Valium dus, in de volksmond.quote:
Nooit meer naar huis, dacht ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat stond er nu op dat briefje dat |Huub ophield?
Iets van "1.342.000,00 That's why"quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat stond er nu op dat briefje dat |Huub ophield?
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.quote:
Is Herma daar Natasia's onderbroek aan het uitbikken?quote:
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.
Van oxazepam ga je ook niet helder denken dus. Het is gewoon allemaal klerebende. En eigenlijk is niemand er werkelijk bij gebaat.
in vorige cos staat wat hij ophieldquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
nee, volgens mij iets van 14 nog wat? he jammel, gemist.
Ik geef Huub groot gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub is wat aan het indutten, met Bart aan zijn zijde
Vanavond om 20.00quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef petraa het volgende:
Huub en Bart zijn chocoladetaart aan het bakken. Hoe laat komt juf judith ???
Nee is nu nog erger. En hij praat ooooooooooooooooook zoooooooooooo sloom. Ben trouwens benieuwd of de de brief van Huub's Zus nog te lezen krijgen ergens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.
Zo hee, jij ziet ze vliegen! Neem nog een bakkiequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Herma daar Natasia's onderbroek aan het uitbikken?
Oh beter, ik dacht vanmiddag, kan ik nog lekker ff in de tuin van het zonnetje gaan genieten zo.quote:
Geef 'm ff de tijd om z'n draai te vinden joh. Huub swingde ook niet bepaald meteen de pan uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Die Eric valt me zwaar tegen met zijn grote bek voordat hij het huis inging.
Ach, ik slik het ook al jaren, word je niet zo suf van hoor.. ze geven hem vast de lichte 10 mg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.
Van oxazepam ga je ook niet helder denken dus. Het is gewoon allemaal klerebende. En eigenlijk is niemand er werkelijk bij gebaat.
OK, en dan nu met de nodige chemicaliën gaat hij er zelf ëcht in geloven. Je raakt goed de weg kwijt met die troep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.
Ja ik vind hem nog erg voorzichtig en hij doet totnutoe erg zijn best om mensen niet te kwetsen en zegt alles TE liefjes. Wordt tijd dat hij gaat doen zoals hij voor zijn binnenkomst zei dat hij ging doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geef Huub groot gelijk.
hij moet alles daar maar doen en die andere waaien mee.
Die Eric valt me zwaar tegen met zijn grote bek voordat hij het huis inging.
nee maar huub werd door iedereen gelijk aangepakt en nu gaat het allemaal TE liefjes. Ik vind het allemaal TE nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef 'm ff de tijd om z'n draai te vinden joh. Huub swingde ook niet bepaald meteen de pan uit.
waarom zouden ze 2x 10 geven, als er 20mg er ook zijn... of 50...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ach, ik slik het ook al jaren, word je niet zo suf van hoor.. ze geven hem vast de lichte 10 mg.
Diazepam heb ik ook eens gehad, maar dat vond ik eng. ipv in slaap vallen voelde het net of je de dood inzakte.
Waarom denk je dat zijn vlieglessen niet doorgaan. Wordt het niet tijd dat daar een nieuwe stemming over wordt gehouden trouwens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef CARLAK het volgende:
Brian zou eigenlijk een alcoholverbod moeten krijgen als hij zulke zware medicijnen krijgt. Het zullen wel antidepressiva zijn.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zijn vlieglessen niet doorgaan. Wordt het niet tijd dat daar een nieuwe stemming over wordt gehouden trouwens.![]()
Klinkt heerlijk, iedere avond ff de illusie dat je nooit meer hoeft wakker te worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Carlaa het volgende:
Diazepam heb ik ook eens gehad, maar dat vond ik eng. ipv in slaap vallen voelde het net of je de dood inzakte.
Oxazepam en Diazepam zijn relaxers en géén anti depressiva.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zijn vlieglessen niet doorgaan. Wordt het niet tijd dat daar een nieuwe stemming over wordt gehouden trouwens.![]()
Volgens mij versterkt het het effect juist.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef FSR het volgende:
Bij zowel de anti depressivia als bij de Pammetjes, mag geen alcohol gedronken worden vanwegen het tegenovergestelde effect van de medicijnen.
Huub en Bart gaan een verhaal verzinnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Judith zal wel weer pissig zijn omdat ze weer naar de streams heeft gekeken. Dat ze niet hebben geoefend.
Amanda krijgt echt geen 50cp voor het spreekbeurt.
Als Judith consequent is, geeft ze dan ook niemand kontaktpunten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Judith zal wel weer pissig zijn omdat ze weer naar de streams heeft gekeken. Dat ze niet hebben geoefend.
Je word er gauwer bezopen van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef FSR het volgende:
Bij zowel de anti depressivia als bij de Pammetjes, mag geen alcohol gedronken worden vanwegen het tegenovergestelde effect van de medicijnen.
Het kan niet de hele dag feest zijn hè, het is een gewone donderdagmiddag rond kwart voor één.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
nee maar huub werd door iedereen gelijk aangepakt en nu gaat het allemaal TE liefjes. Ik vind het allemaal TE nu.![]()
Ik vind hem er wel lief uitzien, met zijn scheiding op zij. Echt zo'n balletje en toch heeft het wel wat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Lieve het volgende:
Als ze HUUB nu eens eerst in fatsoenlijke kleren laten lopen ( wanneer komt de echte stylist? De onafhankelijke die WEL een goeie kledingkeuze kan maken? Dit is.... oogverblindend monsterlijk vreselijk! Karaktermoord is dit!![]()
)
Ben wel weg van het shirt van Bart! Erg leuk dat schietschijfje midvoor!
Kleding maakt ook de man weet je! En dit heeft Huub niet zelf gedaan.... dit is voor hem gekocht! Heel subtiel iemands graf graven is dit!![]()
Leuk, hoelaat komt ze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Judith consequent is, geeft ze dan ook niemand kontaktpunten.
Oke en doet hij dat niet, wat doen we dan ??????quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan niet de hele dag feest zijn hè, het is een gewone donderdagmiddag rond kwart voor één.
Dit weekend moet Eric gaan vlammen, deal?
misschien grootspraak en volgens script, nu moet-ie het wellicht zelf opknappen, vindt hem geen leuke gast,quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik vind hem nog erg voorzichtig en hij doet totnutoe erg zijn best om mensen niet te kwetsen en zegt alles TE liefjes. Wordt tijd dat hij gaat doen zoals hij voor zijn binnenkomst zei dat hij ging doen.
Het zou karaktermoord zijn als ze hem opeens perfecte kleren zouden geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Lieve het volgende:
Als ze HUUB nu eens eerst in fatsoenlijke kleren laten lopen ( wanneer komt de echte stylist? De onafhankelijke die WEL een goeie kledingkeuze kan maken? Dit is.... oogverblindend monsterlijk vreselijk! Karaktermoord is dit!![]()
)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Judith consequent is, geeft ze dan ook niemand kontaktpunten.
Maar dit is erg.... dit is gewoon over de top erg! Dit is een nerd maken, niet een nerd zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou karaktermoord zijn als ze hem opeens perfecte kleren zouden geven.
Maffe kleding past wel een beetje bij Huub.
Best wel flauw .....quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet de teksten weggooien en doet dat ook meteen.
de instructeur maakt subtiel duidelijk.... dat dit iets teveel van het goede is?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Die instructeur: "Je ziet er goed uit Huub"
Huub: "Ja, je ziet me nu een keer zonder kater"
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
De hoofd huishouding zuipt ook mee.
En het is verslavendquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oxazepam en Diazepam zijn relaxers en géén anti depressiva.
jezus. Wat maak je je er druk om liefje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar dit is erg.... dit is gewoon over de top erg! Dit is een nerd maken, niet een nerd zijn?
Dat Huub er geen greintje verstand van heeft en dat hem hem geen ene bal uitmaakt siert hem, is volkomen normaal ook. Maar dat ze dit 'achter' bedenken.... terwijl dit een 100% visueel medium is... dat is kwalijk.
3 en 4 is wat mij betreft weinig verbetering met 10 minuten geleden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
We mogen weer genieten van 4 screams![]()
Nou, vooral die ene die kan knipperen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
We mogen weer genieten van 4 screams![]()
en ze vroeg niet eens hoe het gegaan is..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sinds wanneer moet je iemand feliciteren als een proefexamen hebt gedaan?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Ik ben toch bang dat Mother's Little Helper, Braaaaaaaaaajen niet rustig gaat houden
Ze hebben hem wel met die teksten op de Tien site gezetquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet de teksten weggooien en doet dat ook meteen.
The Good Old Daysquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n lekkere meezinger
What a drag it is getting old
"Kids are different today,"
I hear ev'ry mother say
Mother needs something today to calm her down
And though she's not really ill
There's a little yellow pill
She goes running for the shelter of a mother's little helper
And it helps her on her way, gets her through her busy day
"Things are different today,"
I hear ev'ry mother say
Cooking fresh food for a husband's just a drag
So she buys an instant cake and she burns her frozen steak
And goes running for the shelter of a mother's little helper
And two help her on her way, get her through her busy day
Doctor please, some more of these
Outside the door, she took four more
"Men just aren't the same today"
I hear ev'ry mother say
They just don't appreciate that you get tired
They're so hard to satisfy, You can tranquilize your mind
So go running for the shelter of a mother's little helper
And four help you through the night, help to minimize your plight
Doctor please, some more of these
Outside the door, she took four more
"Life's just much too hard today,"
I hear ev'ry mother say
The pusuit of happiness just seems a bore
And if you take more of those, you will get an overdose
No more running for the shelter of a mother's little helper
They just helped you on your way, through your busy dying day
Mick&Keith
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Het eerste slachtoffer
[afbeelding]
heeft hij gister ook al verteld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Huub met domme verhaaltjes over Amanda.
Soms is hij wel grappig.
quote:
Ze was even in beeld en toen trok ze net het roze shirt van vanmorgen uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
Hoe komt het dat nasty andere kleren aanheeft? Ze is toch wezen AUTORIJDEN?????? Urenlang?????
Wat is dit????Zooo raarrrrrrr.
* Ik verlies mijn vertrouwen weer big time in dit programma
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Lieve het volgende:
Hoe komt het dat nasty andere kleren aanheeft? Ze is toch wezen AUTORIJDEN?????? Urenlang?????
Wat is dit????Zooo raarrrrrrr.
* Ik verlies mijn vertrouwen weer big time in dit programma
Ze passen weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.
Dit is echt te erg...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef het al eerder, ze heeft haar eigen pantalons weer, vertelde zdngmw, dus trek je conclusie.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:23 schreef Lieve het volgende:
Ja, ik ben erg gefocust vandaag
![]()
ik ga ook maar weer eens even iets anders doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |