Ja denk het ook, ze wist het... Tenminste dat heeft ze van te voren gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef partyyboyy het volgende:
Vooropgezet dit hoor!
Natasia moet het gewoon blokkeren van de redactie
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
Ja hoor, die 12 uur worden weer uit de put gehaald.
Ik kan me ook in Natasia verplaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Damn, ik kan me totaal verplaatsen in Sylvia.
Jottem , als "feestvarken" ???quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Bart die carnaval viert, waarom kan ik me daar nou zo weinig bij voorstellen.
zou jij je op dat moment stil kunnen houden?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
Ik ben het zowaar een keer met Brian eens: Huub, drijf het niet nu op de spits, morgenochtend om 09:00 uur is de stemming.
Nogmaals: dom van Huub om meteen zo in de aanval te gaan. Maar het kan goed zijn dat ze al zo geconditioneerd zijn door "achter", dat ze meteen in de "TV-maak-modus" schieten, en ruzie beginnen te maken.
Ze moeten tv maken, zeggen ze net tegen elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Waarom houden Huub en Eric niet gewoon hun smoel.
Dat is toch wel de laatste vrouw op aarde waarin ik me zou willen verplaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me ook in Natasia verplaatsen.
Al is het een gratis uitje misgunnen niet zo aardig.
omdat natasia het ook niet doetquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Day het volgende:
Waarom houden Huub en Eric niet gewoon hun smoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |