quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia helemaal geweldig. Voor het programma is ze idd niet optimaal - ze is geen Huub - maar qua mens vind ik haar topLekkere meid die ik graag in mijn vriendenkring zou willen hebben.
ja jammer dat het zo kort was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
TESTIMONIAL OP STREAM 3
Ze hadden al eerder een foutje gemaakt dat we Judith konden volgen aan de tel met die punten, dus nu drukte ze op de lockdown knop waardoor net ff alle 4 de streams opslot geknald werdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:51 schreef Missy_1974 het volgende:
zal wel zijn omdat ze perongeluk de testi lieten zienjammer dat er geen geluid was
Brian heeft al een tijdje de punten buiten verstopt om diefstal te voorkomen. En Natasia heeft haar punten aan Brian in bewaring gegeven, omdat ze bang is voor diefstal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Heeft Brian punten verstopt? Wiens punten dan?
Erg he, ze heeft weer een schreeuwbui, het is niet meer te harden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:51 schreef LuNaTiC het volgende:
ik trek die lach en het geschreeuw/' gezang' van Natasia echt niet meer.
Jawel, Sylvia en Huub toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met een zwakke positie, hij kan er makkelijk unaniem worden uitgestemd als hij zich nu al heel erg negatief gaat profileren.
Een maatje als backup heeft hij nog niet.
Had je moeten doen. Denk dat je zou gaan zwijmelen voor Brainquote:
Al was hij de laatste man op aarde nog nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Had je moeten doen. Denk dat je zou gaan zwijmelen voor Brain
Van Brian?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef LuNaTiC het volgende:
ik word echt kotsmisselijk van dit wannabe hoogdraverig psychologisch gelul
Ik denk dat Huubs vader, Sjeik Saïdiramdi, langs komtquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
redactie is nu weer online en er zou iets gaan komen dus dat betekend meestal wel iets spectaculairs
Oke als wij het maar leuk vinden danquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
redactie is nu weer online en er zou iets gaan komen dus dat betekend meestal wel iets spectaculairs
is vanmiddag hier gepost. Vond de foto's niet mooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
Ik heb het artikel over Nena in de supermarkt gelezen.
2 lelijke foto's, en 1 wel aardige foto.
Ik heb de Party ook maar meteen gelezen over Huub en Sylvia
In "DGK in de media" staat wel wat geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Hebben jullie foto's van Nena in de panorama?
Tja dat is altijd ff afwachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oke als wij het maar leuk vinden dan![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Huubs vader, Sjeik Saïdiramdi, langs komt
die ene waar ze zo op haar rugt ligt, haar gezicht is daar echt raar, zo vervormd lijkt het wel... grote kop op dun lijfje... lelijke fotoquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
[..]
is vanmiddag hier gepost. Vond de foto's niet mooi.
de caps hier waren mooierquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
[..]
is vanmiddag hier gepost. Vond de foto's niet mooi.
Haha jij ook al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
DGK in de mediaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze heeft taillemaat 50..25 is haar iq..ze haalt ze gewoon even door elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
amanda heeft taillemaat 25.
dat is wel tiny.
nooit gedacht dat ik jaloers op iets zou zijn mbt haar
Waar ging het over?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
die trapt er niet in, iik vind die eric geen denderend figuur, met veel teveel bombarie naar binnen gehaaldquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Eric zet zijn plannetje voort om Natasia in te palmen. Het werd hem net wel moeilijk gemaakt
Wat zijn al jouw maten dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
dat is wel tiny.
echt waar ??????????????quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Huub zegt tegen Sylvia: wat een zwak persoon, Eric.
Sylvia vraagt zich af of het een act is. Huub zegt: no fucking way.
Ik wel. Ben dus nog steeds niet jaloers op haar. Alhoewel, een moeder in België die elke maand 1000 euro geeft en een vriend die 1000 euro geeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef snkr-xxx het volgende:
dat is wel tiny.
Ik vind haar ook leuk en ze heeft een aanstekelijke lachquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Huub heeft zich daar al te pletter over gelachen toen ze dat t-shirt kreeg.
Hij had niet verwacht dat zij hem nog aan zou doen ook.![]()
Hij zegt het nu tegen Eric zelf ook.quote:
Mag niet in de schaduw staan van FHMquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
die ene waar ze zo op haar rugt ligt, haar gezicht is daar echt raar, zo vervormd lijkt het wel... grote kop op dun lijfje... lelijke foto
Dat was schrikken. Ik dacht toch echt dat je het over Amanda had.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:04 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk en ze heeft een aanstekelijke lach![]()
Ging fout, ik reageerde op scanman, over Sylvia![]()
Was mij ontgaan.quote:
werkt bij mij wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef XiChico het volgende:
Edit: werkt toch.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was schrikken. Ik dacht toch echt dat je het over Amanda had.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:58 schreef Myriam1978 het volgende:
ze kijkt plaatjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Leest Natasia de tijdschrift Psychologie?
volgens mij gaat het over Huub, want ze gaat langs hem zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Hoe weet Zdngmw het dan ?
Natasia niet weddenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Day het volgende:
Ah, dit gunnen ze haar toch wel?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
Als ze mag gaan, ga ik haar filmen mensen
Heb je die smoel van Natasia gezienquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Day het volgende:
Ah, dit gunnen ze haar toch wel?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
Brian gaat morgen een statement maken over Huub en dat gaat over de rug van Syl heen.
Het zou me niets verbazen. Dat vindt hij dan terecht omdat Huub dat ook heeft gedaan.
Is een van de HEEL weinige mensen die het haar misguntquote:
En ze doet het nog ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Mwah.... Natasia voelt wel aan dat het echt not done is dit te gaan tegenhouden.
Ook taktisch (populariteitspoll -> contactpunten) is dat niet slim.
Aan de andere kant: het zou wel heeeeeeeeeeeeeeerlijk slécht zijn als ze het weigert!![]()
Ja daar ben ik ook bang voor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Mika25 het volgende:
Wedden dat die "12 uurs periode" ter sprake gaat komen?
Dacht precies hetzelfde, je zag haar gewoon denken en graven van, wat heeft sylvia mij ooit niet gegunt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Mika25 het volgende:
Wedden dat die "12 uurs periode" ter sprake gaat komen?
Wie zou het anders verwacht hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik weet dat je het heel graag wilt. Het is heel erg leuk, maar zoals ik me nu voel: Nee"
hahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik weet dat je het heel graag wilt. Het is heel erg leuk, maar zoals ik me nu voel: Nee"
Ja denk het ook, ze wist het... Tenminste dat heeft ze van te voren gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef partyyboyy het volgende:
Vooropgezet dit hoor!
Natasia moet het gewoon blokkeren van de redactie
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, die 12 uur worden weer uit de put gehaald.
Ik kan me ook in Natasia verplaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Damn, ik kan me totaal verplaatsen in Sylvia.
Jottem , als "feestvarken" ???quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Bart die carnaval viert, waarom kan ik me daar nou zo weinig bij voorstellen.
zou jij je op dat moment stil kunnen houden?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
Ik ben het zowaar een keer met Brian eens: Huub, drijf het niet nu op de spits, morgenochtend om 09:00 uur is de stemming.
Nogmaals: dom van Huub om meteen zo in de aanval te gaan. Maar het kan goed zijn dat ze al zo geconditioneerd zijn door "achter", dat ze meteen in de "TV-maak-modus" schieten, en ruzie beginnen te maken.
Ze moeten tv maken, zeggen ze net tegen elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Waarom houden Huub en Eric niet gewoon hun smoel.
Dat is toch wel de laatste vrouw op aarde waarin ik me zou willen verplaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me ook in Natasia verplaatsen.
Al is het een gratis uitje misgunnen niet zo aardig.
omdat natasia het ook niet doetquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Waarom houden Huub en Eric niet gewoon hun smoel.
Maakt niks uit, het ligt er weer eens TE dik op dat het opgezet is. Ik heb in principe niets tegen scripts, maar soms ligt het er TE dik opquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
Nogmaals: dom van Huub om meteen zo in de aanval te gaan.
Vanwege zijn droopey-kop?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
In Kaaiendonk dragen ze voornamenlijk boerenkielen. Dus zijn juiste dracht heeft hij al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu had Eric moeten zeggen " die psycholoog is in gesprek met je kinderen, kuthoer"
Echt niet..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft Eric en Huub toch onder de duim.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef kissa het volgende:
Bart kijkt toe met een vaag glimlachje..
Nou hier ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef Day het volgende:
Ik vind Natasia heel sterk nu!
Yepquote:
Day probeert te provorceren, dat doet ze de laatste tijd wel vaker.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou hier ben ik het niet mee eens.
Nee hoor vantevoren stond alvast dat Zdngmw haar het niet zou gunnen, denk terug aan de 12 uur en de 4 uur.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Sylvia gaat maar een sigaretje roken. De anderen gooien nu haar glazen in. Knap lullig.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef Suikeroom het volgende:
Basrt & Sylvia zijn weer verstandig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |