Amanda kneedde net ook even de "duim" van Brian...terwijl hij haar hand kriebelde...straks ff koud douche denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:34 schreef Fikkert het volgende:
brian is weer op de handmassagetour
Is dat dan niet een overreding van de regels?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef FSR het volgende:
Volgends mij slaapt ze....
Volgens mij heeft Amanda er inderdaad een jasje van gemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:32 schreef anno-i-mus het volgende:
patryyboyy ??? Hoe groot was dat konijntje???
Misschien heeft amanda hem aan
OT, doet me denken aan raadsel uit studietijd:quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik ook wie je bent![]()
Wie wil er nou geld betalen om seks te hebben met zo'n vies wijf. Gadverdammequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:40 schreef crohntje het volgende:
Het is grappig dat ze de Panorama in de villa hebben maar nu nog even de Party. Er staat namelijk een pagina groot stuk in over Natasia, met foto, dat ze gewerkt heeft op de Gelderse Kade in de Rosse Buurt in Amsterdam. De aard van deze werkzaamheden behoeft geen uitleg, staat erbij![]()
Leuk voor d'r kinderen en de ouders op het schoolplein![]()
quote:
We zitten hier niet op de Antillen. Praat normaal NL a.u.bquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Ruudjem het volgende:
" Doeeeesss wil je zo even een refill doen "![]()
Bedoel je Doessssssssssssss of refillquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
We zitten hier niet op de Antillen. Praat normaal NL a.u.b.
Zegt genoeg over zdngmwquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef Sporti het volgende:
Natasia: Amanda lijkt niet op Nena want met Amanda kan je echt praten
Klopt, veel te matjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Zow weer alles bijgelezen
Er gebeurd op dit moment niet heel erg veel heb ik de indruk
Zoete desserwijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat drinkt Natasia nu eigenlijk? Het lijkt op sherry oid?
Kan best lekker zijn op zn tijd hoorquote:
Daar is een knopje voorquote:
Na het diner, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Kan best lekker zijn op zn tijd hoor
Ben er steeds meer van overtuigd dat Bart hem aan het inpakken is, en het is aan het lukken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub begint Bart ook al na te praten. Net al 'lampie' en nog een ander voorbeeld.
Hij moet niet Bart-idolaat gaan worden
of W. aan een nwe VW Touareg van 65Kquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef CARLAK het volgende:
Is Natasia dan bij deze een Partygirl gezien het artikel in de Party of meer iemand die inderdaad mensen graag alles wil geven zodat zij zich goed voelen. Hiervoor heeft zij natuurlijk nooit geld ontvangen.
Naar mijn weten is ze uitkeringsgerechtigde, alleenstaande moeder. Hoe zij al haar uitjes naar o.a. Disneyworld Parijs kan betalen is mij dan ook een groot raadsel maar sommige mensen kunnen met erg weinig geld erg creatief omgaan.
![]()
Jaja loverboys doen altijd quasi in het beginquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef Utrecht het volgende:
En Brian zit quasi nonchalant met zijn arm om Amanda
Ja, ook erg creatief. Hoe doen ze het toch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:55 schreef FSR het volgende:
[..]
of W. aan een nwe VW Touareg van 65K![]()
sorryquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Dogga het volgende:
Bah
brain en amanda
niet om aan te zien
Ik vind ze wel een leuk stel Dumb & Dumberquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Dogga het volgende:
Bah
brain en amanda
niet om aan te zien
Ja, het ligt er nu wel erg dik bovenop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef Sporti het volgende:
Bart: Huub en ik zijn vriendjes aan het worden![]()
Ik heb het ook een keer gehad .... iedereen lol behalve ikquote:
Ilona wordt iig wel vervangen maar denk niet dat ze er nog iemand bijzetten, vervanger Ilona zal ws. nog een dikke week duren heb ik het gevoelquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef CARLAK het volgende:
De Gouden Kooi vergeet toch niet dat er nog 2 nieuwe bewoners bij moeten? Ik ben benieuwd wanneer de volgende komt.
Vaak zit er in maffia-films zo'n fout klein broertje..... daar kun je Brain zo voor casten. Amanda kan ik wel slaan als ik haar zo cosy zie zitten met Brain, de dramaqueen. Heeft ze weer wat om zielig te doen als deze combinatie helemaal uit de hand gaat lopen. Mijn zege heeft ze, dom meisje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Brian werd wel eens "dom konijn" genoemd. Zou hij een partner hebben gevonden?![]()
zijonline is geen betrouwebare bronquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19887&roddels=51010
Je meent hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
zijonline is geen betrouwebare bron![]()
Krijg sterk een deja vu gevoel ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
Als ze slim zijn bewaren ze die nog even. Laten ze ze het nu uitknokken. En zodra er dan nog maar 3 of 4 over zijn gooien ze er 2 nieuwe in. Dat maakt de eindstrijd dan een stuk zwaarder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef CARLAK het volgende:
De Gouden Kooi vergeet toch niet dat er nog 2 nieuwe bewoners bij moeten? Ik ben benieuwd wanneer de volgende komt.
en dat allemaal onder het oog van 102 jaja honderdtwee camera'squote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
Breaking news van een week oud?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Breaking News![]()
of Fockie en Tokkiequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vind ze wel een leuk stel Dumb & Dumber
iemand een scan van de party?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:40 schreef crohntje het volgende:
Het is grappig dat ze de Panorama in de villa hebben maar nu nog even de Party. Er staat namelijk een pagina groot stuk in over Natasia, met foto, dat ze gewerkt heeft op de Gelderse Kade in de Rosse Buurt in Amsterdam. De aard van deze werkzaamheden behoeft geen uitleg, staat erbij![]()
Leuk voor d'r kinderen en de ouders op het schoolplein![]()
Ik lees zulke trash nietquote:
Zoals gewoonlijk weer grootspraak.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, hoor ik dat nou goed, als er donderdag niemand uit gaat, gaat Bart zelf?
ja dat zei die gisteren ook al tegen Eric, maar ik geloof het niet echtquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, hoor ik dat nou goed, als er donderdag niemand uit gaat, gaat Bart zelf?
Dat hoor je goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Issie van deze week? Haal ik m zo wel ff okay?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Issie van deze week? Haal ik m zo wel ff okay?
Vind het er te dik bovenop liggen ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef Sporti het volgende:
Bart: Huub gaat winnen verteld die waar Huub bijzit aan zijn dagboek
Werd wel tijd ook...quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef Sporti het volgende:
Brian: vanmorgen was de zon daar en nu daarAmanda knikt van ja je hebt gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |