Ik zou maar dekking zoeken nu krijg je magge over je heenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Magge, doe je ondertitel eens wijzigen, dr staan fouten in
Moet dit zijn:
[..]Verder mogen alle Gnomes dood!
Hoe bedoel je je ken hem niet installeren? (Had zelf wel het probleem dat de downloader begon te zeiken dat bestanden niet weg geschreven konder worden en corrupt waren. Heb dat opgelost door de downloader steeds opnieuw op te starten 250KB binnen laten halen en weer opnieuw opstarten.) Wat ik zelf heb is een apparte HDD met een backup er op voor zoiets als dit gebeurtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Morthill het volgende:
Verdomme, ik kan de nieuwe patch niet installeren, weer dat spel opnieuw installeren
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo hier is het bier: http://youtube.com/watch?v=xlULgi92zK8
<-----quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Tzeee Vau Pheee
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je ken hem niet installeren? (Had zelf wel het probleem dat de downloader begon te zeiken dat bestanden niet weg geschreven konder worden en corrupt waren. Heb dat opgelost door de downloader steeds opnieuw op te starten 250KB binnen laten halen en weer opnieuw opstarten.) Wat ik zelf heb is een apparte HDD met een backup er op voor zoiets als dit gebeurt. Mare wat zegt dat ding als je de patch er op wilt zetten?
quote:The file "C:ProgramDataMicrosoftWindowsStart MenuProgramsWorld of WarcraftWorld of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
whehehequote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7128049003373897231&q=wow![]()
![]()
lekkertsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
ja de human female's zijn het lekkerst tot nu toe vind ik ne niet, en de blood elf heb ik nog niet kunnen checken.
en dames wat vinden jullie de leukste race?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
ja de human female's zijn het lekkerst tot nu toe vind ik ne niet, en de blood elf heb ik nog niet kunnen checken.
en dames wat vinden jullie de leukste race?
Nope, linkje waar je online kunt kijken misschien?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
hebben jullie dat vara progamma ook gezien waar, zo'n jonge op tv zijn lvl 70 waar meer dan 2000 uur in zat verwijderde?
Gratz!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef Morthill het volgende:
Zo, lvl 58 gehaald en Scholomance key is ook binnen
Niet iedereen vind WoW tofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het spel nu al ongeveer een maandje, ben level 14 en vind het eigelijk niet zo leuk meer, komt dat veel voor of vind ik dit gewoon een net zo'n leuk spel
Heb je Troll Females en Orc Females al eens gechecked? http://wyrihaximus.net/en(...)nth-4-year-2006.html (NSFW!!!)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whehehe![]()
edit.
oke ik weet dus wat hier rond loopt.![]()
Komt vaak genoeg voor. Als je het echt niet leuk vind om te spelen moet je het ook niet doen. Aan de andere kant is lvl 14 nog best wel erg laag en heb je nog heel veel te zien. Imo word het wel beter naar mate je hoger komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het spel nu al ongeveer een maandje, ben level 14 en vind het eigelijk niet zo leuk meer, komt dat veel voor of vind ik dit gewoon een net zo'n leuk spel
Ja gezien ja..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
hebben jullie dat vara progamma ook gezien waar, zo'n jonge op tv zijn lvl 70 waar meer dan 2000 uur in zat verwijderde?
Ja wat een jank programma was dat zegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
wtf...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je Troll Females en Orc Females al eens gechecked? http://wyrihaximus.net/en-wow_screenshots/rlist-day-26-month-4-year-2006.html (NSFW!!!)
[..]
Komt vaak genoeg voor. Als je het echt niet leuk vind om te spelen moet je het ook niet doen. Aan de andere kant is lvl 14 nog best wel erg laag en heb je nog heel veel te zien. Imo word het wel beter naar mate je hoger komt.
Morthill,quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet iedereen vind WoW tofer zijn maar 8 miljoen gekken in de wereld, kortom, meer mensen met een 360
Dat is wel heel erg triest als je 2 uur perdag verslaaft vindquote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat een jank programma was dat zeg. stelletje mongolen. "Erghh ik speeuwl 2 uuwwrr peewrr dawggg" "OMGOSH JIJ BENT TRES VERSLAAFDT!"
Yup toen werkte de nude patch tenminste nogquote:Op zondag 18 februari 2007 09:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wtf...
maar wel grapig. die polygonen![]()
Ja huilies waren het allemaal daar ja, vooral die ghey die nederlands en engels door elkaar lulde.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat een jank programma was dat zeg. stelletje mongolen. "Erghh ik speeuwl 2 uuwwrr peewrr dawggg" "OMGOSH JIJ BENT TRES VERSLAAFDT!"
Gz! Ik heb m gister gedaan met lvl 60 en nog twee 70's, maar we waren in 2 minuten klaar met de questquote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef Fratz het volgende:
Mijn Blood Elf Paladin is eindelijk level 60Vandaag de mount quest maar ff doen. Het is een stuk fijner op een epic mount in Outlands!
jezus het was wel heel makkelijk. had ook wel een poging solo er aan kunnen wagen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Gz! Ik heb m gister gedaan met lvl 60 en nog twee 70's, maar we waren in 2 minuten klaar met de quest.
Rondom 10quote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Black-Hole het volgende:
Welk programma was dat? Wil het namelijk wel eens terugzien via uitzendinggemist.nl.
nee...ik ben al dagen lvl 21quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben op het moment lvl 17, maar wat is de snelste manier van levelen? Questen? grinden? w/e? Ik quest vrij veel, maar van lvl 16-17 heb ik toch ruim 2 uur over gedaan. Is dit niet extreem veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |