Zoete desserwijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wat drinkt Natasia nu eigenlijk? Het lijkt op sherry oid?
Kan best lekker zijn op zn tijd hoorquote:
Daar is een knopje voorquote:
Na het diner, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Kan best lekker zijn op zn tijd hoor
Ben er steeds meer van overtuigd dat Bart hem aan het inpakken is, en het is aan het lukken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub begint Bart ook al na te praten. Net al 'lampie' en nog een ander voorbeeld.
Hij moet niet Bart-idolaat gaan worden
of W. aan een nwe VW Touareg van 65Kquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef CARLAK het volgende:
Is Natasia dan bij deze een Partygirl gezien het artikel in de Party of meer iemand die inderdaad mensen graag alles wil geven zodat zij zich goed voelen. Hiervoor heeft zij natuurlijk nooit geld ontvangen.
Naar mijn weten is ze uitkeringsgerechtigde, alleenstaande moeder. Hoe zij al haar uitjes naar o.a. Disneyworld Parijs kan betalen is mij dan ook een groot raadsel maar sommige mensen kunnen met erg weinig geld erg creatief omgaan.
![]()
Jaja loverboys doen altijd quasi in het beginquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef Utrecht het volgende:
En Brian zit quasi nonchalant met zijn arm om Amanda
Ja, ook erg creatief. Hoe doen ze het toch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:55 schreef FSR het volgende:
[..]
of W. aan een nwe VW Touareg van 65K![]()
sorryquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Dogga het volgende:
Bah
brain en amanda
niet om aan te zien
Ik vind ze wel een leuk stel Dumb & Dumberquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Dogga het volgende:
Bah
brain en amanda
niet om aan te zien
Ja, het ligt er nu wel erg dik bovenop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef Sporti het volgende:
Bart: Huub en ik zijn vriendjes aan het worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |