Ik altijd, behalve deze week. Sandra is op wintersport.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef Ipho het volgende:
In Maart ga ik lekker neuken.
Op de terugweg donderde hij eruit, het was een ander schroefje dat trilde. Daar kan ik echt zo niet tegenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Geqxon het volgende:
Koelvinnen idd. Ik heb hem niet meer terug kunnen vinden
Thuis maar even met de magneet schroevendraaier ertussen vroeten.
'ja maar ik kwam dr meer als 24uur te laat achterquote:Op maandag 19 februari 2007 18:04 schreef Devolution het volgende:
[..]
omgHeb je alles geblokkeerd enzo?
koop ze van een mtb ?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil trouwens klik-pedalen op mijn tomos, iemand tips hoe ik daar aan kom?
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik begin een beetje op dimi te lijken, met dit soort nutteloze dingen
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik mijn brommer ander wel soms gewoon met de trappers
2007, dank u dank u.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik mijn brommer ander wel soms gewoon met de trappers
Ja man, liever stop ik mijn geld in een mooi stage 6 toerentellertje, een setje gpr velgen die niet passen of drd racing kappen die ik nog moet gaan bewerken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Ferrox het volgende:
dimi koopt nog enigzins nuttige dingen
het voordeel van klikpedalen heb je niks aan op een brommer
Ik mag voor FS hopen dat ie niet de mogelijkheid had om (flink) rood te kunnen staanquote:
gel;ukkig hebbe ze alles eraf gehaaldf op mn plus saldo.. dus gelukkig niets roodquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik mag voor FS hopen dat ie niet de mogelijkheid had om (flink) rood te kunnen staan
waarom wil je een andere uberhaupt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef Ipho het volgende:
Wat is een goede Site om een demper te bestellen, easyparts heeft dat soort spullen niet.
Ik wil een andere geluid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
waarom wil je een andere uberhaupt?
wat voor jeluid.. want het engiste wat anders is bij een andere demper he.. is het dempermatiraal of diametern van de binnenbuis..quote:
Krijg je toch een ander geluid er uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat voor jeluid.. want het engiste wat anders is bij een andere demper he.. is het dempermatiraal of diametern van de binnenbuis..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geeeeeek ik ben zo gaaar he.Laatste 5 dagen al vanaf 2 uur 's middags ofzo aan het bier, om 3 uur ( 'snachts natuurlijk
) naar bed, 7 uur weer op, tot 12 uur werken, dan om 2 uur weer aan hier bier en weer om 3 uur naar bed en het gaat zo maar door.
Ben kapot.Maar wel echt heeerlijke carnaval, geweldig weer.
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef fs180 het volgende:
volgens mij he, wil geq eerder aan saaw sleutelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |