bron?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Wat een crapzooi. CPU belasting is echt niet boeiend te noemen bij USB2.0 apparaten.
Ah, ik moet mijn scanner, mijn zipdrive en mijn printer wegmikken omdat jij geen 7 euro voor een USB hub uitgeven kan danwel de doorlustechnisek niet snapt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Dat doorlussen van jou interesseert me niet. Feit is dat de printerpoort makkelijk weg kan en er makkelijk 4 usb gaten bijkunnen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
1mb/s. Maar dat ligt aan het geheugen cq camera. Niet aan de poort USB2.0, die is snel genoeg, zelfs voor externe HD's.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus#Eigenschappenquote:USB 2.0: 480 Mbit/s plug & play (high speed)
http://www.westerndigital(...)p?DriveID=214#jump11quote:300 MB/s transfer rate
Rik Ringersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef sigme het volgende:
Ik trek mij terug op de bank met een boekje.
[afbeelding]
Klopt, ik heb het niet duidelijk opgeschreven. Zijn uitspraken op het gebied van geschiedschrijving zijn niet veel beter dan die van Dekker op het gebied van biologie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een wat merkwaardige kwalificatie voor Plasterk; in tegenstelling tot Dekker heeft Plasterk nooit getracht op dubieuze gronden bepaalde wetenschappelijke theorieen te vloeren.
dat vind je wel cool hè, avonturiers met een bobbel in hun broek - zonder hondquote:
quote:THE INFLATION LIE
Posted By: Letters on 10/16/2006 6:30:57 PM in ECONOMY
The U.S. government has been manipulating the official inflation rate for more than a decade
"One matter we at NewsMax have confronted, but the financial media won't tell you about, is the inflation lie.
The fact is that the U.S. government has been manipulating the official inflation rate, called the Consumer Price Index (CPI), for more than a decade.
We believe this has been the root of many of the U.S. global imbalances. The U.S. government has gotten caught with the lie in obvious places: The U.S. dollar has declined dramatically — about 40% in recent years. At the time we have witnessed a dramatic rise of a 100% or more in gold, oil, and almost every other commodity.
The reason the dollar has declined and commodity prices are up is simple: the rest of the world says, "There are simply too many dollars; you're inflating your currency; and you'll have to give us many more dollars for our goods."
But how does that jibe with official inflation rates? This year the Bureau of Labor Statistics reports inflation at less than 4%. Last year it was about 3%. Between 2002 and 2004, it averaged about 2%.
Everyone who lives in the real world knows these numbers cannot be true. But once again, few want to challenge the status quo claims.
It's interesting that more and more money gurus talk about the inflation lie.
Recently Barron's interviewed Rudolph-Riad Younes, co manager of the Julius Baer International Equity Fund. Since 2002, Younes stock picks for Barron's have increased by almost 42% a year. His fund has gained 17.5% per annum since 2001.
One reason Younes may be so successful is that he sees the world honestly.
For example, on the inflation matter he notes that "inflation is something there should be no debate about and somehow there is."
He then tears apart the United States for using a "core" inflation number that does not include energy prices and does not accurately capture housing costs, which have skyrocketed. If the government did that it "would change the inflation picture dramatically."
Younes then says bluntly, "If you consider headline inflation and include asset prices instead of rental equivalents, the true inflation number would be between 7% and 10%."
Interestingly, we have argued in FIR that inflation is at least 50% higher than official estimates. Younes then asks a good question. "If real inflation is 7% to 10%, why don't we see it in wages?"
One answer is that most employers in the United States link wages to the official CPI number. Most Americans (unlike most Europeans) obediently accept these official numbers as gospel. Workers are not up in arms because their salaries are being slowly boiled to death. They don't realize how insidious inflation is.
The same can be true of investors. Especially ones that invest in CDs and bonds. If inflation is really 7% today, your CD paying 5% is declining in value at a rate of 2% a year. And don't forget to add the taxes you have to pay on the 5% of interest income — making your net inflation adjusted loss more like 3.5% for the year." (NewsMax.com)
Je bent te oud voor Breezerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef Napalm het volgende:
Sletjes!
IK b3n eR OoK wEer!
leUk he?!?!?!?!?!
Napalmis melig vandaag. Maar eerst naar de bakker; brood, broodjes, eierkoeken en krentenrozijnenbollen.
Zo'n rood zuur wijf die zich immer afvraagt waarom alle kerels van d'r weglopen.quote:
met je mond vol kan je ook niet klagenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent te oud voor Breezer.
Sigmeis sjaggerijnig vandaag. Maar zometeen ga ik weg; buitenspelen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
met je mond vol kan je ook niet klagen![]()
![]()
Bronquote:SGP loopt weg voor de prins
RIJSSEN/HOLTEN - Een ludieke actie van een carnavalsprins heeft geleid tot een politieke rel in de gemeente Rijssen-Holten.
Tot grote verontwaardiging van SGP-raadsleden bezocht de prins van de Holtense Fienpreuvers onaangekondigd een thema-bijeenkomst van de raad, waarin werd gesproken over het tegengaan van overmatig drankgebruik onder jongeren. Toen de carnavalsprins (Ch. Meijer zu Slochtern) tijdens een schorsing de mogelijkheid werd geboden om zijn moto - ‘mens erger je niet’ - uit te dragen, verlieten vier SGP-raadsleden gekrenkt de vergaderzaal. Twee SGP’ers bleven zitten, onder wie J. Slagman. Volgens hem is carnaval ‘niets anders dan de spot drijven met het leven en streven van christus’.
Slagman bleef wél zitten. "Ik laat me door zo’n schertsfiguur niet van mijn stoel jagen." CDA-fractievoorzitter H. Kuipers, oud-prins van de Rijssense Bolnpeetr’s, kan zich zowel de actie van de carnavalsprins als de verontwaardigde reactie van de SGP-raadsleden voorstellen. "Dit is een botsing van de verschillende culturen in Rijssen en Holten".
Ik pas me aan aan de doelwitten (het blijft carnaval)..quote:
Leve de migratiequote:Samenstelling Spaanse bevolking verandert snel
De samenstelling van de Spaanse bevolking verandert door immigratie in een rap tempo. In 1996 woonden er 542.300 immigranten in Spanje. In 2005 waren dat er ruim 3,8 miljoen.
Dat heeft de Spaanse krant El País zaterdag gemeld op basis van gegevens van het Spaanse bureau voor statistiek INE. Uit de cijfers blijkt dat de immigratie heeft geleid tot een forse toename van het aantal geboorten van kinderen die zeker één buitenlandse ouder hebben. In 2005 betrof het 17,6 procent van alle geboren kinderen. In 1996 was dat percentage nog 1,8.
Van de gezinnen van wie zeker éen ouder uit het buitenland kwam, ging het in ongeveer de helft van de gevallen om immigratie uit een andere Europees land. In ruim een derde van de gevallen betrof het immigratie uit Amerika. Het percentage voor Afrika was 23,2 en voor Azië 5,5.
gevonden:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef Napalm het volgende:
Waar kan ik een plaatje voor foktopic hosten?
Ik ben geschokt (door mijn gelijk te halen); topicwaardig..
quote:geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen
Wat is het ook gewoon een simpele nazi, hè?quote:ik vind het inderdaad niet prettig dat er straks twee moslims in het kabinet zitten. Dat heb ik liever niet.
http://www.cnn.com/2007/W(...)y.iraq.ap/index.htmlquote:The Defense Ministry has previously confirmed Harry could go to Iraq if his unit was deployed there, but said he might be kept out of situations where his presence would jeopardize his comrades.
Leon is een flapdrol die alles maar napraat wat zijn rechts-conservatieve weblogs hem aansmeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Door sneeuwval geen debat over opwarming!
Warmest January ever recorded worldwide in 2007
Leon toch.....
radicalisatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Wat is het ook gewoon een simpele nazi, hè?
Assimilatie!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef Monidique het volgende:
Interpretatie.
De ene gaat en 2 komen. Wat is de natuur toch mooi!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef sigme het volgende:
Lente. Twee lammetjes.
Jij probeert het denkwerk voor je piemol te verrichten, moet je loslaten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het walgelijk.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Dus Britney is nu dik en kaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |