En het zwembad blijft...goh zou het programma stoppenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef jessie het volgende:
De poolboy moet hierna ook al weg en er komt geen nieuwe.
ze krijgen allemaal wel eens kleding, ook van thuis.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.
Zullen we hem samen kopenquote:
oftewel hij studeert bouwkunde.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef jessie het volgende:
De poolboy is architect van winkel gevels. En hij studeert nog een jaar architetuur. En op t strand werkt hij in de zomer.
Dan gaat er dus wéér niemand uit volgende week.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef Utrecht het volgende:
Brian zegt dat hij Nasty, Amanda en Bart er niet uitstemt.
Dat de bewoners kleding van thuis krijgen is logisch. Maar wanneer heeft ze zich dan verkleed? Ze gaat met de ene set kleding "rijlessen" nemen, en komt terug met andere kleding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ze krijgen allemaal wel eens kleding, ook van thuis.
Ook de zus van natasia stuurt wel eens kleding of schoenen.
Dus dit lijkt me niet echt een aanwijzing. Als natasia echt thuiskomt, komt dat echt wel binnen de kortste keren uit, want zo geliefd was zij niet in haar buurt.
Wilgo heeft duidelijk aangegeven dat zdngmw voor iedereen uit moet kijken,ook Braaaaaaaajen, dus zal ze best aan het twijfelen zijn nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef Utrecht het volgende:
Brian zegt dat hij Nasty, Amanda en Bart er niet uitstemt.
Anders lees je nog even terugquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
Maar wanneer heeft ze zich dan verkleed? Ze gaat met de ene set kleding "rijlessen" nemen, en komt terug met andere kleding?
ik denk het doorgestreeptequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Heeft iedereen de Panorama gezien? Of heeft Brian die achterover gerukt gedrukt?
je kon zien dat natasia zich omkleedde toen ze terug kwam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat de bewoners kleding van thuis krijgen is logisch. Maar wanneer heeft ze zich dan verkleed? Ze gaat met de ene set kleding "rijlessen" nemen, en komt terug met andere kleding?
Dat er dingen tijdens de "rijlessen" gebeuren die in strijd zijn met het spel is inmiddels allang duidelijk, ook al zijn er nog geen concrete bewijzen...maar dat was ook met de jointjes eerder, daar waren ook geen bewijzen voor maar iedereeen wist het. Ik begin te denken dat Talpa/Tien WILT dat dit gaat uitlekken, want dan weet je zeker dat het in de roddelpers zoals RTL Boulevard gaat komen natuurlijk, en dat is weer extra media aandacht. En de afgelopen 2 weken hebben duidelijk bewezen dat media-aandacht voor kijkcijfers zorgen...
Dat is het allang, met name al dat gemanipuleer van achter, lijkt me toch ook niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wordt het hele concept van het programma verneukt!
ja, Brian gaat Huub nog wel een keer beschuldigen van racismequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef BwennieBren het volgende:
Brian tegen poolboy
Hij wil Huub er het liefste uithebben omdat hij fysiek geweld gebruikt, Brian houdt daar niet vanen ook lult Huub over afkomst en zo...
Ok, dat was niet duidelijk vermeld. Ik dacht dat ze met de nieuwe kleding naar binnenkwam, had niet gemerkt dat ze die na binnenkomst pas aan had getrokken...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
[..]
je kon zien dat natasia zich omkleedde toen ze terug kwam.
hoezo? Je weet al vanaf het begin dat bepaalde dingen worden 'uitgelokt'. Hoe saai zou het zijn als er niks werd gedaan, zoiets als BB, maar dan erger. Als iemand zich ervan bewust is dat het zo werkt is het Huub, en juist hem vindt iedereen zo leuk.Wat zou Huub zijn zonder de bommetjes die de redactie er af en toe in gooit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het allang, met name al dat gemanipuleer van achter, lijkt me toch ook niet echt de bedoeling.
Ik denk niet dat Huub bommetjes nodig heeft, die is zelf slim genoeg. Als dat al zo is, zal hij wel moeten, maar nogmaals, onnodig volgens mij, maar ieder zijn mening.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo? Je weet al vanaf het begin dat bepaalde dingen worden 'uitgelokt'. Hoe saai zou het zijn als er niks werd gedaan, zoiets als BB, maar dan erger. Als iemand zich ervan bewust is dat het zo werkt is het Huub, en juist hem vindt iedereen zo leuk.Wat zou Huub zijn zonder de bommetjes die de redactie er af en toe in gooit.
Als ze Wilgo achter ontmoet dan weten de bewoners dat meteen, en dan is er een grote kans dat iemand daar over gaat praten. Dus op zich is het logischer dat je het tijdens de "rijlessen" doet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij gewoon niet logisch als Natasia haar kinderen en/of Wilgo gaat bezoeken onder het mom van autorijden.
Als er al geheim gemeet zou worden dan doen ze dat toch daar ergens achter, op eigen locatie? Dan is het risico toch veel minimaler dat het uitlekt?
Of gaat logica niet samen met dit programma?
Vandaar die gier-sloot in d'r onderbroek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart dacht dat er geen laxeermiddel in huis was. Huub verteld dat Natasia een of andere laxeer-olie heeft. Die gebruikt ze iedere dag en een keer extra als Carlos komt om te wegen.
Ja ik bedoel ook niet achter achter, maar gewoon ergens in de buurt waar de bewoners niet komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ze Wilgo achter ontmoet dan weten de bewoners dat meteen, en dan is er een grote kans dat iemand daar over gaat praten. Dus op zich is het logischer dat je het tijdens de "rijlessen" doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |