quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
MTX SH toch?
Saawtje tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef saaw het volgende:
[..]
@ Geqxon: laat die naaktfoto's maar zitten
is dat zo erg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:13 schreef no1uknow het volgende:
Damn dimitriZit je nota bene in een examenklas, en dan 25 uur per week werken
![]()
Verdeeld over 7 dagen per week valt dat wel mee, meestal zo'n 10 uur in het weekend ( kan ik 's middags nog wat doen) en dan nog 3 uur per dag na school ongeveer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:13 schreef no1uknow het volgende:
Damn dimitriZit je nota bene in een examenklas, en dan 25 uur per week werken
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Als ik een boutje losdraai met steeksleutel "8", is het dan een M8 boutje?
quote:
Was het geen geintjuh?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon europees gereedschap, geen engels spul. Ja dus?
die vraag word de volgende ttquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
vertel es ff wat meer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef Ipho het volgende:
Die kanker brommer zorgde sjuus dat ik me halfe nagel kwijt ben. En kk veel pijn hebt.
Ik heb een hele lieve carburateur.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef Hijacking het volgende:
pff vervloekt kut carburateur
ik wou zo die vlotterbak schroef draaien en hij zat nogal vast dus ik zet veel kracht er op terwijl ik die carb in mn handen heb. schiet die schroeven draaier er af en steek ik me zelf daardoor in mn linker hand bijna een halve centimer![]()
Is met mijn telefoon gemaakt, en met mijn handen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef no1uknow het volgende:
Wat doe jij met je handen en je camera![]()
fotoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hahaha.
Ik heb dalijk ook wheelies.In de 2 zelfs nog, dikke koppelcilinder is dat.
Volgende week lekker inrijden..
Heb net trouwens mijn brommer zo goed als helemaal gestript, staat er lekker kaal bij nu.![]()
Fotoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Hijacking het volgende:
niet zo stoer als mijn dubbele demp0rs
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Hijacking het volgende:
niet zo stoer als mijn dubbele demp0rs
Ga eens dood met je scooters.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Op je scootah die op een motor lijkt?
Wannabe-motorcycle scooter
Ik krijg een Malaguti Phantom F12 (cento)![]()
oh... dus geen scooters in dit topique?
nee, niet per definitiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Thx, heb gelijk even wat moertjes gehaaldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef junkiexp het volgende:
Steeksleutel 8 is M5 volgens mij.
Mja zijn weinig scooters hier, en scooters lijken per definitie niet op een motor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Op je scootah die op een motor lijkt?
Wannabe-motorcycle scooter
Ik krijg een Malaguti Phantom F12 (cento)![]()
oh... dus geen scooters in dit topique?
Ja duh natuurlijk is het hier carnaval, dus mij zul je de komende dagen niet veel op Fok! zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:17 schreef no1uknow het volgende:
Zo vet he, dr reed hier een traktor met een aanhangwagen met allemaal mensen en muziek dr in, dus ik en zon gast er achteraan fietsen, die gasten nog bier geven, op een gegeven moment gingen ze een 70km/u weg op, dus wij dr achteraan, dat ding ging toch maar 20 km/u
Weetje hoe grappig dat was
Volgend jaar ga ik zeker wel carnaval vieren bij familie in Uden (Brabant)
Of dimi, doen ze dat ook bij jou? Dan gaan we met carnaval meeten bij jou
Beter kunnen we volgend jaar naar jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja duh natuurlijk is het hier carnaval, dus mij zul je de komende dagen niet veel op Fok! zien.
Net trouwens ff nieuwe spiegel, oliepompafdekplaatje ( mengsmering powahh) en heul veul sproeiers gekocht.![]()
Hee leef jij ook nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:51 schreef Sloavink het volgende:
Meldt
Mja, zoiets hoorde ik van iemand. Dat als je met je tandwielverhouding gaat kloten, dat je dan mss. overtoeren kan gaan maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
overtoeren met een hogere top? Vertel verder.![]()
preciesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
overtoeren met een hogere top? Vertel verder.![]()
Jezus, heb je soms een chocoladestick in je gehad?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Ey boy doe niet zo tantoe kaka over wij mocro's.
Getto foo life!
Tuurlijk, ik lees alleen de laatste tijd meer dan dat ik post.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hee leef jij ook nog.![]()
Njaa kben douchen en dan bieren.![]()
Als je een kleiner achtertandwiel hebt heb je een hogere top, maar dan maakt hij dus minder toeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, zoiets hoorde ik van iemand. Dat als je met je tandwielverhouding gaat kloten, dat je dan mss. overtoeren kan gaan maken.
RIP rekeningquote:Op zondag 18 februari 2007 13:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, geld is overgemaakt van de MHR.
Mijn rekening heeft het zwaar te verduren de laatste tijd.Weer 250 euro minder.
![]()
Thx, had het namelijk andersom verwachtquote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als je een kleiner achtertandwiel hebt heb je een hogere top, maar dan maakt hij dus minder toeren.
Als je een groter achtertandwiel hebt trekt hij harder op, maar lagere top, dus meer toeren op top.
En zo is het met het voortandwiel net andersom.
je moet juist 2cm hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:15 schreef Geqxon het volgende:
Rijden met een goed gespannen ketting is wel lekker, eerst had ik al snel een centimeter of twee speling, dat rammelde met het schakellen lekker
Hoppa, zit vastquote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon gaat even het onderkapje van dr buikje vastbeunen
haha tof man niemand reageert..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoppa, zit vast
Gelijk ook maar even de boutjes van mijn kenteken een stuk korter gemaakt, voordat die in mijn achterwiel schieten
Met een kuipje melk, dan is alles in orde.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef no1uknow het volgende:
Koffiebruine kleur...
Is dat met melk of zonder, en zo ja, hoeveel melk?
Voor 150 koop je een nieuwe puch.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:40 schreef no1uknow het volgende:
Deze week 4 dagen werken, ongeveer 150 euro
Maar ik had zo dus laatst gezeik met me pa over dat frame en ingeslagen framenummer, dus nu ga ik maar een geheel legaal frame+kenteken kopen
Ja ik heb dus alleen een frame nodigquote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Voor 150 koop je een nieuwe puch.
Ik had ook al een demper kunnen hebben, maar uitgaan is ook lekker
Omzetten is 15 euro's ofzo..quote:Op maandag 19 februari 2007 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik heb dus alleen een frame nodig![]()
Dan nog kenteken omzetten ofzo, hoeveel kost zon grap?
Doe je het wel veilig ivo?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef Ipho het volgende:
In Maart ga ik lekker neuken.
uitleg?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef Ipho het volgende:
Welk jaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef Ipho het volgende:
omgquote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef fs180 het volgende:
weg rbw.. reking is leeg gerooft door iemand.. pas gejat ect ect..
rip voor mezelf
Ik altijd, behalve deze week. Sandra is op wintersport.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef Ipho het volgende:
Op de terugweg donderde hij eruit, het was een ander schroefje dat trilde. Daar kan ik echt zo niet tegenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Geqxon het volgende:
Koelvinnen idd. Ik heb hem niet meer terug kunnen vinden
Thuis maar even met de magneet schroevendraaier ertussen vroeten.
'ja maar ik kwam dr meer als 24uur te laat achterquote:Op maandag 19 februari 2007 18:04 schreef Devolution het volgende:
[..]
omgHeb je alles geblokkeerd enzo?
koop ze van een mtb ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil trouwens klik-pedalen op mijn tomos, iemand tips hoe ik daar aan kom?
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik begin een beetje op dimi te lijken, met dit soort nutteloze dingen
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik mijn brommer ander wel soms gewoon met de trappers
2007, dank u dank u.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik mijn brommer ander wel soms gewoon met de trappers
Ja man, liever stop ik mijn geld in een mooi stage 6 toerentellertje, een setje gpr velgen die niet passen of drd racing kappen die ik nog moet gaan bewerken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Ferrox het volgende:
dimi koopt nog enigzins nuttige dingen
het voordeel van klikpedalen heb je niks aan op een brommer
Ik mag voor FS hopen dat ie niet de mogelijkheid had om (flink) rood te kunnen staanquote:
gel;ukkig hebbe ze alles eraf gehaaldf op mn plus saldo.. dus gelukkig niets roodquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik mag voor FS hopen dat ie niet de mogelijkheid had om (flink) rood te kunnen staan
waarom wil je een andere uberhaupt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef Ipho het volgende:
Wat is een goede Site om een demper te bestellen, easyparts heeft dat soort spullen niet.
Ik wil een andere geluid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
waarom wil je een andere uberhaupt?
wat voor jeluid.. want het engiste wat anders is bij een andere demper he.. is het dempermatiraal of diametern van de binnenbuis..quote:
Krijg je toch een ander geluid er uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat voor jeluid.. want het engiste wat anders is bij een andere demper he.. is het dempermatiraal of diametern van de binnenbuis..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geeeeeek ik ben zo gaaar he.Laatste 5 dagen al vanaf 2 uur 's middags ofzo aan het bier, om 3 uur ( 'snachts natuurlijk
) naar bed, 7 uur weer op, tot 12 uur werken, dan om 2 uur weer aan hier bier en weer om 3 uur naar bed en het gaat zo maar door.
Ben kapot.Maar wel echt heeerlijke carnaval, geweldig weer.
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef fs180 het volgende:
volgens mij he, wil geq eerder aan saaw sleutelen
Hoe dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef fs180 het volgende:
jazeker.. maar een ander geluid kan je zelf ook maken..
Je bent dus niet op zoek naar een pit-crew?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef saaw het volgende:
en ik heb al iemand die aan me sleutelt dus maak jullie geen zorgen
ik heb er eenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef saaw het volgende:
achterlijke smily dingen kunnen ergens anders
en ik heb al iemand die aan me sleutelt dus maak jullie geen zorgen
en ik wil NU een honda
piemelquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef hardcorebass het volgende:
wtf wtf omg bbq lollercopter piemelcopter vaginabbq
Geef 'm aan mij, ik geef je er 200 voorquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef hardcorebass het volgende:
hihi lang ben ik hier niet meer geweest..
me fds is volgens mij volkomen afgeragt en gebruik hem nu alleen nog maar om naar school te gaan en af en toe wat te crossen... binnekort heb ik me rijbewijs dusja, wat moet ik dan nog met dat kutdingmisschien knap ik m wel op en dan issie veel waard (L)
Ja eeh ik moet ff een legaal frame hebben, met kenteken enzo.quote:
O, vergetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja eeh ik moet ff een legaal frame hebben, met kenteken enzo.
Ik kan wel nog een volledige puch gaan kopen, maar daar heb ik toch ook niks aanOnderdelen heb ik al.
Jups, maar m'n puch is nog brak enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
En ik dacht ook een zoetermeer meeting te hebben gezien
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Zoetermeer is voor mij niet echt te doen, 80km
Dat is like bijna 3 uur rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Zoetermeer is voor mij niet echt te doen, 80km
Dat is like bijna 3 uur rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
moet je gewoon 80 km per uur rijden is het maar 1 uurtje
Nee, MHR80 kan prima op de ori Derbi krukas, daarom is hij ook zo gewild.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dimi.. doe je er wel een nieuwe krukas in?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef hardcorebass het volgende:
dimi is je brommer ondertussen alweer verandert? post eens wat foto'swel goede en niet met die kuttel van je
Met stoppjes enzo doe je er anders alsnog anderhalf uur over, daar niet vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
moet je gewoon 80 km per uur rijden is het maar 1 uurtje
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:52 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, dat je het even weet: Wat doet die stofschaar daar?
O. O dan is het goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.![]()
Euhm, ik denk met mijn tandwiel 16 voor wel 115 of 120 ofzo.. Maar er komt gewoon een 13 voor, of 14.. dan denk ik rond de 110, met bergen koppel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef Ferrox het volgende:
wow Dimi
wat een ruige spullen heb je daar zeg![]()
hoe hard zou ie ongeveer moeten gaan met die setup?
je bent toch een man of niet zegquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.![]()
Mwoah alleen mijn velgen en kappen passen (nog) niet, daar begin ik in de zomervakantie wel aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:25 schreef hardcorebass het volgende:
dimi, ik denk dat jy ongeveer al de helft van wat je brommer heeft gekost nieuwe dingen hebt gekocht ofniet? de helft ervan paste niet?
Ik weet dat ze met een MHR pijp uit een standaard MHR 80cc 12 pk halen, dus laten we zeggen dat ik nu 9pk heb ofzo.. Dat is 5.2KW.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:54 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, hoeveel KW heb je nou? Zeker wel ietsjes meer dan mijn 400watt naaimachine motortje
Ja.quote:
Mijn radiateur zit ook hoger, alleen de thermostaat zit denk ik gewoon verkeerd ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ferrox het volgende:
wel vreemd
Koop dan ook een zundapp, daar is de radiateur hoger geplaatst dan de cilinder, zodat het warme water automatisch omhoog gaat, hoe heter je cilinder wordt hoe sneller het water gaat
je hebt ook puch maxi lq cilinders hequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:15 schreef Ferrox het volgende:
wel vreemd
Koop dan ook een zundapp, daar is de radiateur hoger geplaatst dan de cilinder, zodat het warme water automatisch omhoog gaat, hoe heter je cilinder wordt hoe sneller het water gaat
jaman.. zou hem niet graag snachts tegen willen komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Die bobbie is wel een ruige jongen he.
Alu velgen + winter = horror.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef hardcorebass het volgende:
spuit je velgen, of maak ze teminste schoonje uitlaatbocht is ook fucked up
70cc hequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Alu velgen + winter = horror.
Poleist ze van de zomer wel weer.![]()
En mijn uitlaat.. hoop er maar even mee rond te hoeven rijden.Ben nog aan het kijken voor een nieuwe uitlaat.
![]()
Dimi heeft 80quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
70cc he
weet je wat ook vet is, je blok laten spuiten.. zou niet misstaan onder jou brommer
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef Lappo het volgende:
Ik heb nog wel een uitlaatje liggenmetrakit 50 dinges dinges nieuwprijs 180 euro
past wel onder die gilera, heeft ook onder mn derbi gelegen
Xrace velgen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Ipho het volgende:
ja en je hebt X race velgen dude.
Leuke vrienden heb ik tochquote:Alfonso
hi
19
Geqxon
You like girls?
Alfonso
you
Geqxon
Yes
I like girls
Very much!