Valium dus, in de volksmond.quote:
Nooit meer naar huis, dacht ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat stond er nu op dat briefje dat |Huub ophield?
Iets van "1.342.000,00 That's why"quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat stond er nu op dat briefje dat |Huub ophield?
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.quote:
Is Herma daar Natasia's onderbroek aan het uitbikken?quote:
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.
Van oxazepam ga je ook niet helder denken dus. Het is gewoon allemaal klerebende. En eigenlijk is niemand er werkelijk bij gebaat.
in vorige cos staat wat hij ophieldquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
nee, volgens mij iets van 14 nog wat? he jammel, gemist.
Ik geef Huub groot gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub is wat aan het indutten, met Bart aan zijn zijde
Vanavond om 20.00quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef petraa het volgende:
Huub en Bart zijn chocoladetaart aan het bakken. Hoe laat komt juf judith ???
Nee is nu nog erger. En hij praat ooooooooooooooooook zoooooooooooo sloom. Ben trouwens benieuwd of de de brief van Huub's Zus nog te lezen krijgen ergens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.
Zo hee, jij ziet ze vliegen! Neem nog een bakkiequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Herma daar Natasia's onderbroek aan het uitbikken?
Oh beter, ik dacht vanmiddag, kan ik nog lekker ff in de tuin van het zonnetje gaan genieten zo.quote:
Geef 'm ff de tijd om z'n draai te vinden joh. Huub swingde ook niet bepaald meteen de pan uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Die Eric valt me zwaar tegen met zijn grote bek voordat hij het huis inging.
Ach, ik slik het ook al jaren, word je niet zo suf van hoor.. ze geven hem vast de lichte 10 mg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.
Van oxazepam ga je ook niet helder denken dus. Het is gewoon allemaal klerebende. En eigenlijk is niemand er werkelijk bij gebaat.
OK, en dan nu met de nodige chemicaliën gaat hij er zelf ëcht in geloven. Je raakt goed de weg kwijt met die troep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.
Ja ik vind hem nog erg voorzichtig en hij doet totnutoe erg zijn best om mensen niet te kwetsen en zegt alles TE liefjes. Wordt tijd dat hij gaat doen zoals hij voor zijn binnenkomst zei dat hij ging doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geef Huub groot gelijk.
hij moet alles daar maar doen en die andere waaien mee.
Die Eric valt me zwaar tegen met zijn grote bek voordat hij het huis inging.
nee maar huub werd door iedereen gelijk aangepakt en nu gaat het allemaal TE liefjes. Ik vind het allemaal TE nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef 'm ff de tijd om z'n draai te vinden joh. Huub swingde ook niet bepaald meteen de pan uit.
waarom zouden ze 2x 10 geven, als er 20mg er ook zijn... of 50...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ach, ik slik het ook al jaren, word je niet zo suf van hoor.. ze geven hem vast de lichte 10 mg.
Diazepam heb ik ook eens gehad, maar dat vond ik eng. ipv in slaap vallen voelde het net of je de dood inzakte.
Waarom denk je dat zijn vlieglessen niet doorgaan. Wordt het niet tijd dat daar een nieuwe stemming over wordt gehouden trouwens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef CARLAK het volgende:
Brian zou eigenlijk een alcoholverbod moeten krijgen als hij zulke zware medicijnen krijgt. Het zullen wel antidepressiva zijn.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zijn vlieglessen niet doorgaan. Wordt het niet tijd dat daar een nieuwe stemming over wordt gehouden trouwens.![]()
Klinkt heerlijk, iedere avond ff de illusie dat je nooit meer hoeft wakker te worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Carlaa het volgende:
Diazepam heb ik ook eens gehad, maar dat vond ik eng. ipv in slaap vallen voelde het net of je de dood inzakte.
Oxazepam en Diazepam zijn relaxers en géén anti depressiva.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zijn vlieglessen niet doorgaan. Wordt het niet tijd dat daar een nieuwe stemming over wordt gehouden trouwens.![]()
Volgens mij versterkt het het effect juist.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef FSR het volgende:
Bij zowel de anti depressivia als bij de Pammetjes, mag geen alcohol gedronken worden vanwegen het tegenovergestelde effect van de medicijnen.
Huub en Bart gaan een verhaal verzinnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Judith zal wel weer pissig zijn omdat ze weer naar de streams heeft gekeken. Dat ze niet hebben geoefend.
Amanda krijgt echt geen 50cp voor het spreekbeurt.
Als Judith consequent is, geeft ze dan ook niemand kontaktpunten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Judith zal wel weer pissig zijn omdat ze weer naar de streams heeft gekeken. Dat ze niet hebben geoefend.
Je word er gauwer bezopen van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef FSR het volgende:
Bij zowel de anti depressivia als bij de Pammetjes, mag geen alcohol gedronken worden vanwegen het tegenovergestelde effect van de medicijnen.
Het kan niet de hele dag feest zijn hè, het is een gewone donderdagmiddag rond kwart voor één.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
nee maar huub werd door iedereen gelijk aangepakt en nu gaat het allemaal TE liefjes. Ik vind het allemaal TE nu.![]()
Ik vind hem er wel lief uitzien, met zijn scheiding op zij. Echt zo'n balletje en toch heeft het wel wat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Lieve het volgende:
Als ze HUUB nu eens eerst in fatsoenlijke kleren laten lopen ( wanneer komt de echte stylist? De onafhankelijke die WEL een goeie kledingkeuze kan maken? Dit is.... oogverblindend monsterlijk vreselijk! Karaktermoord is dit!![]()
)
Ben wel weg van het shirt van Bart! Erg leuk dat schietschijfje midvoor!
Kleding maakt ook de man weet je! En dit heeft Huub niet zelf gedaan.... dit is voor hem gekocht! Heel subtiel iemands graf graven is dit!![]()
Leuk, hoelaat komt ze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Judith consequent is, geeft ze dan ook niemand kontaktpunten.
Oke en doet hij dat niet, wat doen we dan ??????quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan niet de hele dag feest zijn hè, het is een gewone donderdagmiddag rond kwart voor één.
Dit weekend moet Eric gaan vlammen, deal?
misschien grootspraak en volgens script, nu moet-ie het wellicht zelf opknappen, vindt hem geen leuke gast,quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik vind hem nog erg voorzichtig en hij doet totnutoe erg zijn best om mensen niet te kwetsen en zegt alles TE liefjes. Wordt tijd dat hij gaat doen zoals hij voor zijn binnenkomst zei dat hij ging doen.
Het zou karaktermoord zijn als ze hem opeens perfecte kleren zouden geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Lieve het volgende:
Als ze HUUB nu eens eerst in fatsoenlijke kleren laten lopen ( wanneer komt de echte stylist? De onafhankelijke die WEL een goeie kledingkeuze kan maken? Dit is.... oogverblindend monsterlijk vreselijk! Karaktermoord is dit!![]()
)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Judith consequent is, geeft ze dan ook niemand kontaktpunten.
Maar dit is erg.... dit is gewoon over de top erg! Dit is een nerd maken, niet een nerd zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou karaktermoord zijn als ze hem opeens perfecte kleren zouden geven.
Maffe kleding past wel een beetje bij Huub.
Best wel flauw .....quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet de teksten weggooien en doet dat ook meteen.
de instructeur maakt subtiel duidelijk.... dat dit iets teveel van het goede is?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Die instructeur: "Je ziet er goed uit Huub"
Huub: "Ja, je ziet me nu een keer zonder kater"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
De hoofd huishouding zuipt ook mee.
En het is verslavendquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oxazepam en Diazepam zijn relaxers en géén anti depressiva.
jezus. Wat maak je je er druk om liefje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar dit is erg.... dit is gewoon over de top erg! Dit is een nerd maken, niet een nerd zijn?
Dat Huub er geen greintje verstand van heeft en dat hem hem geen ene bal uitmaakt siert hem, is volkomen normaal ook. Maar dat ze dit 'achter' bedenken.... terwijl dit een 100% visueel medium is... dat is kwalijk.
3 en 4 is wat mij betreft weinig verbetering met 10 minuten geleden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
We mogen weer genieten van 4 screams![]()
Nou, vooral die ene die kan knipperen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
We mogen weer genieten van 4 screams![]()
en ze vroeg niet eens hoe het gegaan is..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sinds wanneer moet je iemand feliciteren als een proefexamen hebt gedaan?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Ik ben toch bang dat Mother's Little Helper, Braaaaaaaaaajen niet rustig gaat houden
Ze hebben hem wel met die teksten op de Tien site gezetquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet de teksten weggooien en doet dat ook meteen.
The Good Old Daysquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n lekkere meezinger
What a drag it is getting old
"Kids are different today,"
I hear ev'ry mother say
Mother needs something today to calm her down
And though she's not really ill
There's a little yellow pill
She goes running for the shelter of a mother's little helper
And it helps her on her way, gets her through her busy day
"Things are different today,"
I hear ev'ry mother say
Cooking fresh food for a husband's just a drag
So she buys an instant cake and she burns her frozen steak
And goes running for the shelter of a mother's little helper
And two help her on her way, get her through her busy day
Doctor please, some more of these
Outside the door, she took four more
"Men just aren't the same today"
I hear ev'ry mother say
They just don't appreciate that you get tired
They're so hard to satisfy, You can tranquilize your mind
So go running for the shelter of a mother's little helper
And four help you through the night, help to minimize your plight
Doctor please, some more of these
Outside the door, she took four more
"Life's just much too hard today,"
I hear ev'ry mother say
The pusuit of happiness just seems a bore
And if you take more of those, you will get an overdose
No more running for the shelter of a mother's little helper
They just helped you on your way, through your busy dying day
Mick&Keith
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Het eerste slachtoffer
[afbeelding]
heeft hij gister ook al verteld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Huub met domme verhaaltjes over Amanda.
Soms is hij wel grappig.
quote:
Ze was even in beeld en toen trok ze net het roze shirt van vanmorgen uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
Hoe komt het dat nasty andere kleren aanheeft? Ze is toch wezen AUTORIJDEN?????? Urenlang?????
Wat is dit????Zooo raarrrrrrr.
* Ik verlies mijn vertrouwen weer big time in dit programma
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
Hoe komt het dat nasty andere kleren aanheeft? Ze is toch wezen AUTORIJDEN?????? Urenlang?????
Wat is dit????Zooo raarrrrrrr.
* Ik verlies mijn vertrouwen weer big time in dit programma
Ze passen weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.
Dit is echt te erg...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:23 schreef Lieve het volgende:
Ja, ik ben erg gefocust vandaag
![]()
ik ga ook maar weer eens even iets anders doen![]()
![]()
En het zwembad blijft...goh zou het programma stoppenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef jessie het volgende:
De poolboy moet hierna ook al weg en er komt geen nieuwe.
ze krijgen allemaal wel eens kleding, ook van thuis.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zullen we hem samen kopenquote:
oftewel hij studeert bouwkunde.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef jessie het volgende:
De poolboy is architect van winkel gevels. En hij studeert nog een jaar architetuur. En op t strand werkt hij in de zomer.
Dan gaat er dus wéér niemand uit volgende week.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef Utrecht het volgende:
Brian zegt dat hij Nasty, Amanda en Bart er niet uitstemt.
Dat de bewoners kleding van thuis krijgen is logisch. Maar wanneer heeft ze zich dan verkleed? Ze gaat met de ene set kleding "rijlessen" nemen, en komt terug met andere kleding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ze krijgen allemaal wel eens kleding, ook van thuis.
Ook de zus van natasia stuurt wel eens kleding of schoenen.
Dus dit lijkt me niet echt een aanwijzing. Als natasia echt thuiskomt, komt dat echt wel binnen de kortste keren uit, want zo geliefd was zij niet in haar buurt.
Wilgo heeft duidelijk aangegeven dat zdngmw voor iedereen uit moet kijken,ook Braaaaaaaajen, dus zal ze best aan het twijfelen zijn nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef Utrecht het volgende:
Brian zegt dat hij Nasty, Amanda en Bart er niet uitstemt.
Anders lees je nog even terugquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
Maar wanneer heeft ze zich dan verkleed? Ze gaat met de ene set kleding "rijlessen" nemen, en komt terug met andere kleding?
ik denk het doorgestreeptequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Heeft iedereen de Panorama gezien? Of heeft Brian die achterover gerukt gedrukt?
je kon zien dat natasia zich omkleedde toen ze terug kwam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat de bewoners kleding van thuis krijgen is logisch. Maar wanneer heeft ze zich dan verkleed? Ze gaat met de ene set kleding "rijlessen" nemen, en komt terug met andere kleding?
Dat er dingen tijdens de "rijlessen" gebeuren die in strijd zijn met het spel is inmiddels allang duidelijk, ook al zijn er nog geen concrete bewijzen...maar dat was ook met de jointjes eerder, daar waren ook geen bewijzen voor maar iedereeen wist het. Ik begin te denken dat Talpa/Tien WILT dat dit gaat uitlekken, want dan weet je zeker dat het in de roddelpers zoals RTL Boulevard gaat komen natuurlijk, en dat is weer extra media aandacht. En de afgelopen 2 weken hebben duidelijk bewezen dat media-aandacht voor kijkcijfers zorgen...
Dat is het allang, met name al dat gemanipuleer van achter, lijkt me toch ook niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wordt het hele concept van het programma verneukt!
ja, Brian gaat Huub nog wel een keer beschuldigen van racismequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef BwennieBren het volgende:
Brian tegen poolboy
Hij wil Huub er het liefste uithebben omdat hij fysiek geweld gebruikt, Brian houdt daar niet vanen ook lult Huub over afkomst en zo...
Ok, dat was niet duidelijk vermeld. Ik dacht dat ze met de nieuwe kleding naar binnenkwam, had niet gemerkt dat ze die na binnenkomst pas aan had getrokken...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
[..]
je kon zien dat natasia zich omkleedde toen ze terug kwam.
hoezo? Je weet al vanaf het begin dat bepaalde dingen worden 'uitgelokt'. Hoe saai zou het zijn als er niks werd gedaan, zoiets als BB, maar dan erger. Als iemand zich ervan bewust is dat het zo werkt is het Huub, en juist hem vindt iedereen zo leuk.Wat zou Huub zijn zonder de bommetjes die de redactie er af en toe in gooit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het allang, met name al dat gemanipuleer van achter, lijkt me toch ook niet echt de bedoeling.
Ik denk niet dat Huub bommetjes nodig heeft, die is zelf slim genoeg. Als dat al zo is, zal hij wel moeten, maar nogmaals, onnodig volgens mij, maar ieder zijn mening.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo? Je weet al vanaf het begin dat bepaalde dingen worden 'uitgelokt'. Hoe saai zou het zijn als er niks werd gedaan, zoiets als BB, maar dan erger. Als iemand zich ervan bewust is dat het zo werkt is het Huub, en juist hem vindt iedereen zo leuk.Wat zou Huub zijn zonder de bommetjes die de redactie er af en toe in gooit.
Als ze Wilgo achter ontmoet dan weten de bewoners dat meteen, en dan is er een grote kans dat iemand daar over gaat praten. Dus op zich is het logischer dat je het tijdens de "rijlessen" doet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij gewoon niet logisch als Natasia haar kinderen en/of Wilgo gaat bezoeken onder het mom van autorijden.
Als er al geheim gemeet zou worden dan doen ze dat toch daar ergens achter, op eigen locatie? Dan is het risico toch veel minimaler dat het uitlekt?
Of gaat logica niet samen met dit programma?
Vandaar die gier-sloot in d'r onderbroek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart dacht dat er geen laxeermiddel in huis was. Huub verteld dat Natasia een of andere laxeer-olie heeft. Die gebruikt ze iedere dag en een keer extra als Carlos komt om te wegen.
Ja ik bedoel ook niet achter achter, maar gewoon ergens in de buurt waar de bewoners niet komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ze Wilgo achter ontmoet dan weten de bewoners dat meteen, en dan is er een grote kans dat iemand daar over gaat praten. Dus op zich is het logischer dat je het tijdens de "rijlessen" doet.
Wat is het toch ook een vadsig wijfquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar die gier-sloot in d'r onderbroek.![]()
Deej die?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar die gier-sloot in d'r onderbroek.![]()
gelijkj heeft-iequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Poolboy blijft op veilige afstand van Erik![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Voor de liefhebbers: de poolboy (verstorende factoren onnzichtbaar gemaakt)
[afbeelding]
de ruzie vorige week tussen huub en natasia was duidelijk gescript hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub bommetjes nodig heeft, die is zelf slim genoeg. Als dat al zo is, zal hij wel moeten, maar nogmaals, onnodig volgens mij, maar ieder zijn mening.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef RTM1988 het volgende:
http://www.homepages.hetn(...)n/2006/team2006.html
en dan ff kijken wat huubs positie is!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef RTM1988 het volgende:
http://www.homepages.hetn(...)n/2006/team2006.html
en dan ff kijken wat huubs positie is!
is het echt dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef LiisaB het volgende:
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3 protesteer tegen het jasje van Amanda
Yep, Braaaajen ze nog, dat kun je beter niet zeggen.quote:
zou hilarisch zijn als dit allemaal gespeeld zou zijn en ze in het echt de beste vrienden zijn, je weet het nooit, het is allemaal tvquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef 2live het volgende:
[..]
de ruzie vorige week tussen huub en natasia was duidelijk gescript hoor!
Huub snapt het beste van iedereen in het huis dat het zo werkt en doet dat heel naturel. En natuurlijk heeft huub ook van nature een heleboel eigenschappen die heel handig zijn in huis, zoals zijn bijdehandte opmerkingen bijv.
Je ziet toch ook wel dat hij en natasia de meest vreselijke dingen tegen elkaar zeggen en daarna gewoon weer lol hebben, dat is omdat ze alletwee snappen dat het erbij hoort.
Ah, dan weet ik ook wie je bentquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub mag zijn eigen weblog bijhouden omdat goudenhuub al geregistreerd was. Klopt, goudenhuub is geregistreerd door Talpa en goudenhuuub door mij.
[afbeelding]
En dan te bedenken dat haar (voormalige) beste vriendin vegetarisch is. Die twee hebben echt geen overeenkomstenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Braaaajen ze nog, dat kun je beter niet zeggen.
Ik mag toch hopen dat er af en toe nog iets echt is, anders zou het wel heel erg triest zijn, gezien het feit dat ik verslaafd ben aan de streams en het Fokforumquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou hilarisch zijn als dit allemaal gespeeld zou zijn en ze in het echt de beste vrienden zijn, je weet het nooit, het is allemaal tv
Dat was toch al duidelijk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik ook wie je bent![]()
Alles alles alles is nep aan Amanda maar haar jasje is echt, dus echt hoogste tijd dat de fik erin gaatquote:
kewle begintunequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ben wat traag van begrip.... slaaptekortquote:
Is ook wel zo verstandig als je 's zomers bij de Republiek werkt...dan kan ie iedere dag een ander chickie meenemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef jessie het volgende:
De poolboy heeft nog geen relatie. Hij vind het prima zo. Niet bewust.
Voorspelquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
Brian streelt Amanda
Same difference.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef CARLAK het volgende:
Dacht ik eerst dat er een dood konijn op de bank buiten lag. Is het Amanda met haar Bont bodywarmer aan.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
Brian streelt Amanda
Amanda kneedde net ook even de "duim" van Brian...terwijl hij haar hand kriebelde...straks ff koud douche denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:34 schreef Fikkert het volgende:
brian is weer op de handmassagetour
Is dat dan niet een overreding van de regels?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef FSR het volgende:
Volgends mij slaapt ze....
Volgens mij heeft Amanda er inderdaad een jasje van gemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:32 schreef anno-i-mus het volgende:
patryyboyy ??? Hoe groot was dat konijntje???
Misschien heeft amanda hem aan
OT, doet me denken aan raadsel uit studietijd:quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wie wil er nou geld betalen om seks te hebben met zo'n vies wijf. Gadverdammequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:40 schreef crohntje het volgende:
Het is grappig dat ze de Panorama in de villa hebben maar nu nog even de Party. Er staat namelijk een pagina groot stuk in over Natasia, met foto, dat ze gewerkt heeft op de Gelderse Kade in de Rosse Buurt in Amsterdam. De aard van deze werkzaamheden behoeft geen uitleg, staat erbij![]()
Leuk voor d'r kinderen en de ouders op het schoolplein![]()
quote:
We zitten hier niet op de Antillen. Praat normaal NL a.u.bquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Ruudjem het volgende:
" Doeeeesss wil je zo even een refill doen "![]()
Bedoel je Doessssssssssssss of refillquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
We zitten hier niet op de Antillen. Praat normaal NL a.u.b.
Zegt genoeg over zdngmwquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef Sporti het volgende:
Natasia: Amanda lijkt niet op Nena want met Amanda kan je echt praten
Klopt, veel te matjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Zow weer alles bijgelezen
Er gebeurd op dit moment niet heel erg veel heb ik de indruk
Zoete desserwijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat drinkt Natasia nu eigenlijk? Het lijkt op sherry oid?
Kan best lekker zijn op zn tijd hoorquote:
Daar is een knopje voorquote:
Na het diner, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Kan best lekker zijn op zn tijd hoor
Ben er steeds meer van overtuigd dat Bart hem aan het inpakken is, en het is aan het lukken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub begint Bart ook al na te praten. Net al 'lampie' en nog een ander voorbeeld.
Hij moet niet Bart-idolaat gaan worden
of W. aan een nwe VW Touareg van 65Kquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef CARLAK het volgende:
Is Natasia dan bij deze een Partygirl gezien het artikel in de Party of meer iemand die inderdaad mensen graag alles wil geven zodat zij zich goed voelen. Hiervoor heeft zij natuurlijk nooit geld ontvangen.
Naar mijn weten is ze uitkeringsgerechtigde, alleenstaande moeder. Hoe zij al haar uitjes naar o.a. Disneyworld Parijs kan betalen is mij dan ook een groot raadsel maar sommige mensen kunnen met erg weinig geld erg creatief omgaan.
![]()
Jaja loverboys doen altijd quasi in het beginquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef Utrecht het volgende:
En Brian zit quasi nonchalant met zijn arm om Amanda
Ja, ook erg creatief. Hoe doen ze het toch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:55 schreef FSR het volgende:
[..]
of W. aan een nwe VW Touareg van 65K![]()
sorryquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Dogga het volgende:
Bah
brain en amanda
niet om aan te zien
Ik vind ze wel een leuk stel Dumb & Dumberquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Dogga het volgende:
Bah
brain en amanda
niet om aan te zien
Ja, het ligt er nu wel erg dik bovenop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef Sporti het volgende:
Bart: Huub en ik zijn vriendjes aan het worden![]()
Ik heb het ook een keer gehad .... iedereen lol behalve ikquote:
Ilona wordt iig wel vervangen maar denk niet dat ze er nog iemand bijzetten, vervanger Ilona zal ws. nog een dikke week duren heb ik het gevoelquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef CARLAK het volgende:
De Gouden Kooi vergeet toch niet dat er nog 2 nieuwe bewoners bij moeten? Ik ben benieuwd wanneer de volgende komt.
Vaak zit er in maffia-films zo'n fout klein broertje..... daar kun je Brain zo voor casten. Amanda kan ik wel slaan als ik haar zo cosy zie zitten met Brain, de dramaqueen. Heeft ze weer wat om zielig te doen als deze combinatie helemaal uit de hand gaat lopen. Mijn zege heeft ze, dom meisje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Brian werd wel eens "dom konijn" genoemd. Zou hij een partner hebben gevonden?![]()
zijonline is geen betrouwebare bronquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19887&roddels=51010
Je meent hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
zijonline is geen betrouwebare bron![]()
Krijg sterk een deja vu gevoel ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
Als ze slim zijn bewaren ze die nog even. Laten ze ze het nu uitknokken. En zodra er dan nog maar 3 of 4 over zijn gooien ze er 2 nieuwe in. Dat maakt de eindstrijd dan een stuk zwaarder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef CARLAK het volgende:
De Gouden Kooi vergeet toch niet dat er nog 2 nieuwe bewoners bij moeten? Ik ben benieuwd wanneer de volgende komt.
en dat allemaal onder het oog van 102 jaja honderdtwee camera'squote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
Breaking news van een week oud?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
of Fockie en Tokkiequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vind ze wel een leuk stel Dumb & Dumber
iemand een scan van de party?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:40 schreef crohntje het volgende:
Het is grappig dat ze de Panorama in de villa hebben maar nu nog even de Party. Er staat namelijk een pagina groot stuk in over Natasia, met foto, dat ze gewerkt heeft op de Gelderse Kade in de Rosse Buurt in Amsterdam. De aard van deze werkzaamheden behoeft geen uitleg, staat erbij![]()
Leuk voor d'r kinderen en de ouders op het schoolplein![]()
Ik lees zulke trash nietquote:
Zoals gewoonlijk weer grootspraak.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, hoor ik dat nou goed, als er donderdag niemand uit gaat, gaat Bart zelf?
ja dat zei die gisteren ook al tegen Eric, maar ik geloof het niet echtquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, hoor ik dat nou goed, als er donderdag niemand uit gaat, gaat Bart zelf?
Dat hoor je goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Issie van deze week? Haal ik m zo wel ff okay?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Issie van deze week? Haal ik m zo wel ff okay?
Vind het er te dik bovenop liggen ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Sporti het volgende:
Bart: Huub gaat winnen verteld die waar Huub bijzit aan zijn dagboek
Werd wel tijd ook...quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef Sporti het volgende:
Brian: vanmorgen was de zon daar en nu daarAmanda knikt van ja je hebt gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |