Daarom. Die heeft in het verleden heel wat gedaan dat verboden is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef erkel het volgende:
Hij zei toch ook iets over 'Kan mijn verleden niet uitwissen'. Zegt genoeg lijkt mij...een gevaar voor een ieder als hij het op zijn heupen krijgt.
De camera's niet. De diazepam wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?
We nemen hem nooit serieus, dus nu ook niet.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef tong80 het volgende:
'Het kost me tienduizend, ik ga geboeid naar buiten. Dit kost me een gevangenisstraf. Niemand kan mijn black-out beheersen. Het verleden bewijst dat. Ik ben de eerste die de bak ingaat.'
i.d.d. zo'n sukkel heeft mischien nooit zoiets echt gedaan ,maar door het besef dat Nederland meekijkt en hij deze dreigtaal uitspreekt kan hij slachtoffer worden van zijn eigen woorden. Op een gegeven moment lult hij zichzelf ernaartoe, en dan kan zoiets gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:01 schreef itsme het volgende:
Hij is zich iig wel aan het idnekekn alvast. Black out. Kan hij straks tegen de rechter zeggen, ja sorry rechter meneer. Ik weet er niets meer van, Ik werd zo gepest daar in die GK dat ik een black out kreeg.![]()
I second thatquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef Suikeroom het volgende:
hij denkt dat hij met zn sinterklaas rijmpjes de reincarnatie van Tupac is dus inprincipe is hij tot alles in staat
Hij is er toe in staat en het zal ook gaan gebeuren!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond zei ie zelf weer dat ie gevaarlijk is en het wel eens te laat kan zijn als ze hem willen stoppen als ie geweld gebruikt.
Paniek! Peeuw!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
Wat een raar topic, natuurlijk NIET !!!!! We rijgen niemand aan een mes....
![]()
Of een stille tocht van alle fan.. Een hele stillequote:
Ik zeg: preventief afschieten, die griezel. Maar ja, daar zitten vast weer allerlei haken en ogen aan, in dit land van regeltjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond zei ie zelf weer dat ie gevaarlijk is en het wel eens te laat kan zijn als ze hem willen stoppen als ie geweld gebruikt.
Toch jammer dat die villa echt in Eemnes staat hèquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: preventief afschieten, die griezel. Maar ja, daar zitten vast weer allerlei haken en ogen aan, in dit land van regeltjes.![]()
De camera's weerhouden hem ervan natuurlijk hij weet het wel hij had die huub al lang vermoord als dit niet in de gouden kooi wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef tontorico het volgende:
Hij is net zo'n schreeuwlelijk als Natashia
"Ooeeehhh, wees bang voor mij, want ik ben tot dingen in staat waar je niet eens vanaf weet."
Volgens mij is dat een laatste middel om iemand proberen schrik aan te jagen.
Als echt niks meer werkt, dreig dan datgene te doen, waarvoor jezelf niet in kan staan, zodat niemand een inschatting kan maken van wat er kan gebeuren.
Meestal is dat gewoon grootspraak en stoerdoenerij, maar er bestaan uitzonderingen.
Maar in het geval van de loser Brian,
als die tot nu toe alleen maar met beautycases, wijn, en koffers kan gooien, een beetje schelden, dan zal het wel meevallen.
Ik vind gay-nazi Huub een stuk gestoorderquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef havefun het volgende:
Na het zien van dit filmpje http://http://www.youtube.com/watch?v=_c9BFQN5uoY, heb ik daar geen twijfel over. Moet je zien hoe die Brian opeens omslaat, echt zwaar gestoord die gast.
Dat denk ik niet..... Ik denk dat Brian ook veel brute vrienden heeft....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Prosac het volgende:
Brian zal niemand aan een mes rijgen..
type: Stoer doen op het schoolplein, totdat oom agent langskomt, dan is dat ineens "meneer" en "hij deed het meneer"
Precies, die hij met zijn semiintelligentedoperedenaties wel zover krijgt om dat mes te gebruiken, zelf laat hij het wel uit zijn hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..... Ik denk dat Brian ook veel brute vrienden heeft....![]()
Ik zou Brian maar niet onderschatten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Precies, die hij met zijn semiintelligentedoperedenaties wel zover krijgt om dat mes te gebruiken, zelf laat hij het wel uit zijn hoofd
Jezus motherfucker hallelujaa die gaat daar flink door het lint.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef havefun het volgende:
Na het zien van dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=_c9BFQN5uoY , heb ik daar geen twijfel over. Moet je zien hoe die Brian opeens omslaat, echt zwaar gestoord die gast.
ik geloof Luiesurinamer 100 procent!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik heb met Brian in 2000 nog op school gegeten.
en hij heeft alleen maar een grote bek, bluft veel maar doet verder niets.
heb het ook paar keer met hem aan de stok gekrijgen toen.
en ook toen had hij het lef niets om iets te doen.
dus of hij nou een zwaar straf blad heeft betwijfel ik
jaja jij loopt hier stoer te lullen ze filmen alles zou jij dat doen alsje wist dat je jaren gevangenistraf kunt krijgen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik vind dat ie een grote mond heeft maar als je 1x boe tegen hem roept dat ie gaat janken als mn nichtje van 2, maar dat vind ik..
Echte gangsta's lullen niet maar doen![]()
weer zo'n slimmerik wat denk jij ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:33 schreef tukkera het volgende:
Brian doet helemaal niets,nulkommanakkanada!!Met z`n gelul over black-outs,die krijg je,daar praat je niet over!Brian heeft een hoog vandalismegehalte,hij breekt dingen als ie boos is,maakt de boel kapot,iemand slaan durft ie alleen van te dromen.Hopelijk wordt mijn laatste opmerking gelogenstraft![]()
hij lult ..noem dan eens de school want ik weet het toevalligquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:17 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ik geloof Luiesurinamer 100 procent!
Die hele brian is een grote bluffer,neem alleen al die verhalen van hem
allemaal gelul,ben alleen bang dat hij zo loco is dat hij het zelf gelooft
In real life jankt hij nog harder,en vlucht ie in z`n moeders armpjes met zijn banjo om de nekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:08 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
weer zo'n slimmerik wat denk jij ?
in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben .
daar ben ik van overtuigt.
maarja hij wilt ook niet de bak in ZE FILMEN ALLES !
of een vrouw...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef kodama het volgende:
als z'n slachtoffer een vlieg is wel
misschien
2000 is wel 7 jaar geleden, in die 7 jaar kan je veel meemaken....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:14 schreef Mikaro het volgende:
[quote]Op donderdag 22 maart 2007 20:17 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ik geloof Luiesurinamer 100 procent!
Die hele brian is een grote bluffer,neem alleen al die verhalen van hem
allemaal gelul,ben alleen bang dat hij zo loco is dat hij het zelf gelooft
Ik ben het hier helemaal mee eens. Zo'n zelfbeheersing heeft hij niet (gezien aan wat hij allemaal al heeft gesloopt c.q. gegooid), dus hij is inderdaad een grote bluffer wat betreft fysiek geweld...
Hoge school van Amsterdam (bij amstel station)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:10 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
hij lult ..noem dan eens de school want ik weet het toevallig![]()
jezelf voor je rotkop slaan is toch ook fysiek geweld.....toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Jezus motherfucker hallelujaa die gaat daar flink door het lint.![]()
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:43 schreef _-inge-_ het volgende:
Degene die het nodig vindt om een topic met zo'n titel te openen misschien wel!
wat een bullshit ik kende hem een beetje en hij is totaal geen ruzie zoekend persoon maar het is absoluut een persoon van geen woorden maar daden .quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Elounda het volgende:
Ik geloof LuieSurinamer (jeses wat een gebruikersnaam, ben je Surinaams?) ook.
Allemaal bluf en poeha, geef hem 1 ros op zijn giechel en hij rent weg, hard roepend om zijn mama Netty.
mee eens .quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind gay-nazi Huub een stuk gestoorder![]()
Goh dat spreekt echt voor Brian........in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:08 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
weer zo'n slimmerik wat denk jij ?
in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben .
daar ben ik van overtuigt.
maarja hij wilt ook niet de bak in ZE FILMEN ALLES !
elk mens wordt aggressief van Huubquote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh dat spreekt echt voor Brian........in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben.....
Wel eens van projectie gehoord?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:44 schreef qawl het volgende:
[..]
elk mens wordt aggressief van Huub
Huub is een walgelijk laag irritant persoon die mensen hun moeder en andere familie uitscheld, klapjes in iemand`s gezicht geeft, spuugt, constant achter mensen aanloopt te treiteren en zuigen
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet aggressief worden van Huub`s walgelijke gedrag
Lees deze zin dan eens anders:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:44 schreef qawl het volgende:
[..]
Huub is een walgelijk laag irritant persoon die mensen hun moeder en andere familie uitscheld, klapjes in iemand`s gezicht geeft, spuugt, constant achter mensen aanloopt te treiteren en zuigen
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die niet aggressief worden van Huub`s walgelijke gedrag
In de buitenwereld zou Huub zou door iedereen in elkaar worden geslagen, maar in de Gouden Kooi is Huub veilig en kan hij de irritante lage klootzak uithangen
wil je zeggen dat jij niet aggressief zou worden als Huub jouw moeder uitscheldt voor hoer, jou klapjes in je gezicht geeft, op jou spuugt en constant treiterend achter je aanloopt als je wil weglopen?quote:
Vervang Huub eens door qawl,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:44 schreef qawl het volgende:
[..]
In de buitenwereld zou Huub zou door iedereen in elkaar worden geslagen, maar in de Gouden Kooi is Huub veilig en kan hij de irritante lage klootzak uithangen
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:58 schreef qawl het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij niet aggressief zou worden als Huub jouw moeder uitscheldt voor hoer, jouw klapjes in je gezicht geeft, op jou spuu t en constant treiternet achter je aanloopt als je wil weglopen?
Het is droevig, idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 05:07 schreef qawl het volgende:
och jee, de spellingspolitie is aanwezig
treiterend is trouwens wel degelijk met een d
Volgens mij ben jij hier irritant laag aan het doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lees deze zin dan eens anders:
In de buitenwereld zou quall door iedereen in elkaar worden geslagen, maar op FOK! is quall veilig en kan hij de irritante lage klootzak uithangen
Ja van jou dus,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 05:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier irritant laag aan het doen![]()
Hij zegt gewoon hoe hij het ziet en komt met argumenten, dat zie je tegenwoordig ook niet zo heel vaak meer
En jij maar irritant achter hem aanlopen, je kan wel zien van wie jij een fan bent![]()
Eindelijk nog wat mensen met gezond verstand op internet. pff valt echt op (Y) bravo .quote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:44 schreef qawl het volgende:
[..]
Tien is de Mol,en die heeft zoveel poen,die kan niet faillietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 06:55 schreef Fonk het volgende:
[..]
Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 04:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh dat spreekt echt voor Brian........in real life zou hij hem al laaaanng kapot gemaakt hebben.....
Dat hoop ik ook, alleen met een andere reden, dat Brian eindelijk exit is, wat een viezerik is Brian zegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef Ska-te het volgende:
Ik hoop dat Brain binnenkort Huub een paar stompen verkoopt. Ik zit me echt op te vreten voor de tv als ik zie wat Huub allemaal doet, terwijl niemand wat terugdoet. Wat een irritant persoon zeg
hoezo, hij en amanda waren onderaan de lijst van de popi poll.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:59 schreef Ska-te het volgende:
Hahaha een viezerik
Hoezo dan? Ik vraag me trouwens af of hij er dan uitmoet, als je ziet waar Huub allemaal mee bezig is....Bovendien houdt dat de kjkcijfers hoog als Brian er dan inblijft toch?
'Profileren' ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef blake_revenge het volgende:
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
'Profileren' ?
Is dat net zoiets als bewerkstelligen?![]()
Een viezerik omdat ie zonder condooms de ene del na de andere wipt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:22 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo, hij en amanda waren onderaan de lijst van de popi poll.
grote kans dat juist zonder hem de kijkcijfers oplopen.
Hmmmm .......... profileren ....... klinkt als ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
ik kan me af en toe goed met hem profileren ik had met echt kapot gemaakt maar dat zou toch iedereen doen?
Ik geloof dat er op dit forum minstens 2 rondlopen. Enge gedachte:(quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:49 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Hmmmm .......... profileren ....... klinkt als ?
ik had met echt kapot gemaakt ........... klinkt als ?
Als ik niet beter zou weten, zou je bijna denken dat er hier ene Brain aan het woord was .....!
(Er zullen toch niet twee van dergelijke minkukels bestaan?)
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Er treedt nu wel een gevaarlijke situatie op.....Brian moet ongekend veel incasseren, dit is een totaal ongezonde situatie, in het dagelijks leven deel je gewoon een klap of meer uit en het is klaar.
Maar die Brian blijft maar incasseren, incasseren en nog eens incasseren, als dit nog een paar weken doorgaat, verandert die Brian in een wandelend kruitvat en wanneer hij ontploft denk ik wel dat hij op genoeg sympathie kan rekenen....
Ik heb echt veel respect voor Brian, wanneer hij zich niet laat kennen en zich in houdt... Maar als Brian eventueel gaat 'snappen' dan mag de rechtbank mij als getuige oproepen en zal ik een goed en verlossend woordje voor Brian doen.....![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Er treedt nu wel een gevaarlijke situatie op.....Brian moet ongekend veel incasseren, dit is een totaal ongezonde situatie, in het dagelijks leven deel je gewoon een klap of meer uit en het is klaar.
Maar die Brian blijft maar incasseren, incasseren en nog eens incasseren, als dit nog een paar weken doorgaat, verandert die Brian in een wandelend kruitvat en wanneer hij ontploft denk ik wel dat hij op genoeg sympathie kan rekenen....
Ik heb echt veel respect voor Brian, wanneer hij zich niet laat kennen en zich in houdt... Maar als Brian eventueel gaat 'snappen' dan mag de rechtbank mij als getuige oproepen en zal ik een goed en verlossend woordje voor Brian doen.....![]()
Weet je wat het is; krijgt Huub ze niet in die kooi, dan krijgt hij wel een keer een pakkie buiten dat GoudenHok.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Ik hoop eigenlijk wel dat hij snapped....die Huub verdiend het![]()
voor ons wel, maar als jij 24 uur per dag in dat huis zit, dan ervaar je dat toch een stuk anders; dan is dat jouw leven.....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Het is maar een spelletje hoor.
Brian werd best wel hardcore geterroriseerd, op die momenten kan je dat moeilijk relativeren, misschien achteraf.....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Je moet toch kunnen relativeren.
negergroeten
Brian.
Klopt, maar ik denk dat iedereen die in die gouden kooi zit, van zichzelf weet, dat diegene 1 of meerdere minder-relaxte eigenschappen bezit, maar toch gaan ze er in.....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Hij weet van zichzelf dat hij opvliegend is, waarom dan zichzelf voor lul zetten op tv?
Ik heb nog nooit in mijn leven iemand geslagen, en ik heb veel moeten incasseren!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Wat een fokking bull-shitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Grafikal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven iemand geslagen, en ik heb veel moeten incasseren!
Ik los het op met woorden. En die dingen die Huub doet is gewoon dollen. Als Brian daar al niet tegen kan dan kan Brian maar beter direct worden afgevoerd naar een TBS kliniek want in het dagelijkse leven kom je wel gekkere personen tegen. En Brian krijgt kalmeringspillen en als dat geeneens voldoende voor hem is tja.........
Klopt Huub is aan het uitlokken (wat Brian trouwens ook doet). En wat Huub doet vind ik nog kinderspel, het mag er van mij nog wel wat harder aan toe gaan in de Kooi, het gaat tenslotte om een aantal miljoen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een fokking bull-shit. Wat Huub doet is geen dollen, maar trollen en uitlokken. Daar is ie wel super goed in ja. Brian weet zich tot nu toe goed in te houden, respect daarvoor.
Slechte onderbouwing....niet haar schuld dat ze weinig in beeld is op de TV....op de streams zie je dat ze veel actiever is dan de TV laat zien.quote:
Dat is idd ook eeen ding wat me is opgevallen. Ik zit er zelf zelfs aan te denken om me aan te melden voor DGK om andere mensen Aikido of Tea Kwon Do te gaan leren zodat ze zelf ook weerstand kunnen bieden tegen iemand die op dit moment vechtsport leert terwijl hij in DGK zitquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef Ole het volgende:
Anders gezegd± hij flipt de pan uit om sommige momenten.
dan is ie echt ontoerekeningsvatbaar
ik zeg toch ook dat hij ontplofte.. alleen toen huub kwam , pakte hij Huub niet.. ook in de slaapkamer toen huub 'hem sloeg' gingtie gelijk weg... ook in de tuin ging hij weg... (huub liep hem uitdagend achterna)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
Hij was inderdaad de rust zelve
[afbeelding]
Ik geloof niet dat hij het lef heeft maar als je door het lint gaat weet je ook niet meer wat je doet , dus het is mogelijk , hij heeft amanda al in haar gezicht gespuugt en tegen haar keel of mond geslagen , (tegen de keel is dodelijk ) dan ben je al ver heen en aangezien hij echt alles ontkent en goedpraat en dus niks verkeerds doet in zijn ogen gaat hij onbewust een stapje verder in zijn ziekelijke gedrag om het vorige ziekelijke gedrag te verbloemen , hij is bezig zichzelf te vernietigen en dus ook iedereen om hem heen , iemand die dingen roept als : " ik vermoord je en ik ga hier met handboeien weg en de streams hebben ze uitgezet en dus dreigt , is zeker al 100 stappen verder bij de daad dan iemand die dat niet roept , denk ik .quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef patrick37 het volgende:
geloven jullie echt dat hij daar het lef voor heeft?
nou,ik niet!
hij is zo'n gozer die van een afstand iemand uitscheldt en dan hard wegrent!
brainless is een groot mietje die hele grote dingen doet maar alleen met zijn mond
ik kende wel meer van die soort gasten,schreeuwen en krijsen maar puntje bij paaltje niets doet of durft
Tot nu toe nog niet , dus waarom morgen wel en hij is het slachtoffer toch ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Zelf zegt ie dat ie vaker een black out heeft gehad en dan niet voor zichzelf instaat.
Denk dat ie al veel gewelddelicten op zijn naam heeft.
Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?
Braaain is een wandelende tijdbom: een gevaar voor zijn omgeving en een gevaar voor zichzelf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij het lef heeft maar als je door het lint gaat weet je ook niet meer wat je doet , dus het is mogelijk , hij heeft amanda al in haar gezicht gespuugt en tegen haar keel of mond geslagen , (tegen de keel is dodelijk ) dan ben je al ver heen en aangezien hij echt alles ontkent en goedpraat en dus niks verkeerds doet in zijn ogen gaat hij onbewust een stapje verder in zijn ziekelijke gedrag om het vorige ziekelijke gedrag te verbloemen , hij is bezig zichzelf te vernietigen en dus ook iedereen om hem heen , iemand die dingen roept als : " ik vermoord je en ik ga hier met handboeien weg en de streams hebben ze uitgezet en dus dreigt , is zeker al 100 stappen verder bij de daad dan iemand die dat niet roept , denk ik .
En eigenlijk vooral voor amanda want die heeft hij wel op een moment vastgepakt en gespuugt en toen geslagen , en zo te zien gaat dat gewoon weer verder en dus ook nog meer frustratie bovenop alles wat er aan zit te komen , en dat aan huub zijn haren trekken zodat huub van zich af moest slaan om los te komen tel ik niet eens mee . lol .quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:45 schreef kissa het volgende:
[..]
Braaain is een wandelende tijdbom: een gevaar voor zijn omgeving en een gevaar voor zichzelf.
Mee eens met wat je schrijft....
mensen kennen zichzelf het beste , als brian dat zegt van zichzelf , dan is dat hoogstwaarschijnlijk ook waar . en op de momenten dat hij dat niet van zichzelf vind , dan lult hij er zich vanzelf wel weer in .quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Misschien heb je gelijk en zou iedereen agressief worden van huub , maar vergeet niet dat niet iedereen een amanda zou vastpakken en een paar keer bespugen om vervolgens een harde klap te geven , ook zou niet iedereen meteen roepen dat hij hem vermoord of zelfmoord gaat plegen , ook niet iedereen is zo'n laffe control freak als brainless die absoluut geen enkele verantwoordelijkheid wilt nemen en dus alles omdraait zodat het nooit zijn schuld is , vergeet niet dat niet iedereen door het lint gaat en dus niet meer weet wat je doet en alles sloopt wat maar onder zijn handen komt , , vergeet niet dat brian het toegeeft dat hij haar heeft geslagen maar het niet hardop wilt zeggen (hij zei een paar keer gisteren ja dat ene naast het spugen , oja soms noemt hij het duwen .. omdat hij in de veronderstelling is dat de streams uit waren en dat hij het slachtoffer wilt spelen zodat al zijn acties van eergisteren door anderen komen en niet door zichzelf . (als je dat echt vind waarom verzwijg je dan dingen en wilt ze niet hardop uitspreken )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 06:55 schreef Fonk het volgende:
[..]
Eindelijk nog wat mensen met gezond verstand op internet. pff valt echt op (Y) bravo .
En geloof me in de buiten wereld is Huub ook zo, is namelijk mijn collega geweest
Daarom moet je blijven denken wat is spel ? wat is echt ? wat is nep? wat is door Talpa bedacht?
Waarom er een te dikke man in zetten met eet problemen? Volgens mij zit 10 hier ook gewoon achter.
Maar ja die gaan toch falliet he
hij liep een paar keer weg, maar natasja hield hem ook vaak genoeg tegen op momentenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:38 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat hij ontplofte.. alleen toen huub kwam , pakte hij Huub niet.. ook in de slaapkamer toen huub 'hem sloeg' gingtie gelijk weg... ook in de tuin ging hij weg... (huub liep hem uitdagend achterna)
maar Brian spoort niet, als je zooo woedend kan worden(en nog kalmeringstabletten slikt ook
)
als brian geen camera's op zijn lelijke smoelwerk had gehad had ie in het dagelijks leven amandaquote:Op maandag 30 april 2007 03:27 schreef miesy het volgende:
[..]
hij liep een paar keer weg, maar natasja hield hem ook vaak genoeg tegen op momenten
dat duidelijk te zien was dat brian maar al te graag een gevecht met huubje aan wou gaan.
flikker toch op als je zo aggresief bent en je word door 1 vrouw met 1 arm tegen gehouden ,quote:Op maandag 30 april 2007 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ie zo'n beruchte black out krijgt, dat denk ik zeker dat hij ertoe in staat is.
Maar dan zal Natasia er ook niet meer zo snel tussen springen.
quote:Op maandag 30 april 2007 10:46 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
flikker toch op als je zo aggresief bent en je word door 1 vrouw met 1 arm tegen gehouden ,
dan kun je ook beter doen wat hij probeerde .
namelijk wegrennen
en die zgn black out van brian
daar hoef je alleen bang voor te zijn als hij een mes in zijn handen heeft en met de rug naar hem toe staat.
er zit namelijk een heel klein beetje anttilliaans bloed in hem.
ik ben niet boos je snapt er geloof ik niet veelquote:Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar je nu precies zo boos over bent, maar als hij een black out heeft kan hij zichzelf niet meer in de hand houden. Heeft ie zelf ook gezegt. Dus dan zou Natasia hem ook niet meer tegen kunnen houden en tussen beide springen. Ik denk ook niet dat hij op zo'n moment weg zou rennen, want dan ben je blind van woede. het zat er nu ook behoorlijk dichtbij. De reden volgensmij dat hij laatst weg rende is omdat Huub hem "sloeg". Die laatste zinnen van je snap ik niet helemaal. Iemand kan zonder een mes ook gevaarlijk zijn en hij kan 'm altijd pakken. En hoezo alleen als hij met de rug naar hem toe staat? En wat heeft dat met zijn Antilliaan zijn temaken? In elk geval het is mijn mening, ik denk dat hij ertoe in staat is.
natasja gilde ook steeds "amanda niet doen" om haar uit brian zijn buurt te houdenquote:Op maandag 30 april 2007 03:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als brian geen camera's op zijn lelijke smoelwerk had gehad had ie in het dagelijks leven amanda
hélemaal uitgewoond als ze dronken was, en ieder ander meisje ook trouwens, die goser is echt de meest schijnheilige etterbak allertijde, en ja, als er geen camera's waren had ie huub waarscijnlijk dood of invalide geslagen......
Als jij zegt "flikker toch op" lijkt mij dat een boze reactie, maar goed.quote:Op maandag 30 april 2007 11:21 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ik ben niet boos je snapt er geloof ik niet veel
een blackout??? omdat hij zegt dat hij er 1 kan krijgen!!
geslagen door huub??? omdat hij dat zegt!!!
je kunt alle filmpjes gaan opzoeken en nakijken er is nergens duidelijk te zien dat hij geslagen is.
en dat hij iemand aan een mes kan rijgen klopt helemaal en als je dan de laatste regels niet snapt kan ik niks aan doen.
Hij heeft zelf gezegd dat de ervaring heeft geleerd dat dan niemand hem kan tegen houden.quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Het blijft natuurlijk allemaal speculatie. Je kan nooit zeker weten wat hij zou doen met een black out.
dan ben jij de enigste die gezien heeft dat huub hem geslagen danwel geraakt heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij zegt "flikker toch op" lijkt mij dat een boze reactie, maar goed.
Een black out omdat ik denk dat hij er één vkan krijgen EN omdat hij het zelf zegt. En zoals ik daaronder al zei, het blijft natuurlijk puur speculatie. Geslagen door Huub, is een feit. Dat is duidelijk op het filmpje te zien. Hard niet, maar geslagen wel bij dat haartrek incident. En je kan er wel wat aan doen dat ik er niets van snap.... eigenlijk.
Maar we zijn het erover eens dat hij er dus misschien tot in staat is. Mooi, is dat ook weer klaar.
uitgevallen ja maar moet je dan blindelings iemand in die kooi geloven omdat hij of zij dat zegt??quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef Jeem het volgende:
De streams waren wel uitgevallen op een moment he..
0.20 sec. Daar raakt Huub hem (en daarvoor ook een klein tikje) nadat Brian hem aan de haren trok.quote:Op maandag 30 april 2007 23:18 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
dan ben jij de enigste die gezien heeft dat huub hem geslagen danwel geraakt heeft.
zelfs brian zei vandaag dat het niet te zien is vanwege dat zgn de schoorsteen ervoor zat.
misschien kun jij of iemand anders effe de link hier neer zetten waar dat slaan wel op te zien is.
er hangen overal cameras alles is te zien maar dat er een tafel en een spiegel sneuvelt zijn geen beelden van.
en flikker toch op is geen boze reactie zie het als humor net zoals je dat zinnetje in je msn kunt vinden
enne je moet niet alles geloven wat een bewoner zegt hoor ook niet van die blackout whahahahah
enne misschien heb je het net misschien wel gehoord dat brian als antwoord op de schietpartijen bij het carnaval in rotterdam antwoorde ja antillianen trekken graag(of gauw) een pistool![]()
Ben je serieus of..?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Als iemand iemand moet steken dan moet je hem gewoon steken, als je iemand moet schieten moet je hem gewoon schieten - dat is die $hit.
als ik jou was zou ik effe naar hans gaan want je ziet alleen een hand voor brian zen gezicht langs gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
0.20 sec. Daar raakt Huub hem (en daarvoor ook een klein tikje) nadat Brian hem aan de haren trok.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
En nu ben ik er eigenlijk nogal klaar mee.
Ik denk dat hij 'm raakt en jij denkt van niet. Mij een zorg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik effe naar hans gaan want je ziet alleen een hand voor brian zen gezicht langs gaan
het enigste wat hem misschien geraakt zou kunnen hebben is de luchtdruk en verders niets
huub heeft weer 2 keer misgeslagen whahahaha
daar word hij onderhand wel goed in he misschoppen misslaan whahahahaahha
weer niks geraakt
enne amanda heeft hij ook niet geneukt ook al zegt natasia van wel hoor![]()
Waar denk jij dat hij 's morgens -al een maand of zeven- boter mee op zijn brood smeert?quote:
Bijna elk DGK-topic heeft tegenwoordig een 'psycho-alert' waarschuwing nodig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
Shit ik had dit topic veel eerder moeten checken![]()
OMG is de cos lekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna elk DGK-topic heeft tegenwoordig een 'psycho-alert' waarschuwing nodig.
1 linkse hoek van die patser met een kracht van een goudvis zou niemand echt wat doen denk ik, een mes is toch wat effectiever.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft geen mes nodig. Eén linkse hoek en iemand ligt de komende kerst in het revalidatiecentrum
Hij was zijn pillen vergetenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
Als je jezelf zó druk maakt om een fucking vlieg ben je ook in staat iemand aan een mes te rijgen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mocht het ooit gebeuren zullen we het nooit zien nu het bij RTL zit
Kaat heeft altijd gelijk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Ene Kaat was ooit bij de gouden kooi, voor het hek.
Ze sprak met een bewaker.
Die vertelde dat hij Brian in staat ziet om een mes te gebruiken.
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef spapaars het volgende:
Ene Kaat was ooit bij de gouden kooi, voor het hek.
Ze sprak met een bewaker.
Die vertelde dat hij Brian in staat ziet om een mes te gebruiken.
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wijf moet volgens mij eerder in een dwangbuis met haar Gouden Kooi obsessie dan Brian.
Dwangbuis wegens obsessief DGK volgen aub.quote:Op zondag 4 november 2007 05:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
Dank je APK, je bent erg respectvol en zelf kom je ook zelden in DGK topics.quote:Op zondag 4 november 2007 05:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dwangbuis wegens obsessief DGK volgen aub.
Goed argumentquote:Op zondag 4 november 2007 05:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dank je APK, je bent erg respectvol en zelf kom je ook zelden in DGK topics.![]()
Hij zit lekker en kleed leuk slank af, dus dank voor de tip!quote:
Jij bent toch die Kaat van nowlife en vol, die een oproep deedquote:Op zondag 4 november 2007 05:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier is 'dat wijf', ik heb eenvoudig weg ooit verteld wat de man tegen mij zei.
Obsessie???????
Zou wel heel ernstig zijn maar nee, gaat hem niet worden.
Wat ik wel vervelend vind is dat jij mij wijf noemt zonder mij te kennen.
Klopt!quote:Op zaterdag 10 november 2007 07:47 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Jij bent toch die Kaat van nowlife en vol, die een oproep deed
om stichting A.A.P plat te bellen?
En dat noem je geen obsessie?
Dat zou kunnen hoor.
Mischien is daar een ander woord voor?
![]()
Wat Kaat wil moet gebeuren!quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
Als je terugleest (zou het niet doen, vette zoekaktie) dan zie je wat mijn uiteindelijke bedoeling was.
Dat was: of alle bewoners die kant uit en promoten van St Aap of een voorlichting van St Aap in de kooi.
Wat een achterlijke opmerking dit weer, vind jij jezelf zo wijs of zo? Waarom die kritiek zo naar mijn toe.quote:
Suffe huisvrouwen en mentaal niet sporende Internetters ophitsen om mensen lastig te vallen en te dwingen om ergens mee te stoppen noem jij een voorstel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:31 schreef Kaat38 het volgende:
Ik deed een voorstel!!!!!!!! Leer eens lezen man.
Waar heb jij dan last van? Gefrustreerd mannetjesgedrag die niet eens genoeg IQ heeft om zaken na te lezen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:48 schreef APK het volgende:
[..]
Suffe huisvrouwen en mentaal niet sporende Internetters ophitsen om mensen lastig te vallen en te dwingen om ergens mee te stoppen noem jij een voorstel?![]()
(zou het niet doen, vette zoekaktie)quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt!
Ik had het toen anders moeten formuleren en dat heb ik ook zeker aangepast.
In nijd schrijf je weleens wat maar binnen een kort tijdsbestek had ik ook wel door dat dit te ver ging.
Als je terugleest (zou het niet doen, vette zoekaktie) dan zie je wat mijn uiteindelijke bedoeling was.
Dat was: of alle bewoners die kant uit en promoten van St Aap of een voorlichting van St Aap in de kooi.
Positieve invalshoek zeg maar.
Dit is daar ook voorgelegd maar St Aap besloot zich terug te trekken en dat kwam de beelden die ze zagen van
St Brian en consorten en niet door mijn oproep!
Dus voor jij mij obsessief noemt zou ik toch even verder lezen en overigens: ik kom af en toe op nowlive maar merendeel op vol, hier lees ik veel en reageer ik af en toe.
vol en fok zijn mijn favoriete site's.
Ik heb zelf niet de moeite genomen om terug te checken maar so what?quote:Op zondag 11 november 2007 06:26 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
(zou het niet doen, vette zoekaktie)
Het staat anders nog steeds op vol onder het topic "Moeten de apen de dupe worden van ons streamers??????"
Op pagina 3 heeft iemand je post over stichting AAP gekopieerd en geplakt.
En er was niemand die er een goede bedoeling uit las.
![]()
Van mij mag ie een pees doorsnijden als ie een glazen deur dichtsmijtquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Steeds meer, dit 'beest' is door z'n deelname een nog groter gevaar voor zichzelf en z'n omgeving geworden...
Heb je een link?quote:Op zondag 11 november 2007 06:26 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
(zou het niet doen, vette zoekaktie)
Het staat anders nog steeds op vol onder het topic "Moeten de apen de dupe worden van ons streamers??????"
Op pagina 3 heeft iemand je post over stichting AAP gekopieerd en geplakt.
En er was niemand die er een goede bedoeling uit las.
![]()
Dat jij ingaat op de opmerkingen die APK plaatst zegt al genoeg over jou eigen IQ/EQ.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Waar heb jij dan last van? Gefrustreerd mannetjesgedrag die niet eens genoeg IQ heeft om zaken na te lezen?
Dacht dat ik het duidelijk genoeg heb neer gezet zojuist, eerlijker kan je het niet krijgen, simpeler wel uiteraard maar dan moet ik terug naar Jip en Janneke niveau en op een of andere manier heb ik daar niet eens zin in gezien jou belachelijke reaktie naar mij toe.
I aim to please.quote:Op zondag 11 november 2007 18:42 schreef Inukshuk het volgende:
Dat jij ingaat op de opmerkingen die APK plaatst zegt al genoeg over jou eigen IQ/EQ.
Geinig leesvoer, dat wel![]()
Oh ja, dat hadden we ook nog.quote:Vertel eens, heb je de centen al bij elkaar van de vliegtuigenaktie ?![]()
Dat ik in ga op deze opmerking zegt zeker ook wat over mijn IQ en EQ vast.quote:Op zondag 11 november 2007 18:42 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat jij ingaat op de opmerkingen die APK plaatst zegt al genoeg over jou eigen IQ/EQ.
Geinig leesvoer, dat wel![]()
Vertel eens, heb je de centen al bij elkaar van de vliegtuigenaktie ?![]()
Meteen de eerste post al:quote:Op maandag 12 november 2007 02:35 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9418&postdays=0&postorder=asc&start=50
![]()
quote:Onderaan de pagina zie je (en niet op vol overigens) mijn bericht om massaal st aap te mailen en bellen wat voor vogels ze in huis halen.
I rest my case.quote:AKTIE!!!!!!!!!!! EN GEEN ZUINIGE OOK, HEEL BELANGRIJK!
Mensen, bel en mail en schrijf massaal naar STICHTING AAP wat ze voor idioten in huis halen, vertel zeker de bontjasjes erbij van Amanda, stuur filmpje die kant uit hoe agressief beiden zijn. Laat het ze weten!!!!!!!! Hier het adres ed Bellen tot vervelens toe met stichting AAP over deze aktie. Lijkt mij handig als ik telefoonummer en adres hier deponeer zodat meer mensen bezwaar kunnen neerleggen daar!
quote:Op maandag 12 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Meteen de eerste post al:
[..]
![]()
[..]
I rest my case.
Brian mag wel uitkijken als hij DGK verlaat.![]()
Brian had al maaaanden geleden eruit moeten liggen, net als Huub en Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 03:13 schreef WillemThe5th het volgende:
Brrrrrian blijft wel rustig.......
Waarom verwijst de link in de quote naar een andere pagina op volquote:
Geen idee, VOL bokt al de laatste tijd ook, aanvallen enzo.....kinderachtig, maarja, het is niet andersquote:Op maandag 12 november 2007 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom verwijst de link in de quote naar een andere pagina op vol
Fok is leuk maar zo zijn er meer hoor!quote:Op maandag 12 november 2007 03:26 schreef WillemThe5th het volgende:
Fok is dé site voor DGK en BB!!
quote:Op zondag 11 november 2007 20:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat ik in ga op deze opmerking zegt zeker ook wat over mijn IQ en EQ vast.
Leuk dat je ervan geniet en fijn dat we hier zo gezellig met elkaar omgaan overigens.
Oh ja, ik heb vette winst van de vliegtuigaktie.
Verder nog vragen?
quote:Op maandag 12 november 2007 03:52 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Stuur Dennis een dildo, adopteer een taart voor Huub of bak een aap, tis hier geen vol![]()
Goddank niet nee![]()
quote:Brian weet dat het niet veilig is, hij hoeft maar een flashback te hebben naar die twee mensen die aan zijn haren trokken en hij maakt ze af.
Brian is te los en door de beelden die hij gezien heeft hij hoeft maar een blackout te krijgen en hij gaat op moordacties over hij zet zijn gedachten op iets anders.
Amanda vindt het erg dat Brian zulke dingen voor zich ziet, ze wil niet dat Brian zich zo voelt.
Het gaat een keer gebeuren zegt hij.
quote:Hij leest nu een boek om nu niet aan rare gedachtes toegeeft. Amanda vindt het erg dat het nu zo erg is dat Brian zo denkt en voelt.
Het gaat een keer gebeuren zegt BRian weer
Camera's blocken beletten de PROGRAMMAMAKERS het SPEL te filmen. OMGquote:Op maandag 24 december 2007 02:21 schreef amsterrdam het volgende:
Wat is het verschil in besluit; om een camera-sloper er direct uit te gooien en een deuren-sloper te laten zitten??
Hettyquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Een meisje aan wie ik les geef zij woonde naast Hetty op Bonaire en Brian paste soms op haar op. Ze is fan van Brian ....dus heel onpedagogisch zei ik "maar heb je dan niet geleerd dat mannen die hun meisje slaan slecht zijn?"
Wie heeft ie nu weer geslagenquote:
Hij trapte Amandaquote:Op donderdag 3 april 2008 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie heeft ie nu weer geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |