whehehequote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7128049003373897231&q=wow![]()
![]()
lekkertsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
ja de human female's zijn het lekkerst tot nu toe vind ik ne niet, en de blood elf heb ik nog niet kunnen checken.
en dames wat vinden jullie de leukste race?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
ja de human female's zijn het lekkerst tot nu toe vind ik ne niet, en de blood elf heb ik nog niet kunnen checken.
en dames wat vinden jullie de leukste race?
Nope, linkje waar je online kunt kijken misschien?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
hebben jullie dat vara progamma ook gezien waar, zo'n jonge op tv zijn lvl 70 waar meer dan 2000 uur in zat verwijderde?
Gratz!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef Morthill het volgende:
Zo, lvl 58 gehaald en Scholomance key is ook binnen
Niet iedereen vind WoW tofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het spel nu al ongeveer een maandje, ben level 14 en vind het eigelijk niet zo leuk meer, komt dat veel voor of vind ik dit gewoon een net zo'n leuk spel
Heb je Troll Females en Orc Females al eens gechecked? http://wyrihaximus.net/en(...)nth-4-year-2006.html (NSFW!!!)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
edit.
oke ik weet dus wat hier rond loopt.![]()
Komt vaak genoeg voor. Als je het echt niet leuk vind om te spelen moet je het ook niet doen. Aan de andere kant is lvl 14 nog best wel erg laag en heb je nog heel veel te zien. Imo word het wel beter naar mate je hoger komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het spel nu al ongeveer een maandje, ben level 14 en vind het eigelijk niet zo leuk meer, komt dat veel voor of vind ik dit gewoon een net zo'n leuk spel
Ja gezien ja..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
hebben jullie dat vara progamma ook gezien waar, zo'n jonge op tv zijn lvl 70 waar meer dan 2000 uur in zat verwijderde?
Ja wat een jank programma was dat zegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
wtf...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je Troll Females en Orc Females al eens gechecked? http://wyrihaximus.net/en-wow_screenshots/rlist-day-26-month-4-year-2006.html (NSFW!!!)
[..]
Komt vaak genoeg voor. Als je het echt niet leuk vind om te spelen moet je het ook niet doen. Aan de andere kant is lvl 14 nog best wel erg laag en heb je nog heel veel te zien. Imo word het wel beter naar mate je hoger komt.
Morthill,quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet iedereen vind WoW tofer zijn maar 8 miljoen gekken in de wereld, kortom, meer mensen met een 360
Dat is wel heel erg triest als je 2 uur perdag verslaaft vindquote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat een jank programma was dat zeg. stelletje mongolen. "Erghh ik speeuwl 2 uuwwrr peewrr dawggg" "OMGOSH JIJ BENT TRES VERSLAAFDT!"
Yup toen werkte de nude patch tenminste nogquote:Op zondag 18 februari 2007 09:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wtf...
maar wel grapig. die polygonen![]()
Ja huilies waren het allemaal daar ja, vooral die ghey die nederlands en engels door elkaar lulde.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat een jank programma was dat zeg. stelletje mongolen. "Erghh ik speeuwl 2 uuwwrr peewrr dawggg" "OMGOSH JIJ BENT TRES VERSLAAFDT!"
Gz! Ik heb m gister gedaan met lvl 60 en nog twee 70's, maar we waren in 2 minuten klaar met de questquote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef Fratz het volgende:
Mijn Blood Elf Paladin is eindelijk level 60Vandaag de mount quest maar ff doen. Het is een stuk fijner op een epic mount in Outlands!
jezus het was wel heel makkelijk. had ook wel een poging solo er aan kunnen wagen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz! Ik heb m gister gedaan met lvl 60 en nog twee 70's, maar we waren in 2 minuten klaar met de quest.
Rondom 10quote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Black-Hole het volgende:
Welk programma was dat? Wil het namelijk wel eens terugzien via uitzendinggemist.nl.
nee...ik ben al dagen lvl 21quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben op het moment lvl 17, maar wat is de snelste manier van levelen? Questen? grinden? w/e? Ik quest vrij veel, maar van lvl 16-17 heb ik toch ruim 2 uur over gedaan. Is dit niet extreem veel?
Hou het leuk voor jezelf en wissel gewoon af met questen/grinden/instances etc. Dit is de manier om het spel over een paar maandjes nog steeds te spelen want anders gaat het gauw vervelen!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben op het moment lvl 17, maar wat is de snelste manier van levelen? Questen? grinden? w/e? Ik quest vrij veel, maar van lvl 16-17 heb ik toch ruim 2 uur over gedaan. Is dit niet extreem veel?
3) Known Issuesquote:
bij mijj hangt van de omgeving af , na lvl 10 vind ik er ook niks aan in Kalimdor (bij de night elfs dan) , veels te veel lopen maar in Eastern Kingdom vermaak ik me meestal dan wel weer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nooit gold hoeven grinden gelukkig. Maar de stukken rond level 30 en 50 zijn strontvervelend. Eenmaal hoger in de 50 heb je plots weer erg veel te doen, veel dungeons, raids etc. En natuurlijk Outlandquote:Op zondag 18 februari 2007 19:44 schreef dontcare het volgende:
[..]
bij mijj hangt van de omgeving af , na lvl 10 vind ik er ook niks aan in Kalimdor (bij de night elfs dan) , veels te veel lopen maar in Eastern Kingdom vermaak ik me meestal dan wel weer.
speel je trouwens op een pvp server of op een pve server ?
ik verveel me meestal op een pve , alleen maar het zelfde doen terwijl je op een pvp op moet gaan letten op andere players , maakt het allemaal net wat spannender (plus ik ben meestal alleen maar aan het pk-en)
Horde vind ik ook altijd veel gezelliger om te spelen op de 1 of andere manier en uiteraard een guild nemen , stuk makkelijker en gezelliger.
Moet wel zeggen dat er stukken zijn die gewoon ongeloofelijk saai zijn maar zover ben jij nog lang niet, wacht maar tot je goud / reputation / etc moet gaan grinden
Snelst ? als een hondje in een group achter hogere levels aan lopen terwijl zij alles doenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Dat werkt al lang niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:21 schreef dontcare het volgende:
Snelst ? als een hondje in een group achter hogere levels aan lopen terwijl zij alles doen![]()
Runecloth. Bij de Cloth quartermaster. Er schijnt een repeatable quest in Swamp of Sorrows te zijn maar die biedt op lvl 60 niet veel rep..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:22 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet wat de meest 'makkelijke' manier is om exalted te worden met Stormwind? Zit nu op ruim 8k van de 21k op revered en wil graag een epic human mount. Die van de night elves zijn gewoon lelijk.
Hub nu genoeg gold om hem aan te schaffn, dan maar wat langer wachten op een flying mount. Krijg gelukkig op level 68 flightform![]()
Niet in de hogere gebieden, in hun eigen level gebied wel.quote:
Ja, vond die info net ook en gelijk wat uitgeprobeerd. Ik krijg dus 350 rep erbij voor elke 60 runecloth. Heb even snel uitgerekend nog 1.800 runecloth nodigquote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Atreidez het volgende:
Runecloth. Bij de Cloth quartermaster. Er schijnt een repeatable quest in Swamp of Sorrows te zijn maar die biedt op lvl 60 niet veel rep..
En WOWquote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat ging toch om Second Life? Anyway, ik zal straks eens kijken.
Ja het is eingelijk best wel eng hoesnel je nu evengoed nog lvl up ken zonder echt hardcore te spelen.40k in een half uurtje als je een beetje door speelt :/.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Morthill het volgende:
Mining vind ik nog steeds vreselijk. Net nog even een paar simpele Q's gedaan, nu ongeveer op 40% van level 60
ok, dat haal ik dus nietquote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja het is eingelijk best wel eng hoesnel je nu evengoed nog lvl up ken zonder echt hardcore te spelen.40k in een half uurtje als je een beetje door speelt :/.
GRATZ!quote:
Ik heb nu een quest dat ik 30 veertjes moet hebben. Dat is 30 kills == 30k per kill + nog eens 10k voor de quest zelf gok ik zoquote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, dat haal ik dus nietzelfs niet in outland en rested en dan krijg ik dik 1k per dood beestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |