quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Zoetermeer is voor mij niet echt te doen, 80km
Dat is like bijna 3 uur rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Zoetermeer is voor mij niet echt te doen, 80km
Dat is like bijna 3 uur rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
moet je gewoon 80 km per uur rijden is het maar 1 uurtje
Nee, MHR80 kan prima op de ori Derbi krukas, daarom is hij ook zo gewild.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dimi.. doe je er wel een nieuwe krukas in?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef hardcorebass het volgende:
dimi is je brommer ondertussen alweer verandert? post eens wat foto'swel goede en niet met die kuttel van je
Met stoppjes enzo doe je er anders alsnog anderhalf uur over, daar niet vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Hijacking het volgende:
moet je gewoon 80 km per uur rijden is het maar 1 uurtje
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:52 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, dat je het even weet: Wat doet die stofschaar daar?
O. O dan is het goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.![]()
Euhm, ik denk met mijn tandwiel 16 voor wel 115 of 120 ofzo.. Maar er komt gewoon een 13 voor, of 14.. dan denk ik rond de 110, met bergen koppel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef Ferrox het volgende:
wow Dimi
wat een ruige spullen heb je daar zeg![]()
hoe hard zou ie ongeveer moeten gaan met die setup?
je bent toch een man of niet zegquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm nou kijk, die dingen doen ze in een doos voordat ze die op de post doen, en die doos tapen ze dan dicht. En dan om die open te maken moet je een schaar pakken,en in mijn opwinding om de pakjes open te maken lag deze het dichste bij.![]()
Mwoah alleen mijn velgen en kappen passen (nog) niet, daar begin ik in de zomervakantie wel aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:25 schreef hardcorebass het volgende:
dimi, ik denk dat jy ongeveer al de helft van wat je brommer heeft gekost nieuwe dingen hebt gekocht ofniet? de helft ervan paste niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |