasso gebruikenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef tonks het volgende:
Kut blizzard. Is er iets mis gegaan met de automatische incasso kan ik mijn account alleen terug krigjen met een creditcard. Ik heb geen credit card.![]()
![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu kun je nooit meer automatische incasso gebruiken
Wtf serieus? (Bron?) Dat zou wel uberlame zijn, is voor mij de makkelijkste manier om te betalenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu kun je nooit meer automatische incasso gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |