'That's what they call déjà vu, mate' of 'You can't change it!' lijkt mij een goede samenvatting voor deze afleveringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Het feit dat het nergens over ging? Geen nieuwe antwoorden erbij, integendeel, weer een nieuwe verhaallijn... Zo kan je de boel makkelijk rekken.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef Jivis het volgende:
Nieuwe promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet natuurlijk.
Trippende shit weer met Desmond deze ep. Hij had dus de kans om alles overnieuw, en goed, te doen, maar hij verprutste het. Nu probeert hij de 'path' van Charlie te wijzigen, iets wat ondoenbaar lijkt. En dat timetravel gedoe is altijd lastig hoe het precies in elkaar zit.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef Bot13 het volgende:
Zeer matig. Lost is wééér bezig met nieuwe verhaallijnen aan te maken zonder de oude af te sluiten. Weer nieuwe vragen, nieuwe vertakkingen van het hoofdverhaal, als een boom die vertakt tot dat je de stam kwijt bent.
Ja, leuke aflevering verder, erg intressant. Maar het is te veel, nu. Te veel vragen en te weinig antwoorden. Ik was vooral erg enthousiast geworden omdat er in het vorige topic stond dat er 'antwoorden' zouden komen terwijl weer bleek dat er NIKS van antwoorden te bekennen was alleen nieuwe verhaallijnen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef Jivis het volgende:
Nieuwe promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat hij echt terug in de tijd gegaan is. De klap die hij op z'n hoofd heeft gekregen door de implosie verwarde zijn herinneringen van zijn tijd met Penny (waar hij vlak voor het omdraaien van de sleutel aan dacht) met de herinneringen aan de afgelopen drie jaren, wat redelijk vaak gebeurt bij mensen die een soortgelijk letsel aan het hoofd opgelopen hebben. De oude vrouw is verzonnen, een poging van de hersenen om de inconsistentie in de herinneringen te verklaren (ook dit gebeurt vaak en is de reden dat er steeds meer kritiek komt op getuigen in een rechtszaak bijvoorbeeld, het geheugen is onbetrouwbaar). Desmond is ook niet geraakt door die honkbalknuppel, de klap die hij voelde kwam van de implosie die door zijn hersenen bij vergissing aan zijn herinneringen aan de tijd met Penny is toegevoegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaat Desmond werkelijk terug in de tijd om een nieuwe kans te krijgen, alleen maar om erachter te komen dat z'n lot vaststaat? Of zijn het flashbacks die hij heeft na de knal in de hatch, met een paar briljante ingevingen (het verzinnen van de vrouw, die vertelt over z'n lot)? Als hij niet daadwerkelijk teruggegaan is en de zooi allemaal al beleefd heeft, hoe kan hij de toekomst dan voorspellen? Wie was die vrouw? Hoe gaat Charlie dood? Aaah, de vragen!
Stel nou dat hij terug is gereisd, dan is het dus zo gegaan:
1e keer:
De zooi die we hebben gezien met Penny gebeurt, Desmond gaat 3 jaar later zeilen, komt op het eiland terecht, leer van whatshisname hoe hij de knop moet bedienen, doet dat tot losties verschijnen, blabla, hatch ontploft.
Hierna gaat hij weer terug naar Penny, en begint de zooi opnieuw, alleen komt hij vroegtijdig terug op het eiland na de klap in de bar (die hij eigenlijk niet hoorde te krijgen).
Máár, om de toekomst te kunnen voorspellen moet hij na de ontploffing van de hatch in de eerste keer verder bewust 'geleefd' hebben op het eiland, om te kunnen weten wat er gebeurt.
QFTquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, wie was het ook alweer die al die verwijzingen naar tijd zag vorige week en voor paranoïde werd uitgemaakt?. Die heeft z'n gelijk gekregen in ieder geval.
In dat geval zou het dus best kunnen dat Desmond alles al een keer heeft meegmaakt en dat telkens opnieuw doet (en wellicht elke keer iets verandert?)quote:Joe had been explaining things in the meantime. He said it was again the beginning of the unfinished, the re-discovery of the familiar, the re-experience of the already suffered, the fresh-forgetting of the unremembered. Hell goes round and round. In shape it is circular and by nature it is interminable, repetitive and very nearly unbearable.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Third_Policemanquote:... When you get to the end of this book you realize that my hero or main character (he's a heel and a killer) has been dead throughout the book and that all the queer ghastly things which have been happening to him are happening in a sort of hell which he earned for the killing ... It is made clear that this sort of thing goes on for ever ... When you are writing about the world of the dead – and the damned – where none of the rules and laws (not even the law of gravity) holds good, there is any amount of scope for back-chat and funny cracks.
Er waren plannen voor vijf seizoenen of zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Topaflevering, het spel, het plot, de hints (schilderij bij de boze pappa!!!), echt, heerlijk, heb ook eindelijk het gevoel dat er weer schot in de serie komt...
Wanneer is Lost trouwens ook alweer begonnen? 2004, right? Men schoot voor 8 seizoenen?
Ik zit met iets in mijn hoofd maar durf het niet te delen, ik kan het ook niet onderbouwen ook...
Meestal gebeurd het juist andersomquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef Xurk het volgende:
Ze hadden genoeg materiaal voor acht seizoenen bij het bedenken van seizoen één inderdaad, maar inmiddels willen ze na 4 á 5 seizoenen er een eind aan breien
Dat schilderij heb ik gemist btw, even kijken of er al caps staan op Lost-Media!
Speculatie is juist wat Lost zo leuk maaktquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit met iets in mijn hoofd maar durf het niet te delen, ik kan het ook niet onderbouwen ook...
Er staat ook een polar beer in, en een boeddha beeldje. Die boeddha heeft na het filmpje van vorige week misschien ook wel betekenis.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:52 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het gevonden inderdaad!
Er staat ook achterstevoren: "Namaste"... dat gaat vast ook iets betekenen
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze het rekken tot 8 seizoenen gaat de fun er echt uit zijn na seizoen 5. The X-Files was ook tof, maar heeft ook twee seizoenen te lang geduurd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:44 schreef Xurk het volgende:
Ze hadden genoeg materiaal voor acht seizoenen bij het bedenken van seizoen één inderdaad, maar inmiddels willen ze na 4 á 5 seizoenen er een eind aan breien
Dat schilderij heb ik gemist btw, even kijken of er al caps staan op Lost-Media!
Die gast in de Dharma Inititiative voorlichtingsfilms gebruikt steevast "namaste" als groet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:52 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het gevonden inderdaad!
Er staat ook achterstevoren: "Namaste"... dat gaat vast ook iets betekenen
Ik durf nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Speculatie is juist wat Lost zo leuk maakt![]()
Laat horen!
Dat bedoel ik dus: wij willen collectief de volgende aflevering het liefst alle antwoorden zien, maar dat werkt zo niet...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar een vage aflevering. Wat mij betreft mogen ze nu wel eens naar een clou toewerken, het lijkt wel of de schrjivers zelf niet weten welke kant ze op moeten.
Ah, dat is hetquote:Die gast in de Dharma Inititiative voorlichtingsfilms gebruikt steevast "namaste" als groet.
Enorme lap tekst met mogelijk storende elementen, anders flink doorscrollen gaarnequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef Xurk het volgende:
"Namaste" invoeren bij een anagram-machine levert enorm veel mogelijkheden opVolgens mij zitten er ook wat tussen die Latijns zouden kunnen zijn ["es tam na" ofzo
], maar ik heb in het Engels nog niets serieus gezien.
[edit]
[..]
Ah, dat is het
Boedhisme, boedha, laten we even verder neuzen:quote:"Namaste" is sometimes used in the context of practicing Yoga as a greeting or goodbye, generally taken as an expression of good will. Namaste is sometimes misinterpreted as a greeting associated with Yoga only, but it is much more widely used than that in South Asia, particularly in greeting elders. Moreover, it is used throughout Asia, especially in the context of Buddhism or Buddhist cultures, even though it is known by different names in some languages.
quote:The eight-spoked Dharmachakra. The eight spokes represent the Noble Eightfold Path of Buddhism.
Looks alike? Verschillende spirituele stromingen though.quote:The bagua (Chinese: 八卦; pinyin: bā guà; Wade-Giles: pa kua; literally "eight symbols") is a fundamental philosophical concept in ancient China. It is an octagonal diagram with one trigram on each side. The concept of bagua is applied not only to Chinese Taoist thought and the I Ching, but is also used in other domains of Chinese culture, such as fengshui, martial arts, navigation, and so on.
Samengevat voor Jip en Janneke:quote:Sila is morality—abstaining from unwholesome deeds of body and speech. Within the division of sila are three parts of the Noble Eightfold Path:
1. Right Speech - One speaks in a non hurtful, not exaggerated, truthful way (samyag-vāc, sammā-vācā)
2. Right Actions - Wholesome action, avoiding action that would do harm (samyak-karmānta, sammā-kammanta)
3. Right Livelihood - One's way of livelihood does not harm in any way oneself or others; directly or indirectly (samyag-ājīva, sammā-ājīva)
Samadhi is developing mastery over one’s own mind. Within this division are another three parts of the Noble Eightfold Path:
1. Right Effort/Exercise - One makes an effort to improve (samyag-vyāyāma, sammā-vāyāma)
2. Right Mindfulness/Awareness - Mental ability to see things for what they are with clear consciousness (samyak-smṛti, sammā-sati)
3. Right Concentration - Being aware of the present reality within oneself, without any craving or aversion. (samyak-samādhi, sammā-samādhi)
Panna is the wisdom which purifies the mind. Within this division fall two more parts of the Noble Eightfold Path:
1. Right Thoughts - Change in the pattern of thinking. (samyak-saṃkalpa, sammā-saṅkappa)
2. Right Understanding - Understanding reality as it is, not just as it appears to be. (samyag-dṛṣṭi, sammā-diṭṭhi)
Uit de Lost Wiki:quote:According to a saying attributed in some traditions to the Buddha, if a person does not follow the goal of Total Realization, one lives one's life like a preoccupied child playing with toys in a house that is burning to the ground.
Over het thema zwart/wit:quote:-Dharma is also a Sanskrit term with several meanings in different religious contexts particularly in the faiths of Buddhism and Hinduism, including "natural law", "reality", "truth" and "duty".
- The Sanskrit link becomes even more evident at the end of the second orientation film (Pearl station) when Mark Wickmund bows with his two palms joined and utters "Namaste" which is a traditional Hindu/Sanskrit salutation.
- The funeral that the "Others" conduct is one that is traditional Hindu, having the body float on a body of water.
quote:Black and white
John Locke holds up the two opposing colors of backgammon checkers in the pilot episode.
The colors black and white, which traditionally reflect opposition or dualism (i.e. yin and yang), appear frequently throughout the series. Their dichotomy is laid out in the show's pilot episode — Locke explains backgammon to Walt by holding up one black and one white piece, saying, "Two players, two sides — one is light, one is dark."
The colors are often used to represent ambiguous or contradictory natures within a character's own personality. In the opening sequence of "Raised by Another," Locke appears as an ominous image in Claire's nightmare about her unborn child, with one eyeball black and the other white. In "Deus Ex Machina," the glasses that Sawyer wears to accommodate his hyperopia are created from the frames of two different pairs of glasses: one side white, the other black.
On other occasions, the colors represent opposition between individuals. In the closing scene of "Collision," Jack and Ana Lucia, ostensibly leaders of their respective factions, face each other with Jack wearing white and Ana Lucia wearing black; in "The Long Con," Jack and Locke, immediately following an argument between the two, are seen wearing opposing white and black shirts.
However, on other occasions, the colors are featured in unexpected or as-of-yet unexplained ways — such as in "House of the Rising Sun," when Jack finds a pouch containing one white stone and one black stone on a pair of mummified corpses.
quote:In Western culture, Yin and Yang are often erroneously portrayed as corresponding to "evil" and "good" respectively. The truth is that neither Yin nor Yang is preferable or morally superior.
Taoisme dus, waarover het volgende met betrekking tot S3E8:quote:Everything can be described as both Yin and Yang.
1. Yin and Yang do not exclude each other.
Everything has its opposite: although this is never absolute, only relative. No one thing is completely Yin or completely Yang. Each contains the seed of its opposite. For example, winter can turn into summer; "what goes up must come down".
2. Yin and Yang are interdependent.
One cannot exist without the other. For example, day cannot exist without night. Light cannot exist without darkness. Death cannot exist without Life.
3. Yin and Yang can be further subdivided into Yin and Yang.
Any Yin or Yang aspect can be further subdivided into Yin and Yang. For example, temperature can be seen as either hot or cold. However, hot can be further divided into warm or burning; cold into cool or icy. Within each spectrum, there is a smaller spectrum; every beginning is a moment in time, and has a beginning and end, just as every hour has a beginning and end.
4. Yin and Yang consume and support each other.
Yin and Yang are usually held in balance: as one increases, the other decreases. However, imbalances can occur. There are four possible imbalances: excess Yin, excess Yang, Yin deficiency, and Yang deficiency. They can again be seen as a pair: by excess of Yin there is a Yang deficiency and vice versa. The imbalance is also a relative factor: the excess of Yang "forces" Yin to be more "concentrated".
5. Yin and Yang can transform into one another.
At a particular stage, Yin can transform into Yang and vice versa. For example, night changes into day; warmth cools; life changes to death. However this transformation is relative too. Night and day coexist on Earth at the same time when shown from space.
6. Part of Yin is in Yang and part of Yang is in Yin.
The dots in each serve:
1. as a reminder that there are always traces of one in the other. For example, there is always light within the dark (e.g., the stars at night); these qualities are never completely one or the other.
2. as a reminder that absolute extreme side transforms instantly into the opposite, or that the labels Yin and Yang are conditioned by an observer's point of view. For example, the hardest stone is easiest to break. This can show that absolute discrimination between the two is artificial.
7. Forces regain balance with yin-yang curves
Look at curves, where one thing is resolved with another. Our own bodies possess plenty of yin-yang curves, as do the bodies of all other organisms. Yin-yang curves can be internal (part of the physique) or external (part of the trajectory of motion). Select and adapt with curvature.
Beginnen er u dingen op te vallen?quote:A common theme in Taoist literature is that fulfilment in life cannot be attained by forcing one's own destiny; instead, one must be receptive to the path laid for them by nature and circumstance.
Wat was de tagline van S1 ook alweer? "Everything happens for a reason"?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:21 schreef PeRi het volgende:
Lijkt me sterk dat namaste echt daadwerkelijk iets betekent, het is namelijk niks meer dan een begroeting in het Hindi. Maar hey, het is Lost, dus zeker zijn we nooit!
Toffe ep weer, heb zin in de volgende.
Eens. Begint irritant te worden. Best een leuke aflevering, maar ik wil niet meer vragen terwijl ik niet eens zeker weer of er ooit antwoorden op komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het feit dat het nergens over ging? Geen nieuwe antwoorden erbij, integendeel, weer een nieuwe verhaallijn... Zo kan je de boel makkelijk rekken.
Locke heeft het geprobeerd, heeft een aantal fijne uitspraken die in het verlengde hiervan staan, waaronder het simpele "It's never BEEN easy!" en zijn uitleg over nature's way to strengthen... (struggle; pijn, lijden, ervaringen)quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
You can't change it.It's faith. Desmond zou is met Lock moeten praten, zullen real brothers worden dan.
Het gaat niet om het doel, het gaat om het pad...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Helo het volgende:
Oke epi 7 was bagger, deze was stukken beter maar ik dacht dat ze juist verhalen gingen afronden niet nog moeilijker maken. Oja en de promo dik vaag maar zal wel niks van kloppen
En kort samengevat van je copy/paste in het NLquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enorme lap tekst met mogelijk storende elementen, anders flink doorscrollen gaarne
Nee, dat is het niet, and once more we have oosterse filosofie: Namaste!
[..]
Boedhisme, boedha, laten we even verder neuzen:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Looks alike? Verschillende spirituele stromingen though.
Verder ingaand op Boedisme en de invloed op Lost:
[..]
Samengevat voor Jip en Janneke:
[..]
Uit de Lost Wiki:
[..]
Over het thema zwart/wit:
[..]
[afbeelding]
[..]
[..]
Taoisme dus, waarover het volgende met betrekking tot S3E8:
[..]
Beginnen er u dingen op te vallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
* Skull-splitter gaat lezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En hier probeert iemand het uit te leggen![]()
Ik heb het al gelezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
* Skull-splitter gaat lezen
Mjah, tis 3 pagina's zonder dat er enige conclusies aan vast zitten, wat het wel jammer maakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezenHet is wel de moeite waard
Vooral het stuk over die 2 onderzoekers aan het einde van S2.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis een theorie, er rammelt van alles aan, maar ik denk dat dit de hoofdmoot van Lost is.Ik denk dat het aardig klopt hoor. Dat verhaal over die variabelen zit letterlijk in die internetfilmpjes en die aflevering van vandaag plaatste ik ook wel meteen binnen die theorie. Ik hoop alleen dat ze de antwoorden omtrent de theorie eens in de tv-serie gaan geven. Dan blijft er volgens mij nog genoeg geheimzinnigheid over. Een simpel voorbeeld: we weten nog steeds niet waarom Locke weer kan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
En ook niet waarom hij niet kon lopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aardig klopt hoor. Dat verhaal over die variabelen zit letterlijk in die internetfilmpjes en die aflevering van vandaag plaatste ik ook wel meteen binnen die theorie. Ik hoop alleen dat ze de antwoorden omtrent de theorie eens in de tv-serie gaan geven. Dan blijft er volgens mij nog genoeg geheimzinnigheid over. Een simpel voorbeeld: we weten nog steeds niet waarom Locke weer kan lopen.
Naast dat er een aflevering was dat er gesuggereerd werd dat walt dat kon is er voor de rest geen enkele aanwijzing geweest dat hij dat ook daadwerkelijk kan, met het verdwijnen van walt en micheal uit de serie kan het ook wel vergeten worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
of dat Walt dingen kon oproepen...
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar een vage aflevering. Wat mij betreft mogen ze nu wel eens naar een clou toewerken, het lijkt wel of de schrjivers zelf niet weten welke kant ze op moeten.
Ik slik niksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
Gave aflevering weer. Zelfs voor iemand die niet al die psychedelica slikt en achter elke symbool iets anders zoekt.
Desmond is oké.
Meer dat het waarschijnlijk in dezelfde lijn ligt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Naast dat er een aflevering was dat er gesuggereerd werd dat walt dat kon is er voor de rest geen enkele aanwijzing geweest dat hij dat ook daadwerkelijk kan, met het verdwijnen van walt en micheal uit de serie kan het ook wel vergeten worden.
1 van de redenen dat de ik twijfel aan de serie, ook al was de aflevering van vandaag weer op het oude niveau.
Maar daar heben de Lost-volgertjes hier met al hun theorieën toch geen last van.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoor![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Skull-splitter het volgende:
The simpsons, dat is een luchtige serie, dit is drama
Hopen dat ze bijtrekken, anders zitten we straks met OF een rush-job OF een onaffe seriequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shitt.. de kijkcijfers voor deze aflevering zijn zelfs nog iets lager dan vorige weekABC vermoord de serie door het op dit huidige tijdstip nu te zetten
![]()
Ik ben niet blij.
Ach lage kijkcijfers is niet erg, deze serie mag sowieso nog maar 2 seizoen doorgaan(liefst deze en nog 1 seizoen), langer maken zich zelf belachlijk zoals ze bezig zijn. Daarbij de lage kijkcijfers hebben de makers zelf voor gezorgd niet ABC.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shitt.. de kijkcijfers voor deze aflevering zijn zelfs nog iets lager dan vorige weekABC vermoord de serie door het op dit huidige tijdstip nu te zetten
![]()
Ik ben niet blij.
Euuhm. De premiere van seizoen 2 had 23 miljoen kijkers. Niet die van seizoen 3 (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:34 schreef Tweek het volgende:af.
Klinkt hard, maar 9 miljoen kijkers verliezen in slechts 7 afleveringen dat is onvergevelijk.
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Ten eerste zijn de producers ook degene die de serie bedacht en gemaakt hebben en schrijven ze een flink aantal afleverigen zelf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Lost nog steeds het best bekeken programma op de woensdagavond (op American Idol na natuurlijk) onder de doelgroep waar adverteerders geïnteresseerd in zijn. We hoeven ons dus nog geen zorgen te maken over een vroegtijdig einde![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Symer op 16-02-2007 08:47:11 ]
Ja, dat had ik ook, vanavond in de herkansing....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:20 schreef dfens het volgende:
Had gisteren willen kijken maar helaas. Dan vanavond maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Helo op 16-02-2007 09:49:52 (Typo) ]
Lost deelt thematiek met the Matrix en zelfs Star Wars, maar verder...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
Final Destination meets Lost meets The Matrix.
'nuff said.
Ach komop, The Oracle was toch echt rechtstreeks gekopieerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lost deelt thematiek met the Matrix en zelfs Star Wars, maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |