quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
MTX SH toch?
Saawtje tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef saaw het volgende:
[..]
@ Geqxon: laat die naaktfoto's maar zitten
is dat zo erg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:13 schreef no1uknow het volgende:
Damn dimitriZit je nota bene in een examenklas, en dan 25 uur per week werken
![]()
Verdeeld over 7 dagen per week valt dat wel mee, meestal zo'n 10 uur in het weekend ( kan ik 's middags nog wat doen) en dan nog 3 uur per dag na school ongeveer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:13 schreef no1uknow het volgende:
Damn dimitriZit je nota bene in een examenklas, en dan 25 uur per week werken
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Als ik een boutje losdraai met steeksleutel "8", is het dan een M8 boutje?
quote:
Was het geen geintjuh?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon europees gereedschap, geen engels spul. Ja dus?
die vraag word de volgende ttquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Als ik een boutje losdraai met steeksleutel "8", is het dan een M8 boutje?
vertel es ff wat meer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:17 schreef Ipho het volgende:
Die kanker brommer zorgde sjuus dat ik me halfe nagel kwijt ben. En kk veel pijn hebt.
Ik heb een hele lieve carburateur.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef Hijacking het volgende:
pff vervloekt kut carburateur
ik wou zo die vlotterbak schroef draaien en hij zat nogal vast dus ik zet veel kracht er op terwijl ik die carb in mn handen heb. schiet die schroeven draaier er af en steek ik me zelf daardoor in mn linker hand bijna een halve centimer![]()
Is met mijn telefoon gemaakt, en met mijn handen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:32 schreef no1uknow het volgende:
Wat doe jij met je handen en je camera![]()
fotoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hahaha.
Ik heb dalijk ook wheelies.In de 2 zelfs nog, dikke koppelcilinder is dat.
Volgende week lekker inrijden..
Heb net trouwens mijn brommer zo goed als helemaal gestript, staat er lekker kaal bij nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |