Hoe dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef fs180 het volgende:
jazeker.. maar een ander geluid kan je zelf ook maken..
Je bent dus niet op zoek naar een pit-crew?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef saaw het volgende:
en ik heb al iemand die aan me sleutelt dus maak jullie geen zorgen
ik heb er eenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef saaw het volgende:
achterlijke smily dingen kunnen ergens anders
en ik heb al iemand die aan me sleutelt dus maak jullie geen zorgen
en ik wil NU een honda
piemelquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef hardcorebass het volgende:
wtf wtf omg bbq lollercopter piemelcopter vaginabbq
Geef 'm aan mij, ik geef je er 200 voorquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef hardcorebass het volgende:
hihi lang ben ik hier niet meer geweest..
me fds is volgens mij volkomen afgeragt en gebruik hem nu alleen nog maar om naar school te gaan en af en toe wat te crossen... binnekort heb ik me rijbewijs dusja, wat moet ik dan nog met dat kutdingmisschien knap ik m wel op en dan issie veel waard (L)
Ja eeh ik moet ff een legaal frame hebben, met kenteken enzo.quote:
O, vergetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja eeh ik moet ff een legaal frame hebben, met kenteken enzo.
Ik kan wel nog een volledige puch gaan kopen, maar daar heb ik toch ook niks aanOnderdelen heb ik al.
Jups, maar m'n puch is nog brak enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
En ik dacht ook een zoetermeer meeting te hebben gezien
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Zoetermeer is voor mij niet echt te doen, 80km
Dat is like bijna 3 uur rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Zoetermeer is voor mij niet echt te doen, 80km
Dat is like bijna 3 uur rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
moet je gewoon 80 km per uur rijden is het maar 1 uurtje
Nee, MHR80 kan prima op de ori Derbi krukas, daarom is hij ook zo gewild.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dimi.. doe je er wel een nieuwe krukas in?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef hardcorebass het volgende:
dimi is je brommer ondertussen alweer verandert? post eens wat foto'swel goede en niet met die kuttel van je
Met stoppjes enzo doe je er anders alsnog anderhalf uur over, daar niet vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
moet je gewoon 80 km per uur rijden is het maar 1 uurtje
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:52 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, dat je het even weet: Wat doet die stofschaar daar?
O. O dan is het goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.![]()
Euhm, ik denk met mijn tandwiel 16 voor wel 115 of 120 ofzo.. Maar er komt gewoon een 13 voor, of 14.. dan denk ik rond de 110, met bergen koppel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef Ferrox het volgende:
wow Dimi
wat een ruige spullen heb je daar zeg![]()
hoe hard zou ie ongeveer moeten gaan met die setup?
je bent toch een man of niet zegquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.![]()
Mwoah alleen mijn velgen en kappen passen (nog) niet, daar begin ik in de zomervakantie wel aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:25 schreef hardcorebass het volgende:
dimi, ik denk dat jy ongeveer al de helft van wat je brommer heeft gekost nieuwe dingen hebt gekocht ofniet? de helft ervan paste niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |