volgens mij gaat het over Huub, want ze gaat langs hem zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Hoe weet Zdngmw het dan ?
Natasia niet weddenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Day het volgende:
Ah, dit gunnen ze haar toch wel?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
Als ze mag gaan, ga ik haar filmen mensen
Heb je die smoel van Natasia gezienquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Day het volgende:
Ah, dit gunnen ze haar toch wel?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
Brian gaat morgen een statement maken over Huub en dat gaat over de rug van Syl heen.
Het zou me niets verbazen. Dat vindt hij dan terecht omdat Huub dat ook heeft gedaan.
Is een van de HEEL weinige mensen die het haar misguntquote:
En ze doet het nog ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Mwah.... Natasia voelt wel aan dat het echt not done is dit te gaan tegenhouden.
Ook taktisch (populariteitspoll -> contactpunten) is dat niet slim.
Aan de andere kant: het zou wel heeeeeeeeeeeeeeerlijk slécht zijn als ze het weigert!![]()
Ja daar ben ik ook bang voor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Mika25 het volgende:
Wedden dat die "12 uurs periode" ter sprake gaat komen?
Dacht precies hetzelfde, je zag haar gewoon denken en graven van, wat heeft sylvia mij ooit niet gegunt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Mika25 het volgende:
Wedden dat die "12 uurs periode" ter sprake gaat komen?
Wie zou het anders verwacht hebben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik weet dat je het heel graag wilt. Het is heel erg leuk, maar zoals ik me nu voel: Nee"
hahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik weet dat je het heel graag wilt. Het is heel erg leuk, maar zoals ik me nu voel: Nee"
Ja denk het ook, ze wist het... Tenminste dat heeft ze van te voren gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef partyyboyy het volgende:
Vooropgezet dit hoor!
Natasia moet het gewoon blokkeren van de redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |