Fotoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Hijacking het volgende:
niet zo stoer als mijn dubbele demp0rs
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:49 schreef Hijacking het volgende:
niet zo stoer als mijn dubbele demp0rs
Ga eens dood met je scooters.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Op je scootah die op een motor lijkt?
Wannabe-motorcycle scooter
Ik krijg een Malaguti Phantom F12 (cento)![]()
oh... dus geen scooters in dit topique?
nee, niet per definitiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Als ik een boutje losdraai met steeksleutel "8", is het dan een M8 boutje?
Thx, heb gelijk even wat moertjes gehaaldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef junkiexp het volgende:
Steeksleutel 8 is M5 volgens mij.
Mja zijn weinig scooters hier, en scooters lijken per definitie niet op een motor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Op je scootah die op een motor lijkt?
Wannabe-motorcycle scooter
Ik krijg een Malaguti Phantom F12 (cento)![]()
oh... dus geen scooters in dit topique?
Ja duh natuurlijk is het hier carnaval, dus mij zul je de komende dagen niet veel op Fok! zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:17 schreef no1uknow het volgende:
Zo vet he, dr reed hier een traktor met een aanhangwagen met allemaal mensen en muziek dr in, dus ik en zon gast er achteraan fietsen, die gasten nog bier geven, op een gegeven moment gingen ze een 70km/u weg op, dus wij dr achteraan, dat ding ging toch maar 20 km/u
Weetje hoe grappig dat was
Volgend jaar ga ik zeker wel carnaval vieren bij familie in Uden (Brabant)
Of dimi, doen ze dat ook bij jou? Dan gaan we met carnaval meeten bij jou
Beter kunnen we volgend jaar naar jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja duh natuurlijk is het hier carnaval, dus mij zul je de komende dagen niet veel op Fok! zien.
Net trouwens ff nieuwe spiegel, oliepompafdekplaatje ( mengsmering powahh) en heul veul sproeiers gekocht.![]()
Hee leef jij ook nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:51 schreef Sloavink het volgende:
Meldt
Mja, zoiets hoorde ik van iemand. Dat als je met je tandwielverhouding gaat kloten, dat je dan mss. overtoeren kan gaan maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
overtoeren met een hogere top? Vertel verder.![]()
preciesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
overtoeren met een hogere top? Vertel verder.![]()
Jezus, heb je soms een chocoladestick in je gehad?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Ey boy doe niet zo tantoe kaka over wij mocro's.
Getto foo life!
Tuurlijk, ik lees alleen de laatste tijd meer dan dat ik post.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hee leef jij ook nog.![]()
Njaa kben douchen en dan bieren.![]()
Als je een kleiner achtertandwiel hebt heb je een hogere top, maar dan maakt hij dus minder toeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, zoiets hoorde ik van iemand. Dat als je met je tandwielverhouding gaat kloten, dat je dan mss. overtoeren kan gaan maken.
RIP rekeningquote:Op zondag 18 februari 2007 13:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, geld is overgemaakt van de MHR.
Mijn rekening heeft het zwaar te verduren de laatste tijd.Weer 250 euro minder.
![]()
Thx, had het namelijk andersom verwachtquote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als je een kleiner achtertandwiel hebt heb je een hogere top, maar dan maakt hij dus minder toeren.
Als je een groter achtertandwiel hebt trekt hij harder op, maar lagere top, dus meer toeren op top.
En zo is het met het voortandwiel net andersom.
je moet juist 2cm hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 02:15 schreef Geqxon het volgende:
Rijden met een goed gespannen ketting is wel lekker, eerst had ik al snel een centimeter of twee speling, dat rammelde met het schakellen lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |