Is een van de HEEL weinige mensen die het haar misguntquote:
En ze doet het nog ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Mwah.... Natasia voelt wel aan dat het echt not done is dit te gaan tegenhouden.
Ook taktisch (populariteitspoll -> contactpunten) is dat niet slim.
Aan de andere kant: het zou wel heeeeeeeeeeeeeeerlijk slécht zijn als ze het weigert!![]()
Ja daar ben ik ook bang voor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Mika25 het volgende:
Wedden dat die "12 uurs periode" ter sprake gaat komen?
Dacht precies hetzelfde, je zag haar gewoon denken en graven van, wat heeft sylvia mij ooit niet gegunt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Mika25 het volgende:
Wedden dat die "12 uurs periode" ter sprake gaat komen?
Wie zou het anders verwacht hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik weet dat je het heel graag wilt. Het is heel erg leuk, maar zoals ik me nu voel: Nee"
hahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik weet dat je het heel graag wilt. Het is heel erg leuk, maar zoals ik me nu voel: Nee"
Ja denk het ook, ze wist het... Tenminste dat heeft ze van te voren gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef partyyboyy het volgende:
Vooropgezet dit hoor!
Natasia moet het gewoon blokkeren van de redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |