Wat is het toch ook een vadsig wijfquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar die gier-sloot in d'r onderbroek.![]()
Deej die?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar die gier-sloot in d'r onderbroek.![]()
gelijkj heeft-iequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Poolboy blijft op veilige afstand van Erik![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
Voor de liefhebbers: de poolboy (verstorende factoren onnzichtbaar gemaakt)
[afbeelding]
de ruzie vorige week tussen huub en natasia was duidelijk gescript hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub bommetjes nodig heeft, die is zelf slim genoeg. Als dat al zo is, zal hij wel moeten, maar nogmaals, onnodig volgens mij, maar ieder zijn mening.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef RTM1988 het volgende:
http://www.homepages.hetn(...)n/2006/team2006.html
en dan ff kijken wat huubs positie is!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef RTM1988 het volgende:
http://www.homepages.hetn(...)n/2006/team2006.html
en dan ff kijken wat huubs positie is!
is het echt dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef LiisaB het volgende:
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3 protesteer tegen het jasje van Amanda
Yep, Braaaajen ze nog, dat kun je beter niet zeggen.quote:
zou hilarisch zijn als dit allemaal gespeeld zou zijn en ze in het echt de beste vrienden zijn, je weet het nooit, het is allemaal tvquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef 2live het volgende:
[..]
de ruzie vorige week tussen huub en natasia was duidelijk gescript hoor!
Huub snapt het beste van iedereen in het huis dat het zo werkt en doet dat heel naturel. En natuurlijk heeft huub ook van nature een heleboel eigenschappen die heel handig zijn in huis, zoals zijn bijdehandte opmerkingen bijv.
Je ziet toch ook wel dat hij en natasia de meest vreselijke dingen tegen elkaar zeggen en daarna gewoon weer lol hebben, dat is omdat ze alletwee snappen dat het erbij hoort.
Ah, dan weet ik ook wie je bentquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub mag zijn eigen weblog bijhouden omdat goudenhuub al geregistreerd was. Klopt, goudenhuub is geregistreerd door Talpa en goudenhuuub door mij.
[afbeelding]
En dan te bedenken dat haar (voormalige) beste vriendin vegetarisch is. Die twee hebben echt geen overeenkomstenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Braaaajen ze nog, dat kun je beter niet zeggen.
Ik mag toch hopen dat er af en toe nog iets echt is, anders zou het wel heel erg triest zijn, gezien het feit dat ik verslaafd ben aan de streams en het Fokforumquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou hilarisch zijn als dit allemaal gespeeld zou zijn en ze in het echt de beste vrienden zijn, je weet het nooit, het is allemaal tv
Dat was toch al duidelijk?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik ook wie je bent![]()
Alles alles alles is nep aan Amanda maar haar jasje is echt, dus echt hoogste tijd dat de fik erin gaatquote:
kewle begintunequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik ook wie je bent![]()
ik ben wat traag van begrip.... slaaptekortquote:
Is ook wel zo verstandig als je 's zomers bij de Republiek werkt...dan kan ie iedere dag een ander chickie meenemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:08 schreef jessie het volgende:
De poolboy heeft nog geen relatie. Hij vind het prima zo. Niet bewust.
Voorspelquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
Brian streelt Amanda
Same difference.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef CARLAK het volgende:
Dacht ik eerst dat er een dood konijn op de bank buiten lag. Is het Amanda met haar Bont bodywarmer aan.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
Brian streelt Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |